Showkees W.Otter

Gestart door W.Otter, september 1, 2012, 16:25:56

« vorige - volgende »

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

erik s.

Citaat van: W.Otter op december  7, 2013, 00:32:31
haha :D

ja voor de dubbele aders is het prima, voor enkele aders te groot. heb de kabel bi-wire zoals je kunt zien. de connector kon met een beetje proppen best passen. de krimpkous was echter te groot
hij hoeft er niet strak om te zitten. Op de aders is het enkel voor de sier.
<a href="http://www.jouwhifi.com"></a> Vanaf 50 euro gratis verzending binnen Nederland, vanaf 100 euro gratis naar Belgie en Duitsland[/B

W.Otter

het moet er wel strak omheen zitten. Als jij condoom koopt koop je toch ook geen luchtballon
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

W.Otter

even serieus, wensen van je klant en jouw standaard zijn andere dingen. Een krimpkous moet krimpen en strak om de kabels heen zitten. die kabel is 2.18mm met een stukje plastic. als jij me een 10:5 geeft dan is dat niet wat ik in gedachten heb.
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

erik s.

#1453
Citaat van: W.Otter op december  7, 2013, 01:03:41
even serieus, wensen van je klant en jouw standaard zijn andere dingen. Een krimpkous moet krimpen en strak om de kabels heen zitten. die kabel is 2.18mm met een stukje plastic. als jij me een 10:5 geeft dan is dat niet wat ik in gedachten heb.
die is voor de kabel uiteinden. De 4.8 is voor de aders.
Dat ziet er zo uit : www.jouwhifi.com/a-16946123/van-de-rol/afmontage-luidsprekerkabels/
<a href="http://www.jouwhifi.com"></a> Vanaf 50 euro gratis verzending binnen Nederland, vanaf 100 euro gratis naar Belgie en Duitsland[/B

W.Otter

ik hou je toch niet voor de gek? je hebt me een stuk gegeven voor de kabel uiteinden die was prima. dus voor de 13mm kabel.
het stuk voor de dubbele kabel was ook prima, dus het gedeelte waar ik twee connectoren gebruik.
maar het stuk waar ik bi-wire was de krimpkous gewoon te groot. Op z'n kleinst viel ie dr alsnog van af. Deze knelde de kabel niet af. Nu zeg je mij dat dat zo hoort en ik die kous er een beetje los om moet laten zitten?

Dat vind ik niet mooi en vertik ik.
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

mikekiwi

Misschien handig om dit even persoonlijk met elkaar te 'bespreken' ipv hier in dit topic?

erik s.

Citaat van: W.Otter op december  7, 2013, 09:27:46
ik hou je toch niet voor de gek? je hebt me een stuk gegeven voor de kabel uiteinden die was prima. dus voor de 13mm kabel.
het stuk voor de dubbele kabel was ook prima, dus het gedeelte waar ik twee connectoren gebruik.
maar het stuk waar ik bi-wire was de krimpkous gewoon te groot. Op z'n kleinst viel ie dr alsnog van af. Deze knelde de kabel niet af. Nu zeg je mij dat dat zo hoort en ik die kous er een beetje los om moet laten zitten?

Dat vind ik niet mooi en vertik ik.
als het afgemonteerd is zit het vast en zien de aders er lekker dik uit, maar zijn toch soepel.
Mijn klanten vinden het erg fraai als ik het zo monteer.
Overigens hoor je die transparante delen niet te gebruiken. Die zijn enkel om de schroefjes op hun plaats in de bananen te houden bij verzenden.
<a href="http://www.jouwhifi.com"></a> Vanaf 50 euro gratis verzending binnen Nederland, vanaf 100 euro gratis naar Belgie en Duitsland[/B

erik s.

Citaat van: mikekiwi op december  7, 2013, 09:40:06
Misschien handig om dit even persoonlijk met elkaar te 'bespreken' ipv hier in dit topic?
dat lijkt mij ook.
Nogmaal stuur je een berichtje ipv het op een forum te gooien.
<a href="http://www.jouwhifi.com"></a> Vanaf 50 euro gratis verzending binnen Nederland, vanaf 100 euro gratis naar Belgie en Duitsland[/B

W.Otter

Citaat van: erik s. op december  7, 2013, 09:40:41
als het afgemonteerd is zit het vast en zien de aders er lekker dik uit, maar zijn toch soepel.
Mijn klanten vinden het erg fraai als ik het zo monteer.
Overigens hoor je die transparante delen niet te gebruiken. Die zijn enkel om de schroefjes op hun plaats in de bananen te houden bij verzenden.

ze pasten dus heb ik ze gebruikt om de kabel op hun plek te houden. daarnaast sluit het 't spul af tegen de buitenlucht en gaat de kabel eventueel wat langer mee.

ik vind je manier van doen een beetje apart Erik.

nee het is niet mooi. Dan knikt het alle kanten op.
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

