Electrickery | Appletje, maar geen eitje

Gestart door Bas Akkerman, september 24, 2012, 20:17:47

« vorige - volgende »

0 leden en 14 gasten bekijken dit topic.

Bas Akkerman

Citaat van: garmtz op december  7, 2012, 11:24:13
Ik ga morgen naar Maastricht! Ik schrik niet van een beetje sneeuw... ;)
Ik ook niet, ben nu ook op weg naar Zee. Maar nogmaals, dat moet iedereen voor zichzelf bepalen en als je uit het oosten komt, begrijp ik het best.
Vooralsnog komen keyser, weust en Martin!!!. En dan heel misschien Xander32.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Martin!!!

Het is vandaag ook meegevallen............ al die bangmakerij in dit Telegraaf/kikkerland. De temperatuur voor zondag lijkt behoorlijk boven het vriespunt te komen, ik ben van de partij Bas, tenzij we echt met Siberische omstandigheden te maken gaan krijgen 8)
mainly British stuff

evilniek

Arcam ~ Revel ~ Sony-SXRD ~ Panasonic ~ Oppo

Bas Akkerman

Citaat van: Martin!!! op december  7, 2012, 12:51:19
Het is vandaag ook meegevallen............ al die bangmakerij in dit Telegraaf/kikkerland. De temperatuur voor zondag lijkt behoorlijk boven het vriespunt te komen, ik ben van de partij Bas, tenzij we echt met Siberische omstandigheden te maken gaan krijgen 8)
Leuk!

Citaat van: evilniek op december  7, 2012, 13:23:28
Ik heb me ook maar ff geabonneerd, mooi wark! :)
Cool, als ik zo thuis ben, zal ik hem weer bijwerken.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

treky22

Sony KD-65XE9305 | JVC DLA-RS20 | Kingpin CES210 16:9
Marantz SR-7008 | Klipsch RP-280F
Mede8er MED800X3D + Logitech Harmony 1100
Xbox One X + externe drive 3 TB

Martin!!!

Soms wel soms niet............. bij de meeste KPN Telefoon/internet/tv abonnementen zit het er 'gratis' bij en anders kost het je € 10,17 per maand, dit is dan -in beide gevallen- de premium versie! Ik geloof wel dat er ook iets gratis is met veel reclame-uitingen en mindere toegankelijkheid.....
mainly British stuff

Xander32

Citaat van: weust op december  7, 2012, 08:38:06
Gladheid bij de voordeur zeker? ;)
Zal niet aan de snelweg liggen iig.
... Wonende in Den Haag is dat wel heel gemakkelijk roepen T, het wordt echt anders indien je anderhalf uur rijden moet ;).
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Xander32

Citaat van: Martin!!! op december  7, 2012, 17:46:40
Soms wel soms niet............. bij de meeste KPN Telefoon/internet/tv abonnementen zit het er 'gratis' bij en anders kost het je € 10,17 per maand, dit is dan -in beide gevallen- de premium versie! Ik geloof wel dat er ook iets gratis is met veel reclame-uitingen en mindere toegankelijkheid.....
Nuancering; indien je KPN glasvezel hebt, zit Spotify Premium bij het middelste en hun top pakket.

Je kan altijd een gratis Spotify account aanmaken, kost dus niets, maar dan heb je wel geregeld met reclame boodschappen van doen en de kwaliteit van het geluid is minder in vergelijk met die van het Premium abbo (160kb/s t.o.v. 320kb/s).
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

weust

Citaat van: Xander32 op december  7, 2012, 19:26:05
... Wonende in Den Haag is dat wel heel gemakkelijk roepen T, het wordt echt anders indien je anderhalf uur rijden moet ;).

Mwoah :) in februari gedaan richting ergens onder maastricht.
ging prima :-)
Devialet 200 | Marten Django L | MIT Terminator 2 luidspreker bekabeling | Technics SL1210 MkII / Ortofon 2M Red | Philips CD940 (gemodificeerd) | Philips 42PF9803 | PS3 / PS4

garmtz

Citaat van: Xander32 op december  7, 2012, 19:26:05
... Wonende in Den Haag is dat wel heel gemakkelijk roepen T, het wordt echt anders indien je anderhalf uur rijden moet ;).

Dat rijden velen van ons iedere dag, vriend... ;)

Bas Akkerman

Citaat van: treky22 op december  7, 2012, 17:31:14
Zitten er kosten aan Spotify ?
Het kan inderdaad gratis, maar ik vind het de €10,- meer dan waard!

Citaat van: weust op december  7, 2012, 19:38:19
Mwoah :) in februari gedaan richting ergens onder maastricht.
ging prima :-)
Weust - edit: en ook Garmt, nogmaals. Het is aan iemand zelf om die afweging te maken, ok? ;) Bovendien zal dit het er niet aantrekkelijker op maken om langs te komen, denk ik.
Ik begrijp wat jullie bedoelen, alles is relatief. Zelf ben ik erg makkelijk en heb een tijd tien uur in de week gereisd voor twee uur sledgehockey om maar eens een voorbeeldje te noemen. Maar wat voor de één een makkie is, is voor de ander niet te doen.

