Is die PS3 Move nog wat?

Gestart door Erik, juni 25, 2012, 11:09:20

Vorige topic - Volgende topic

Erik

Hoor dat die wie controller op de xbox ene succes is maar op de ps3 compleet mislukt, je weet wel zwaaien met je hand om te slaan dat soort werk.
Wat vinden jullie ervan?  leuk of niet, werkt het een beetje of niet. Zijn er must have titles of niet? zit er nog wel eens aan te denken, het idee is leuk maar als het geen succesnummer is houdt het op.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

mansm

als je doelt op kinect... welke controller. Daar heb je geen controller nodig...

dat move zie en hoor ik eigenlijk niemand meer over dus volgens mij redelijk geflopt

XanaduNL

Citaat van: mansm op juni 25, 2012, 11:23:46
als je doelt op kinect... welke controller. Daar heb je geen controller nodig...

dat move zie en hoor ik eigenlijk niemand meer over dus volgens mij redelijk geflopt

Een Kinect is ook een controller, net als een gamepad.

Wat betreft de Move, het werkt prima, maar er is gewoonweg niet zoveel interessante software voor.

mansm

Citaat van: XanaduNL op juni 25, 2012, 11:55:22
Een Kinect is ook een controller, net als een gamepad.

Wat betreft de Move, het werkt prima, maar er is gewoonweg niet zoveel interessante software voor.

Citeer
Kinect voor de Xbox 360 brengt games en entertainment op heel bijzondere wijze tot leven en je hebt geen controller nodig. Ga gewoon voor de sensor staan en Kinect herkent je en reageert op je bewegingen.
bron: http://www.xbox.com/nl-NL/Xbox360/Accessories/kinect/Home

volgens mij is kinect nog steeds geen controller

Bas87

het is leuk voor 1 week daarna niet meer!

knapejor

Het ligt er denk ik ook aan in welke leeftijdscategorie je valt. Ik zie voor jeugd veel interessantere games dan voor volwassenen, wat wel jammer is. Heavy Rain vond ik zelf wel goed met Move.