welke DVD's heb je laatst aangeschaft?

Gestart door VlisChris, december 6, 2003, 00:53:28

Vorige topic - Volgende topic

Audiofiel

Citaat van: wil op oktober  3, 2005, 11:06:19
Een uitbouw aan de zijkant zou immers het volledige plaatsingsprobleem voor mij kunnen oplossen.

En een nieuw plaatsingsprobleem voor de buurt introduceren:
CiteerJammer alleen dat daar een stoep loopt en een parkeerplaats.
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

BOUBOU

Citaat van: wil op oktober  3, 2005, 11:06:19
Weet je dat ik dat echt zou willen! Probleem is echter de gemeente. Ik woon in een hoekhuis en wil graag aan de ZIJkant uitbouwen. Jammer alleen dat daar een stoep loopt en een parkeerplaats. Volgens mij gaat de gemeente dat nooit goed vinden  :-\ Een uitbouw aan de zijkant zou immers het volledige plaatsingsprobleem voor mij kunnen oplossen. Helaas, pindakaas...

wil

Misschien dat een uitbouw naar beneden het probleem oplost?
Je verhuisd dan al je via Ebay aangeschafte DVD's/CD's naar de kelder, waardoor je in je woonkamer weer meer ruimte over houd voor de plaatsing van je set  ;)

MvGr. BOUBOU
Marantz SR7300--NAIM NAP-175--3x NAIM NAP-150--NAIM NAP-250--Wadia 6 CD--Mission E83 front--Sonus Faber Solo center--Sonus Faber Concertino rear--Klipsch THX5002L Atmos--Aurasound NS-15 zelfbouwsub--SVS PB2000 sub

Marcel_T.

Citaat van: wil op oktober  3, 2005, 10:47:54
Dido - Live at Brixton Academy

wil

Me too! Met dank aan het V&D Prijzencircus.
Sony 55A90J | Pioneer SC-LX83 | Pioneer BDP-51FD | PS4pro | Humax 5050c | B&W CDM 9NT | B&W CDM CNT | REL Storm III | Sennheiser HD 650

wil

Citaat van: Marcel_T. op oktober  3, 2005, 13:27:18
Me too! Met dank aan het V&D Prijzencircus.
:-\ Ik zie het. Soms is V&D net iets goedkoper dan Ebay. Veel plezier ermee. Hopelijk laten de recensies over deze box ons niet in de steek.

wil

Pathos Logos
Lector CDP-603
Marantz DV7600
Sonus Faber Cremona M
VPI Scout | AT-OC9XML | ifi Zen Phono
Nordost Blue Heaven | Funk BS2 |  Lapp Öllflex | Concept & Design
Panasonic TH42PV60

eric_audio

Onlangs weer eens op hem geattendeerd. En nu maar meteen een paar CD's aangeschaft.

Tom Waits - Rain Dogs

Tom Waits - Real Gone

De laatste voor 4 Euro gekocht bij Media Markt, toen ik daar samen met mijn zoontje was om een mp3 spelertje uit te zoeken voor hem   ;)
NAS: LaCie Cloudbox
Streaming bridge: Auralic Aries
DAC/Amplifier: Devialet 200
Speakers: Magico S1
Digital cables: Audioquest Cinnamon
Loudspeaker cables: Vertere Pulse-X Mini

Joep

Vandaag via internet gekocht met m'n nieuwe creditcard >:D >:D

Twee albums van The White Stripes. Ik weet het, Elephant is dan wel goed maar toch al wat ouder maar... het is het nieuwste album, Get Behind Me Satan,  wat mij echt onder mijn brievenbus doet liggen! ;D

Elephant

Get Behind Me Satan

Marcel_T.

Citaat van: wil op oktober  3, 2005, 14:12:56
:-\ Ik zie het. Soms is V&D net iets goedkoper dan Ebay. Veel plezier ermee. Hopelijk laten de recensies over deze box ons niet in de steek.

wil

Ik vind 'm niet slecht. Nog net geen absolute top qua geluid (Phil Collins is een mooi voorbeeld), maar valt zeker niet tegen.
Sony 55A90J | Pioneer SC-LX83 | Pioneer BDP-51FD | PS4pro | Humax 5050c | B&W CDM 9NT | B&W CDM CNT | REL Storm III | Sennheiser HD 650

Tommanu

Dvd "Legends live in Montreux 1997"  Eric Clapton, Steve Gadd, Marcus Miller, Joe Sample en David Sanborn.
Gezien en gehoord op het NSJF 1997 en nu eindelijk op dvd....

Joep

Vandaag mijn eerste XRCD gekocht! :o ;D

Miles Davis - Walkin'

FrankB

Citaat van: Proprius op oktober  5, 2005, 16:32:04
Vandaag mijn eerste XRCD gekocht! :o ;D

Miles Davis - Walkin'

Cool! Waar?

edit never mind, link naar je plaatje was helder genoeg ;)
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

wil

twee keer Antonio Forcione:

Ghetto Paradise

Live

wil

Pathos Logos
Lector CDP-603
Marantz DV7600
Sonus Faber Cremona M
Panasonic TH42PV60

blue-eyes

Speakers: Front: WB Vector, rear: WB Vertex, center: WB Fulcrum 650, 2 * Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; Versterker / processor: Lyngdorf MP40, Lyngdorf MXA-8400, Lyngdorf SDA2400; Bron: Auralic Aries G1, Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Zidoo Z3000 PRO; Kabels: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Audioquest, USB: Audioquest Coffee, XLR: Linn, DHZ, Stroomvoorziening: Audioquest, Belden, Supra, Furutech; TV: Sony KD-75XE9005; Data: 2 * Synology 19" RS818+; Rack: DHZ;

FrankB

Citaat van: wil op oktober  5, 2005, 20:54:48
twee keer Antonio Forcione:

Hoe zijn z'n andere cd's? Ik heb Tears of joy en die kan ik zeer waarderen!

fikszo

MAC Mini I Classe CP-800 MKII I Classe CAM-400 mono's I Transparent MusicWave Ultra 5th Gen I Transparent MusicLink Ultra MM2 I B&W 803 D3

blue-eyes

Helemaal mee eens, nummer 6 is ook gaaf. Ach, de hele cd is wel te pruimen. Maar de nr's 2 en 6 zijn de betere!

O ja, en nog Jamie Cullen gekocht. En nog wat DVD's:
Team Amerika
Alien vs Predator
Von Helsing (schrijf je dat zo?)
Speakers: Front: WB Vector, rear: WB Vertex, center: WB Fulcrum 650, 2 * Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; Versterker / processor: Lyngdorf MP40, Lyngdorf MXA-8400, Lyngdorf SDA2400; Bron: Auralic Aries G1, Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Zidoo Z3000 PRO; Kabels: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Audioquest, USB: Audioquest Coffee, XLR: Linn, DHZ, Stroomvoorziening: Audioquest, Belden, Supra, Furutech; TV: Sony KD-75XE9005; Data: 2 * Synology 19" RS818+; Rack: DHZ;

Atrax

Citaat van: Blue-Eyes op oktober  6, 2005, 07:38:32
.....
Von Helsig (schrijf je dat zo?)

Van Helsing? :)

Gister besteld: Dire Straits - Brothers in Arms (20th Anniversary) SACD
If it doesn't kill you, it can only make you stronger...

wil

Citaat van: FrenkB op oktober  5, 2005, 21:50:41
Hoe zijn z'n andere cd's? Ik heb Tears of joy en die kan ik zeer waarderen!
Ik heb ze nog niet binnen. Ik zag dat jij die cd gekocht had en ben toen gaan luisteren. Op o.a. naim-audio.com kan je behoorlijk lange fragmenten beluisteren zodat je een goede indruk krijgt. Ik was al snel onder de indruk van deze gitaarkunstenaar. Zodra ik ze binnen heb zal ik wel even een impressie geven.

wil

Pathos Logos
Lector CDP-603
Marantz DV7600
Sonus Faber Cremona M
Panasonic TH42PV60

FrankB

Citaat van: wil op oktober  6, 2005, 11:17:43
Ik heb ze nog niet binnen. Ik zag dat jij die cd gekocht had en ben toen gaan luisteren. Op o.a. naim-audio.com kan je behoorlijk lange fragmenten beluisteren zodat je een goede indruk krijgt. Ik was al snel onder de indruk van deze gitaarkunstenaar. Zodra ik ze binnen heb zal ik wel even een impressie geven.

Cool  8)

Touch wood klinkt ook betoverend, evenals Acoutic revenge. Schitterend! Dit gaat weer geld kosten, evenals de XRCD's van Miles Davis, John Coltrane en anderen. Zucht .....  ;D

BOUBOU

Citaat van: FrenkB op oktober  6, 2005, 11:38:11
Cool  8)

Touch wood klinkt ook betoverend, evenals Acoutic revenge. Schitterend! Dit gaat weer geld kosten, evenals de XRCD's van Miles Davis, John Coltrane en anderen. Zucht .....  ;D

Het leven is zwaar inderdaad....maar wel de moeite waard  8)

MvGr. BOUBOU
Marantz SR7300--NAIM NAP-175--3x NAIM NAP-150--NAIM NAP-250--Wadia 6 CD--Mission E83 front--Sonus Faber Solo center--Sonus Faber Concertino rear--Klipsch THX5002L Atmos--Aurasound NS-15 zelfbouwsub--SVS PB2000 sub

FrankB

Citaat van: BOUBOU op oktober  6, 2005, 12:55:03
Het leven is zwaar inderdaad....maar wel de moeite waard  8)

Zolang de belangrijke instellingen nog kunnen afschrijven van m'n rekening zal het wel goedkomen >:D

asterduc

Citaat van: tomanu op oktober  5, 2005, 16:16:18
Dvd "Legends live in Montreux 1997"  Eric Clapton, Steve Gadd, Marcus Miller, Joe Sample en David Sanborn.

Kun je hem aanbevelen qua klank en beeldkwaliteit?

Ed.
Stereo: Lyngdorf TDAi 2200, CD-1, Thel Accusound 100 , Pacific, Concave.

HT: AUDYN Pre-6, AMP 300, Denon-2910,
ThemeScene H57, HTPC.

Speakerproject: zie http://zelfbouwaudio.nl/forum/viewtopic.php?t=1102

Joep

Vandaag gekocht en er een megaposter en minibuttons bijgekregen! :)

Franz Ferdinand - You Could Have It So Much Better

Tommanu

Citaat van: asterduc op oktober  6, 2005, 18:05:09
Kun je hem aanbevelen qua klank en beeldkwaliteit?

Ed.

zeker wel, klank is okee, beeldkwaliteit ook.

Tom

R

Katie Melua - Piece by piece
Richard Bona - reverence

Marcel_T.

Citaat van: tomanu op oktober  5, 2005, 16:16:18

Staat ook op mijn lijstje. Hoe vind je de kwaliteit?