Nieuwe provider

Gestart door Thesqualer, april 27, 2012, 18:13:52

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Thesqualer

Binnenkort gaan wij verhuizen naar baarle nassau.

Momenteel hebben wij ziggo Alles in een Plus (50 mb/s down, 5 mb/s up).
Dit wou ik graag meenemen naar het nieuwe adres maar ziggo levert daar niet  :nopompom:

Ik weet dat de kpn hier levert maar met een weerzinwekkende snelheid van 8 mb/s down en 1 mb/s. (volgens de postcode check)
Nu heb ik hier 4 laptops die spelletjes op facebook/hyves draaien, 1 ps3 online gamen en een zaak die ook internet vereist.
Zoals je ziet veel eisende gebruiker.

Met de interactieve tv van de kpn gaat dit ook nog eens over het internet dus gaat van die 8 mb/s af.

Mijn vraag is woont iemand hier ook en weet welke opties mogelijk zijn?
Ik weet dat er binnenkort glasvezel komt maar weet niet precies waarneer. Dan neem ik alles in een bij de kpn (500 mb/s down, 500 mb/s up)

Ik zou toch graag een verbinding hebben met minimaal 40 รก 50 mb/s zoals het huidige
McIntosh MA5200 Quadral Platinum M5 Harman kardon DVD49 Akai AP-001C Goldring G820 Bluesound Node 2i LG OLED65GX Qed Silver Anniversary XT Biwire Audioquest Cinnamon USB

Still under construction

Thesqualer

Ach ik wordt zo moe van bedrijven als KPN.

Ik bel de zakelijk kant om te vragen over diensten die geleverd worden op het nieuwe adres.
Ja glasvezel is beschikbaar meneer maar prive is wat goedkoper voor U.
Nou mooi ik bel de prive kant en wil glasvezel prenium bestellen icm onbeperkt bellen en 4 tv's.
Sorry meneer dit is niet beschikbaar we kunnen niet meer leveren als 8 mb/s adsl wat waarschijnlijk uitkomt op max. 6 mb/s  :nopompom:

Hier zakt me broek echt vanaf en weet niet wat ik moet doen. Ik wil eigenlijk dezelfde snelheid als nu hebben maar dat gaat dus niet.
Wie heeft ervaring met kpn instap?

Eigenlijk veelste weinig voor ons maar het is niet anders komend jaar.
Ik ga dinsdag even terug bellen naar de zakelijke kant om hier even mee in discussie te gaan.
McIntosh MA5200 Quadral Platinum M5 Harman kardon DVD49 Akai AP-001C Goldring G820 Bluesound Node 2i LG OLED65GX Qed Silver Anniversary XT Biwire Audioquest Cinnamon USB

Still under construction