Black Label - Stefaan's HT !!! Plaats vrijmaken op de plank

Gestart door StefaanD, april 6, 2012, 12:05:59

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

LuPo

Films herbekijken heb ik ook gedaan toen ik de ST50 kreeg. Er gaat een wereld voor je open. :D

HTip

Normaal is iemand niet zo blij als die hangt ;D Maar in dit geval kan ik je helemaal begrijpen dat je heel erg blij bent :pompom:

Veel plezier met je jaartje sabbatical!
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

skank1

Ik heb nog geen foto gezien dat die hangt hoor... je kan zeggen wat je wil  :D
HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

StefaanD

Foto's gaat echt voor wat later zijn, mijn Olympus prulletje is echt rijp voor uh de prullenmand, kan daar echt geen deftige foto meer mee maken, lens en/of sensor bevat meerdere sporen van vuiltjes. Blijkbaar sluit dat allemaal niet zo goed af. En ook het constant niet kunnen scherpstellen bij het maken van foto's speelt hem serieus parten ... en mijn zenuwen  :smile:

Olympus has Fallen dus  :D  :nopompom:

Even kijken welke camera er nu in komt, wordt sowieso een onvoorziene uitgave.

skank1

Citaat van: StefaanD op oktober 20, 2013, 10:11:15
Foto's gaat echt voor wat later zijn, mijn Olympus prulletje is echt rijp voor uh de prullenmand, kan daar echt geen deftige foto meer mee maken, lens en/of sensor bevat meerdere sporen van vuiltjes. Blijkbaar sluit dat allemaal niet zo goed af. En ook het constant niet kunnen scherpstellen bij het maken van foto's speelt hem serieus parten ... en mijn zenuwen  :smile:

Olympus has Fallen dus  :D  :nopompom:

Even kijken welke camera er nu in komt, wordt sowieso een onvoorziene uitgave.

Plagiaat !
HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

Rha007

Ik weet niet of jouw Olympus een spiegelreflex camera is, maar mocht dit zo zijn dan kan een blaasbalg soms wonderen doen.

Citaat van: skank1 op oktober 20, 2013, 10:21:15
Plagiaat !

:D
Marantz: pm15s2 LE - sr7005 - ud5005 Focal: 826W - 706V - CC700V Audiolab: Q-dac  Sonos: ZP90 met Ultimo mod  REL: T5 Panasonic: 55ST50[/b]


Rha007

Ow, dan is het inderdaad tijd voor een nieuwe  ;)
Marantz: pm15s2 LE - sr7005 - ud5005 Focal: 826W - 706V - CC700V Audiolab: Q-dac  Sonos: ZP90 met Ultimo mod  REL: T5 Panasonic: 55ST50[/b]

StefaanD

#183
Tja foto's, dit weekend moet het er maar eens van komen. Gisteren deze besteld en normaal, hout vasthouden, wordt deze vandaag geleverd. Een Nikon D5200 met de standaard kit lens. Als ik daar geen leuke en vooral mooie foto's mee kan maken dan weet ik het ook niet meer. Veel hangt natuurlijk ook af van de capaciteiten van het ventje achter de camera  :smile:



Crownfire

Citaat van: StefaanD op oktober 31, 2013, 10:30:06
Tja foto's, dit weekend moet het er maar eens van komen. Gisteren deze besteld en normaal, hout vasthouden, wordt deze vandaag geleverd. Een Nikon D5200 met de standaard kit lens. Als ik daar geen leuke en vooral mooie foto's mee kan maken dan weet ik het ook niet meer. Veel hangt natuurlijk ook af van de capaciteiten van het ventje achter de camera  :smile:




Mooi toestel hoor. Maar idd, je moet er wel foto's mee kunnen maken. Ben benieuwd.. :)

