welke DVD's heb je laatst aangeschaft?

Gestart door VlisChris, december 6, 2003, 00:53:28

Vorige topic - Volgende topic

solitaire

Citaat van: BernHardN op april 16, 2009, 20:30:31
Heb ik ook en is goeeed  O0

'k Las er idd. goede berichten over, dus ... de stap maar gezet.

Zo snel 'ie binnen is gaat er geluisterd worden ! :music:

W.
Hinterm Horizont geht's weiter.

TheSpeedSkater

Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

DVDGuy

Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

-madison-

Radiohead - Pablo Honey
Nirvana - Silver
Gary More - Still got the blues
Because great sound fills the room, shakes the house
Breaks the heart, stirs the soul
And always, always will.

Paul1967

Van Marillion de volgende 24bit-remasters besteld:
Brave
Misplaced childhood
Script for a Jester's Tear

DVDGuy

Gewonnen op eBay en gisteren in de brievenbus:

MartijnR

Stapeltje kijkvoer aangeschaft:

- No contry for old men;
- Iron Man;
- American gangster;
- Das leben der Anderen;
- Atonement;
- Kung Fu Panda

Martijn

Bluesound Pokernode 2i | Audio Physic Sittara | LG oled 55"

Paul1967

De nieuwe Depeche Mode cd/dvd set Sounds of the Universe. :music:

Rob Eric Blank

Paul1967

Citaat van: Rob Eric Blank op april 21, 2009, 13:06:52
Nice

Heb hem ff geleend Rob via mijn neef (heeft eigen platenzaak) in afwachting van mijn bestelde limited deluxe box.
Deze komt pas morgen uit en zal dan nog ff duren vanuit Engeland (hadden we nog PM over verstuurd in het verleden weet je nog).
Is overigens een zeer goed album de nieuwe van depeche. Met die oude synths en drumcomputers heeft het zelfs hier en daar wat weg van Jean Michel Jarre. Vind het niet echt op de oude 80s Depeche lijken, hoewel het toch weer typisch herkenbaar DM is. ;)

Rob Eric Blank

Citaat van: Paul1967 op april 21, 2009, 15:34:32
Heb hem ff geleend Rob via mijn neef (heeft eigen platenzaak) in afwachting van mijn bestelde limited deluxe box.
Deze komt pas morgen uit en zal dan nog ff duren vanuit Engeland (hadden we nog PM over verstuurd in het verleden weet je nog).
Is overigens een zeer goed album de nieuwe van depeche. Met die oude synths en drumcomputers heeft het zelfs hier en daar wat weg van Jean Michel Jarre. Vind het niet echt op de oude 80s Depeche lijken, hoewel het toch weer typisch herkenbaar DM is. ;)
Ik heb de box besteld, waar ik nog op wacht.

Zolang het niet op het begin werk lijkt vind ik het goed  ;) Vanaf Music for the Masses (misschien wel t sterkste album) vind ik ze goed.

Paul1967

Citaat van: Rob Eric Blank op april 23, 2009, 10:26:42
Ik heb de box besteld, waar ik nog op wacht.

Zolang het niet op het begin werk lijkt vind ik het goed  ;) Vanaf Music for the Masses (misschien wel t sterkste album) vind ik ze goed.

Zit dus ook op de box te wachten uit Engeland.
Tsja, qua drumbeats en synthgeluidjes lijkt het veel op hun jaren 80 werk. Doch heeft het het donkere en rockende van hun latere werk. Verwacht dus geen poppy/commerciële liedjes. De "waarschijnlijk" nieuwe single: Peace is nog wel het meest eruit springende nummer op het album.

Barbapappa

Gister een lading cd's binnengekregen die ik op ebay gekocht heb. De totaal prijs was daarom ook helemaal niet verkeerd en de cd's spelen allemaal goed.

