Robbert's stereo set: nieuw appartement!!! nog meer foto's p6

Gestart door Robbert54, juni 5, 2012, 20:26:06

Vorige topic - Volgende topic

Robbert54

Citaat van: LittleNinja op augustus 12, 2012, 17:45:15
Och.... Dat niveau hoop ik ook ooit nog eens te bereiken... Gewoon kunnen genieten van de muziek. ;)
:D gaat vrij makkelijk als het geld eenmaal op is en je wel moet ;D
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Robiwan

Citaat van: Robbert54 op augustus 12, 2012, 20:14:25
Jazeker!! Eigenlijk deden we dat al, maar nu is het helemaal officieel. Bevalt goed. Ik heb de set kunnen neerzetten zoals ik wou, dus dat is altijd goed ;D
:thumbs-up:
;D  :clapping:

altijd een hekel gehad aan katten, maar als je ze dan van kleins af aan hebt, dan wordt het een heel ander verhaal. Hoeveel ze ook slopen (en dat is nogal wat) zou ze niet meer kwijt willen. ;)

zonder gein wat kost nu weer zo'n nieuwe unit? Op rekening van Felix dan maar :D
Naim NAC 172XS+NAP100 | Technics SL1500c | Denon DCD-900 | Neat Motive SX2

Robbert54

Citaat van: LPlover op augustus 12, 2012, 20:19:33
zonder gein wat kost nu weer zo'n nieuwe unit? Op rekening van Felix dan maar :D
geen idee, heb er nog geen contact over gehad, maar denk dat het wel meevalt.
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Robiwan

Citaat van: Robbert54 op augustus 12, 2012, 20:23:40
geen idee, heb er nog geen contact over gehad, maar denk dat het wel meevalt.

kortom kwaliteit is dus maar magertjes :D
Naim NAC 172XS+NAP100 | Technics SL1500c | Denon DCD-900 | Neat Motive SX2

Robbert54

Citaat van: LPlover op augustus 12, 2012, 20:42:50
kortom kwaliteit is dus maar magertjes :D
;D duur waren ze niet. En nederlandse kwaliteit, dus verwacht het niet, maar zal nog even een mail sturen, volgens mij is er ook een upgrade voor beschikbaar namelijk

Woonkamer HT
Stereo

VTEC_genieter

Mooie ruimte! Gefeliciteerd met je woning!
Zo groot zelfs dat je makkelijk je fronts van de muur kan halen.
Zijn de muren wel dik? Of moeten jullie fluisteren als jullie willen praten?
(ook een gevolg: nagalm effect in je woonkamer)
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

Robbert54

Dank je! Nee zijn hele dikke muren. Heeft me ook heel wat moeite gekost om het meubel en de tv op te hangen. Heb de buren, zowel boven, beneden als links en rechts nog niet kunnen horen

Woonkamer HT
Stereo

Robbert54

vandaag wordt toch de muur in de woonkamer opnieuw gestuct. Straks dus een mooie strakke muur. moeten dan alleen even opnieuw verven, maar goed dan is het wel mooi strak! heb nog een weekje voor school begint, dus dat komt goed uit.

Ik ga ook bij Erik nog even connectors bestellen zodat de speakerkabels ook weer netjes aan de versterker kunnen en dan is het plaatje weer af :worship:

Woonkamer HT
Stereo

WickedGame

Citaat van: Robbert54 op augustus 11, 2012, 01:07:31

Tijdje niet meer je topic bezocht, maar je bent er erg goed op vooruit gegaan zeg. Prachtig om te zien, lekker ook de ruimte!

Robbert54

Citaat van: WickedGame op augustus 23, 2012, 14:06:35
Tijdje niet meer je topic bezocht, maar je bent er erg goed op vooruit gegaan zeg. Prachtig om te zien, lekker ook de ruimte!
Hoi, zeker! Ruimte zijn we ook erg blij mee, maar de vorige woning was ook wel echt belachelijk klein natuurlijk. We zitten hier wel echt heerlijk, Lekker rustig, veel ruimte en een goede bass ;D

Woonkamer HT
Stereo

WickedGame

Citaat van: Robbert54 op augustus 23, 2012, 14:08:49
Hoi, zeker! Ruimte zijn we ook erg blij mee, maar de vorige woning was ook wel echt belachelijk klein natuurlijk. We zitten hier wel echt heerlijk, Lekker rustig, veel ruimte en een goede bass ;D

Rust en ruimte is heerlijk! Kan dat zelf ook beamen. En goed om te lezen dat je er ook van geniet :) Nu je de ruimte hebt kriebelt het niet toch een beetje om te upgraden? Of zit je nu op een punt dat het genieten geblazen is :)