Joske007

#185
Citaat van: StefaanD op oktober 31, 2013, 10:30:06
Tja foto's, dit weekend moet het er maar eens van komen. Gisteren deze besteld en normaal, hout vasthouden, wordt deze vandaag geleverd. Een Nikon D5200 met de standaard kit lens. Als ik daar geen leuke en vooral mooie foto's mee kan maken dan weet ik het ook niet meer. Veel hangt natuurlijk ook af van de capaciteiten van het ventje achter de camera  :smile:
Met deze lens heb ik al enige ervaring, waarbij ik je kan zeggen dat je best voor buitenopnamen een zonnekap bij koopt.
Kan uiteraard altijd later nog, maar het komt het contrast in de foto's zeker ten goede  ;)

Nu kan je naar hartenlust foto's van je setup nemen  ;D
Showcase: Relaxed Room link!
Showcase: HT verhuisd link

StefaanD

Crownfire, hebben we weer wat te leren natuurlijk. Altijd leuk.

Bedankt voor de tip Rik, zal zeker gebruikt worden voor buiten fotografie, de Nikon mag dus ook die buitenlucht opsnuiven  ;D

StefaanD

#187
Aan de ene kant blij want hij is er, aan de andere kant beetje "boos" want geen verzendmailtje ontvangen van Marcel hieromtrent dat deze zelfs verstuurd was, dat is niet zijn normale doen

Daar heb ik net een vriendelijk mailtje over gestuurd, ben benieuwd naar zijn uitleg. Nog een geluk dat ik zo'n fijne buren heb die het pakket in ontvangst wilden nemen hoewel degene die leverde hier eerst niet zo voor te vinden was, wat maar de normaalste zaak van de wereld is natuurlijk.

Het gaat dus over de MM7025 eindversterker.

Weet in ieder geval weer wat gedaan morgen, en gaan we eindelijk van 7.1 mogen genieten :)

Rha007

Boos? Dit is toch een leuke verassing, of mis ik iets?
In ieder geval feli, nu kan het feest beginnen  :pompom:
Marantz: pm15s2 LE - sr7005 - ud5005 Focal: 826W - 706V - CC700V Audiolab: Q-dac  Sonos: ZP90 met Ultimo mod  REL: T5 Panasonic: 55ST50[/b]

StefaanD

Bedankt Rha.

Boos heeft zeker niet lang geduurd. Maar gebrek aan communicatie is toch niet echt een lekker gevoel, maar ah het ligt alweer achter me.

Was wel een vreemde dag. Nikon D5200 die zou moeten geleverd worden is in géén velden of wegen te bespeuren. Volgens de tracking gegevens zit die arme chauffeur nog altijd in zijn auto rond te rijden, dat gelooft natuurlijk geen mens  ;D

En dan bij thuiskomst bleek de MM7025 er plots te zijn.


Morgen inderdaad feest wat aansluiten betreft. Gezien er iets nieuws in de kast komt, wordt alles eens uit de kast genomen, kan die kast ook eens helemaal gepoetst worden, en dan rustig alles terug erin en aansluiten. Alleen al dit werkje zal wat uurtjes in beslag nemen  :smile:

Wil ook eens aan de slag om de Oppo video-gewijs rechtstreeks aan de Panasonic plasma aan te sluiten en geluid via de receiver. Reden, wel toch nogal wat last van trailing en ghosting bij pans. Staat in de Marantz wel voor de HDMI waar de Oppo op zit dat hij niets mag doen met het video signaal, maar wil wel eens zien als ik deze rechtstreeks aansluit of dit enig verschil oplevert. Heb reeds een paar scènes van The Avengers in mijn hoofd waar het trailing opviel

Xander32

#190
Citaat van: StefaanD op oktober 31, 2013, 20:01:11
Aan de ene kant blij want hij is er, aan de andere kant gewoon boos want nul komma nul communicatie van ............... hieromtrent dat deze zelfs verstuurd was :(

Daar heb ik net een vriendelijk mailtje over gestuurd, ben benieuwd naar zijn uitleg. Nog een geluk dat ik zo'n fijne buren heb die het pakket in ontvangst wilden nemen hoewel degene die leverde hier eerst niet zo voor te vinden was, wat maar de normaalste zaak van de wereld is natuurlijk.

Het gaat dus over de MM7025 eindversterker.

