Black Label - Stefaan's HT !!! Plaats vrijmaken op de plank

Gestart door StefaanD, april 6, 2012, 12:05:59

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

beatbrother

Nice.  :worship:

Focals heb ik altijd heel knappe speakers gevonden en ik heb ook op het punt gestaan om een volledige Focal set aan te schaffen. Veel plezier ermee !

Zefanja

Volledig surround blijft toch heerlijk.
Zou niet snel zonder kunnen.
| Marantz SR8012 | Pioneer UDP-LX500 | Monitor Audio RX8/RX1/RX Center | REL HT/1003 MKII | LG OLED77C9 | In-Akustik LS-1108/1002 | Audioquest Carbon/Chocolate/Pearl | PS5 | Xbox One X | Nintendo Switch |

StefaanD

Bedankt, ah ergste is dat ik zolang gewacht heb om toch maar voor nieuwe te gaan ipv tweedehands.   >:D  ;D

Gisteren ook een leuke ervaring met Terminator 2, met soms zelfs een verrassende surround ervaring. Zoals een scene waarin Sarah Connor bij Enrique in een droom/slaap valt aan een tafel buiten. Het spel van de wind is daar héél goed te horen.

Zefanja

| Marantz SR8012 | Pioneer UDP-LX500 | Monitor Audio RX8/RX1/RX Center | REL HT/1003 MKII | LG OLED77C9 | In-Akustik LS-1108/1002 | Audioquest Carbon/Chocolate/Pearl | PS5 | Xbox One X | Nintendo Switch |

StefaanD

Lange tijd kon je los door de pijplijn kijken zo verstoken van upgrades of updates, maar nu zit ze echt helemaal verstopt.

Wordt vervolgd  :D

skank1

Citaat van: beatbrother op april  9, 2013, 13:26:47
Nice.  :worship:

Focals heb ik altijd heel knappe speakers gevonden en ik heb ook op het punt gestaan om een volledige Focal set aan te schaffen. Veel plezier ermee !

Kom jij nog es naar ons vlaams forum, pb daar.. E. Moe
CStraanD, veel succes vanavond!

Een stapel boeken?
HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii


skank1

Fuck lol niet op gelet.
Ik krijg het op mn heupen v dat ipad toetsenbord/typen
HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

StefaanD

#133
Deel 1 van een drieluik. Nog geen eigen foto's want het spul moet nog geleverd worden.


Vogel's WALL 1305



Panasonic 65VT60E. Stond eigenlijk al op het punt om vorig jaar een VT50 te kopen, maar centjes gingen toe aan iets anders op. Nu is het eindelijk zover.


Rha007

Gefeliciteerd met deze mooie aanwinst.
Van 42" naar 65"  :headbanging:
Marantz: pm15s2 LE - sr7005 - ud5005 Focal: 826W - 706V - CC700V Audiolab: Q-dac  Sonos: ZP90 met Ultimo mod  REL: T5 Panasonic: 55ST50[/b]

LuPo


Valkyrie

Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Versterking: Arcam AV860 | Arcam P1000 | Arcam P429 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 | KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Gigawatt | Furutech | Inakustik | Monster

Atmoz


Wow O0 :worship:

Vette tv :pompom: :pompom:

Dat wordt genieten kan ik je vertellen :wub:

Heel veel plezier d'r mee.

Met vriendelijke groet,

Atmoz
Beeldweergevers: LG 77" 4K OLED, 2x LG 65" 4K OLED, JVC X7900
Bronnen: Oppo UDP-205, Xbox Series X, PS4, Marantz CD6003
Versterking: McIntosh MA5200, Marantz PM11S3, Marantz PM6004, SONOS amp's
Speakers: B&W 803Di (Rosewood), B&W 803Di (Piano black), Harbeth 7ES-3, REL S5

StefaanD

Bedankt, zal inderdaad wel wennen worden. Maar had tijden geleden reeds eens dit gedaan  :D Mijn center speaker gaat echt in het niet vallen vergeleken bij die Panasonic  :crazy:  :smile:


Atmoz


haha lol, vet O0

Ik heb toen der tijd ongeveer hetzelfde gedaan toen ik mijn bakbeest kreeg.
Ofja, eigenlijk nog niet kreeg :) (was in de tijd dat ik er laaaaaaang op moest wachten)

Grtz,

Atmoz
Beeldweergevers: LG 77" 4K OLED, 2x LG 65" 4K OLED, JVC X7900
Bronnen: Oppo UDP-205, Xbox Series X, PS4, Marantz CD6003
Versterking: McIntosh MA5200, Marantz PM11S3, Marantz PM6004, SONOS amp's
Speakers: B&W 803Di (Rosewood), B&W 803Di (Piano black), Harbeth 7ES-3, REL S5

HTip

Mooi vooruitzicht ipv dat karton ;D Wat een grote TV is dat als je zo de vergelijking ziet!