W.Otter

ik heb niets te verbergen, ik bespreek alleen je manier van doen. Via PM is het lekker onder de radar. Ik kan het ook wel in je feedback zetten, geen probleem.
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

W.Otter

Ik vertel je eerst nog vrij laconiek dat de kabel iets te groot was, ik heb zelf een nieuwe gekocht en je verder niet aangesproken omdat voor de rest altijd alles goed is. Nu ga je mij 3 keer lopen verkondigen dat het zo hoort en de 'klanten' het altijd mooi vinden zoals jij dat doet.

nou, ik niet!

dus als jij de wensen van je klanten goed in het vizier hebt dan had je dat van mij ook geweten, of er in ieder geval naar gevraagd.

daarnaast had je ook gewoon kunnen zeggen, vervelend voor je dat de manier van afwerken niet naar je wens is, ik zal een kleinere krimpkous opsturen.


in plaats daarvan ga je mij vertellen wat ik mooi moet vinden? Dacht het niet!

wat is er mis met de ondernemers van vandaag.. pfffffffffffffffff
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

W.Otter

Citaat van: erik s. op december  7, 2013, 09:42:08
dat lijkt mij ook.
Nogmaal stuur je een berichtje ipv het op een forum te gooien.

je reageert toch zelf publiekelijk op mijn reacties?
als je een forum sponsort dan kun je niet een confrontatie ineens uit de weg gaan omdat het jou als bedrijf in een verkeerd licht zet.
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

erik s.

Citaat van: W.Otter op december  7, 2013, 09:49:53
Ik vertel je eerst nog vrij laconiek dat de kabel iets te groot was, ik heb zelf een nieuwe gekocht en je verder niet aangesproken omdat voor de rest altijd alles goed is. Nu ga je mij 3 keer lopen verkondigen dat het zo hoort en de 'klanten' het altijd mooi vinden zoals jij dat doet.

nou, ik niet!

dus als jij de wensen van je klanten goed in het vizier hebt dan had je dat van mij ook geweten, of er in ieder geval naar gevraagd.

daarnaast had je ook gewoon kunnen zeggen, vervelend voor je dat de manier van afwerken niet naar je wens is, ik zal een kleinere krimpkous opsturen.


in plaats daarvan ga je mij vertellen wat ik mooi moet vinden? Dacht het niet!

wat is er mis met de ondernemers van vandaag.. pfffffffffffffffff
je hebt mij helemaal niets gemeld. Hoe kan ik er dan op reageren?
<a href="http://www.jouwhifi.com"></a> Vanaf 50 euro gratis verzending binnen Nederland, vanaf 100 euro gratis naar Belgie en Duitsland[/B

fokke-gerrit

Citaat van: W.Otter op december  7, 2013, 09:49:53
Ik vertel je eerst nog vrij laconiek dat de kabel iets te groot was, ik heb zelf een nieuwe gekocht en je verder niet aangesproken omdat voor de rest altijd alles goed is. Nu ga je mij 3 keer lopen verkondigen dat het zo hoort en de 'klanten' het altijd mooi vinden zoals jij dat doet.

nou, ik niet!

dus als jij de wensen van je klanten goed in het vizier hebt dan had je dat van mij ook geweten, of er in ieder geval naar gevraagd.

daarnaast had je ook gewoon kunnen zeggen, vervelend voor je dat de manier van afwerken niet naar je wens is, ik zal een kleinere krimpkous opsturen.


in plaats daarvan ga je mij vertellen wat ik mooi moet vinden? Dacht het niet!

wat is er mis met de ondernemers van vandaag.. pfffffffffffffffff

Tja Eriks s geeft gewoon advies hoe hij ze afmonteert en dat de meeste klanten dat mooi vinden, als jij dat niks vindt of andere blik op hebt is dat Erik s zijn fout niet als hij aan ieder klant moet vragen hoe hij of zij het afgemonteerd wil hebben dan heb je wel een dag taak aan. Je had zelf ook kunnen zeggen dat wil ik zo hebben wat kan ik het beste dan gebruiken, niet iedereen kan ruiken wat iemand wil.
Yamaha CX-A5100 | Yamaha MX-A5000 | Monitor Audio Gold GX200 | Monitor Audio Gold GXC150 | Monitor Audio Gold GX50 |

W.Otter

wat een onzin,

als jij naar de mediamarkt gaat (of een andere winkel) en je zegt ik wil een tv, dan loop jij naar buiten met de TV die de verkoper aan je geeft?
Nee je hebt wensen en die moet een ondernemer duidelijk krijgen.

een dagtaak? Het is je werk?!?! ga %&#$# een keer werken voor je centen. Het moet niet gekker worden
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

lynch1979

Dat je het niet mooi vind kan ik begrijpen, maar het was inderdaad netter geweest om Erik een berichtje te sturen of te bellen.
Zoals ik Erik ken is hij totaal niet moeilijk en waren jullie er zeker uitgekomen, de service die hij geeft kunnen vele anderen een voorbeeld aannemen.

