welke DVD's heb je laatst aangeschaft?

Gestart door VlisChris, december 6, 2003, 00:53:28

Vorige topic - Volgende topic

papaleo

Heb al sinds verleden week de Muziek DVD/CD liggen van Michael Bublé "Cought in the Act" en eindelijk vandaag even de tijd om 'm op te zetten,jeetjemina... wat is dit een heerlijke DVD om naar te luisteren en te kijken.   8)
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

Lucky.L

Citaat van: papaleo op november 29, 2005, 19:40:51
Heb al sinds verleden week de Muziek DVD/CD liggen van Michael Bublé "Cought in the Act" en eindelijk vandaag even de tijd om 'm op te zetten,jeetjemina... wat is dit een heerlijke DVD om naar te luisteren en te kijken.   8)
Heb hem vandaag binnen gekregen en gelijk gekeken,inderdaad een topper!!

MVG
Kef R7,Lyngdorf TDAI 3400,Canare 4S11,  Samsung 65QN85A.,Nokia streaming box - 8010,Panasonic DMP-UB 700 ,  Samsung HW-Q900A.

R

Vandaag de LOTR extended edition box binnen gekregen. Wat een gave box zeg...Meteen deel 1 er maar in gestopt.

myself

Citaat van: Ruben op november 29, 2005, 22:12:10
Vandaag de LOTR extended edition box binnen gekregen. Wat een gave box zeg...Meteen deel 1 er maar in gestopt.
mooi he  8)
Stereo: Linn Selekt Edition dual mono Organic + Klimax Twin, Arcam CD33T, B&W 802D3
HT: Sony A84J (65"), Arcam AVR300 + DV79, VU+ Ultimo 4K, Rel strata II
LS.kabel: Crystal Cable Ref. Diamond, Digitaal: Siltech, Chord, Analoog: Crystal Ref. Diamond, Stroom: Crystal Cable Reference/AQ Blizzard, Vibex, Kemp powerstrip

FrankB

Citaat van: FrenkB op november 25, 2005, 22:57:40
Vandaag besteld:

Duke Ellington - Blues in orbit (eerste mfsl sacd, slechts 2500 van gemaakt  8))

AMAZING! De cd is afgelopen zaterdag verstuurd (datestamp 26 november) en lag gisteren in de bus. Dat is VIER !!! dagen vanuit de US naar Nederland. En nog met een vol weekend erbij ook  :o :o :o

Maar wel cool ;D
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

Maartje

Hugh Hefner died . . . .did he whent to a better place ? . .

BOUBOU

Citaat van: FrenkB op november 30, 2005, 07:40:47
AMAZING! De cd is afgelopen zaterdag verstuurd (datestamp 26 november) en lag gisteren in de bus. Dat is VIER !!! dagen vanuit de US naar Nederland. En nog met een vol weekend erbij ook  :o :o :o

Maar wel cool ;D

Die cd was zo overpriced dat de express verzending er ook nog af kon  >:D
Marantz SR7300--NAIM NAP-175--3x NAIM NAP-150--NAIM NAP-250--Wadia 6 CD--Mission E83 front--Sonus Faber Solo center--Sonus Faber Concertino rear--Klipsch THX5002L Atmos--Aurasound NS-15 zelfbouwsub--SVS PB2000 sub

advr

Citaat van: FrenkB op november 30, 2005, 07:40:47

Maar wel cool ;D

je ziet zo waar het geld zit.. (of zat) 8) 8)

effe luisteren vanavond...
SET 300B (Hashimoto trafo's), Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Urika, Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords,  Nessie Vinylmaster, dac/streamer TDA1541A

Wimpie007

Vanmiddag White noise, the pianist, insomnia en scary movie2 aan m'n dvd-collectie toegevoegd :)
CinéSas:ThemeScene H56A, Marantz SR4600, DIY - Profigold - Lapp kabels, Samsung DVD, HTPC, Wharfedale Diamond 9.1 surround,...DVD collectie
Stereo: Sony ES EV, Classé VV, Marantz CD5000, PC, Wharfedale Pacific Evolution 10,...

VlisChris

Net binnen:
The Soprano's seizoen 4 8) Erg mooie box, en mijn collectie van de Soprano's begint al aardig op te schieten. Ben alleen nog aan het wachten op seizoen 2 en 3 8)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

R

Citaat van: Ruben op november 29, 2005, 22:12:10

En daarna deel 2 ook maar gekeken ,was net bezig met deel 3. Is *&@#^ de disc 2 verkeerd van return of the king. Zit je net lekker in het verhaal, krijg je ipv de climax van LOTR III de duitse versie van de appendix, deel 6 :(. De print op de disc klopt wel. Meteen play maar even gemaild.

VlisChris

Dat is zuur :-\ Maar de verhalen over Play gelovende zal dat wel snel rechtgezet worden. Heb je meteen een geldige reden om wederom de films te gaan kijken ;)

Zelf maar mijn koopwoede gesust met Als je begrijpt wat ik Bedoel 8) en The Polar Express.
Straks als ik bij de MediaMarkt ben even kijken wat daar de Jurassic Park box kost. Als die prijs leuk is neem ik die ook meteen mee.

luistervinkje

Citaat van: luistervinkje op november 11, 2005, 12:55:03
Zoals ik wel eens eerder heb gepost is mijn dochter helemaal gek van Frans Bauer en wou ze natuurlijk ook de laatste dvd van hem hebben. Maar er blijkt een pers fout in die dvd te zitten en op heel enkele dvd spelers wil hij niet draaien, wat ons natuurlijk overkomt  >:D >:D >:D (Onkyo 939) maar ook mijn dvd recoreder van Philips wil hem niet eten. alleen een dvd speler van mijn andere dochter die ze op haar slaapkamer heeft van 39,99 euro vreet hem wel ::) ::)

Maar natuurlijk de dvd terug gebracht naar Music Store en weer eentje gekocht bij Free Record en het zelfde verhaal  :-\ :-\ :-\, waarna ik op de site van Frans de muziekshop heb benadert en werd doorverwezen naar www.Rocket.nl.
Na wat mail en telefoontjes blijkt er een 2 de persing te zijn welke wel goed is en worden we getrakteerd op een gratis nieuw exemplaar  :) :) :) :).
Mijn dochter weer helemaal blij en in de wolken :)

O ja , dat rare apparaat wat jullie zien op de foto is onze plafondtilsysteem , onze dochter is gehandicapt maar bij velen van jullie wel bekent.

Vandaag eindelijk de nieuwe dvd van Frans Bauer ontvangen van Rocket ,en ja hoor deze doet het gelukkig wel op mijn dvd speler :) en de dag kan voor mijn dochter niet meer kapot, zit ik voorlopig vandaag nog wel even in het "kabaal"  ;D ;D
Rotel RSP 1098 en Rotel RDV 1093 Rotel RMB 1095 voor de fronts, RMB 991 voor de center RMB 1050 voor de r. B&W  803N  B&W Center HTM 1S 3 x REL Q200E  speakerkabel  KIMBER  4 tc en 8 tc BI-AMPING  interlink KIMBER HERO en digi siltech HF-9 G3 SE

Roland

Vandaag maar even aangeschaft:

* Racoon - Till Monkeys Fly (SE)
* Racoon - Here We Go, Stereo! (SE)
* Katie Melua - Call Of The Search
* Katie Melua - Piece By Piece

VlisChris

Net besteld

Linkje naar amazon.com: klikerdeklik
Alle opnames uit de film op cd verkrijgbaar 8)
Beetje jammer van de prijs maar goed :)