Weet in ieder geval weer wat gedaan morgen, en gaan we eindelijk van 7.1 mogen genieten :)
Waarom iemand & bedrijf met naam noemen zonder zelf eerst diens kant van het verhaal hebben gepolst? Niet erg chique van jou :unhappy:.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

StefaanD

Dus ik mag alleen hoera roepen in mijn draadje   :crazy: En ik moet het ook zo maar goed vinden als er iets wordt opgestuurd zonder dat daar ook maar iets over gecommuniceerd wordt. Zeg eens eerlijk dat zou jij ook niet leuk vinden  :omg:  :crazy:

Trouwens het was hier reeds gemeld in mijn draadje waar de versterker vandaan kwam dus een goeie lezer had dit reeds door.

En om dit af te sluiten gisterenavond ook nog een mailtje ontvangen van Marcel met een verklaring wat er precies mis gelopen is. Dus eind goed al goed  :thumbs-up:

Joske007

Blij te lezen dat het is opgelost en nu snel de 7.1 setup opstellen zodat we het resultaat mogen zien  ;)
Showcase: Relaxed Room link!
Showcase: HT verhuisd link

Xander32

Hoor en wederhoor voordat je iets in de openbaarheid brengt. Je kan heel snel iemand via social media afbranden ...
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

StefaanD

Citaat van: Joske007 op november  1, 2013, 10:34:44
Blij te lezen dat het is opgelost en nu snel de 7.1 setup opstellen zodat we het resultaat mogen zien  ;)

Opstellen gaat wel lukken, de camera dat is een paar andere mouwen. Is zogenaamd afgeleverd op mijn werk maar daar is echt niets te vinden en ook geen papiertje. Wordt een rondje mailen en bellen.

Citaat van: Xander32 op november  1, 2013, 11:50:03
Hoor en wederhoor voordat je iets in de openbaarheid brengt. Je kan heel snel iemand via social media afbranden ...

Sander, heb reeds gezegd dat het nu opgelost is en toch voel jij de behoefte om hierop door te gaan. Wat zoek je, je grote gelijk ? Wel nu, kijk hier heb je het. Ik ben hier verschrikkelijk de bocht uitgegaan, het is mijn schuld   :dry:

Xander32

Citaat van: StefaanD op november  1, 2013, 13:05:44

Sander, heb reeds gezegd dat het nu opgelost is en toch voel jij de behoefte om hierop door te gaan. Wat zoek je, je grote gelijk ? Wel nu, kijk hier heb je het. Ik ben hier verschrikkelijk de bocht uitgegaan, het is mijn schuld   :dry:
Zo heb ik het graag!  :thumbs-up:




:D



... zonder gekheid, het gaat mij echt niet over goed/fout, maar ik zie overal op het net mensen zich negatief uitlaten over anderen/bedrijven en vaak zonder dat die zich kunnen verweren. Je ziet/leest dan slechts 1 kant van het verhaal. Zelf zou ik zoiets sowieso altijd achter de schermen, zelf oplossen. Ermee in de openbaarheid treden vind ik per definitie een zwaktebod 8).
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT


Xander32

Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

HTip

Mooi dat je versterker binnen is. Mijn ervaringen met Marcel zijn heel anders en zijn communicatie vind ik juist heel erg goed. Maar gelukkig dat het in ieder geval is opgelost.

Zo, en nu genieten en prachtige foto's maken met je nieuwe camera! ;D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

LuPo

Ik snap eerlijk gezegd niet zo goed waarom je niet mag melden als het mis gaat. Als hij geen bericht heeft gehad dat het verstuurd is mag hij dat toch melden? De post van StefaanD was totaal niet onredelijk.

Soms krijg ik een beetje het idee dat we hier met een groep ja-knikkers zitten. Je mag niets negatiefs zeggen. Erg vreemd. Kritisch zijn zorgt voor verbetering, daarom is NL zo welvarend.

Zelfde geldt voor de markt. Je mag niet zeggen dat iets goedkoper nieuw te krijgen is. Daardoor gaan soms spullen hier erg duur weg. Ik snap dat niet. De verkopers worden hier te erg beschermd.