welke DVD's heb je laatst aangeschaft?

Gestart door VlisChris, december 6, 2003, 00:53:28

Vorige topic - Volgende topic

ajbeefde

Citaat van: Blue-Eyes op januari 15, 2011, 12:36:46
Ik heb mijn vriendin die opdracht ook meegegeven :D :D

Ik had er om 09.30 drie, de winkelier keek me een beetje vreemd aan  ;D

1 voor mezelf en de andere twee voor vrienden die niet in de gelegenheid waren om vroeg op pad te gaan.
Denon AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE. KEF R3 Meta Indigo Gloss Special Edition, Kef IQ10, Kef model 100. REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega Planar3/Exact, Chord Shawline X luidsprekerkabel, AQ Cinnamon Optical, AQ Forest HDMI, Supra MD06 EU SP/LoRad 2.5 CS-EU.

contour3.0

Citaat van: ajbeefde op januari 15, 2011, 11:59:16
Vanmorgen maar even het AD gehaald.....  ;D
wij hebben een abo, cd zat erbij.... ;)nog niet beluisterd overigens
Rob
Buchardt S300 MK2 se, soundstyle Z1 ;
Marantz Pm11S1;Marantz Sa15S2
Cambridge azur 540D, Chord Signature ls kabels,Verastarr silver signature interlink,Verastarr silver signature powercord  powerlab premium 7G powercord Kef KHT2005.2 Denon AVR 1707

ajbeefde

Citaat van: contour3.0 op januari 15, 2011, 13:48:14
wij hebben een abo, cd zat erbij.... ;)nog niet beluisterd overigens
Rob

Ik ook nog niet, maar voor die paar euro kan ik me geen buil vallen  ;)
Denon AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE. KEF R3 Meta Indigo Gloss Special Edition, Kef IQ10, Kef model 100. REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega Planar3/Exact, Chord Shawline X luidsprekerkabel, AQ Cinnamon Optical, AQ Forest HDMI, Supra MD06 EU SP/LoRad 2.5 CS-EU.

peterrr

ik had ook pech, vanmiddag........

Dus FTD  ;)

Sorry Trijn de rest hebben we wel gewoon gekocht.

grt peterr
Primaluna Dialogue Two, Pro-ject 2Xperiance,Sonus Faber Cremona Auditors. RelT2

Pjotr27

Toch even mooi 750.000 cd`s in een keer weg...
Over een paar jaar liggen de kringloopwinkels ( of over een paar maanden) vol ermee.
Gisteren werd hij al bezorgd, hem meteen opgezet. Na 2 nummers gestopt en mijn vrouw heeft hem intussen weggegeven...  ;) Ze vond het echt verschrikkelijk slecht...
Ik ben al blij met mijn (grote) stereo in de huiskamer dus heb er maar niets van gezegd...
Sansui Au-8500, Sun Audio SVC-300 voorversterker, Sun Audio SV-2A3PE eindversterkers, zilver luidsprekerkabels, Silindo Interlinks, AudioMaat stekkerblok, Aurel Bryan field coil speakers, Spring Audio 1540 dac, M-Way netkabels, Ilusi Audio hoofdtelefoonversterker, Audio Technica ATH-W1000X hoofdtelefoon.

HTip

Na lang zoeken voor een normale prijs gevonden. De HDAD's van Alan Parsons:

I Robot

Eye in the Sky

Voor nog geen €30 per stuk, terwijl ze op ebay e.d. voor ca. GBP 100 :o worden aangeboden...
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

ajbeefde

Citaat van: HTip op januari 16, 2011, 00:39:17
Na lang zoeken voor een normale prijs gevonden. De HDAD's van Alan Parsons:

I Robot

Eye in the Sky

Voor nog geen €30 per stuk, terwijl ze op ebay e.d. voor ca. GBP 100 :o worden aangeboden...

Nice, beter dan de "normale" opname?

