welke DVD's heb je laatst aangeschaft?

Gestart door VlisChris, december 6, 2003, 00:53:28

Vorige topic - Volgende topic

Bionica

DVD'S:
- The Exorcist the Beginning
- The Green Mile
- American Pie presents: Band Camp
- Home Alone funbox (deel 1,2,3 )
Pioneer VSX-514 ../DV-668AV ../speakers ../Subwoofer SW-110 Oehlbach Coax interlink ..IXOS Component XHV-804  ../Sony KLV-S32A10E ../Gemkow Professional Powercord + Bals Shuko ../Logitech Harmony One../DIY MDF Speakerzuilen

Audiofiel

Citaat van: WyGo op december 19, 2005, 21:58:02
hehe, ja, je hebt wel gelijk... maaaaar, ik vind de stem echt verrukkelijk!!! ik kan er echt van genieten!(ja zelfs met dit systeem :P)

Helemaal mee eens. Ik vind Katie ook: 8) Ook fantastisch hoe ze op de DVD en op CD2 elk 1 ander nummer van The Cure weet te vertolken. Uitgebracht toen ze net in de luiers zat, maar wel heel mooi gedaan!

Het is echter 1 van die artiesten waarop mensen zeer sterk verschillend reageren.
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

Hanky Panky

Gisteren bij Play.com de nieuwste Cd van Madonna en Gavin Degraw besteld en de DVD van Fantastic 4. Je moet wat met je verjaardagsgeld  ::)

En vandaag de bevestiging dat de DVD al gepost is! Cool ! Kan ik hem met de kerst kijken.
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

Kronzilla

vandaag net nieuwe "The Very Best of Era" die ik besteld had gekocht. spectaculair mooie videoclips. ook technisch zeer goed. Vooral het liedje 'looking for something' die prachtig de vrouw haar gelaat in close-up laat zien. Nie alleen streling voor oor (de audiocd is SACD) en de bijbehorende dvd kan men afspelen in pcm stereo, 5.1 dolby ofwel DTS  ;D

Joep

Citaat van: wil op december 19, 2005, 14:39:14
Lekkere cd...! Staat hoog op de wishlist 8)

wil

Hoi Wil,

Je kent de cd (Neal Caine - Backstabber's Ball) wel, maar je hebt hem nog niet? Begrijp ik dat goed? Dat moet je toch eens uitleggen.. ;D

wil

Citaat van: Proprius op december 21, 2005, 23:45:34

Hoi Wil,

Je kent de cd (Neal Caine - Backstabber's Ball) wel, maar je hebt hem nog niet? Begrijp ik dat goed? Dat moet je toch eens uitleggen.. ;D
Heel simpel, je kan behoorlijk lange fragmenten van alle tracks beluisteren. ;)

wil

Pathos Logos
Lector CDP-603
Marantz DV7600
Sonus Faber Cremona M
VPI Scout | AT-OC9XML | ifi Zen Phono
Nordost Blue Heaven | Funk BS2 |  Lapp Öllflex | Concept & Design
Panasonic TH42PV60

Moony

Citaat van: hanky panky op december 21, 2005, 20:01:50
Gisteren bij Play.com de nieuwste Cd van Madonna en Gavin Degraw besteld en de DVD van Fantastic 4. Je moet wat met je verjaardagsgeld  ::)

En vandaag de bevestiging dat de DVD al gepost is! Cool ! Kan ik hem met de kerst kijken.

Die dvd heb je echt niet voor de kerst in huis vrees ik.
Maar ja, kun je 'm toch een week later met oudjaar kijken.  ;D

Hanky Panky

Citaat van: Moony op december 22, 2005, 11:27:25
Die dvd heb je echt niet voor de kerst in huis vrees ik.
Maar ja, kun je 'm toch een week later met oudjaar kijken.  ;D

Aaaaah... zeg dat nou niet  :P. Ik hoop van wel hoor  ;)
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

R

Mijn bestelling(play) was zondag verstuurd( vrij kan op zich) en nog niets binnen.

DVDGuy

Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

FrankB

Gisteren besteld Kari Bremnes met Norwegian mood. De distributeur verwacht 'm met 14 werkdagen binnen te hebben, gaat dus nog wel even duren.
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

Cage

Citaat van: Ruben op december 22, 2005, 11:44:30
Mijn bestelling(play) was zondag verstuurd( vrij kan op zich) en nog niets binnen.

