welke DVD's heb je laatst aangeschaft?

Gestart door VlisChris, december 6, 2003, 00:53:28

Vorige topic - Volgende topic

wil

Gekocht op eBay voor een prikkie:

Dominic Miller - Shapes

wil

Pathos Logos
Lector CDP-603
Marantz DV7600
Sonus Faber Cremona M
VPI Scout | AT-OC9XML | ifi Zen Phono
Nordost Blue Heaven | Funk BS2 |  Lapp Öllflex | Concept & Design
Panasonic TH42PV60

ajbeefde

The Da Vinci Code, original soundtrack by Hans Zimmer....
Denon AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE. KEF R3 Meta Indigo Gloss Special Edition, Kef IQ10, Kef model 100. REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega Planar3/Exact, Chord Shawline X luidsprekerkabel, AQ Cinnamon Optical, AQ Forest HDMI, Supra MD06 EU SP/LoRad 2.5 CS-EU.

Berserker

Citaat van: Blue-Eyes op december 16, 2006, 18:39:11
* House of the flying daggers
* 4 DVD box Back to the future
* Jarhead
* Robots
* Lord of war
* Fast and furious 3

Geen hardware meer kopen maar film en muziek ;D ;D

Daar ben ik de laatste tijd ook veel mee bezig. Ik ben echter wel benieuwd hoe lang ik het vol hou, voordat ik weer wat nieuws wil hebben.
Momenteel thuisbioscoop-loos.......Slechts enkele componenten over: NAD M25 | Sony UBP-X800M2 | Dune prime 3.0 | Apple TV 4K | Hivilux 2.35.1 spanscherm 125"

Jean Sibelius

Citaat van: Berserker op december 17, 2006, 00:06:34
Daar ben ik de laatste tijd ook veel mee bezig. Ik ben echter wel benieuwd hoe lang ik het vol hou, voordat ik weer wat nieuws wil hebben.
Ik verwacht binnen 2 maanden wel weer wat actie aan het front ;D
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

R

Bach Concertos, Johann Sebastian Bach, hilary hahn

Berserker

Citaat van: Jean Sibelius op december 17, 2006, 10:40:06
Ik verwacht binnen 2 maanden wel weer wat actie aan het front ;D

De kans zit er inderdaad dik in. Tegen die tijd heb ik als het goed is mijn Onix Rocket speakerset zo compleet mogelijk verkocht, en ook mijn Tag Mclaren hoop ik dan kwijt te zijn aan een potentiële koper. Als al dat geld weer vrijgekomen is, kan ik misschien eindelijk eens mijn set aanvullen met een mooie subwoofer. Welk merk en type....hmmm daar ben ik nog niet helemaal uit. Maar het lijkt mij een mooie aanwinst. En er zal ongetwijfeld wel weer wat geschoven gaan worden met processors, en misschien zelfs wel eindversterkers. Niets is voor altijd he  :P
Momenteel thuisbioscoop-loos.......Slechts enkele componenten over: NAD M25 | Sony UBP-X800M2 | Dune prime 3.0 | Apple TV 4K | Hivilux 2.35.1 spanscherm 125"

W

Citaat van: Ruben op december 17, 2006, 22:37:03
Bach Concertos, Johann Sebastian Bach, hilary hahn

Ruben,

Zou je mij een keertje kunnen doorgeven of deze net zo lekker is als de Elgar Concerto!?

Groet

R

Je komt hem zelf maar een keer luisteren als ie binnen is.

Citaat van: WyGo op december 18, 2006, 09:59:19
Ruben,

Zou je mij een keertje kunnen doorgeven of deze net zo lekker is als de Elgar Concerto!?

Groet

DVDGuy

Chris Isaak & Raul Malo - Soundstage
Mark Knopler & Emmylou Harris - RealLiveRoadrunning (DVD + CD)
Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

Lindeman

Miami Vice
The Great Raid

Miami Vice, goede film maar wat een belabberde beeldkwaliteit  :(
Lindemann 820S + 855 | Kef Reference 205 | Chord Indigo XLR + Signature + Signature Jumpers + Power Chord

molle

Citaat van: Bedrock op december 18, 2006, 19:00:16
Miami Vice
The Great Raid

Wel dat vond ik nu ook. Zelfs het geluid kon beter :-\
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Yeti Acoustics Standard Plus Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference

luistervinkje

Citaat van: DVDGuy op december 16, 2006, 15:30:04
Peter Cincotti - Live in New York, DVD met High Definition Surround Sound 5.1
Wat een waanzinnig mooi geluid komt er van deze DVD af.