Proficiat!
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

StefaanD

Bedankt Philip. Ah zou ook liever een Stewart scherm hebben, maar helaas geen ruimte voor een dedicated. Dan denk ik dat deze Panasonic "the next best thing" is  ;D

Ook heel benieuwd eenmaal deze er zal zijn, herkijk percentage van films zal wel de hoogte inschieten en veel wow en ahhhh en wooowww momenten. Hopelijk kan 'k een kaakoperatie vermijden  :D

quattronl

Jee, 42" is opeens wel klein zo. (ik heb dus ook een 42").
Nice! :pompom:
Living: Amp: Marantz SR7012 - Speakers: All Totem: Arro (front) - Dreamcatcher (4x surround) - Model One Signature (center) - BK XXLS400 - TV: Panasonic 65GZW954 OLED - Sources: Zappiti ONE 4k HDR SE - SB Touch+BOTW - Panasonic UB824 - Storage: Synology DS918+ 18Tb - Cables: RUConnected, JIB, Nordost, Furutech - Tweaks: 2x Crusade Audio Diamond 2 plate (amp+sub) - Audiogroep
Bedroom: Marantz PM6004, Totem Staff, SB Touch+BOTW

FeaR1986

Citaat van: StefaanD op oktober  9, 2013, 09:58:09
Bedankt, zal inderdaad wel wennen worden. Maar had tijden geleden reeds eens dit gedaan  :D Mijn center speaker gaat echt in het niet vallen vergeleken bij die Panasonic  :crazy:  :smile:



Feli met de aankoop! Ben benieuwd hoe snel het formaat went. Je meubel is zo te zien net wat groter dan de TV en dat maakt dat alles in verhouding blijft en het voor het oog nog sneller went. Althans, dat is mijn ervaring.

Heb jij trouwens geen last van reflecties in de center, zeker met een Focal met plexi bovenop? Ik heb zelfs de afstandsbedieningen onder mijn TV weggehaald omdat ik anders de schittering er in zie.
Focal Chorus 826W - 816W - CC800W | Velodyne SPL-1200 Ultra | Denon AVR-4520 (pre/pro) | Emotiva XPA-2 - XPA-5 | LG OLED77G1RLA | QNAP TS-469 Pro | Nvidia Shield TV Pro | Logitech Squeezebox Touch | Sony PS5 | Microsoft XBox Series X | ViaBlue X25 | Audioquest Forest + Chocolate HDMI | Van den Hul The Magnum Hybrid + The Sub Hybrid

FeaRs Focal HT

StefaanD

Nee hier geen last van reflectie van de center, hoop dat dit ook zo blijft met de Panasonic, anders kan dat nog een probleem vormen.

StefaanD

#145
Citaat van: quattronl op oktober  9, 2013, 13:13:35
Jee, 42" is opeens wel klein zo. (ik heb dus ook een 42").
Nice! :pompom:

Thx, ja gaf me een idee waaraan ik me ongeveer kan verwachten  :smile:

Rha007

Citaat van: StefaanD op oktober  9, 2013, 09:58:09
Bedankt, zal inderdaad wel wennen worden. Maar had tijden geleden reeds eens dit gedaan  :D Mijn center speaker gaat echt in het niet vallen vergeleken bij die Panasonic  :crazy:  :smile:


Ben zelf ook op deze manier aan het het knutselen geweest om de impact van een grotere plasma te kunnnen inschatten  ;D
Marantz: pm15s2 LE - sr7005 - ud5005 Focal: 826W - 706V - CC700V Audiolab: Q-dac  Sonos: ZP90 met Ultimo mod  REL: T5 Panasonic: 55ST50[/b]


StefaanD

Voor de oplettende lezers had ik gisteren, nou nee deze afgelopen nacht eigenlijk, het over een drieluik. Tja aan een drieluik zijn natuurlijk uhhh drie luiken  ;D

Luik 1 van het drieluik is de beugel en Panasonic plasma TV

De reden van de late post, was dat ik even over en weer vanuit het verre West-Vlaanderen naar Nederland ben gereden en vanochtend met nog slaperige oogjes deze foto snel snel met de iPhone heb geschoten.




In deze dozen zitten een paar Focal 806V's en de bijhorende stands om deze te kunnen opstellen.

:pompom: Black Label gaat dus helemaal 7.1  :pompom:


Dat is dus luikje 2 van het drieluik


De luidsprekers hier in de set worden door de Marantz AV7005/MM7055 combi aangestuurd, maar de eindbak kan dus maar 5 luidsprekers aan. Dus moest er wel een derde luik worden voorzien in het drieluik.

Na wat informatie inwinnen bij Marcel van hchifi.nl heb ik het volgende besteld.




De Marantz MM7025 dus, welke zal worden gebruikt om de 826V's aan te sturen. Waarom deze, en niet een stereo versterker. Als ik voor een stereo versterker zou gaan, dan wordt de uitgave toch net iets te veel naar mijn goesting. Dat en het feit dat de stereo versterker eigenlijk wel een flink beestje zou moeten zijn om in de buurt te komen van mijn processor ( iets uit de 15 serie dan ) heeft me doen besluiten om voor de MM7025 te gaan.

Via Marcel ook gewoon weer een héél scherp prijs gehad, en ook gewoon goeie communicatie, helemaal top  :thumbs-up:


Dat wordt dus het drieluik en de pijplijn zal daarna weer helemaal schoon zijn ... dat en dat het potje leeg is  ;D

Rha007

WOW, dat is een hele mooie drieluik geworden.
En wat je over Macel schrijft kan ik alleen maar beamen  ;)
Marantz: pm15s2 LE - sr7005 - ud5005 Focal: 826W - 706V - CC700V Audiolab: Q-dac  Sonos: ZP90 met Ultimo mod  REL: T5 Panasonic: 55ST50[/b]