Showkees W.Otter

Gestart door W.Otter, september 1, 2012, 16:25:56

« vorige - volgende »

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

knubbe

 :pompom: :pompom: :pompom:

Hele mooie set zo ! Mooi dat je de ruimte hebt om het allemaal netjes te plaatsen!
Toch vlug gevonde. ;) Prijs ook naar wens neem ik aan? :p
-| Naim UnitiLite | XTZ 99.26 | Apple Mac mini | Panasonic 65VT50 ISF |-

stereo showcase

W.Otter

Ja erg snel! Een aantal weken geleden ergens op gereageerd, diegene had ze toen verkocht. Dat zal nog wel even duren dacht ik. Maar hetzelfde setje werd opnieuw aangeboden door waf problemen. Hij heeft ze 300km gebracht. Erg netjes!
Luidsprekers zijn niet van niet te onderscheiden. Binnenkort even wat betere fotos maken:)
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

W.Otter

Prijs was vrij goed ja, vergoeding van het brengen erbij was het nog de moeite waard. Ze worden niet meer gemaakt en zullen steeds minder online komen in zo een staat dus dat is mij ook wel wat waard
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

Xander32

Een tijdje niet meer in jouw draadje geweest, maar wat een fraaie set heb je er nu staan zeg!
Dat moet wel goed klinken.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

MegaJ

Mooi man!  ;D Toch over kunnen nemen van iemand dus?
Pre Marantz Cinema 70S || EV Rotel RMB-1585 || Fronts B&W 683 S2 || Center B&W HTM6 S2 || Sub BK XXLS400 + Auralex SubDude || Rears B&W DM601 S2 || Bronnen PS5 / DIY NAS/htpc combi / Apple TV 4K

LuPo

Super mooi! :D

Je nieuwe huisje is ook helemaal af zo te zien. Ziet er allemaal zeer goed uit. :thumbs-up:

W.Otter

mooie berichten allemaal! :pompom: dank.

Nooit gedacht dat ik zo een set zo snel in huis had staan. 2 á 3  jaar geleden begonnen met een CM8 + RB1572, inmiddels uitgegroeid tot een set die ik voor ogen had.  :D dat virus gaat erg snel ;)

Citaat van: Xander32 op mei  4, 2014, 09:06:56
Een tijdje niet meer in jouw draadje geweest, maar wat een fraaie set heb je er nu staan zeg!
Dat moet wel goed klinken.

dankjewel! Dat is wel even geleden ja, met twee velo's erbij was het een nog mooiere set geweest ;)
Het klinkt inderdaad super! binnenkort maar eens een goede film opzetten. tips?





B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

W.Otter

Citaat van: MegaJ op mei  4, 2014, 14:26:10
Mooi man!  ;D Toch over kunnen nemen van iemand dus?

zeker weten, het is een mooi formaatje voor rears. Het was kiezen tussen een setje CM5 of deze.
Ik merk dat ik eigenlijk geen sub nodig heb, wat een bak geluid heb ik nu staan, geweldig!
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

W.Otter

Citaat van: LuPo op mei  5, 2014, 08:26:26
Super mooi! :D

Je nieuwe huisje is ook helemaal af zo te zien. Ziet er allemaal zeer goed uit. :thumbs-up:

het gaat inderdaad de goede kant op:) over een paar weken de tuin aanpakken en dan raken de klusjes wel een beetje op.
binnenkort maar eens wat betere foto's maken
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

towi1989

Super set! Ben je tevreden over het geluid, of zou je liever de rears wat hoger willen plaatsen?
Bowers&Wilkins 702S2 & HTM71S2 | Marantz SR7008 | Rotel RB-1582 MK2 | LG 65E6V

W.Otter

zeer tevreden! op zich zou ik de luidsprekers achter nog op een 3 cm hoge granieten plaat willen zetten incl. superspikes. dus dan gaan ze nog zo'n 6/7 cm omhoog.

de tweeter zit echter op oorhoogte als ik zit, helaas lig/hang ik vaak op de bank waardoor mijn oren niet boven de bank uitsteken :)

hoe dan ook erg tevreden over de aankoop!!
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

I_Guardian_I

Netjes hoor ;) Wel ben ik benieuwd waarom je voor de cm7 en niet de cm5 gekozen hebt?
Stereo: Sonus Faber Amati Futura - Graphite -> Yter Loudspeaker Cable -> Devialet D-Premier - Chrome -> LessLoss Original Powercord
Source: Mac Mini / Macbook Pro 15" Retina / iMac 27" -> Devialet Air
Control: iPad Air / iPhone 5S -> Apple Remote / Devialet App

W.Otter

Omdat de CM5 op stands staat en de CM7 een extra driver heeft + meer kast inhoud.
Sowieso een meer allround luidspreker.