Het spettert werkelijk uit de speakers  8)

Als bonus zat er bij dit album de laatste CD van Peter Cincotti: On the Moon

Ik heb deze wel zien liggen bij M&M maar dan in "gewone" uitvoering, waar heb je deze vandaan als ik zo brutaal mag wezen???

vr bedankt alvast.
Rotel RSP 1098 en Rotel RDV 1093 Rotel RMB 1095 voor de fronts, RMB 991 voor de center RMB 1050 voor de r. B&W  803N  B&W Center HTM 1S 3 x REL Q200E  speakerkabel  KIMBER  4 tc en 8 tc BI-AMPING  interlink KIMBER HERO en digi siltech HF-9 G3 SE

Lindeman

Citaat van: molle op december 18, 2006, 20:58:39
Wel dat vond ik nu ook. Zelfs het geluid kon beter :-\

Klopt, moest het geluid hoger zetten dan gewoonlijk maar daar ik in stereo luister, niet door de tv luidsprekers maar via de stereo-set, wilde ik er niet echt een oordeel over vellen.
Lindemann 820S + 855 | Kef Reference 205 | Chord Indigo XLR + Signature + Signature Jumpers + Power Chord

DVDGuy

Citaat van: luistervinkje op december 18, 2006, 22:20:48
Ik heb deze wel zien liggen bij M&M maar dan in "gewone" uitvoering, waar heb je deze vandaan als ik zo brutaal mag wezen???

vr bedankt alvast.

Amazon.com  ;)

WickedGame

Citaat van: Bedrock op december 18, 2006, 19:00:16
Miami Vice
The Great Raid

Nou ja beeldkwaliteit belabberd is niet geheel waar, ik denk meer het gebruik van dat bepaalde type camera die er voor zorgt dat de film er naar mijn mening te "gemaakt" uit ziet. Dus kwaliteit van scherpte en dergelijke is wel goed, maar het totaal plaatje wat betreft indruk gaf een te gemaakt gevoel bij die film, en dat is toch echt de oorzaak van de camera.

wil

Omdat ik niet kon kiezen heb ik er maar gelijk vier van een forumgenoot gekocht:

Blauwe Ruis

Helder

Omarm (SACD+DVD)

Boven

wil

Pathos Logos
Lector CDP-603
Marantz DV7600
Sonus Faber Cremona M
Panasonic TH42PV60

Dibbus

Voor 5 eurie's "Klaar van Doe Maar"

Gr Dibbus

reMC

Eva Cassidy, Harold Budd, Anouar Brahem, Arve Henriksen, Harmen Fraanje Quartet, Antonio Vivaldi en Edgar Meyer.

Eindelijk weer eens flink inkopen gedaan :D

wil

Pathos Logos
Lector CDP-603
Marantz DV7600
Sonus Faber Cremona M
Panasonic TH42PV60

Joep

Citaat van: garmtz op december 19, 2006, 13:15:39
Ik denk deze:

http://en.wikipedia.org/wiki/Music_for_%27Fragments_from_the_Inside%27

dat denk ik ook ja!  ;D

Overigens staat op de Jazzadelic cd nr.6.3 een track van hem (Halfaouine). Die hebben we geloof ik wel een aantal keer beluisterd toen in Grunn'. :)

Sk

Lavardin IT | Resolution Audio Cantata Music Center | Living Voice Auditorium II | Velodyne DD15+ | DnM | LG OLED77C9

Paul1967

Jesse van Ruller & Bert van den Brink- In pursuit

DVDGuy

Golden Earring - Live in Ahoy 2006 DVD
Van Morrison - Live at Montreux 2-DVD
J.J. Cale - Tulsa and Back DVD

Cars DVD

DVDGuy

Miles Davis - Some Kind of Blue SACD