Natasha Beddingfield - Unwritten
Gloria Estefan - Destiny
Dj Shadow - The Outsider
The Chemical Brothers - Brotherhood
Prodigy - The Fat of the Land
Evanescence - Fallen
Sigur Ros - Hvarf/Heim
Enya - Panpipe plays
Dido - No angel
No Doubt - Tragic Kingdom
Melissa Etheridge - Melissa Etheridge
Phil Collins - ...But Seriously
Michael Jackson - Dangerous
Jamie Cullum - Catching Tales

Beetje vreemde mix misschien, maar mijn smaak is dan ook "vrij" breed. Genoeg nieuwe cd's iig om heel wat avondjes muziek te luisteren  :biggrin: 
Muziek

Lex Groningen

Ook hier inmiddels binnen,vandaag even bij de platenzaak geweest. Depeche mode - Sounds of universe
De luxe editie zag er ook leuk uit alleen de prijs vond ik minder 92,50,dus heb het maar gehouden op het cd-tje van 20euro.
Eerste indruk van de cd, geweldig.
Versterker: Yamaha A-S2100/ KEF R3 Meta notenhout/ 
Draaitafel: Technics SL-1210 MK2/ Phono-pre: ?/ Element: Ortofon Quintet Bronze/
Streamer: ?/ DAC: ?/  Kabels: ?/
Platenwasmachine: Okki Nokki

bmateijsen

Citaat van: Paul1967 op april 20, 2009, 20:41:04
De nieuwe Depeche Mode cd/dvd set Sounds of the Universe. :music:

Ook hier.... !

Rob Eric Blank

Sounds of the Universe maar even gedownload en wacht met smart op de box!

Paul1967

Citaat van: Rob Eric Blank op april 24, 2009, 13:46:25
Sounds of the Universe maar even gedownload en wacht met smart op de box!

Hier nog één. :sleep:

Zojuist ff wat oud werk van Donna Summer besteld. Heb het op vinyl, maar die elpee is net een hoelahoep (schijt Casablanca records >:().
Once upon a time nu op cd. :)

HTip

Om eenvoudig F1 in de HT te kijken ;)

Net even en stukje van 2008 gekeken. Op het 100" scherm is het net of je erbij bent :o
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

stoffels

HTip

Citaat van: stoffels op april 25, 2009, 00:47:55
hoe is de kwaliteit ? is het 16:9 ?
2008 is 16:9 en DD5.1. Kwaliteit is voor en DVD erg goed. De andere heb ik nog niet bekeken, maar 2007 is 16:9 en DD2.0, terwijl 2006 4:3 en DD2.0 is...
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

celerontje

Citaat van: HTip op april 25, 2009, 00:51:46
terwijl 2006 4:3 en DD2.0 is...
Die kan je dus prima bij je schoonmoeder ofzo bekijken! ;D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

ajbeefde

Vandaag gratis ontvangen..... De Siberische tijger van National Geographic, was een actie Alpro levensmiddelen....
Denon AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE. KEF R3 Meta Indigo Gloss Special Edition, Kef IQ10, Kef model 100. REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega Planar3/Exact, Chord Shawline X luidsprekerkabel, AQ Cinnamon Optical, AQ Forest HDMI, Supra MD06 EU SP/LoRad 2.5 CS-EU.

DVDGuy

Citaat van: HTip op april 25, 2009, 00:51:46
2008 is 16:9 en DD5.1. Kwaliteit is voor en DVD erg goed. De andere heb ik nog niet bekeken, maar 2007 is 16:9 en DD2.0, terwijl 2006 4:3 en DD2.0 is...

Wees maar blij dat je 2005 niet hebt  :withstupid: ;)

HTip

Citaat van: DVDGuy op april 25, 2009, 14:49:11
Wees maar blij dat je 2005 niet hebt  :withstupid: ;)
Vanwege de beeld- en geluidskwaliteit? Of vanwege het geklungel met Ferrari :unsure: Krijg een beetje een deja-vu ;)
Showcase - Topic

DVDGuy

Citaat van: HTip op april 25, 2009, 21:08:18
Vanwege de beeld- en geluidskwaliteit? Of vanwege het geklungel met Ferrari :unsure: Krijg een beetje een deja-vu ;)

Da's............................ GOED; ga je door voor de IJSKAST?  ;D ;D ;D