welke DVD's heb je laatst aangeschaft?

Gestart door VlisChris, december 6, 2003, 00:53:28

Vorige topic - Volgende topic

FrankB

Citaat van: advr op augustus  9, 2006, 20:40:24
Er is heel lang maar 1 Live at the Pwanshop cd geweest!! Pas jaren later is er een tweede bij gekomen, waarschijnlijk door de commercie. ;D ;D

Toen waren er nog geen SACD's (gelukkig) :o

Er is ook nog een derde ...
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

yessica

Laatste cd die ik gekregen heb :

kelly clarkson

Vaste klant bij CinéMike !!!

TheSpeedSkater

Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

Edtbonep

Vandaag binnengekregen: DVD-box Live 8.
Ben ik wel een paar uurtjes zoet mee.... :P

Panasonic TH42PV60, Sony STR-DA2400ES, Sony DVP-NS930 QS, Sony RDR-HX725S, Sony CDP-XB920 QS, Sony MDS-JE530, Philips DCC 730, Thorens TD-280 MKII, Pied Piper, Mordaunt Short 902.

Den Tas

----------------------------------------------------------------------------------------------------

Wimpie007

Laatste spending spree heeft opgeleverd:
DVD's
- De indringer
- The tranporter 2
- The notebook (had em zelf al, deze is cadeau voor vriendin)
- One night on earth
- 13 going on 30
- Faithless - Live at Alexandra place
- My chemical romance - Live at the murder scene (2dvd/live cd)

CD's:
- Nirvana - In Utero / Unplugged in NY / Nevermind / From the muddy banks of the wishkah
- Mogway - happy songs for happy people
- Arsenal - outsides
- Portugal - The story of fado
- Sven van Hees (ben de titel effe kwijt)
CinéSas:ThemeScene H56A, Marantz SR4600, DIY - Profigold - Lapp kabels, Samsung DVD, HTPC, Wharfedale Diamond 9.1 surround,...DVD collectie
Stereo: Sony ES EV, Classé VV, Marantz CD5000, PC, Wharfedale Pacific Evolution 10,...

Paul1967

CD + DVD-A van Porcupine Tree- Stupid dream.
Dit album uit '99 en door velen nog altijd gezien als de beste van ze, is opnieuw gemixed zowel stereo als in 5.1 en kan niets anders zeggen dat het allemaal subliem klinkt.
De DVD-A stereo en 5.1 track is in high resolution audio en bevat 2 ekstra tracks in 5.1 + video content van de single Piano Lessons.

molle

Een Fnacje gaan doen vandaag ;D

Gorillaz - Demon Days
Pharrell - In My Mind
An Pierlé & White Velvet
Nelly Furtado - Loose
Daan - Camera
Kaiser Chiefs - Employment
Lalalover - Heliotropic
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Yeti Acoustics Standard Plus Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference

R

wil

Citaat van: Ruben op augustus 11, 2006, 13:19:26
Fifth element superbit, met dank aan rody O0

Schijnt heel goed te zijn, heb hem zelf ook, maar mijn dvd-speler is nog niet regiovrij :(

Zelf nog maar een sacd aangeschaft (via eBay of course ;)):

Stan Getz and Joao Gilberto

wil

Pathos Logos
Lector CDP-603
Marantz DV7600
Sonus Faber Cremona M
VPI Scout | AT-OC9XML | ifi Zen Phono
Nordost Blue Heaven | Funk BS2 |  Lapp Öllflex | Concept & Design
Panasonic TH42PV60

R

Citaat van: wil op augustus 11, 2006, 13:22:00
Schijnt heel goed te zijn, heb hem zelf ook, maar mijn dvd-speler is nog niet regiovrij :(

Ja, mooie voor testen en zo. Heb je die regiovrij nou nog niet geregeld ;)

wil

Citaat van: Ruben op augustus 11, 2006, 13:23:31
Ja, mooie voor testen en zo.
Niet alleen voor testen. Ik heb een stukje van deze film (in SB!) bij Audiofiel gezien, machtig mooi. Ook qua geluid (in surround!  >:D)

Citaat van: Ruben op augustus 11, 2006, 13:23:31Heb je die regiovrij nou nog niet geregeld ;)
Nee, nog steeds niet  ::). Komt er steeds maar niet van  :-\ Wilde het bij Frank laten doen, maar dat is van mij ook een uur rijden heen en een uur weer. Komt wel...