Robbert54

Citaat van: WickedGame op augustus 23, 2012, 14:15:12
Rust en ruimte is heerlijk! Kan dat zelf ook beamen. En goed om te lezen dat je er ook van geniet :) Nu je de ruimte hebt kriebelt het niet toch een beetje om te upgraden? Of zit je nu op een punt dat het genieten geblazen is :)
momenteel vooral genieten. Heb ook al jaren niet meer zo goed in mijn vel gezeten, dat ik upgraden eigenlijk ook niet echt meer nodig vind. Voorheen was dat gevoel vooral mijn eigen onrust. Maar ik moet zeggen dat nog wel graag een keer andere speakers zou proberen. Ik ben nog steeds erg weg van de AP sitara 25 en de Tempo's. Maar ben nu student dus dat zal er voorlopig nog wel niet inzitten.  ;)

Er komt iig nog wel een vloerkleed, al moet ik wel zeggen dat een vinyl vloer al wel een stuk beter klinkt dan laminaat wat ik eerst had.

Woonkamer HT
Stereo

Madhouse

Ziet er zeker allemaal goed uit Robbert! Ik heb een houten vloer en als ik het kleed weghaal is het een grote galmbak, met kleed dempt het precies genoeg. Hier was het een gok maar heeft goed uitgepakt.
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

WickedGame

Citaat van: Madhouse op augustus 23, 2012, 14:58:18
Ziet er zeker allemaal goed uit Robbert! Ik heb een houten vloer en als ik het kleed weghaal is het een grote galmbak, met kleed dempt het precies genoeg. Hier was het een gok maar heeft goed uitgepakt.

Herkenbaar, met mijn verjaardag haal ik altijd het kleed weg ivm knoeiende mensen. Dan heb ik ook een hoge mate van galm. Bij het vloerkleed is de galm weg. Zeker als je hele kamer harde materialen bevat is mogelijk hoogpolig nog wat meer wenselijk.

Madhouse

Bij ons zijn alle meubels teakhout, de vloer is out en de muren glad gestuuct, dus vrij hard allemaal. Dit hebben we opgelost met zware gordijnen en een hoogpolig vloerkleed (inmiddels wel aan vervangin toe).
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Kingpin

Citaat van: Robbert54 op augustus 23, 2012, 14:23:04
momenteel vooral genieten. Heb ook al jaren niet meer zo goed in mijn vel gezeten, dat ik upgraden eigenlijk ook niet echt meer nodig vind. Voorheen was dat gevoel vooral mijn eigen onrust. Maar ik moet zeggen dat nog wel graag een keer andere speakers zou proberen. Ik ben nog steeds erg weg van de AP sitara 25 en de Tempo's. Maar ben nu student dus dat zal er voorlopig nog wel niet inzitten.  ;)

Er komt iig nog wel een vloerkleed, al moet ik wel zeggen dat een vinyl vloer al wel een stuk beter klinkt dan laminaat wat ik eerst had.
2e hands net over de grens staan soms erg mooie aanbiedingen te koop.
Kingpin TVC Preamplifier, Kingpin Tripath Amplifier, Volumio Rivo Plus Streamer, Kingpin Volumio Power Supply, Gustard X26 III DAC, Audio Physic Brilon 2.0, Audio Physic Luna I, Apogee Wyde Eye RCA, WireWorld I2S HDMI, IsoAcoustics.

Robbert54

Citaat van: Kingpin op augustus 23, 2012, 16:00:15
2e hands net over de grens staan soms erg mooie aanbiedingen te koop.
Is dt bij een van de links die je me gestuurd hebt?

Maar ik moet zeggen dat het me hier qua galm nog erg meevalt. Of ik stoor me er niet aan, dat kan natuurlijk ook ;)

Woonkamer HT
Stereo

Kingpin

Citaat van: Robbert54 op augustus 23, 2012, 21:23:47
Is dt bij een van de links die je me gestuurd hebt?
Oh dat zou heel goed kunnen, je kan ook ff hier kijken: http://www.audio-markt.de/_markt/
Daar adverteren zowel particulieren als ook veel bedrijven.

Citeer
Maar ik moet zeggen dat het me hier qua galm nog erg meevalt. Of ik stoor me er niet aan, dat kan natuurlijk ook ;)
Teveel dempen is ook niet goed ;)

Als je een keer Audio Physic uit de Reference lijn wilt beluisteren moet je het maar zeggen, je woont tenslotte een steenworp afstand volgens mij.
Kingpin TVC Preamplifier, Kingpin Tripath Amplifier, Volumio Rivo Plus Streamer, Kingpin Volumio Power Supply, Gustard X26 III DAC, Audio Physic Brilon 2.0, Audio Physic Luna I, Apogee Wyde Eye RCA, WireWorld I2S HDMI, IsoAcoustics.