EBay prijzen zijn af en toe echt te gek voor woorden.

HTip

Citaat van: ajbeefde op januari 16, 2011, 07:57:11
Nice, beter dan de "normale" opname?
Absoluut! De HDAD heeft 2 kanten met dezelfde stereo-opname. De een in 96/24 en de ander in 192/24. Die laatste is echt een referentiekwaliteitweergave :wub:

Citeer
EBay prijzen zijn af en toe echt te gek voor woorden.
Mee eens! Het is natuurlijk ook wat de gek ervoor geeft. En dat doe ik dus niet ;)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

ajbeefde

Citaat van: HTip op januari 16, 2011, 08:29:47
Absoluut! De HDAD heeft 2 kanten met dezelfde stereo-opname. De een in 96/24 en de ander in 192/24. Die laatste is echt een referentiekwaliteitweergave :wub:
Mee eens! Het is natuurlijk ook wat de gek ervoor geeft. En dat doe ik dus niet ;)

Mooi man, genieten dus  ;)

Ja klopt, er gaan soms spullen vd hand dat je denkt .........  ;D

HTip

Citaat van: ajbeefde op januari 16, 2011, 08:42:47
Mooi man, genieten dus  ;)
Zeker! Ik had reeds de "Eye in the Sky", maar die sloeg over bij de nummers "Sirius" en "Eye in the Sky" en dat vond ik zo jammer, dat ik naar deze op zoek ben gegaan. Heb ook "Turn of a friendly card"
Showcase - Topic

contour3.0

Citaat van: Pjotr27 op januari 15, 2011, 14:37:53
Over een paar jaar liggen de kringloopwinkels ( of over een paar maanden) vol ermee.
Gisteren werd hij al bezorgd, hem meteen opgezet. Na 2 nummers gestopt en mijn vrouw heeft hem intussen weggegeven...  ;) Ze vond het echt verschrikkelijk slecht...
Ik ben al blij met mijn (grote) stereo in de huiskamer dus heb er maar niets van gezegd...

dus opzetten als je wilt hebben dat de visite naar huis gaat ;D
Rob
Buchardt S300 MK2 se, soundstyle Z1 ;
Marantz Pm11S1;Marantz Sa15S2
Cambridge azur 540D, Chord Signature ls kabels,Verastarr silver signature interlink,Verastarr silver signature powercord  powerlab premium 7G powercord Kef KHT2005.2 Denon AVR 1707

Pjotr27

Citaat van: contour3.0 op januari 16, 2011, 11:40:40
dus opzetten als je wilt hebben dat de visite naar huis gaat ;D
Rob

Goed idee!  ;)
Sansui Au-8500, Sun Audio SVC-300 voorversterker, Sun Audio SV-2A3PE eindversterkers, zilver luidsprekerkabels, Silindo Interlinks, AudioMaat stekkerblok, Aurel Bryan field coil speakers, Spring Audio 1540 dac, M-Way netkabels, Ilusi Audio hoofdtelefoonversterker, Audio Technica ATH-W1000X hoofdtelefoon.

Thesqualer

Ray charles - The Definitive Collection (2cd's)

Bob Marley - Live

Andre Hazes - Alle 40 Goed

Snow Patrol - Eyes open
Huiskamer:
Mcintosh MA5200 | Marantz SR7015 | Quadral Platinum M5, M1Base | B&W ASW750 | Qed Silver Anniversary XT | Akai AP-001C | LG OLED77G45LW | Apple TV 4k | Audioquest Pearl 48 HDMI

WimB

DVD:

Zeer matig beeld, wel weer erg goed geluid.

neverywhere

Citaat van: Pjotr27 op januari 15, 2011, 14:37:53

Uitstekende restaurant muziek.   Net zoals de rest van haar plaatjes.   
I'm perusing the tracks, now, and I can confidently say that it's a great listen, brother. Solid production, spot-on, honest and unapologetic playing, powerful vocals and some big, layered harmonies.Great work!
https://fervid.hearnow.com/