W.Otter

dan heb je het niet goed gelezen.

ik heb er helemaal geen probleem mee dat ie te groot was, voor de dubbele ader was het prima, voor de 4 kleine aders veel te wijd. Ik heb hier zelf een ander voor gekocht en er verder geen probleem van gemaakt.

Dan reageert Erik publiekelijk op mijn reactie dat dit prima past. Waarop ik aangeef dat het te groot was.
hij blijft daarop antwoorden dat hij dingen altijd zo doet.

Ik vind dat een krimpkous aar de maat van de kabel moet krimpen en niet los zitten, dat is niet het nut van een krimpkous.

als er daarna wordt gesproken over dat ik dit beter per PM kan doen.. Ik heb Erik helemaal nooit benaderd over die krimpkous tot dat hij zélf begint over hoe hij zijn werk aflevert. Als ik vervolgens mijn mening uit en het staat meneer niet aan dan moet het ineens per PM? Nee je bent forum sponsor en als iets een negatieve lading aanneemt moet je niet ineens terugkrabbelen.

Daarna wordt er ook nog eens gezegd dat meneer er straks een dagtaak aan heeft om de wensen van zijn klant te achterhalen, boehoe je zou maar moeten werken voor je centen.

ik heb helemaal niet gevraagd om een krimpkous, die heb ik zelf opgehaald en ik maak er helemaal geen probleem van. Als Erik hier ineens de boel op stelten gaat zetten door continue mij er op te wijzen dat dit is hoe hij het doet.

Prima, ik heb toch gewoon mijn eigen krimpkous gehaald. man man man man man

B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

W.Otter

Citaat van: erik s. op december  7, 2013, 10:09:06
je hebt mij helemaal niets gemeld. Hoe kan ik er dan op reageren?

je zoekt zelf mijn topic op en reageert op mijn reactie?
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

W.Otter

weet je? het gaat helemaal niet om die krimpkous.
als ik een nieuwe krimpkous had gewild had ik Erik een berichtje gestuurd en dan was het vast en zeker door hem opgelost.
Ik vind het helemaal geen probleem en heb zelf eentje opgehaald.
op het moment dat Erik op mijn post reageert wordt het een ander verhaal, wat er daarna gebeurd qua reacties vind ik helemaal apart. Dáár gaat het om
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

erik s.

 :crazy:d
Citaat van: W.Otter op december  7, 2013, 20:16:04
je zoekt zelf mijn topic op en reageert op mijn reactie?
natuurlijk reageer ik als je mij te kak zet in je topic.
<a href="http://www.jouwhifi.com"></a> Vanaf 50 euro gratis verzending binnen Nederland, vanaf 100 euro gratis naar Belgie en Duitsland[/B

W.Otter

te kak zetten, ik vermeld dat de krimpkous te groot was.
ik vind het erg vreemd dat je de aders in een te grote krimpkous stopt.
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

fokke-gerrit

#1471
Citaat van: W.Otter op december  7, 2013, 19:21:28
wat een onzin,

als jij naar de mediamarkt gaat (of een andere winkel) en je zegt ik wil een tv, dan loop jij naar buiten met de TV die de verkoper aan je geeft?
Nee je hebt wensen en die moet een ondernemer duidelijk krijgen.

een dagtaak? Het is je werk?!?! ga %&#$# een keer werken voor je centen. Het moet niet gekker worden

Ja dan moet je die wensen wel duidelijk maken ze kunnen het niet ruiken! Als Erik zo zijn product aanbied zoals hij het altijd doet en ze zijn er tevreden over en hij monteert de kabel zo altijd af en jij hebt er ander mening over of wil het anders is het jou probleem.

Dag taak kan het worden en dat heeft niks met ga een keer werken voor je centen dom gelul ga maar eens voor 10.000 mensen inkopen die alles verschillend wil hebben
Yamaha CX-A5100 | Yamaha MX-A5000 | Monitor Audio Gold GX200 | Monitor Audio Gold GXC150 | Monitor Audio Gold GX50 |

knubbe

Ermm krimpkous hoort imo ook gewoon strak te zitten..
-| Naim UnitiLite | XTZ 99.26 | Apple Mac mini | Panasonic 65VT50 ISF |-

stereo showcase

erik s.

 :butbut:
Citaat van: knubbe op december  7, 2013, 21:06:52
Ermm krimpkous hoort imo ook gewoon strak te zitten..
de krimpkous om de aders zit er alleen om ze dikker te laten lijken.
<a href="http://www.jouwhifi.com"></a> Vanaf 50 euro gratis verzending binnen Nederland, vanaf 100 euro gratis naar Belgie en Duitsland[/B

knubbe

Dus je krimpt de kous dan niet strak om de kabel maar met lucht ertussen?
Moet zeggen dat ik dit ook nooit eerder heb gezien en zelf ook niet zou verwachten.
-| Naim UnitiLite | XTZ 99.26 | Apple Mac mini | Panasonic 65VT50 ISF |-

stereo showcase