CM5 plus stands is zo'n €1500, de CM7 de helft..
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

towi1989

Citaat van: W.Otter op mei  8, 2014, 13:26:13
de tweeter zit echter op oorhoogte als ik zit, helaas lig/hang ik vaak op de bank waardoor mijn oren niet boven de bank uitsteken :)

Dit is iets waar ik zelf ook mee ook mee zit. De 'designerbanken' van tegenwoordig hebben vaak lange zitkussens, maar korte rugleuningen. Ziet er fraai uit, maar ik vind het voor geen meter zitten. De hoge rugleuning van mijn bank is dan niet echt geweldig in combinatie met vloerstaanders achter. Mijn bedoeling is om de CM5's uiteindelijk als rears te gaan gebruiken op een schap aan de muur. Een upgrade kan daarna altijd nog overwogen worden ;)

Maar echt een mooie set die je hebt! Dit is vrijwel exact hoe ik het voor mijzelf voor ogen heb, al zal het enige tijd duren voordat alles compleet is.
Bowers&Wilkins 702S2 & HTM71S2 | Marantz SR7008 | Rotel RB-1582 MK2 | LG 65E6V

W.Otter

Mooie woorden zeg..  :tounge2:

ik dacht ook dat het even zal gaan duren maar het staat er toch in een vrij korte periode :D
en die bank.. het is meer een hang bank, als je er recht op zit dan hoor je alles prima, het is echter zo'n chille bank dat je binnen een minuut onderuit ligt. ik hoor de rears nog prima. Maar je moet natuurlijk wel wat te upgraden hebben dus een mooie marmeren plaat en superspikes zijn dingen die nog op het lijstje staan :)

wat ga je als eerste doen in je set?
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

towi1989

#1590
Ik ben eigenlijk pas 2 maanden geleden begonnen met het opbouwen van de set. Inmiddels staan de CM5's en SR7008 er al.

Ik heb mij al jaren lopen vergapen op Rotel. Echter, vanwege de prijs en aangezien een AVR vrij snel 'achterhaald' is heb ik ervoor gekozen de iets beter betaalbare SR7008 te kopen. Ook heb ik afgelopen week 2 no name hdmi kabels vervangen door de audioquest forest (van pc naar receiver, en van receiver naar tv).

Over een maand of 2 zal ik de cmc2 bestellen. Daarna zal het even duren voordat de set wordt uitgebreid aangezien ik dan eerst mijn focus ga leggen op het kopen van een leuke hobby auto (silvia s15 of skyline).

Stiekem zou ik mijn tv wel willen vervangen door een 65 inch plasma, maar aangezien het scherm afgelopen jaar onder garantie is vervangen (kudo's voor sony!) verwacht ik dat deze nog wel even mee kan. En wie weet zijn OLED schermen dan betaalbaar!
Bowers&Wilkins 702S2 & HTM71S2 | Marantz SR7008 | Rotel RB-1582 MK2 | LG 65E6V

W.Otter

beginnend virusje dus ;)

oud tv'tje al! wordt inderdaad tijd voor een groter exemplaar ;) ook nog een auto erbij dan heb je weer genoeg geld uitgegeven ;)

let op dat de CMC2 aardig groot is en niet gemakkelijk te plaatsen..

succes met de aankopen!
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

towi1989

De plaatsing zal niet echt een probleem zijn, behalve dat ik waarschijnlijk een nieuw meubel in elkaar moet hobbyen. Ik leef momenteel nog bij mijn ouders, waar ik een hele kelder (ca. 8*6m) voor mijzelf heb, op wat dozen en andere rommel na.
Bowers&Wilkins 702S2 & HTM71S2 | Marantz SR7008 | Rotel RB-1582 MK2 | LG 65E6V

W.Otter

netjes! prima ruimte om een HT te bouwen  :D
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

Syphon

Hele vette set! Nu helemaal klaar of nog wensen?

Gast001

#1595
Citaat van: Syphon op mei 29, 2014, 13:41:10
Hele vette set! Nu helemaal klaar of nog wensen?

7.1? De RB 1572 staat er nog  :pompom:

W.Otter

Citaat van: Syphon op mei 29, 2014, 13:41:10
Hele vette set! Nu helemaal klaar of nog wensen?

een leuke 15" velodyne zou leuk zijn  :tounge2:
nog wat kabels (RCA)
PS4
4k tv (als er content voor komt)

Citaat van: okeoke op mei 29, 2014, 16:30:07
7.1? De RMB 1572 staat er nog  :pompom:

haha! nee dat kan ik niet kwijt 5.1 is meer dan zat!!



op het moment heel druk in de tuin bezig, 9 dagen vakantie gehad waarvan 5 in de tuin doorgebracht.. terras leggen, schutting plaatsen, gras leggen etc.
dus mijn geld raakt een beetje op  :D

zal traag gaan met de upgrades, ik ben heel royaal voorzien nu!
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

LuPo

Je hebt dan ook een schitterende set staan! :thumbs-up:

W.Otter

inderdaad! veel genieten en het zal wel stil zijn in dit topic ;)
eerst de bankrekening maar eens aanvullen..
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

MVG

Kijk eens aan! Prachtig man! Van harte proficiat, dat moet wel erg mooi klinken lijkt me! Ziet er in ieder geval top uit!