John van Gent interlinks

Gestart door Vik, september 4, 2012, 22:05:10

Vorige topic - Volgende topic

RvD

Citaat van: vik op november 18, 2012, 21:45:29
Thanx voor de update.  :)

Maar nog even over die demo set van de JVG speaker kabel, dat klopt toch dat de kabel nog nauwelijks was ingespeeld? Ondanks de mismatch kan je een kabel dan nog niet echt beoordelen vind ik persoonlijk.

Wat betreft luidspreker kabels (Inakustik LS-1602)  en interlinks van zulke bedragen, daar ben ik helemaal van genezen sinds mijn bezoek aan John. Ze zijn die bedragen absoluut niet waard.

Als je toch van plan bent om een flink bedrag uit te geven , John is ook met een nieuwe lijn bezig... heeft hij daar al iets over laten vallen? Dat wordt zijn nieuwe referentie en pakt financieel denk ik ook voordeliger uit als de genoemde kabels hierboven.

Deze JvG speakerkabel set heeft ongeveer een 60 uur erop zitten volgens de verkoper.

Nee ik ben niet op de hoogte van een nieuwe speakerkabel lijn van John. Hiervoor had ik de Nordost Solarwind deze is ook met zilver bedraad dat gaat gewoon niet goed in het hoog blijkbaar. Met deze kabel kreeg ik echt last van luistermoeheid koper is het beste met mijn speaker.

Inderdaad het filter is geupgrade en een andere tweeter zit erin dit is uitgevoerd door www.edmakoestiek.nl

De 1602 koop ik tweedehands voor niet veel meer dan de JvG speakerkabel me tweedehands zou kosten.  ;)
Citaat van: Wijx wondere wereld op november 18, 2012, 23:48:39
Inakustik is juist heel betaalbaar vooral tweedehands. 1602 wordt hopelijk ook mijn volgende upgrade

Klopt helemaal je ziet ze op audio-markt.de nu regelmatig voorbij komen.  ;)

De Inakustik speakerkabels staan over het algemeen toch best goed aangeschreven..
Speakers: Quadral Aurum Titan 9 - Base Titan 9 - Phase 9 CM - Ascendo Passive 6 Wedge 30 CM - MK Sound X15+ (2x)
Pre/amps: Trinnov Altitude 16 CineMike/Amplitude 16 - Advance Paris XA1200 CM Ultimate Edition (3x)
Bronnen: Oppo UDP-205 Final edition + stereo analog CineMike - Apple TV4K 2021 CM - Zappiti Reference CM - PS5 TV: LG OLED77G26LA  Streaming: Silent Angel Rhein Z1 V2 - CineMike Netwerkswitch - Roon Lifetime Diverse: 2 aparte stroomgroepen  - Furutech e TP66 + e TP86 - Keces P8 CM - AudioQuest Dragon 48 CM - AudioQuest William Tell Zero CM (3x) - CineMike netkabels (13x) DC Kabels (2x) - Mway 3DW Reference XLR (3x) - Trinnov Breakout Cable (2x) - Acoustic Revive RD3 - Isotek - Wireworld Akoestiek: Artnovion - Sonitus

Vik

Citaat van: RvD op november 19, 2012, 01:16:18
Deze JvG speakerkabel set heeft ongeveer een 60 uur erop zitten volgens de verkoper.

Nee ik ben niet op de hoogte van een nieuwe speakerkabel lijn van John. Hiervoor had ik de Nordost Solarwind deze is ook met zilver bedraad dat gaat gewoon niet goed in het hoog blijkbaar. Met deze kabel kreeg ik echt last van luistermoeheid koper is het beste met mijn speaker.

Inderdaad het filter is geupgrade en een andere tweeter zit erin dit is uitgevoerd door www.edmakoestiek.nl

De 1602 koop ik tweedehands voor niet veel meer dan de JvG speakerkabel me tweedehands zou kosten.  ;)
Klopt helemaal je ziet ze op audio-markt.de nu regelmatig voorbij komen.  ;)

De Inakustik speakerkabels staan over het algemeen toch best goed aangeschreven..

Ziet er netjes uit die 1602, lijkt veel op de Kimber Kable.

De cap+ upgrade lijkt een beetje op de upgrade die ik heb laten doen voor mijn center bij Mike.

Enkel die heeft geen andere tweeter geplaatst. De jet gaat al enorm hoog.

Ik zie dat jouw speakers standaard niet echt een hoog bereik hebben? Wat voor bereik hebben ze nu?

Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

Adeo Screens - Arcam - Ascendo - Barco - CineMike - Denon - JL Audio - JVC- Kef - Lyngdorf - Lumagen - M&K Sound - Marantz - REL - Screen Research - Sony - Stewart - Trinnov

RvD

Ik heb geen idee hoe ver het bereik nu gaat.
Speakers: Quadral Aurum Titan 9 - Base Titan 9 - Phase 9 CM - Ascendo Passive 6 Wedge 30 CM - MK Sound X15+ (2x)
Pre/amps: Trinnov Altitude 16 CineMike/Amplitude 16 - Advance Paris XA1200 CM Ultimate Edition (3x)
Bronnen: Oppo UDP-205 Final edition + stereo analog CineMike - Apple TV4K 2021 CM - Zappiti Reference CM - PS5 TV: LG OLED77G26LA  Streaming: Silent Angel Rhein Z1 V2 - CineMike Netwerkswitch - Roon Lifetime Diverse: 2 aparte stroomgroepen  - Furutech e TP66 + e TP86 - Keces P8 CM - AudioQuest Dragon 48 CM - AudioQuest William Tell Zero CM (3x) - CineMike netkabels (13x) DC Kabels (2x) - Mway 3DW Reference XLR (3x) - Trinnov Breakout Cable (2x) - Acoustic Revive RD3 - Isotek - Wireworld Akoestiek: Artnovion - Sonitus

Wijx wondere wereld

Citaat van: vik op november 19, 2012, 09:43:43
Ziet er netjes uit die 1602, lijkt veel op de Kimber Kable.

Klinkt volledig anders
Versterking: Gryphon Attila
Bron: Benchmark dac 3B
Luidsprekers: Milestones
Bekabeling: XTC (Henno Appel) en Pink Faun

Vik

Citaat van: Wijx wondere wereld op november 19, 2012, 23:24:26
Klinkt volledig anders

Ik had er nog nooit van gehoord tot nu dan.  Mooi afgewerkt met de hand zie ik.

Ik ken enkel het Duitse Silent Wire en weet dat die tot een van de beste behoren in Duitsland.

Dat het anders klinkt als Kimber geloof ik meteen.

Adeo Screens - Arcam - Ascendo - Barco - CineMike - Denon - JL Audio - JVC- Kef - Lyngdorf - Lumagen - M&K Sound - Marantz - REL - Screen Research - Sony - Stewart - Trinnov

buizesmurf

Ik heb altijd de lijn van JVG gevolgd.Dus had ik ook enkele exemplaren te veel,waaronder een oudere en nieuwe generatie zilver goud van dezelfde lengte.Dacht toen te upgraden,maar verkoop van kabels is niet zo relevant,had nog een paar splitsers liggen,dus met beide kabels naar de eindversters en ja wat een upgrade...moet je eens probers te bi-linken.Heb hetzelfde gedaan met overtollige luidsprekerskabels en ook hier was er een merkbaar verbetering al was het niet zo groot als bij de interlinies....zou ook moeten werken met andere merken...

LeonArdusS

Citaat van: Wijx wondere wereld op november 18, 2012, 23:48:39
Inakustik is juist heel betaalbaar vooral tweedehands. 1602 wordt hopelijk ook mijn volgende upgrade
Nieuw is dat qua prijs inderdaad geen kattenpis. Ik ga ook eens op de audiomarkten kijken wat het verschil is.
HiFi: Naim Uniti STAR
Speakers: Monitor Audio Gold 200
Bronnen: Technics SL-120 + Stanton 681EEE, Phono Box DS
Kabels: LS - Ocos, SET - Sharkwire

Vik

Er staan op MP diverse aanbiedingen van de JVG lijn, Eclipse serie, Reference plus etc.

Van speakerkabels, jumpers tot en met netkabels.

http://link.marktplaats.nl/667353106

Even kijken bij alle advertenties van de verkoper.

Ik heb er een mooie set Reference plus XLR interlink setje gekocht. Misschien interessant voor andere leden.

Lazybird

Ik heb mijn John van Gent Reference plus ingeruild die staan te koop voor 400 euro.
Denk dat ik niet de site mag noemen aangezien het geen sponsor is.

Maar je kan mij een PM sturen als het interessant voor je is.
Mola Mola Tambaqui Pre/DAC | Array Eind 2 x M10 | Oppo 95 Blu ray | Vivid B1 | Array Opal SilverGold interlinks | Array Topaz Netkabels|Cat 7E luidspreker kabel |

Vik

Citaat van: Lazybird op april 17, 2013, 08:48:53
Ik heb mijn John van Gent Reference plus ingeruild die staan te koop voor 400 euro.
Denk dat ik niet de site mag noemen aangezien het geen sponsor is.

Maar je kan mij een PM sturen als het interessant voor je is.

Dat is een zeer mooie prijs. RCA of XLR?

Lazybird

XLR-XLR met liefde behandeld. Blijft een prachtige kabel  :D
Mola Mola Tambaqui Pre/DAC | Array Eind 2 x M10 | Oppo 95 Blu ray | Vivid B1 | Array Opal SilverGold interlinks | Array Topaz Netkabels|Cat 7E luidspreker kabel |