welke DVD's heb je laatst aangeschaft?

Gestart door VlisChris, december 6, 2003, 00:53:28

Vorige topic - Volgende topic

Kerstmanno

Citaat van: garmtz op juli 14, 2004, 10:59:42
CD's:

Lhasa - La Llorana
Lhasa - The Living Road
Tortoise - TNT
Tortoise - It's All Around You
Amon Tobin - Bricolage
John Scofield - Uberjam
Jaga Jazzist - The Stix
Jolie Holland - Catalpa

wie?

Scarp

Twee ervan ken ik namelijk Tortoise en Jaga Jazzist (zie http://www.jagajazzist.com/) :) Heb daar ook de cds van. De nieuwste van Tortoise heb ik nog niet. Btw, Garmt, van Jaga Jazzist komt een ouder album opnieuw uit (Magazine). Jammer genoeg nog geen nieuw werk :)

Overigens heb ik al meerdere keren rechtsreeks van ninjatune.net besteld en dat werkt supergoed en prijzen zijn ook netjes :)

garmtz

Citaat van: Scarp op juli 14, 2004, 11:34:36
Twee ervan ken ik namelijk Tortoise en Jaga Jazzist (zie http://www.jagajazzist.com/) :) Heb daar ook de cds van. De nieuwste van Tortoise heb ik nog niet. Btw, Garmt, van Jaga Jazzist komt een ouder album opnieuw uit (Magazine). Jammer genoeg nog geen nieuw werk :)

Ik weet niet of ik alles van Jaga Jazzist wil hebben, misschien 2 CD's wel... Nieuwe Tortoise is prachtig trouwens!

CiteerOverigens heb ik al meerdere keren rechtsreeks van ninjatune.net besteld en dat werkt supergoed en prijzen zijn ook netjes :)

Ik weet het! Heb er een CD van Mama 6 besteld (later doorgegaan onder de naam Woob op het em:t label, voor de kenners... ;)).

@Menno: ga eens je muziekkennis opfrissen zou ik zeggen... ;)

Kerstmanno

Citaat van: garmtz op juli 14, 2004, 11:48:50
@Menno: ga eens je muziekkennis opfrissen zou ik zeggen... ;)

Dat moet ik absoluut doen. Ik heb veel te weinig cd's en ik heb ook bijna nooit een idee wat ik moet kopen, echt zonde. Maar ja, ik weet gewoonweg niet waar ik moet beginnen!? Denk niet dat die cd's die jij noemt in de FRS liggen en om zomaar iets via internet te bestellen wat ik niet ken, die gok waag ik zeker ook niet.

Scarp

@menno: www.soulseduction.com heeft veel van die muziek en heeft van het meeste ook samples die je zo kan beluisteren. www.ninjatune.net heeft ook realaudio samples van hun muziek.

Bij de FRS moet je dit soort cd's niet zoeken inderdaad. Je komt dan toch terecht bij de "betere" muziekwinkel. Van Leest heeft vaak nog een iets bredere muziek collectie dan FRS, alhoewel ik daar ook Jaga Jazzist niet tegenkom.

garmtz

Menno, ik krijg veel te horen via vrienden, festivals, concerten, bladen... etc. etc. Het is gewoon hoezeer je er zelf mee bezig bent. Ik ben er veel mee bezig en zoek ook vrij actief. Heb ook vind ik niet zoveel CD's, nog geen 1000...  ::) ;D

Kerstmanno

Citaat van: Scarp op juli 14, 2004, 11:55:33
@menno: www.soulseduction.com heeft veel van die muziek en heeft van het meeste ook samples die je zo kan beluisteren. www.ninjatune.net heeft ook realaudio samples van hun muziek.

Bij de FRS moet je dit soort cd's niet zoeken inderdaad. Je komt dan toch terecht bij de "betere" muziekwinkel. Van Leest heeft vaak nog een iets bredere muziek collectie dan FRS, alhoewel ik daar ook Jaga Jazzist niet tegenkom.

Van Leest valt tegenwoordig ook beHOORlijk tegen vind ik. Alles moet ook daar plaats maken voor dvd lijkt het. Bij de MusicStore ligt meer. Maar het beste kun je van die kleine cdwinkeltjes hebben die niet tot zo'n waardeloze keten behoren.
Bedankt voor de link, ik ga er zo eens ff kijken!

Kerstmanno

Citaat van: garmtz op juli 14, 2004, 11:59:23
Menno, ik krijg veel te horen via vrienden, festivals, concerten, bladen... etc. etc. Het is gewoon hoezeer je er zelf mee bezig bent. Ik ben er veel mee bezig en zoek ook vrij actief. Heb ook vind ik niet zoveel CD's, nog geen 1000...  ::) ;D
Ik ben er wel wat minder bezig... en ik heb ook nog geen 1000 cd's ;)

garmtz

Citaat van: Menno op juli 14, 2004, 12:02:44
en ik heb ook nog geen 1000 cd's ;)

Ik ook niet hoor, blijf steken op ruim 500 á 600 denk ik.

