welke DVD's heb je laatst aangeschaft?

Gestart door VlisChris, december 6, 2003, 00:53:28

Vorige topic - Volgende topic

ajbeefde

Citaat van: Paul1967 op maart 13, 2009, 10:29:42
Klopt. Maar merendeels rond de 20/25 euro voor de deluxe.
Heb hem ook een aantal weken geleden via ebay.com aangeschaft uit de USA voor 13usd incl. scheelt toch ff. ;)

Klopt, heb deze ook destijds bij Amazon weggehaald, was goedkoper dan Ebay en de winkel...  Ook een liefhebber van The Moody Blues?
Denon AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE. KEF R3 Meta Indigo Gloss Special Edition, Kef IQ10, Kef model 100. REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega Planar3/Exact, Chord Shawline X luidsprekerkabel, AQ Cinnamon Optical, AQ Forest HDMI, Supra MD06 EU SP/LoRad 2.5 CS-EU.

DVDGuy

Citaat van: HTip op maart 12, 2009, 17:56:49
Je bent weer lekker bezig ;D

Heb nog véél meer gekocht; o.a. de Complete Verve Collection van Oscar Peterson op 22 CD's  :withstupid: O0

Blijf dit topic maar goed in de gaten houden

Citaat van: ajbalmere op maart 12, 2009, 18:22:06
Gewoon te koop in de winkel...  ;)

Op SACD met extra CD?
Dacht dat dir OOP was, maar ook al heb je gelijk, dan ligt deze vast niet voor $ 16,- thuis op bij mij op de mat  8)
Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

Lucky.L

Citaat van: DVDGuy op maart 13, 2009, 14:38:41
Heb nog véél meer gekocht; o.a. de Complete Verve Collection van Oscar Peterson op 22 CD's  :withstupid: O0

Blijf dit topic maar goed in de gaten houden

Op SACD met extra CD?
Dacht dat dir OOP was, maar ook al heb je gelijk, dan ligt deze vast niet voor $ 16,- thuis op bij mij op de mat  8)
Kijk uit dat je niet TE hard gaat met aankoop van cd's!
Ik zelf heb ook een tijd gehad dat ik gemiddeld 5 cd's per week kocht,maar je moet ook wel de tijd hebben om ze goed [meerdere keren]te luisteren!

Mvg Michel
Kef R7,Lyngdorf TDAI 3400,Canare 4S11,  Samsung 65QN85A.,Nokia streaming box - 8010,Panasonic DMP-UB 700 ,  Samsung HW-Q900A.

ajbeefde

Vanmorgen aangeschaft:
Denon AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE. KEF R3 Meta Indigo Gloss Special Edition, Kef IQ10, Kef model 100. REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega Planar3/Exact, Chord Shawline X luidsprekerkabel, AQ Cinnamon Optical, AQ Forest HDMI, Supra MD06 EU SP/LoRad 2.5 CS-EU.

Lex Groningen

Vanochtend bij de post de film Max Payne.
En net even snel de stad ingeweest om de volgende 2 cd s te halen,
Pink Floyd - pulse
Led Zeppelin - IV
Versterker: Yamaha A-S2100/ KEF R3 Meta notenhout/ 
Draaitafel: Technics SL-1210 MK2/ Phono-pre: ?/ Element: Ortofon Quintet Bronze/
Streamer: ?/ DAC: ?/  Kabels: ?/
Platenwasmachine: Okki Nokki

wil

Citaat van: Lucky.L op maart 13, 2009, 14:44:07
Ik zelf heb ook een tijd gehad dat ik gemiddeld 5 cd's per week kocht,maar je moet ook wel de tijd hebben om ze goed [meerdere keren]te luisteren!

