welke DVD's heb je laatst aangeschaft?

Gestart door VlisChris, december 6, 2003, 00:53:28

Vorige topic - Volgende topic

blue-eyes

Citaat van: Jimmy Conway op maart 10, 2007, 02:07:59
Ze vind je nog wel aardig? ;D

Dat is altijd de vraag ;) Als ik thuis kom van het werk, is ze er dan nog? ;D
Speakers: Front: WB Vector, rear: WB Vertex, center: WB Fulcrum 650, 2 * Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; Versterker / processor: Lyngdorf MP40, Lyngdorf MXA-8400, Lyngdorf SDA2400; Bron: Auralic Aries G1, Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Zidoo Z3000 PRO; Kabels: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Audioquest, USB: Audioquest Coffee, XLR: Linn, DHZ, Stroomvoorziening: Audioquest, Belden, Supra, Furutech; TV: Sony KD-75XE9005; Data: 2 * Synology 19" RS818+; Rack: DHZ;

Daklem

Citaat van: Blue-Eyes op maart 10, 2007, 07:52:22
Dat is altijd de vraag ;) Als ik thuis kom van het werk, is ze er dan nog? ;D

;D

Ik vond de film overigens wel enorm sterke punten hebben! Ik heb mij enorm vermaakt.  O0

Bionica

Na heeeeeel lang zoeken toch eindelijk gevonden!!!
Robin Hood - Men in Tights

Met speciale dank aan Selmar_Cleef van hier!!!
Pioneer VSX-514 ../DV-668AV ../speakers ../Subwoofer SW-110 Oehlbach Coax interlink ..IXOS Component XHV-804  ../Sony KLV-S32A10E ../Gemkow Professional Powercord + Bals Shuko ../Logitech Harmony One../DIY MDF Speakerzuilen

mikeske

Citaat van: Bionica op maart 10, 2007, 15:17:33

Die wil ik ook  :'(
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

christian19

It's good to bee the king ;D

Vandaag: I,robot en een verzamelbox van André Rieu.

Bolle

Eeen of andere Roy Orbison 'best of' CD

Golden Earring - The Naked Truth

Michael Jackson - Number Ones

The Big Lebowski Soundtrack

Once Upon A Time In America - Special Edition (2 Discs)

The Good The Bad And The Ugly
Woonkamer 5.1.2 'budget' HT: Nvidia Shield Pro (2019) / Denon AVR-X3600H / Argon Audio Alto5Wall LCR / Argon Audio Alto 5 Mk2 rear / B&W CCM362 height / SVS SB1000 / LG 65G1 OLED
Studeerkamer: Raspberry Pi 4 / IQaudio DigiAmp+ / Monitor Audio Silver RX1 Slaapkamer: Squeezebox Radio
Servers: UnRaid + Jellyfin & Logitech Media Server
Mijn HT Geschiedenis

tiptop

Citaat van: Bionica op maart 10, 2007, 15:17:33

Die is erg goed ja 8)

Vandaag zelf deze gekocht.
De eerste is erg vrolijk en de laatste biizonder gemaakt met veel uitzonderlijke instrumenten.
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

El Penumbra

TAD ME1 / Soulnote A2 / Sonnet Morpheus / Sonnet Hermes / Shunyata Theta

PeterPan

Sigur Ros - Takk...
Beetje zweverige muziek a la Air maar dan uit IJsland. Er zitten in sommige nummers helaas zenuwachtige tikjes en klikjes waar ik niet zo goed tegen kan (ik denk dan altijd dat er iets mis is met mijn CD speler ;))

En de laaste (dubbel) CD van het Nederlandse, Engelstalige Nuff Said: Ebony & Ivory.
Op Ebony staan de stevige rock nummers en op Ivory de rustigere nummers.
Erg leuke liveband ook, lekker stevig en veel energie. Ik heb ze helaas recent nog niet gezien dus ik weet niet of ze nu veel van de rustigere nummers spelen tijdens een optreden.
Denon DVD-3930, OPPO BDP-83, PS3, Xbox 360 HD DVD, Popcorn Hour C-200, Pro-Ject Debut III, Humax iHDR-5050c.
DVDO iScan Duo, Panasonic 42PZ80, Epson EH-TW2900, Arcam AVR350, Kef XQ30 :wub:

peterrr

Na hem gisteren zien optreden, zijn cd in de Foyer aangeschaft  ;D

Hij heeft hem gesigneerd, en we hebben even gekeuveld en het is een bijzonder aardige vent.