Xander32, je bent meer dan welkom, maar uiteraard niet verplicht. Er komen nog meer weekenden, tenzij de Maya's echt gelijk hadden. ;D
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Xander32

Citaat van: garmtz op december  7, 2012, 19:50:21
Dat rijden velen van ons iedere dag, vriend... ;)
... Allicht is het niet eens nodig, gaan de weersomstandigheden meevallen.
Maar voorst heb ik geen zin om mij hier te moete gaan verdedigen Garmtz ... Ik rij ook meermaals betreffende afstanden in een week maar dat is dan voor het werk of opleiding. Daarin heb ik een andere verantwoording. Wanneer het een pleziertje betreft en daar slechte weersomstandigheden zijn, ga ik het risico niet opzoeken punt.

Maar vooralsnog ga ik er gewoon van uit dat ik zondag mag genieten van het moois dat Bas er heeft staan.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

garmtz

Fair enough en excuses... Kom maar van die kast dan... :)

Bas Akkerman

Mooi opgelost heren!
Het zal toch een iets andere playlist worden, denk ik. Tenzij de cd's vandaag in de bus vallen... *fingers crossed*
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Eddye

De weersvoorspellingen voor morgen zien er gunstig uit.  :pompom:
Het ziet er naar uit dat het doorgaat :D
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

Zee

Bas wist gisteren prima de weg naar de Zee te vinden door de sneeuw.  Mag vandaag en morgen dus geen enkel probleem zijn. Alsvast veel plezier bij de M&G!
- Het beste dat we kunnen bereiken is de minst slechte benadering van de werkelijkheid.
- MEET het beter? Dan IS het beter!

Xander32

Citaat van: Eddye op december  8, 2012, 08:53:18
De weersvoorspellingen voor morgen zien er gunstig uit.  :pompom:
Het ziet er naar uit dat het doorgaat :D

:clapping:
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

frank2

Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / johan interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: mono kristal met rodium connectoren

Eddye

Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

Deleted Member 2


weust

In Den Haag, in mijn bed. Moeite doen om er uit te komen.
Scheelt dat ik maar een half uur onderweg ben :)
Devialet 200 | Marten Django L | MIT Terminator 2 luidspreker bekabeling | Technics SL1210 MkII / Ortofon 2M Red | Philips CD940 (gemodificeerd) | Philips 42PF9803 | PS3 / PS4

Bas Akkerman

Enorm toffe dag gehad! Xander32 voor het eerst ontmoet en wederom Eddye, Martin en weust een hand mogen schudden. Van virtuoos gitaarspel waardoor een cover van 'Stairway To Heaven' wel een keer uit de verf kwam, tot een bijzondere versie van Jolene, tot Angus en Julia Stone die keer op keer lekker klinken, tot Joe Satriani die menigeen kon waarderen. En nog veel en veel meer muziek. Het delen van mooie muziek met bijzonder vriendelijke mensen, daar gaat het om, nietwaar!?
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

weust

Was zeker een gezellig dag! Veel mooie dingen gehoord weer.
Vind vooral leuk hoe het even duurde voordat ze de "I was made for loving you" door hadden, gecoverd door Maria Mena.

Bas, ik heb hier net nog een paar nummers beluisterd die bij jou heel samen geperst klonken.
Daar heb ik hier veel minder last van. Klink veel breder.
Misschien ook omdat ik er dicht op zit, maar we moeten maar eens gaan testen samen.

Voor de duidelijkheid naar anderen, het gaat hier om het streamen via de SBT.
Devialet 200 | Marten Django L | MIT Terminator 2 luidspreker bekabeling | Technics SL1210 MkII / Ortofon 2M Red | Philips CD940 (gemodificeerd) | Philips 42PF9803 | PS3 / PS4

Bas Akkerman

Citaat van: weust op december  9, 2012, 19:17:46
Was zeker een gezellig dag! Veel mooie dingen gehoord weer.
Vind vooral leuk hoe het even duurde voordat ze de "I was made for loving you" door hadden, gecoverd door Maria Mena.

Bas, ik heb hier net nog een paar nummers beluisterd die bij jou heel samen geperst klonken.
Daar heb ik hier veel minder last van. Klink veel breder.
Misschien ook omdat ik er dicht op zit, maar we moeten maar eens gaan testen samen.

Voor de duidelijkheid naar anderen, het gaat hier om het streamen via de SBT.
Kan best een akoestiekding zijn hoor. Zeker als je wat harder draait dan loopt het soms wel wat dicht (reflecties), maar het is ook zeker afhankelijk van het bronmateriaal. Welke nummers klonken hier samengeperst?

En natuurlijk vond ik het weer leuk dat je er was! En je hebt ook even Linda gezien (die de muziek wel erg hard vond staan... ;D)
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Martijn M

Fijn dat het gezellig was - ik heb blijkbaar een hoop gezelligheid gemist.

Weust, wat bedoel je met samengeperst? Over welke nummers heb je het dan?
Dutch & Dutch