welke DVD's heb je laatst aangeschaft?

Gestart door VlisChris, december 6, 2003, 00:53:28

Vorige topic - Volgende topic

DVDGuy

Steve Winwood - Soundstage
Pink Floyd - P.U.L.S.E.
Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

Nelisje

Als het goed is komt vandaag Sin City s.e. binnen, verzendbevestiging gehad van bol.com..

El Penumbra

Pink Floyd - P.U.L.S.E.

En voor maar € 14,-  :D
TAD ME1 / Soulnote A2 / Sonnet Morpheus / Sonnet Hermes / Shunyata Theta

advr

SET 300B (Hashimoto trafo's), Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Urika, Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords,  Nessie Vinylmaster, dac/streamer TDA1541A

Marcel_T.

Citaat van: DVDGuy op juli 11, 2006, 07:23:07
Steve Winwood - Soundstage
Pink Floyd - P.U.L.S.E.

Hoe is de kwaliteit van Steve Winwood? Ben wel nieuwsgierig naar deze.
Sony 55A90J | Pioneer SC-LX83 | Pioneer BDP-51FD | PS4pro | Humax 5050c | B&W CDM 9NT | B&W CDM CNT | REL Storm III | Sennheiser HD 650

Den Tas

Citaat van: Nelisje op juli 11, 2006, 08:28:22
Als het goed is komt vandaag Sin City s.e. binnen,

Achter Sin City SE was ik vandaag ook gaan kijken, maar deze was daar niet meer :'(
Ik ben wel niet met lege handen terug gekomen, maar ik had Sin Sity toch graag erbij gehad.
Dan heb ik de volgende dvd's maar meegebracht, en dan ga ik volgende week op een andere plaats kijken voor Sin City.

----------------------------------------------------------------------------------------------------

MartijnR

Wende Snijders - Quand tu dors.
Gabriel Rios -En vivo
Bluesound Pokernode 2i | Audio Physic Sittara | LG oled 55"

Nelisje

Citaat van: Davy.P op juli 11, 2006, 21:33:31
Achter Sin City SE was ik vandaag ook gaan kijken, maar deze was daar niet meer :'(
Ik ben wel niet met lege handen terug gekomen, maar ik had Sin Sity toch graag erbij gehad.
Dan heb ik de volgende dvd's maar meegebracht, en dan ga ik volgende week op een andere plaats kijken voor Sin City.

Bij bol.com stond er ook vandaag besteld morgen in huis, maar het duurde bijna 2 weken  ::)

Wel jammer dat ze in het blik niet de letters van SIN CITY en wat andere dingen iets in relief hadden gedaan, nu is het een beetje vlak, maar desondanks ziet hij er mooi uit.

De SE is bij de FRS goedkoper dan bij BOL, dus is het overwegen waard.

Den Tas

Citaat van: Nelisje op juli 12, 2006, 10:19:01
Bij bol.com stond er ook vandaag besteld morgen in huis, maar het duurde bijna 2 weken  ::)

Wel jammer dat ze in het blik niet de letters van SIN CITY en wat andere dingen iets in relief hadden gedaan, nu is het een beetje vlak, maar desondanks ziet hij er mooi uit.

De SE is bij de FRS goedkoper dan bij BOL, dus is het overwegen waard.

Dan ga ik eens in de FRC kijken ;)
Bij bol.com ga ik voorlopig nog geen bestelling doen, ik ben nog steeds aan't wachten op een bestelling van een tijdje terug.
----------------------------------------------------------------------------------------------------

fca

Sara Gazarek,Yours.
Niet slecht maar ik had er ietsje meer van verwacht.
Ik meende dat het geproduceerd was door dezelfde jongens die achter krall zitten.
(Krall, je weet wel die eerst top albums maakte totdat zij de dorpsgek ontmoette,die het zo nodig vond om zich te bemoeien met haar muziek en optredens)
Affijn, terug naar Sara,het album is verrassend,sommige tracks zijn top maar andere matig.
Helaas staan er tracks op die naar mijn bescheiden mening te vaak zijn gedaan.
Die liedjes kennen we nu wel.
Waarom dat wordt gedaan is voor mij een raadsel.
Zal wel lekker goedkoop zijn, denk ik.
Haar stem is niet slecht maar er moet nog een sound worden gecreeerd die voor haar geschikt is.
Dit album is te wisselend.
Er staan tracks op waar je meteen van denkt...dat is Monheit.
Dat kan nooit de bedoeling zijn om iemand te lanceren als verfrissend etc.
Je kan hem beluisteren:
http://www.amazon.com/gp/product/B000A2H9IO/ref=pd_krex_sdu_sims/104-1490770-4215927?n=5174

Volgende aankoop.
Michael Franks.
Rendezvous in Rio.
Wat moet je hier nu over schrijven?
Niets,deze man heeft zijn sporen wel verdiend, en terecht.
Topalbum,muzikaal een hoogstandje en die stem.... :)
Muzikaal uitmuntend,het tettert je huiskamer in bij wijze van spreken.
Zo rustig,gedetailleerd.
Michael heeft een stemgeluid waar je van moet houden.
Vind je het na 10 seconden al niets dan houdt het direkt op.
Hier kan je hem beluisteren:
http://www.amazon.com/gp/product/B000FFL36K/qid=1152700517/sr=2-1/ref=pd_bbs_b_2_1/104-1490770-4215927?s=music&v=glance&n=5174