Mvg Michel
wijze tip! Het gaat om de muziek, niet om de heb  ;)

wil

Pathos Logos
Lector CDP-603
Marantz DV7600
Sonus Faber Cremona M
VPI Scout | AT-OC9XML | ifi Zen Phono
Nordost Blue Heaven | Funk BS2 |  Lapp Öllflex | Concept & Design
Panasonic TH42PV60

Lex Groningen

Moet zeggen dat ik de laatste tijd ook enorm veel cd s heb gekocht,en er staan nog 7 in de bestelling.
Denk dat ik op dit moment op ongeveer 3 cd s per dag zit(om te luisteren)  :music:
Vanaf volgende week maar even rustig aan doen met kopen.En ik wil er nog zo veel. ;)
Draaitafel: Technics SL-1210 MK2/ Phono-pre: ?/ Element: Ortofon Quintet Bronze/

DVDGuy

Citaat van: Lucky.L op maart 13, 2009, 14:44:07

Mvg Michel

Citaat van: wil op maart 14, 2009, 15:35:44
wijze tip! Het gaat om de muziek, niet om de heb  ;)

wil

Muziek wordt dagelijks thuis gedraaid tussen 16:00 en 20:00 en vanaf 23:00 uur en wat dat aan gaat hebben mijn vrouw en ik nagenoeg dezelfde smaak.
Één dag per week werk ik thuis en in het weekend wordt bijna continue gedraaid  ;)

Ik neem m.i. dus ruim de tijd om te luisteren  8)

HTip

Hoe is je verhouding (SA)CD's t.o.v. DVD's? Het lijkt er nl. op dat je je alias moet hernoemen naar (SA)CDGuy >:D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Lex Groningen

Citaat van: HTip op maart 14, 2009, 17:09:21
Hoe is je verhouding (SA)CD's t.o.v. DVD's? Het lijkt er nl. op dat je je alias moet hernoemen naar (SA)CDGuy >:D
;)

DVDGuy

Citaat van: HTip op maart 14, 2009, 17:09:21

SACD's ongeveer 80
CD's méér dan 1.300
DVD Audio ongeveer 40

Muziek DVD's ongeveer 600
Films ongeveer 600

Mijn Nickname kan (voorlopig  ;)) blijven zoals die is.

El Penumbra

TAD ME1 / Soulnote A2 / Sonnet Morpheus / Sonnet Hermes / Shunyata Theta

Paul1967

Citaat van: ajbalmere op maart 13, 2009, 11:15:57
Klopt, heb deze ook destijds bij Amazon weggehaald, was goedkoper dan Ebay en de winkel...  Ook een liefhebber van The Moody Blues?

Jazekers. Heb ze alle 7 (sacd's).
Mijn broer had het vroeger allemaal op vinyl, ik pakte dan wel eens een elpee weg om zelf te draaien als hij weg was.
Opnames van de Moodies vond ik altijd zeer goed/mooi en ruimtelijk.
Hun oudere werk vind ik het best.
;)

ajbeefde

Citaat van: Paul1967 op maart 15, 2009, 19:52:31
Jazekers. Heb ze alle 7 (sacd's).
Mijn broer had het vroeger allemaal op vinyl, ik pakte dan wel eens een elpee weg om zelf te draaien als hij weg was.
Opnames van de Moodies vond ik altijd zeer goed/mooi en ruimtelijk.
Hun oudere werk vind ik het best.
;)

Ik heb zowel sacd, cd's en vinyl, gewoon heerlijke muziek om af en toe een hele avond mee te vullen....

beunky

Een viertal cd'tjes, de eerste heb ik gekregen (had een drietal vrij prijzige boeken bij mijn lokale boekhandel laten aanrukken en als dank kreeg ik daar een leuk cd'tje bij) en de andere drie heb ik bij Fame in Amsterdam gekocht voor een tientje per stuk:

"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"