Mijn ervaring is dat het normaal 6 à 7 dagen duurt voordat een DVD (of CD) van Play binnen is. Maar met de kerstdrukte bij de post kan dat nu nogwel eens 2 tot 3 dagen lagen duren.
:shaun: Arcam avr300 | Oppo BDP-103 | Epson TW-7200 | SqueezeBox Reciever + BOTWS| QNAP TS-119 NAS | Phonar Veritas P6 Edma, C4 Edma, M4 Edma :shaun:

R

Enkele verpakkingen, dus met gewone post, hebben hier wel eens met 2 werkdagen na verzendmelding op de mat gelegen.

Marcel_T.

Sony 55A90J | Pioneer SC-LX83 | Pioneer BDP-51FD | PS4pro | Humax 5050c | B&W CDM 9NT | B&W CDM CNT | REL Storm III | Sennheiser HD 650

R

Citaat van: Marcel_T. op december 22, 2005, 13:59:26
In de kersttijd?

nee dat niet, zo lang ben ik nog geen klant bij play. De post vandaag is nog niet geweest, dus mss vandaag wel.

FrankB

Citaat van: Marcel_T. op december 22, 2005, 13:59:26
In de kersttijd?

Bizar genoeg kwamen de binnenlandse pakketjes die ik maandag verstuurde dinsdag al aan op hun plek van bestemming. Maar bij play.com duurt het bij mij altijd wel een dag of vijf. Laatst wel een pakje uit de States in drie dagen  :o
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

R

Ik stel me er niet op in, soms kun je er niet op rekenen. Dit zowel in positieve als negatieve zin.

Marcel_T.

Vraagje @ Christiaan: Heb je de LOTR soundtrack al binnen?
Sony 55A90J | Pioneer SC-LX83 | Pioneer BDP-51FD | PS4pro | Humax 5050c | B&W CDM 9NT | B&W CDM CNT | REL Storm III | Sennheiser HD 650

Lucky.L

Citaat van: FrenkB op december 22, 2005, 11:52:30
Gisteren besteld Kari Bremnes met Norwegian mood. De distributeur verwacht 'm met 14 werkdagen binnen te hebben, gaat dus nog wel even duren.
Die cd is het wachten waard ;)!!

MVG
Kef R7,Lyngdorf TDAI 3400,Canare 4S11,  Samsung 65QN85A.,Nokia streaming box - 8010,Panasonic DMP-UB 700 ,  Samsung HW-Q900A.

VlisChris

Citaat van: Marcel_T. op december 22, 2005, 15:04:15
Vraagje @ Christiaan: Heb je de LOTR soundtrack al binnen?

Nope :-\
Ik ga maar van het ergste uit: 14 februari.
Dan kan het alleen maar meevallen.
Een maat van me had als voorspelling ook staan dat hij voor Kerstmis niet verzonden zou worden, en die heeft hem nu al in huis.
Het kan dus ook nog meevallen, maarja, liever eerder dan verwacht dan later dan verwacht ;)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Ettepet

Citaat van: Christiaan Sauer op december 23, 2005, 01:46:23
Ik ga maar van het ergste uit: 14 februari.
Dan kan het alleen maar meevallen.

Als je 'em nog kunt cancellen, ik had de hele set (3 cd's) van cd-wow voor beneden de 20 euro, is nu iets duurder. ;)

VlisChris

Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

bmateijsen

Vooral een paar mooie LP's weer rijker in de afgelopen dagen. Gewoon 2dehands geshopt, even wassen en de naald in de groef laten zakken!

advr

Citaat van: bmateijsen op december 23, 2005, 08:36:15
Vooral een paar mooie LP's weer rijker in de afgelopen dagen. Gewoon 2dehands geshopt, even wassen en de naald in de groef laten zakken!

waar doe jij dan 2e hands shoppen...

heb je ook zo'n okki nokki of ben jij van het zwaardere werk... ;D
SET 300B (Hashimoto trafo's), Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Urika, Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords,  Nessie Vinylmaster, dac/streamer TDA1541A

molle

Jami Cullum- Catching Tales 8)
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Yeti Acoustics Standard Plus Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference