Premiere Pro?

Gestart door Gaeje, december 2, 2003, 20:05:14

Vorige topic - Volgende topic

Gaeje

iemand al ervaringen mee? ik heb het vandaag geinstalleerd, en
het heeft precies een ietwat gewijzigde interface, maar op het eerste
zicht maakt het een erg goeie indruk!

Groeten, G.

Gaeje

Ik zal het ondertussen zelf maar zeggen: het is er ferm op vooruit gegaan. De mogelijkheden zijn weer wat uitgebreider, en de interface neigt meer naar final cut pro en vooral op vlak van audio zijn er veel meer dingen mogelijk (VST plugins etc.) ook kleurcorrectie schijnt te doen te zijn, maar al te veel stel ik mij daar ook niet van voor!

TomVD

ik heb al wat projecten in premiere pro gedaan (vakantiefilms, huwelijksfilms) en mij zal je niet horen klagen :)
Alles zit er op en er aan om een gemiddelde filmreportage te monteren. Je moet geen spectaculaire effecten verwachten want die zitten er niet in.
Goed programma, nog geen crashes gehad en de snelheid is wel ok.

Oracle

Citaat van: TomVD op juni  8, 2004, 17:17:22
Je moet geen spectaculaire effecten verwachten want die zitten er niet in.

Maar daar heb je dan ook After Effects voor...  :D

Groet,
Mark

Gaeje

after effects gebruik eigenlijk zelden tot nooit. voor effecten draai ik de hele handel door discreet combustion.

Premiere Pro is echt inderdaad de beste uitvinding van adobe van de laatste jaren  :)

alleen dat conformen van audio is wat vervelend bij het inladen...

Edo

Citaat van: TomVD op juni  8, 2004, 17:17:22
Alles zit er op en er aan om een gemiddelde filmreportage te monteren. Je moet geen spectaculaire effecten verwachten want die zitten er niet in.

Probeer BorisFX eens...erg leuk...

Maar weer even "on-topic"
Ik gebruik het nu al een tijdje en werkt perfect. Geen vastlopers, redelijk snel en in mijn ogen gebruikersvriendelijk.
Kijk ook eens op het Zelfbouwaudio forum:
http://www.zelfbouwaudio.nl