Robbert54

Al een hele tijd niet meer op het forum geweest. Alles is dan ook zoals het was. Luister nog steeds met volle tevredenheid naar mijn set, al knaagt het soms wel eens om toch naar andere speakers te gaan kijken. Maar ja heb er toch geen geld voor, student he. Qua studie gaat het super. Niks te klagen dus dat is altijd goed! :D

Woonkamer HT
Stereo

Lex Groningen

Leuk dat je terug bent op het forum.

Je bent er inderdaad een tijd tussen uit geweest. Moest zelfs eerst denken wie Robbert54 ook al weer was, The Vampire ;).
Goed om te lezen dat je studie goed gaat en dat je nog altijd geniet van je set! Welke studie ben je eigenlijk gaan volgen en hoeveel jaar moet je nog?
Versterker: Musical Fidelity M3si/ Draaitafel: Technics SL-1210 MK2/ Phono-pre: Musical Fidelity LX2 LPS/ Luidsprekers: Harbeth ps3er / Streamer: ?/ DAC: ??/  Kabels: ?/Platenwasmachine: Okki Nokki

HTip

Welkom terug Robbert! Leuk om te lezen dat het goed met je gaat en dat je nog steeds tevreden bent met je set. Heb je natuurlijk alle reden toe, maar dat virus bedwingen blijft een lastige zaak. Jij hebt het zo te zien prima onder controle!
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

erik s.

heb je netjes gedaan.
heb je al spikes onder de luidsprekers geprobeerd?
<a href="http://www.jouwhifi.com"></a> Vanaf 50 euro gratis verzending binnen Nederland, vanaf 100 euro gratis naar Belgie en Duitsland[/B

RubenV.

Citaat van: Robbert54 op februari 18, 2013, 01:45:37
Al een hele tijd niet meer op het forum geweest. Alles is dan ook zoals het was. Luister nog steeds met volle tevredenheid naar mijn set, al knaagt het soms wel eens om toch naar andere speakers te gaan kijken. Maar ja heb er toch geen geld voor, student he. Qua studie gaat het super. Niks te klagen dus dat is altijd goed! :D

Welkom terug! Leuk om te lezen dat het goed gaat met de studie  :thumbs-up:
2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie

Robbert54

Citaat van: Alex Groningen op februari 18, 2013, 07:41:04
Leuk dat je terug bent op het forum.

Je bent er inderdaad een tijd tussen uit geweest. Moest zelfs eerst denken wie Robbert54 ook al weer was, The Vampire ;).
Goed om te lezen dat je studie goed gaat en dat je nog altijd geniet van je set! Welke studie ben je eigenlijk gaan volgen en hoeveel jaar moet je nog?
kan ik me voorstellen  ;D de naam: "the vampire" is echt verleden tijd. Ik doe nu sociaal pedagogische hulpverlening (SPH). Een opleiding van vier jaar, maar heb al een aanbod gekregen om hem in drie jaar te doen, omdat ik nu eigenlijk onder mijn niveau zit. Verder hebben ze me aangeboden om het excellentie programma te doen, nog een studie ernaast te gaan doen, of om toch naar de UT te gaan.

Citaat van: HTip op februari 18, 2013, 07:48:34
Welkom terug Robbert! Leuk om te lezen dat het goed met je gaat en dat je nog steeds tevreden bent met je set. Heb je natuurlijk alle reden toe, maar dat virus bedwingen blijft een lastige zaak. Jij hebt het zo te zien prima onder controle!
hey Philip! Virus bedwingen is heel makkelijk wanneer je geen geld hebt ;D vind het ook prima hoor. Ik ga nu ook niet meer luisteren naar andere speakers, dan wakker ik het virus ook niet aan ;)

Citaat van: erik s. op februari 18, 2013, 13:11:08
heb je netjes gedaan.
heb je al spikes onder de luidsprekers geprobeerd?
Nee nog niet. Ik heb nog steeds de soundcare spikes hier liggen, maar eigenlijk nog niet geprobeerd

Citaat van: RubenV. op februari 18, 2013, 14:06:16
Welkom terug! Leuk om te lezen dat het goed gaat met de studie  :thumbs-up:
thanks!

Woonkamer HT
Stereo

Bas Akkerman

Citaat van: Robbert54 op februari 18, 2013, 14:12:43
kan ik me voorstellen  ;D de naam: "the vampire" is echt verleden tijd. Ik doe nu sociaal pedagogische hulpverlening (SPH). Een opleiding van vier jaar, maar heb al een aanbod gekregen om hem in drie jaar te doen, omdat ik nu eigenlijk onder mijn niveau zit. Verder hebben ze me aangeboden om het excellentie programma te doen, nog een studie ernaast te gaan doen, of om toch naar de UT te gaan.
Een mede-SPH'er. Leuk!
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten