welke DVD's heb je laatst aangeschaft?

Gestart door VlisChris, december 6, 2003, 00:53:28

Vorige topic - Volgende topic

Scarp

Om weer wat tegengas te geven aan al die klassieke muziek, ik heb de volgende cd'tjes erbij:
Zita Zwoon - Music inspired by Sunrise, A Film by F.W. Murnau
Woven Hand - (geen idee wat de titel is)
Mr. Bungle - Disco Volante
16 Horsepower - Secret Youth
AIR - Premiers Symptomes

advr

Citaat van: Scarp op juni 26, 2005, 16:00:48
Om weer wat tegengas te geven aan al die klassieke muziek, ik heb de volgende cd'tjes erbij:
Zita Zwoon - Music inspired by Sunrise, A Film by F.W. Murnau
Woven Hand - (geen idee wat de titel is)
Mr. Bungle - Disco Volante
16 Horsepower - Secret Youth
AIR - Premiers Symptomes

het zal vast mooi zijn...... :P

gefeli ;D ;D
SET 300B (Hashimoto trafo's), Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Urika, Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords,  Nessie Vinylmaster, dac/streamer TDA1541A

Lucky.L

Citaat van: spunkie op juni 25, 2005, 21:14:29
De sacd van War of the worlds-Jeff Wayne.
Het origineel dateerd uit 1978 en hebben ze met de nieuwste technieken geremastered. Tevens is er een geheel nieuwe 5.1 mix ervan gemaakt. Werkelijk subliem en wist niet wat ik hoorde toen ik hem opzette.
De voice over van Richard Burton komt kraakhelder uit de center. Het geheel is niet vermoeiend m.a.w. agressief gemixed.
Inderdaad een stunning 5.1 mix wat er op het hoesje vermeld staat.
Gordijnen dicht, licht uit en lekker luisteren. Creepy!

Hij is bij mij ook onderweg :P!
Kef R7,Lyngdorf TDAI 3400,Canare 4S11,  Samsung 65QN85A.,Nokia streaming box - 8010,Panasonic DMP-UB 700 ,  Samsung HW-Q900A.

Joep

Citaat van: advr op juni 26, 2005, 09:08:42

ontdekken jullie Mahler nu pas???

gekocht via e-bay,
Ray Brown in optima forma.. ;D ;D
en dat op zo'n zwarte schijf, terug in de tijd ;D

Mooie kerel die Ray Brown! Ik denk dat deze plaat dan ook geweldig klinkt!! Ik heb zelf Ray Brown - Jazz Cello op een mooie her-uitgave op cd, inclusief lp-achtige verpakking incl. insteekhoes (zacht materiaal). Origineel komt uit 1960..Goehoed!

Is deze LP van jou nu de mooiste uitvoering of is er ook een mooie cd-uitgave van dat je weet?

advr

Citaat van: Proprius op juni 26, 2005, 22:44:46
Mooie kerel die Ray Brown! Ik denk dat deze plaat dan ook geweldig klinkt!! Ik heb zelf Ray Brown - Jazz Cello op een mooie her-uitgave op cd, inclusief lp-achtige verpakking incl. insteekhoes (zacht materiaal). Origineel komt uit 1960..Goehoed!

Is deze LP van jou nu de mooiste uitvoering of is er ook een mooie cd-uitgave van dat je weet?

Hoi,
Het is voor mij de beste performance welke ik op cd heb. In het begin als copy omdat deze cd echt helemaal nergens te koop iss.  :P :P
Nu heb ik EN de cd EN de plaat gekocht, beide binnen 1 dag ;D ;D.
Het is heerlijke fantastische opname met een geweldige performance. Er zit zoveel plezier in de opnames, ongelooflijk. De lp heb ik nog nooit gehoord en is voor de heb. Maar gezien de cd opname ook (bijna) super is verwacht ik wel wat van de lp.

Ik heb ook Solar energy op 180 grams, da's ook al zo super. Jazz cello ken ik (nog) niet. Die ga ik ook eens beluisteren. Langzamerhand ontdek ik steeds meer opnames van hem en zijn trio en elke keer weer vind ik het een feest om te beluisteren. :o :o Genieten eigenlijk. ;D ;D

Ad.
SET 300B (Hashimoto trafo's), Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Urika, Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords,  Nessie Vinylmaster, dac/streamer TDA1541A

myself

Chris Jones, Roadhouses & automobiles.

Gehoord bij het ophalen van een kabel bij iemand en meteen getroffen door het pakkende gitaarspel en blues/country achtige stem.
Vlak daarna een mooi adresje in Australie gevonden waar ik hem kon kopen  ;D
Als je van live gitaargeluid houd.........

Dit werd erbij verteld:

A bit about the artist: Chris Jones plays the guitar and sings like a man possessed. A master of the strangest open tunings on the guitar, his playing is sometimes reminiscent of Ry Cooder, Lowell George and Leo Kottke yet it remains unmistakably his own. He plays with a consuming passion and despite his high-energy approach is also a master of dynamics. Chris Jones presents a wide-ranging program, including unconventional interpretations of Blues, Folk and Country as well as strong original compositions. Listening to Roadhouses & Automobiles - also the titelsong of this CD - is really a lot of fun: A Ry Cooder sound (with tuba und trumpet), Appalachian-style, gurgling solos on the Hammond-organ, outstanding virtuoso instrumentals (unedited!!) and many more – Chris Jones at his best!
Stereo: Linn Selekt Edition dual mono Organic + Klimax Twin, Arcam CD33T, B&W 802D3
HT: Sony A84J (65"), Arcam AVR300 + DV79, VU+ Ultimo 4K, Rel strata II
LS.kabel: Crystal Cable Ref. Diamond, Digitaal: Siltech, Chord, Analoog: Crystal Ref. Diamond, Stroom: Crystal Cable Reference/AQ Blizzard, Vibex, Kemp powerstrip

Matheus

Tunng - Mother's Daughter And Other Songs

Yann Tiersen - Les Retrouvailles

Matheus
Unison Research | Marantz | Mordaunt-Short | PS3

GerritZ

3 x DVD :

Matchbox 20: SHOW A night in the life of

Beth Hart : Life at Paradiso

Stray Cats : Rumble in Brixton

wil

Citaat van: GerritZ op juni 28, 2005, 11:51:29
3 x DVD :

Matchbox 20: SHOW A night in the life of

Beth Hart : Life at Paradiso

Stray Cats : Rumble in Brixton
koop je alles dubbel?  ???

wil

Pathos Logos
Lector CDP-603
Marantz DV7600
Sonus Faber Cremona M
VPI Scout | AT-OC9XML | ifi Zen Phono
Nordost Blue Heaven | Funk BS2 |  Lapp Öllflex | Concept & Design
Panasonic TH42PV60

GerritZ

BernHardN

heb in Hongarije Jégkorszak gekocht
het is daar allemaal duurder dan hier

waarom Hongaars? m'n vrouw is Hongaars en ons kind wordt 2 taalig opgevoed dus veel DVD's in het H'gaars
en deze zijn zelden ook met NL ondertietels
en nu aan jullie welke film is dit ::)

Onkyo TX-NR818
Front: Vifa Sense
Sony Oled KD-65AG9

SVS Sub
Apple tv4K
Shanling MTW100

blue-eyes

Speakers: Front: WB Vector, rear: WB Vertex, center: WB Fulcrum 650, 2 * Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; Versterker / processor: Lyngdorf MP40, Lyngdorf MXA-8400, Lyngdorf SDA2400; Bron: Auralic Aries G1, Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Zidoo Z3000 PRO; Kabels: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Audioquest, USB: Audioquest Coffee, XLR: Linn, DHZ, Stroomvoorziening: Audioquest, Belden, Supra, Furutech; TV: Sony KD-75XE9005; Data: 2 * Synology 19" RS818+; Rack: DHZ;

myself

Stereo: Linn Selekt Edition dual mono Organic + Klimax Twin, Arcam CD33T, B&W 802D3
HT: Sony A84J (65"), Arcam AVR300 + DV79, VU+ Ultimo 4K, Rel strata II
LS.kabel: Crystal Cable Ref. Diamond, Digitaal: Siltech, Chord, Analoog: Crystal Ref. Diamond, Stroom: Crystal Cable Reference/AQ Blizzard, Vibex, Kemp powerstrip

FrankB

Citaat van: myself op juni 28, 2005, 21:19:26
ze stonden bij mij ook aan de deur, maar ik was niet thuis  :-\

Same here, alleen dan niet voor mij maar voor Ad. Morgen opnieuw aanbieden en dan donderdag bij het postkantoor halen.
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

Martin_M

Vanmorgen hier ook binnengekomen. Lekker snel hoor!
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

BOUBOU

Bij mij zijn ze vandaag ook aan de deur geweest, maar was helaas ook niet thuis  :-\

Is inderdaad wel topsnelheid.
Ik had hem geloof ik zaterdag pas besteld, ze draaien daar echt overuren  8)

MvGr. BOUBOU
Marantz SR7300--NAIM NAP-175--3x NAIM NAP-150--NAIM NAP-250--Wadia 6 CD--Mission E83 front--Sonus Faber Solo center--Sonus Faber Concertino rear--Klipsch THX5002L Atmos--Aurasound NS-15 zelfbouwsub--SVS PB2000 sub

advr

Citaat van: FrenkB op juni 28, 2005, 21:22:35
Same here, alleen dan niet voor mij maar voor Ad. Morgen opnieuw aanbieden en dan donderdag bij het postkantoor halen.

tja, da's lekker als je werken moet, daar houden die post meneren helemaal geen rekening mee :P :P

TheSpeedSkater

Citaat van: BernHardN op juni 28, 2005, 20:11:17
heb in Hongarije Jégkorszak gekocht
het is daar allemaal duurder dan hier

waarom Hongaars? m'n vrouw is Hongaars en ons kind wordt 2 taalig opgevoed dus veel DVD's in het H'gaars
en deze zijn zelden ook met NL ondertietels
en nu aan jullie welke film is dit ::)

Ice Age  O0
Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

BernHardN

oké,  ;D
dan nog een moeilijke nemo nyomában ::)

Onkyo TX-NR818
Sony Oled KD-65AG9

SVS Sub
Apple tv4K
Shanling MTW100

beunky

"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"

BernHardN

Onkyo TX-NR818
Sony Oled KD-65AG9

SVS Sub
Apple tv4K
Shanling MTW100

Rody

FrankB

Citaat van: advr op juni 28, 2005, 22:07:02
tja, da's lekker als je werken moet, daar houden die post meneren helemaal geen rekening mee :P :P

Nee klopt, te erg is dat. Nee, dan gaan ze 'm als extra service de volgende dag nog een keer aanbieden  :-X :-X. Doe dat dan 's avonds of niet, want de volgende dag moet ik misschien wel weer werken  :-X :-X. Ook een keer gehad dat ze op donderdag de eerste keer kwamen, vrijdag nog een keer en toen moest ik dus tot maandag wachten om het pakje op te halen want dat kan dan zaterdag niet ook al is het postkantoor open. De post, zucht  ::).
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

advr

Citaat van: FrenkB op juni 29, 2005, 07:01:46
Nee klopt, te erg is dat. Nee, dan gaan ze 'm als extra service de volgende dag nog een keer aanbieden  :-X :-X. Doe dat dan 's avonds of niet, want de volgende dag moet ik misschien wel weer werken  :-X :-X. Ook een keer gehad dat ze op donderdag de eerste keer kwamen, vrijdag nog een keer en toen moest ik dus tot maandag wachten om het pakje op te halen want dat kan dan zaterdag niet ook al is het postkantoor open. De post, zucht  ::).

het zijn net ambtenaren....  :o :o :o :o :o

Roland

Citaat van: FrenkB op juni 29, 2005, 07:01:46
Ja, ik heb het ook niet bedacht ;)
Een aantal jaar geleden werden pakketjes wél in de avond voor de tweede keer aangeboden ... en volgens mij werd er toen ook veel meer uitgereikt ... maarja, zo'n 'slimmerik' zal het wel achter z'n bureau hebben bedacht  :-X