FeaR1986

Focal Chorus 826W - 816W - CC800W - Dôme Flax | Velodyne SPL-1200 Ultra | Denon AVC-A1H | Advance Paris X-A220 EVO | LG 77G1 | Nvidia Shield TV Pro | Logitech Squeezebox Touch | Sony Playstation 5 Pro | Microsoft Xbox Series X | Van den Hul The Magnum Hybrid - The Sub Hybrid - The Well - HDMI 4K Ultimate - Optocoupler mkII | Audioquest 1007 Series banana

Lex Groningen

Vandaag bij de platenzaak de cd van Phil Collins besteld. Gaat dan om de album Face value 24 Karat Gold CD
Versterker: Yamaha A-S2100/ KEF R3 Meta notenhout/ 
Draaitafel: Technics SL-1210 MK2/ Phono-pre: ?/ Element: Ortofon Quintet Bronze/
Streamer: ?/ DAC: ?/  Kabels: ?/
Platenwasmachine: Okki Nokki

HTip

Citaat van: Alex Groningen op januari 18, 2011, 18:33:40
Vandaag bij de platenzaak de cd van Phil Collins besteld. Gaat dan om de album Face value 24 Karat Gold CD
Gave CD Alex! Ik wist niet dat ie in audiofiele kwaliteit bestond.

Heb zelf via amazon (UK) de complete collectie remastered CD's van Alan Parsons Project ontvangen :thumbs-up:
Showcase - Topic

Lex Groningen

Citaat van: HTip op januari 18, 2011, 23:34:41
Gave CD Alex! Ik wist niet dat ie in audiofiele kwaliteit bestond.

Heb zelf via amazon (UK) de complete collectie remastered CD's van Alan Parsons Project ontvangen :thumbs-up:

Wist het ook niet hoor. Maar afgelopen weekend hoorde ik het van forum lid Nosferatu toen we bij een audio show(tje) waren.
En hij stuurde me nog de volgende linkjes toe.

http://www.audiofidelity.net/

http://www.stevehoffman.tv/
Versterker: Yamaha A-S2100/ KEF R3 Meta notenhout/ 
Draaitafel: Technics SL-1210 MK2/ Phono-pre: ?/ Element: Ortofon Quintet Bronze/
Streamer: ?/ DAC: ?/  Kabels: ?/
Platenwasmachine: Okki Nokki

HTip

Citaat van: Alex Groningen op januari 19, 2011, 07:03:05

Wist het ook niet hoor. Maar afgelopen weekend hoorde ik het van forum lid Nosferatu toen we bij een audio show(tje) waren.
En hij stuurde me nog de volgende linkjes toe.

http://www.audiofidelity.net/

http://www.stevehoffman.tv/

Interessante links. Bedankt!
Showcase - Topic

Lars_Portman

Joaquin Yurina (1882-1949) - Works for piano (Meridian Records)

Versterking : LINN - PRETEK (Phono)- LINN Powertek SE.
Bron:TeraDac PSU| SB3 SE MOD. |Airfix Feeds
Acoustic Energy AE100

johan d

Lambchop - Is A Woman

TheoPrime

Tina Dico - Welcome Back Color

Jan Garbarek - Visible World

Steven Wilson - Insurgentes

Blackfield - Blackfield
Stereo: Mark Levinson No 532H - Classé cp-50, Sony xa-7es, Stello da100 Signature, JBL Century gold
      Kabels: Inakustik, Nordost, LAT International, Xindak, Supra Sword

Lars_Portman

David Roth - pearl Diver (stockfish Records)

The Paperboys - Live at Stockfish Studio (2008)

Acoustic Energy AE100

Lars_Portman

Borodin - String Quartets Prazak + Kocian (Praga) (DDD)
Acoustic Energy AE100