FrankB

2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

Tomaz

Citaat van: Christiaan Sauer op december  3, 2005, 19:41:39
Net besteld

Linkje naar amazon.com: klikerdeklik
Alle opnames uit de film op cd verkrijgbaar 8)
Beetje jammer van de prijs maar goed :)
Oh, die had ik ook gezien ja! Wilde hem eigenlijk ook bestellen maar wil het eerst wel eens horen (ivm qualiteit enzo...). Houd je ons op de hoogte??
Stereo: Accuphase DP-65 || MIT Terminator 2 || Accuphase E-306 || Cardas Neutral Reference || B&W CDM 9NT
"HT": JVC XV-S42, VdH Optocoupler, Denon AVC3800, Oehlbach, Wharfedale

Jimmy Conway

manco401

Ran - Criterion ,  bij CDWOW

Paul1967

DVD-A van Fourplay-Fourplay (debut album '91). Lekkere easy listening jazz met veel gitaarsolo's gemaakt door 4 grootheden (Nathan East-bass, Bob James-keybords and piano, Harvey Mason-drums and percussion en Larry Carlton-gitaar).
Fantastische 5.1 mix en geluidskwaliteit.

VlisChris

Citaat van: Tomaz op december  3, 2005, 22:55:47
Oh, die had ik ook gezien ja! Wilde hem eigenlijk ook bestellen maar wil het eerst wel eens horen (ivm qualiteit enzo...). Houd je ons op de hoogte??

Zal ik zeker doen, maar het kan nog een tijd duren voor die er is :-\
Uiterste levertijd bij amazon toen ik hem bestelde was voor mij 14februari!! :-X
Persoonlijk verwacht ik dat die minimaal dezelfde kwaliteit heeft als de rest van de soundtracks. Maar dat wordt gewoon even afwachten :) En ik verwacht ook dat de box wel eerder binnenkomt dan de 14e feb :)

wil

van Sinterklaas gekregen: The Big Lebowski  :D

wil

Pathos Logos
Lector CDP-603
Marantz DV7600
Sonus Faber Cremona M
VPI Scout | AT-OC9XML | ifi Zen Phono
Nordost Blue Heaven | Funk BS2 |  Lapp Öllflex | Concept & Design
Panasonic TH42PV60

BOUBOU

Citaat van: wil op december  5, 2005, 08:55:13
van Sinterklaas gekregen: The Big Lebowski  :D

wil

Die Sinterklaas heeft het maar goed met je voor  ;)
Bij mij nam hij nog niet eens moeite de schoen te vullen  :'(

;D
Marantz SR7300--NAIM NAP-175--3x NAIM NAP-150--NAIM NAP-250--Wadia 6 CD--Mission E83 front--Sonus Faber Solo center--Sonus Faber Concertino rear--Klipsch THX5002L Atmos--Aurasound NS-15 zelfbouwsub--SVS PB2000 sub

Marcel_T.

Citaat van: Christiaan Sauer op december  4, 2005, 15:20:52
Zal ik zeker doen, maar het kan nog een tijd duren voor die er is :-\
Uiterste levertijd bij amazon toen ik hem bestelde was voor mij 14februari!! :-X
Persoonlijk verwacht ik dat die minimaal dezelfde kwaliteit heeft als de rest van de soundtracks. Maar dat wordt gewoon even afwachten :) En ik verwacht ook dat de box wel eerder binnenkomt dan de 14e feb :)

Krijg je 'm niet gewoon op de releasedatum van 13 december dan?
Sony 55A90J | Pioneer SC-LX83 | Pioneer BDP-51FD | PS4pro | Humax 5050c | B&W CDM 9NT | B&W CDM CNT | REL Storm III | Sennheiser HD 650

VlisChris

Daar hoop ik wel op ja.
Maar als ik de email van amazon.com mag geloven is dat dus niet zo. Maar ik heb geduld :) IK zit hier al heel lang op te wachten, dus die paar weekjes extra kunnen ook rustig 8)