Dat kon ik van het "walgelijke" publiek daar in het spant (Gooi`s jazz festival ) niet zeggen.

(mensen die maar in en uit de zaal lopen, Trijntje Oosterhuis B.V. was zichtbaar aangeslagen, en gelijk had ze.)
Primaluna Dialogue Two, Pro-ject 2Xperiance,Sonus Faber Cremona Auditors. RelT2

Darkman

Within Temptation - The heart of everything

fantastische cd !..

Knowledge is not power, knowledge applied is power.

balboa

Citaat van: peterrr op maart 11, 2007, 11:20:07
Na hem gisteren zien optreden, zijn cd in de Foyer aangeschaft  ;D

Hij heeft hem gesigneerd, en we hebben even gekeuveld en het is een bijzonder aardige vent.

Dat kon ik van het "walgelijke" publiek daar in het spant (Gooi`s jazz festival ) niet zeggen.

(mensen die maar in en uit de zaal lopen, Trijntje Oosterhuis B.V. was zichtbaar aangeslagen, en gelijk had ze.)

Als je echt geen zin hebt om eens schoon te maken kun je mooi nummer 1 van die cd draaien. IS je huis zo schoon ;D
- 2 x Emotiva XPA-1 - Emotiva XSP-1 vv - Emotiva XDA-2 DAC / voorversterker - Aurum Cantus Volla - LAT SS-1000 MK II - Sennheiser 650 -

daxie

Devil's Advocat

The Aviator

Jarhead

3 voor 8 euro... Lang leve rommelmarkten

El Penumbra

Amy Winehouse
Back to Black

Wat een HEERLIJKE cd.  :)

Rody

Norah Jones - Not too late
Jose Gonzalez - Veneer
Dire Straits - Alchemy: live
Chris Botti - When I fall in love
Beth Hart - Screaming for my supper
Beth Hart - Immortal
Eric Clapton - Clapton Chronicles: Best Of

Beth Hart  O0

peterrr

Citaat van: balboa op maart 11, 2007, 23:05:29
Als je echt geen zin hebt om eens schoon te maken kun je mooi nummer 1 van die cd draaien. IS je huis zo schoon ;D

Ja maar daarna wordt je weer zo...sloom

Groet peterr
Primaluna Dialogue Two, Pro-ject 2Xperiance,Sonus Faber Cremona Auditors. RelT2

Rob Eric Blank

PeterPan

Citaat van: El Penumbra op maart 12, 2007, 09:20:00

Amy Winehouse
Back to Black

Wat een HEERLIJKE cd.  :)
El Penumbra spreekt de waarheid ;D
Denon DVD-3930, OPPO BDP-83, PS3, Xbox 360 HD DVD, Popcorn Hour C-200, Pro-Ject Debut III, Humax iHDR-5050c.
DVDO iScan Duo, Panasonic 42PZ80, Epson EH-TW2900, Arcam AVR350, Kef XQ30 :wub:

El Penumbra

Er zal vast nog iemand komen om ons tegen te spreken.  ;D ;)

R

Wilde lekker stukje draaien.. wat blijkt cd kwijt (cure for pain) :-\

Meteen dus maar een nieuwe besteld. Daar kan ik echt niet zonder:

garmtz

R

Sk

Lavardin IT | Resolution Audio Cantata Music Center | Living Voice Auditorium II | Velodyne DD15+ | DnM | LG OLED77C9

balboa

Citaat van: Sk op maart 13, 2007, 19:21:48
Genre?

Wil je niet weten ;D Liet het een keer horen aan m'n oom en die had het over een stel zatte apen. Toch is het zeer zeker een aanrader om eens naar te gaan luisteren als je de wat stevigere saxafoonmuziek kan waarderen.
- 2 x Emotiva XPA-1 - Emotiva XSP-1 vv - Emotiva XDA-2 DAC / voorversterker - Aurum Cantus Volla - LAT SS-1000 MK II - Sennheiser 650 -

Rody

Van American Idol S05, de band van Chris Daughtry. Was toen al fan van hem, wat een kracht in die stem.  8)
American Idol heeft ie niet gewonnen en was bang dat ik hem nooit meer een nummer van hem zou horen, maar gelukkig:
Daughtry - Daughtry

En nog een SACD:
Diana Krall - Love scenes