welke DVD's heb je laatst aangeschaft?

Gestart door VlisChris, december 6, 2003, 00:53:28

Vorige topic - Volgende topic

daxie

Grace van Ozark Henry

Speciale cd exclusief bij de Morgen. Wat is die man goed... Prachtige cd

geba

Twee cd's van Death om de verzameling compleet te maken:
Human

en
Individual Thought Patterns

El Penumbra

TAD ME1 / Soulnote A2 / Sonnet Morpheus / Sonnet Hermes / Shunyata Theta

Boontje

van de week binnen gekregen

Marc Broussard

Keb' Mo'

Linn Majik DSM / Monitor Audio GS60

Erik van Voorst (in memoriam)

Vandaag echt weer eens een kippevel cd aangeschaft.

Het 5th pianoconcert van Beethoven door de rus Mikhail Pletnev....

Deze "jast" hem er in 37 minuten doorheen waar een ander zo een 7 minuten langer over doet... :o
Alles valt hier VOOR MIJ prachtig op zijn plaats en elk lijntje is een genot om te volgen...

Er zijn sowieso veel metronome discussies in de muziekwereld gaande maar deze uitvoerig is ...uhh...zeg maar...zoals mijn beeld wat ik van Beethoven heb (ben een beetje Beethovenfreak). ;D

Het orkest is niet zo spectaculair maar zijn spel is adembenemend... ;)

Opname-kwaliteit is een 10plus... 8)
HIROYASU KONDO has been mystical in his relationship to physical matter but as a professor of electrical engineering and molecular mechanics, his audio engineering is of the highest order.  It's about looking for years at how to achieve a certain sound and adopting technical solutions to get there!

Interficior

Take it or lease it

R

Klinkt goed!

Citaat van: Erik van Voorst op april 16, 2008, 13:11:22
Vandaag echt weer eens een kippevel cd aangeschaft.

Het 5th pianoconcert van Beethoven door de rus Mikhail Pletnev....

Deze "jast" hem er in 37 minuten doorheen waar een ander zo een 7 minuten langer over doet... :o
Alles valt hier VOOR MIJ prachtig op zijn plaats en elk lijntje is een genot om te volgen...

Er zijn sowieso veel metronome discussies in de muziekwereld gaande maar deze uitvoerig is ...uhh...zeg maar...zoals mijn beeld wat ik van Beethoven heb (ben een beetje Beethovenfreak). ;D

Het orkest is niet zo spectaculair maar zijn spel is adembenemend... ;)

Opname-kwaliteit is een 10plus... 8)

....de hele middag denk ik al aan het moment dat ik hem vanavond in mijn loopwerk stop.... ;D

Na het thuis komen eerst even een uurtje of 2 wat anders draaien...en dan het moment...loei-hard draaien en dan samen met een Remy Martin.. O0....

Ik was getipt door de Absolute Sound..en nog een stereoplay oid sommigen vonden buiten de audiokwaliteit ook de uitvoering fenomenaal....uiteraard zijn  "smaak" meningen ...uhh...uit-een-lopend  ;D

Op de koptelefoon in de winkel vandaag al zeer lang zitten luisteren...het was gewoon overweldigend.. :o
HIROYASU KONDO has been mystical in his relationship to physical matter but as a professor of electrical engineering and molecular mechanics, his audio engineering is of the highest order.  It's about looking for years at how to achieve a certain sound and adopting technical solutions to get there!

Joep

Ik zit ook in de klassieke hoek qua nieuwe cd's. Kwam langs de kringloop en heb daar diverse cd's van Naxos meegenomen á 2€ p/stuk. Gewoon, voor de ontdekkingsreis.

En een ongekraste versie van Snoog Doggs 'Doggystyle' (die van mij had een roadtrip niet helemaal overleefd) O0

Me-Chiel

@ Erik v Voorst

Heb em op Joost.com bekeken en hij heeft er flink de sokken in ja  :D
Kan je me zeggen waar je de cd vandaan hebt? Ben benieuwd, kon em zo snel niet vinden.

Veel plezier vanavond!
"Ninety percent I\'ll spend on good times, women and whisky. The other ten percent I\'ll probably waste."

Paul1967

Zojuist besteld (release 12-05): No-Man Schoolyard Ghosts cd+dvda.

Citaat van: Me-Chiel op april 16, 2008, 19:09:08
@ Erik v Voorst

Heb em op Joost.com bekeken en hij heeft er flink de sokken in ja  :D
Kan je me zeggen waar je de cd vandaan hebt? Ben benieuwd, kon em zo snel niet vinden.

Veel plezier vanavond!

Rotterdam Donner

Er stond 23.95 op het doosje...best duur voor 37 minuten muziek.... :-\

Ik hoefde echter 19.99 af te rekenen... ??? ;D

Ben net klaar met luisteren...geluidskwaliteit krijgt bij mij een 8 (echt geen 10) maar zijn spel is voor mij erg indrukwekkend....de piano...een Bluthner  ???:o.....staat er echter prima op.

Ik denk dat hij een Bluthner pakt omdat hij mogelijk een Steinway/Bosendorfer een beetje teveel van het goede vind voor een Beethoven-uitvoering mede gezien zijn snelle powerplay.....anders zou ik het echt niet weten...enfin...maakt niet uit.. ;)

ik heb ook de Brendel-uitvoering (mijn Beethovenheld)...deze is veel relaxter....maar bij mij staan ze nu broederlijk naast elkaar.... ;D

DVDGuy

Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

peterrr

heeele gooeie,.. ;D

( zal zelf weer eens op zoek gaan naar de "zwarte uitvoering")

Groet peterr
Primaluna Dialogue Two, Pro-ject 2Xperiance,Sonus Faber Cremona Auditors. RelT2

ajbeefde

Vandaag binnengekomen ex Amazon uk....
Denon AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE. KEF R3 Meta Indigo Gloss Special Edition, Kef IQ10, Kef model 100. REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega Planar3/Exact, Chord Shawline X luidsprekerkabel, AQ Cinnamon Optical, AQ Forest HDMI, Supra MD06 EU SP/LoRad 2.5 CS-EU.

-madison-

Because great sound fills the room, shakes the house
Breaks the heart, stirs the soul
And always, always will.

Sjors

Citaat van: Interficior op april 16, 2008, 13:59:17

Die uptempo nummers zijn echt geweldig! 8)

Die heb ik ook gekocht  8)

Heb een kopie in de auto gestopt, erg lekkere muziek !

Groet, Sjors

HTip

Van een forumgenoot overgenomen... voor de workout van de HT (wanneer ie klaar is ;))

DVD-audio

Staat op CNet in de Top 10 must have DVD-audio :D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Pjotr27

Hans Theessink samen met Terry Evans, echt een heerlijke cd, (ook op LP te verkrijgen!).
De opname kwaliteit is bijzonder goed! 
Sansui Au-8500, Sun Audio SVC-300 voorversterker, Sun Audio SV-2A3PE eindversterkers, zilver luidsprekerkabels, Silindo Interlinks, AudioMaat stekkerblok, Aurel Bryan field coil speakers, Spring Audio 1540 dac, M-Way netkabels, Ilusi Audio hoofdtelefoonversterker, Audio Technica ATH-W1000X hoofdtelefoon.

DA BoSS

ben weer een paar fijne aankopen rijker:

Ane Brun - A Temporary Dive
Kendra Shank - Afterglow
Alan Gampel - Chopin & Liszt Piano Sonatas

Tosca - Dehli9
Buddha bar - 10

met dank voor de tips hier 8)
High-end audio is about passion                         -passion for music, and for how well it is reproduced...

Interficior

Room Eleven - Six White Russians and a Pink Pussycat
Eels - Daisies of the Galaxy.
Take it or lease it

Kingpin

Room Eleven - Six White Russians And A Pink Pussycat

Beth Hart - Live at Paradiso (wat een podiumbeest, zeldzaam)

Mainset : Kingpin TVC Preamplifier, Kingpin Tripath Amplifier, Logitech Squeezebox Touch, Kingpin Touch LiPo Power Supply, Metrum NOS DAC Quad, Kingpin Metrum Power Supply, MiniDSP DDRC-22D, Kingpin miniDSP Power Supply, Kingpin Power Distribution System, Audio Physic Brilon 2.0, Audio Physic Luna I, Apogee Wyde Eye, Copulare Zonal Rack

Fico

Ideaal filmpje om te laten zien hoeveel scherper en gedetailleerder Blu-ray is t.o.v. DVD!

Gecodeerd in MPEG-4/AVC met een gemiddelde videobitrate van maar liefst 30-35 Mbps  :o :o 8)

Pioneer PDP-507XD | Dreambox 800 HD PVR | Playstation 3 | Sony DVP-NS705V | Sony RDR-HX710 | Sony MDS-JE500 | Sony STR-DE595 | Sony SA-VS500

AlphaMale

Imagine, van Armin van Buuren!

Vrijdag nog even snel gehaald voordat ik het weekend weg ging... Release 19 april, 18 april in mijn bezit  ;D
Heeft ie toch weer mooi geflikt. Heerlijk CD-tje  :D

Set 1: LG 55C8 // Parasound 2100 // Parasound 2125 // KEF XQ-5 // Nvidia Shield TV
Set 2: Pass Labs X2.5 // Pass Labs XA100.5 // Heco The Statement // Audia Flight CD Two // Atlas Equator III RCA // Atlas Hyper XLR  // Thorens TD125 + SME 3009i

DVDGuy

Van een forumgenoot overgenomen, de DVD Audio: Steely Dan - 2 Against Nature

Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com