DVDGuy

Paolo Conte - Arena di Verona
Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

R

Paul1967

Al begin deze maand besteld bij Bol en pas vanochtend op de mat:
de nieuwe live dvd van ouwe rot John Fogerty.
Geluid (DTS 5.1) en beeld zijn zeer goed. Zowel de oude CCR klassiekers als zijn eigen werk worden zeer strak neergezet.

guitarman

Hé Ruben,
Ik hoop dat je niet teveel heb betaald voor die SE edition van Resident Evil. Ik heb m gisteren gekeken en 19,95 voor één tiet van Milla in 1,5 uur zou mij te duur zijn.  ;D  Het is een aardige film maar niet echt bijzonder. ik had m uit de 5 voor 30 euro selectie en dan is het wel ok  ;D

Marantz SR8500, Marantz DV7600, B&W ASW750 sub, 5 x B&W VM1, Epson TW620 ISF, Projecta Cinelpro.

R

Den Tas

Citaat van: guitarman op juli 12, 2006, 21:26:42
Hé Ruben,
Ik hoop dat je niet teveel heb betaald voor die SE edition van Resident Evil. Ik heb m gisteren gekeken en 19,95 voor één tiet van Milla in 1,5 uur zou mij te duur zijn.  ;D  Het is een aardige film maar niet echt bijzonder. ik had m uit de 5 voor 30 euro selectie en dan is het wel ok  ;D

19,95€ kosten die toch nergens meer denk ik, ik heb ze in de week zien liggen in de MM voor 9,99 ;)

Citaat van: Ruben op juli 12, 2006, 21:27:48
5€ @ frs tweede halve prijs.

Dat is echt een koopje ;)
Ik ga Vrijdag ook eens naar een frs. Ik ben op zoek naar Sin City(SE), hopelijk vind ik die daar voor een mooi prijsje 8).
En dan een tweede aan de halve prijs, dat zie ik wel zitten ;D
Daarom is de solden periode fijn, dan kan je echt koopjes doen.

mikeske

Vandaag gekocht:

irreversible
hot shots
lost in translation
21 grams
witouth a paddle
the big lebrowski
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

graafke

Cd's:

Norah Jones - Come Away with me

Tracy Chapman - Collection

Blue note trip - Goin Down Gettin Up

Wolfgang Amadeus Mozart - Franz Liszt Kammerorchester, Camerata Labacensis

The Famous Classics - Chopin (polonaise op.26

Berliner Philharmoniker - Offenbach/Rosenthal, Chopin/Douglas (100 meisterwerke)

Aafje Heynis - Bach, Handel, Brahms

Fischer Chore - La Poloma

The 3 tenors - in concert

Brahms - Piano concerto no.2/ akademische festouverture

Dvorak - Symphony no.9 "from the new world"

DVD: Resevoir Dogs

TheSpeedSkater

Tori Amos, Little Earthquakes. Al een tijdje geleden besteld, maar was niet meer op voorraad bij Bol... Nu is hij binnen

Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

bmateijsen

Topper... must-have ;)

Citaat van: TheSpeedSkater op juli 14, 2006, 11:51:16
Tori Amos, Little Earthquakes. Al een tijdje geleden besteld, maar was niet meer op voorraad bij Bol... Nu is hij binnen

TheSpeedSkater

Den Tas

Vandaag 8 dvd's binnen gehad waarvan ik helemaal was vergeten dat ik ze besteld had :D, dat is wel fijn als je die dan plots in de brievenbus krijgt. O0

Hootie

Dave Matthews Band.
Weergaloos. Een fenomeen en uitverkochte stadions in de VS (vooral studenten). Hier wil het maar niet lukken! Tsja, soms is het ook wel fijn om een aparte smaak te hebben.
Nadeel is dan wel dat ze maar niet naar Europa komen. Daar rij ik voor naar Frankrijk of waar dan ook.

Hootie.
Music Hall A70.2, Marantz CD 5003,  Audio Physic Tempo 3 JE, PanasonicBD65 Blu Ray speler, Med8er Med500X

Paul1967

Citaat van: TheSpeedSkater op juli 14, 2006, 11:51:16

Zeker een must have ;)
Ik heb onlangs haar nieuwe dvd Fade to red gekocht met bijna alle videoclips. Ook zeer het bekijken en beluisteren (DTS 5.1) waard. :) :D

TheSpeedSkater

Citaat van: ht-kabouter op juli 14, 2006, 22:59:13
Zeker een must have ;)
Ik heb onlangs haar nieuwe dvd Fade to red gekocht met bijna alle videoclips. Ook zeer het bekijken en beluisteren (DTS 5.1) waard. :) :D

Thanx voor de tip, zal eens kijken!