Kerstmanno

Citaat van: garmtz op juli 14, 2004, 12:04:58

Ik ook niet hoor, blijf steken op ruim 500 á 600 denk ik.

Neem daar de wortel van en je zit op mijn collectie ;D

garmtz

Citaat van: Menno op juli 14, 2004, 12:05:54
Neem daar de wortel van en je zit op mijn collectie ;D

Ai... Maar we gaan wat off-topic geloof ik... ;D

FrankB

Citaat van: Scarp op juli 14, 2004, 11:55:33

Goede links, kan ook wel wat extra kennis op muziekgebied gebruiken ;)
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

Martin_M

Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

Grindtegel

Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

luistervinkje

Danna Winner 10 jaar in concert, gekocht voor mijn dochter maar vindt het zelf ook leuk . in goede kwaliteit opgenomen .
Rotel RSP 1098 en Rotel RDV 1093 Rotel RMB 1095 voor de fronts, RMB 991 voor de center RMB 1050 voor de r. B&W  803N  B&W Center HTM 1S 3 x REL Q200E  speakerkabel  KIMBER  4 tc en 8 tc BI-AMPING  interlink KIMBER HERO en digi siltech HF-9 G3 SE

Point7

- alle 7 boxen van Star Trek The Next Generation (2de hands uit de De Koop sectie)  O0
- Battle Of Britain
CU
Jurgen

Music Server --> Uptone Regen --> Benchmark DAC 3B -> Rudistor RPX-35 amp --> V-Moda LP2

garmtz

CD:

Herbert - Bodily Functions
Martin, Medeski & Wood - Combustication
John Scofield - Up all Night
T.Raumschmiere - Radio Blackout

Multichannel SACD:

Hiromi - Another Mind
David Bowie - Reality
Beck - Sea Change

FrankB

2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

BOUBOU

Citaat van: garmtz op juli 15, 2004, 16:44:02
CD:

Herbert - Bodily Functions
Martin, Medeski & Wood - Combustication
John Scofield - Up all Night
T.Raumschmiere - Radio Blackout

Multichannel SACD:

Hiromi - Another Mind
David Bowie - Reality
Beck - Sea Change

Sow...... je hebt je opbrengst van de MiT digital reference er al weer doorheen gebrast zie ik    ;D

Mvgr. BOUBOU
Marantz SR7300--NAIM NAP-175--3x NAIM NAP-150--NAIM NAP-250--Wadia 6 CD--Mission E83 front--Sonus Faber Solo center--Sonus Faber Concertino rear--Klipsch THX5002L Atmos--Aurasound NS-15 zelfbouwsub--SVS PB2000 sub

MarcoV

Tombstone: vista series R1. Een hele mooie uitgave!

Marco

Martin_M

cd: Seal - Human being
dvd: O Brother, where art thou?
        Identity
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

TSMindful

DVD: Kill Bill 2disc edition.
         Seven.
hifi: Technics su-c2000 v.v/Technics se-a2000 e.v,sl-ps770a cd-s,
ht:Marantz sr7400

KHunt-er

Zojuist 2 DVD's binnengekregen:

- The Avengers
- R.E.M. : Perfect Square

Gr,

KHunt-er
Pioneer VSX-919AH-K | Denon DVD-1920 | Pioneer DVR-530H-S |  Mission M53 | Mission M5C | Mission M51 op Mission Stance | Tannoy TS8 Sub | Sony KDL-40W4500 | Apple iPad2 16Gb Wifi | Playstation 3 Slim 160GB| Popbox V8 | Amino M540 HD Settopbox | Epson TW-10 | Onkyo DX-C390S| Apogee | Oehlbach | Harmony One

DrBoom

Vandaag opgehaald:

Dire Straits - Sultans of Swing (HDCD)
Frank Sinatra - My Way (CD)
Shanghai Knights (DVD)
Ghost Ship (DVD)
The Recruit (DVD)
Daredevil (DVD)
28 days later (DVD)

Ik kan weer ff voort ;D

BOUBOU

Het moest er maar eens van komen.
Vanmiddag eindelijk "Band of Brothers" box aangeschaft bij FRS  ;D

Vanmiddag/avond meteen maar even de eerste 6 delen gekeken  O0

MvGr. BOUBOU
Marantz SR7300--NAIM NAP-175--3x NAIM NAP-150--NAIM NAP-250--Wadia 6 CD--Mission E83 front--Sonus Faber Solo center--Sonus Faber Concertino rear--Klipsch THX5002L Atmos--Aurasound NS-15 zelfbouwsub--SVS PB2000 sub