wil

Pathos Logos
Lector CDP-603
Marantz DV7600
Sonus Faber Cremona M
VPI Scout | AT-OC9XML | ifi Zen Phono
Nordost Blue Heaven | Funk BS2 |  Lapp Öllflex | Concept & Design
Panasonic TH42PV60

trigger__

Heat special edition, die bankroof, amai amai amai!!!!! :)
en Seven Swords van Tsui Hark

R

Citaat van: wil op augustus 11, 2006, 13:29:18
Niet alleen voor testen. Ik heb een stukje van deze film (in SB!) bij Audiofiel gezien, machtig mooi. Ook qua geluid (in surround!  >:D)

ha ha, de gewone is zelfs als strak. In beeld en geluid. Die is r2 geloof ik, overnemen? :P.. ha ha, surround, ja idd :-X

advr

Citaat van: wil op augustus 11, 2006, 13:22:00

Zelf nog maar een sacd aangeschaft (via eBay of course ;)):

Stan Getz and Joao Gilberto

wil

je hebt de juiste smaak Wil!!  8)

prachtige cd.  ;D
SET 300B (Hashimoto trafo's), Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Urika, Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords,  Nessie Vinylmaster, dac/streamer TDA1541A

Paul1967

Net besteld de nieuwe 2006 remasters van David Sylvian:
-Brilliant Trees.
-Gone to Earth.
-Secret of the Beehive.

Had de originele jaren 80 exemplaren al, maar deze remasters (vooral Gone to Earth) klinken volgens insiders stukken beter + ekstra tracks. :D

mikeske

Citaat van: Ruben op augustus 11, 2006, 13:19:26
Fifth element superbit, met dank aan rody O0

Die zoek ik al lang  :-\

Citaat van: trigger__ op augustus 11, 2006, 13:40:33
Heat special edition, die bankroof, amai amai amai!!!!! :)
en Seven Swords van Tsui Hark

Heat is een prachtige film  :)
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

R

mikeske

Citaat van: Ruben op augustus 12, 2006, 09:26:14
Stond in de tweedehands sectie ;)

Mja sinds men installatie (zo goed als) compleet is kijk ik daar bijna nooit meer  :-\ (om mezelf te beschermen)

Zal er terug beginnen rondneuzen  ;)
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

yessica

Citaat van: mikeske op augustus 12, 2006, 09:29:36
Mja sinds men installatie (zo goed als) compleet is kijk ik daar bijna nooit meer  :-\ (om mezelf te beschermen)

Zal er terug beginnen rondneuzen  ;)

het is niet mogelijk... Jullie brengen hem gewoon op ideeen.
Vaste klant bij CinéMike !!!

trigger__

Citaat van: yessica op augustus 12, 2006, 11:33:22
het is niet mogelijk... Jullie brengen hem gewoon op ideeen.

hehehe

niet goed??

grendel

Ik heb gisteren deze drie dvd`s gekocht.

The last samurai kende ik al maar het is een hele goede film.
House of flying daggers heb ik eigenlijk gekocht omdat ik Hero ook een mooie film vind, dus een beetje op de gok.
Van Assault on precinct 13 wist ik helemaal niet wat ik er van moest verwachten maar ik moet zeggen dat de film niet tegenvalt
Pioneer pdp-436xde--Denon pma-sa1--Pioneer dv-868avi--pioneer pl-505--DYNAUDIO  Contour 3.4 S L.E.--Monster z2 bi-wire--Kimber Hero interlink

Nikon d70s --Nikon 18-70--Sigma apo dg 70-300--Sandisk extreem 3, 1gig
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/grendel

molle

Citaat van: mikeske op augustus 12, 2006, 03:53:41
Die zoek ik al lang  :-\

Heat is een prachtige film  :)

Ik heb vorig jaar de mijne laten afkomen van Australie. Superbit R4. Koste mij toen evenveel als hem in Belgie te bestellen. En dan was er nog een wachttijd van 4 weken ::)
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Yeti Acoustics Standard Plus Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference

R

Deze was goed te doen qua prijs. Verwacht hem elk moment in de bus ;) Hij is al binnen :D

Citaat van: molle op augustus 12, 2006, 14:03:31
Ik heb vorig jaar de mijne laten afkomen van Australie. Superbit R4. Koste mij toen evenveel als hem in Belgie te bestellen. En dan was er nog een wachttijd van 4 weken ::)

molle

Citaat van: Ruben op augustus 12, 2006, 14:04:56
Deze was goed te doen qua prijs. Verwacht hem elk moment in de bus ;) Hij is al binnen :D

;D 8)