Paul1967

Lag vanmiddag op de mat, meteen ff de dvd-a (5.1 adv. res.) gedraaid welke bij de cd geleverd wordt.
Topper :exclamation: beetje PT, beetje No-man en beetje Blackfield das Steven Wilsons- Insurgentes

master30

voor 3 euro bij de makro

HT: Epson TW-9300 |CIH 220x94,5 |Marantz SR7010 (+ Auro-3D) 2x MM7055 |7.1.4  FS Chario Hiper Masterpiece (bi-amped), SR Hiper 2000T, BSR Syntar 100T, CNT Hiper,  Syntar 100 FH+RH, VOG Syntar Center |Rel Strata 3 & SVS PC+20-39 |Clark TST239s (2x) |Dune HD Solo 4k |Oppo UHD-203 Zone+Region Mod |Pro-Ject RPM 5.1 |Tube Box II |Speedbox DS |Okki Nokki #Woonkamer: Yamaha YSP-2700 |Zgemma H7S 4k |CC 4k |Philips FP440 |P-J Phonobox S2 #Werkhok: Nad L75 |Boston M25.

Lex Groningen

Vandaag 2 maal Genesis gekocht op DVD, live at Wembley stadium en Video show.

wil

Barney Wilen - Jazz sur Seine

Prachtopnamen van deze swingende saxofonist, meer dan 50 jaar geleden opgenomen in Parijs. Uiteraard!

wil

Pathos Logos
Lector CDP-603
Marantz DV7600
Sonus Faber Cremona M
Panasonic TH42PV60

peterrr

Lekkere serie is dat Jazz in Paris, Ik heb zelf zo`n 25 delen ( deze niet), van Chet baker to Louis armstrong.

En lekker goedkoop.... ::)

groet peterr
Primaluna Dialogue Two, Pro-ject 2Xperiance,Sonus Faber Cremona Auditors. RelT2

wil

Citaat van: peterrr op maart 18, 2009, 19:44:39
Lekkere serie is dat Jazz in Paris, Ik heb zelf zo`n 25 delen ( deze niet), van Chet baker to Louis armstrong.

En lekker goedkoop.... ::)

groet peterr
En vooral zeer fraai opgenomen. Deze opname is uit 1958 maar met een enorme ruimtelijkheid. De andere delen ken ik niet, ik was vooral benieuwd naar het toeterwerk van Barney Wilen  ;D.

wil

Pathos Logos
Lector CDP-603
Marantz DV7600
Sonus Faber Cremona M
Panasonic TH42PV60

Marcel078

Gisteren het album Ten gekocht van Pearl Jam in de geremasterde uitvoering. 2 cd's en 1 dvd (unplugged).
AVM PA 8.x | IOM M500 | Acoustic Energy AE309 | Linn Majik DS/0 | Micro Seiki DD40

Paul1967

Citaat van: Marcell-o op maart 20, 2009, 16:07:31
Gisteren het album Ten gekocht van Pearl Jam in de geremasterde uitvoering. 2 cd's en 1 dvd (unplugged).

Heb hem ook. Vind hem geweldig. De remaster klinkt een stuk beter, de re-recorded album heb ik nog niet beluisterd.
De unplugged dvd daar ging het mij het meest om. Ga ik vanavond ff lekker bekijken/beluisteren.
;)

peterrr

Citaat van: wil op maart 19, 2009, 08:02:15
En vooral zeer fraai opgenomen. Deze opname is uit 1958 maar met een enorme ruimtelijkheid. De andere delen ken ik niet, ik was vooral benieuwd naar het toeterwerk van Barney Wilen  ;D.

wil

Ik zou zeker eens een ander deeltje proberen, als ik die van jou zie staan dan neem ik hem denk ik ook wel  ( ben gek op sax) ;D
Maar de delen voor 1945...klinken niet ehh, schoon.

Ok.ook uit parijs maar iets heeel anders vandaag binnen.

groet peterr
Primaluna Dialogue Two, Pro-ject 2Xperiance,Sonus Faber Cremona Auditors. RelT2

Lex Groningen

Gisteren gekocht 2 DVD s,

Talk talk - Live at montreux
Rolling stones - The biggest bang.