welke DVD's heb je laatst aangeschaft?

Gestart door VlisChris, december 6, 2003, 00:53:28

Vorige topic - Volgende topic

molle

Citaat van: Lucky.L op augustus  3, 2006, 13:58:56
Ja,stereo en 5.1!!

MVG Michel

Gatver. Dan had ik hem toch moeten meebrengen. Thx ;)
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Yeti Acoustics Standard Plus Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference

Edtbonep

Citaat van: balboa op augustus  3, 2006, 00:23:46
Kari Bremnes - Norwegian Mood

Hoorde haar spelen bij de hifi-winkel in Eindhoven vorige week op een super mooie set. De cd zelf blijkt op mijn set gelukkig ook mooi te klinken ;)

Ook ik heb deze fantastische CD ooit (legaal, dus betaald) gedownload, echter mis ik helaas nog steeds de inserts welke in het doosje horen.... :(
Panasonic TH42PV60, Sony STR-DA2400ES, Sony DVP-NS930 QS, Sony RDR-HX725S, Sony CDP-XB920 QS, Sony MDS-JE530, Philips DCC 730, Thorens TD-280 MKII, Pied Piper, Mordaunt Short 902.

FrankB

Citaat van: Edtbonep op augustus  3, 2006, 16:12:04
Ook ik heb deze fantastische CD ooit (legaal, dus betaald) gedownload, echter mis ik helaas nog steeds de inserts welke in het doosje horen.... :(

Daarom koop ik ook alleen maar gewone cd's, en niet legaal downloaden. Mis dan toch de hoesjes en de kwaliteit van een geperste cd.
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

R

Citaat van: FrankB op augustus  3, 2006, 13:13:21
Net even in het bossche bollen paradijs in een supergave platenzaak een van de cd's gekocht die nog op mijn behoorlijk lange to buy lijst staan:

10,000 maniacs - MTV Unplugged  [LIVE] 8) 8)

Welke zaak is dat dan?

Edtbonep

Vanmiddag binnengekregen, én al bekeken ook..... :P

Chic - Live At Paradiso 2005.

Geweldig optreden in Paradiso.
Daarnaast ook een hoop extra's waaronder een verslag van het optreden in België, maar daar is de beeldkwaliteit niet zo goed van.
Panasonic TH42PV60, Sony STR-DA2400ES, Sony DVP-NS930 QS, Sony RDR-HX725S, Sony CDP-XB920 QS, Sony MDS-JE530, Philips DCC 730, Thorens TD-280 MKII, Pied Piper, Mordaunt Short 902.

R

Dvorák - Symphony No 8 in G major - hybrid SACD

Lucky.L

Tourist (speciale uitgave) - St. Germain
Six White Russians And A Pink Pussycat - Room Eleven

MVG Michel
Kef R7,Lyngdorf TDAI 3400,Canare 4S11,  Samsung 65QN85A.,Nokia streaming box - 8010,Panasonic DMP-UB 700 ,  Samsung HW-Q900A.

FrankB

R

zegt me niets. hebben ze daar mooi spul dan?

FrankB

Citaat van: Ruben op augustus  4, 2006, 11:08:45
zegt me niets. hebben ze daar mooi spul dan?

Echt veel. Ongeveer mijn hele to buy list hadden ze op voorraad liggen. Ik moest me dan ook ernstig inhouden  :(

R

Marcel_T.

Citaat van: molle op augustus  3, 2006, 13:57:51
Ik dacht net nog de PULSE dvd te kopen maar die is verdikke in stereo en niet in 5.1 :(
Of is het in Nederland anders.

Het staat idd heel erg onduidelijk op de hoes.
Sony 55A90J | Pioneer SC-LX83 | Pioneer BDP-51FD | PS4pro | Humax 5050c | B&W CDM 9NT | B&W CDM CNT | REL Storm III | Sennheiser HD 650

Grindtegel

Citaat van: Ruben op augustus  4, 2006, 11:27:54
Klinkt goed, waar zit die zaak ergens?

In de Snellestraat, aan de achterkant van die grote Etos waar eerst de V&D zat. Overigens vind ik het een waardeloze zaak die veel te duur is, maar dat komt waarschijnlijk meer door mijn muzieksmaak.
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

R

Citaat van: Grindtegel op augustus  4, 2006, 12:47:40
In de Snellestraat, aan de achterkant van die grote Etos waar eerst de V&D zat. Overigens vind ik het een waardeloze zaak die veel te duur is, maar dat komt waarschijnlijk meer door mijn muzieksmaak.

Ow oke. Exclusiviteit kost natuurlijk wat, maar ik zal wel eens binnenvallen denk ik.

FrankB

Citaat van: Grindtegel op augustus  4, 2006, 12:47:40

Dat te duur vond ik wel meevallen, en als je voor metal komt geef je weinig geld uit iig. Maar daar is het de winkel ook niet voor, dus wel een beetje een vreemde reactie  :-\. Als ik bij de slager om brood kom moet ik ook niet teleurgesteld zijn als hij dat niet heeft.

Den Tas

Net nog wat dvd's gehaald.
Ik ben eens benieuwt of der untergang iets gaat zijn.

----------------------------------------------------------------------------------------------------

FrankB

Citaat van: Davy.P op augustus  4, 2006, 19:36:06
Net nog wat dvd's gehaald.
Ik ben eens benieuwt of der untergang iets gaat zijn.

JAWOHL

;D

Chris80

Living Voice auditorium - Primaluna 3+5 - AH! Ultra Tjoeb - Nordost Blue Heaven.

molle

Toch maar net de dvd van Pink Floyd PULSE gaan halen ;D
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Yeti Acoustics Standard Plus Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference

Chris80

Living Voice auditorium - Primaluna 3+5 - AH! Ultra Tjoeb - Nordost Blue Heaven.

molle

Ik had hem van de week al in men handen maar omdat er alleen maar stereo op stond wou ik hem eigenlijk niet. Blijkt hij dus ook in 5.1 te zijn. Tja ::) ;D

Grindtegel

De stereo track is echter wel een stuk mooier dan de 5.1 track  :-\
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

christian19

ik heb afgelopen maand weer te veel gekocht (naar mijn mening dan ;))

Pink panther (peter sellers) film collection.
The A-team 2de seizoen O0
Cobra.
Midnight run.
Gremlins 2.
Twelve chairs.
Ford fairlane.
Best of Chris Farley.
Beverley hills ninja.
Judgment.
Moonwalker.
Waking up in reno.

christian19

Nu ik het zo zie staan, vind ik het nog wel meevallen ;D

molle

Citaat van: Grindtegel op augustus  5, 2006, 17:04:08
De stereo track is echter wel een stuk mooier dan de 5.1 track  :-\

Wel dat vind ik dus ook. De 5.1 track lijkt nergens naar :P