welke DVD's heb je laatst aangeschaft?

Gestart door VlisChris, december 6, 2003, 00:53:28

Vorige topic - Volgende topic

wil

Citaat van: graafke op juli 27, 2006, 21:00:50
nieuwste blue note trip:

leuk is ie he? :)

Tijdens mijn vakantie en bij thuiskomst tegen het volgende aangelopen:

Stanley Clarke - Live at the Greek

Ennio Morricone & Dulce Ponte - Focus (sacd)

Susanne Abbuehl - Compass

en leuke feestmuziek die mijn zoon op dvd heeft gekocht:

wil

Pathos Logos
Lector CDP-603
Marantz DV7600
Sonus Faber Cremona M
VPI Scout | AT-OC9XML | ifi Zen Phono
Nordost Blue Heaven | Funk BS2 |  Lapp Öllflex | Concept & Design
Panasonic TH42PV60

R

Susanne Abbuehl  ken ik niet. De rest is erg leuk.. Laatste track van clarke.. werelds. Rest van de cd trouwens ook O0

wil

Susanne Abbuehl zingt qua stem een beetje á la Francien van Tuinen. De begeleiding is echter serener en vloeiender. Ik hou erg van klarinet. Op deze cd worden stukken met twee klarinetten gespeeld, dat met de vloeiende en heldere stem van Susanne Abbuehl...  :-*

Misschien helpen deze recensies.

wil

Pathos Logos
Lector CDP-603
Marantz DV7600
Sonus Faber Cremona M
Panasonic TH42PV60

trigger__

Lucky.L

Citaat van: wil op augustus  5, 2006, 22:04:35
Susanne Abbuehl zingt qua stem een beetje á la Francien van Tuinen. De begeleiding is echter serener en vloeiender. Ik hou erg van klarinet. Op deze cd worden stukken met twee klarinetten gespeeld, dat met de vloeiende en heldere stem van Susanne Abbuehl...  :-*

Misschien helpen deze recensies.

wil
Ik heb ze allebei maar bij mijn verlanglijstje gezet [April en Compass]!!

MVG Michel
Kef R7,Lyngdorf TDAI 3400,Canare 4S11,  Samsung 65QN85A.,Nokia streaming box - 8010,Panasonic DMP-UB 700 ,  Samsung HW-Q900A.

Lucky.L

Citaat van: Lucky.L op augustus  6, 2006, 07:19:51
Ik heb ze allebei maar bij mijn verlanglijstje gezet [Susanne Abbuehl - April en Compass]!!

MVG Michel
En besteld ;D!!

MVG en bedankt!
Kef R7,Lyngdorf TDAI 3400,Canare 4S11,  Samsung 65QN85A.,Nokia streaming box - 8010,Panasonic DMP-UB 700 ,  Samsung HW-Q900A.

VlisChris

Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

wil

Pathos Logos
Lector CDP-603
Marantz DV7600
Sonus Faber Cremona M
Panasonic TH42PV60

graafke

mikeske

Citaat van: trigger__ op augustus  6, 2006, 02:42:44
ozark henry - the sailor not the sea

Een van men lievelings cd's echt super  :)
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

advr

SET 300B (Hashimoto trafo's), Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Urika, Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords,  Nessie Vinylmaster, dac/streamer TDA1541A

peterrr

Dure dag zaterdag.... ::)  ach tis vakantie
verder nog sacd miles davis sketches of spain
behalve jack jonhson alle sacd`s

groet peterr

Primaluna Dialogue Two, Pro-ject 2Xperiance,Sonus Faber Cremona Auditors. RelT2

Edtbonep

Heb net de DVD Pulse van Pink Floyd binnengekregen.

Wat een geweldige dubbel-DVD is dit zeg!!
Helaas geen DTS, maar je kan bij Dolby Digital 5.1 kiezen tussen 448 kbps en 640 kbps.
Mits je "spulletje" dat laatste aankan heb je echt een geweldig geluid.
De DVD's geven je als extra ook de mogelijkheid om je speakers van je installatie af te stemmen.
Kortom, een mooie aanwinst.... :P
Panasonic TH42PV60, Sony STR-DA2400ES, Sony DVP-NS930 QS, Sony RDR-HX725S, Sony CDP-XB920 QS, Sony MDS-JE530, Philips DCC 730, Thorens TD-280 MKII, Pied Piper, Mordaunt Short 902.

mikeske

Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5

Boontje

Heb ook nog een aantal cd's gehaald.

Michael Jackson - Number ones
Roxette - have a nice day
Roxette - crash boom bang
Roxette - pearls of passion
Roxette - roomservice

Mochten jullie op de een of andere wijze de indruk krijgen dat ik Roxette goed vind, dan moet ik jullie gelijk geven  :P
Nu eindelijk al hun cd's in bezit  ;D Join the Joyride  >:D
Linn Majik DSM / Monitor Audio GS60

molle

STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Yeti Acoustics Standard Plus Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference

R

trigger__

Citaat van: Ruben op augustus  7, 2006, 18:30:45
Vind het helemaal niets :(

vond ik ook, totdat verkoper in winkel (fnac gent) the sailor not the sea oplegde om de luidsprekers eens te laten horen, sindsdien ben ik meer en meer van ozark henry gaan luisteren, en ik hem beter en beter!!

the sailor not the sea is een leuk nummer om aan je bezoek te laten horen nadat ze hebben gezegd dat je ZOT bent om zoveel geld uit te geven voor luidsprekers en al de rest :)

mikeske

Citaat van: molle op augustus  7, 2006, 18:26:59
Compleet mee eens ;D

Wij verstaan elkaar ;)

Citaat van: trigger__ op augustus  7, 2006, 19:26:31

vond ik ook, totdat verkoper in winkel (fnac gent) the sailor not the sea oplegde om de luidsprekers eens te laten horen, sindsdien ben ik meer en meer van ozark henry gaan luisteren, en ik hem beter en beter!!

the sailor not the sea is een leuk nummer om aan je bezoek te laten horen nadat ze hebben gezegd dat je ZOT bent om zoveel geld uit te geven voor luidsprekers en al de rest :)

Inderdaad een mooi demo nummer.

yessica

Vaste klant bij CinéMike !!!

molle

STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Yeti Acoustics Standard Plus Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference

yessica

Vaste klant bij CinéMike !!!

mikeske

DVDGuy

SACD van Elton John, Goodbye Yellow Brick Road 30 Anniversary versie binnen gekregen
Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

Edtbonep

Net binnen.... :P

David Gilmour - On an Island

Panasonic TH42PV60, Sony STR-DA2400ES, Sony DVP-NS930 QS, Sony RDR-HX725S, Sony CDP-XB920 QS, Sony MDS-JE530, Philips DCC 730, Thorens TD-280 MKII, Pied Piper, Mordaunt Short 902.