Burmester luidsprekers

Gestart door Willy de Woofer, maart 25, 2012, 18:43:14

Vorige topic - Volgende topic

Nahpets

Citaat van: chansig op juni 10, 2012, 13:47:51
.er zijn genoeg speakerbouwers, importeurs en winkels.. ;)

Waarvan een groot gedeelte graag voor jou bepaald wat goed is en niet. Meningen/ervaringen van klanten worden vaak als niet-relevant/irritant/... gezien. Komt ws omdat ze denken dat ze alwetend/almachtig/God zijn.

En dat kan helemaal niet want dat ben ik al.
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

chansig

Teleskopos,  2 x Arendal 1961, Wiim Ultra, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels, Chinese slangen, 2 x Dynavox x7000, digitaal
Coax AQ Carbon

Willy de Woofer

Citaat van: chansig op juni 10, 2012, 13:47:51
Is dit nu met dezelfde cd speler die gisteren te weinig liet horen ?

Leuk verslag en wat betreft al je vervelende ervaringen....er zijn genoeg speakerbouwers, importeurs en winkels.. ;)

Gr Hans
Dat klopt Hans. Ik heb maar 1 cd-speler. Die is dan toch zo slecht nog niet. In de toekomst laat ik me graag nog eens verrassen door een betere speler, maar ik ga ook met de draaitafel beginnen.
gr.
Wil

Willy de Woofer

Citaat van: Nahpets op juni 10, 2012, 13:51:45
Waarvan een groot gedeelte graag voor jou bepaald wat goed is en niet. Meningen/ervaringen van klanten worden vaak als niet-relevant/irritant/... gezien. Komt ws omdat ze denken dat ze alwetend/almachtig/God zijn.

En dat kan helemaal niet want dat ben ik al.
Gelukkig ben ik mega eigenwijs en weet ik precies wat ik wil horen.
Als jonge jongen had ik op de Firato al woorden met iemand die een opname met een drumstel liet horen. Toen ik de man vertelde dat een dergelijk drumstel op de hele wereld niet te vinden was, barste de hel los. Het heeft nog in het blad Luister gestaan bij reacties van lezers.

Willy de Woofer

Citaat van: chansig op juni 10, 2012, 13:55:18
Jij ook al...

Gr Hans
Bestond God niet uit een drieeenheid  ;D

Streamz

Ja, sorry, hier ben ik al.....

Je hebt dus nu de 25's staan? Ga je nog proberen de 20ers te pakken te krijgen?

Willy de Woofer

Citaat van: Streamz op juni 10, 2012, 22:21:55
Ja, sorry, hier ben ik al.....

Je hebt dus nu de 25's staan? Ga je nog proberen de 20ers te pakken te krijgen?
Ik wil naar Audio Artistiek in Groningen gaan, om de demo's persoonlijk terug te brengen en de mogelijkheden van de 20 en de 25, zowel nieuw als gebruikt te bespreken. Van de andere dealer in Lage Zwaluwe heb ik nooit meer iets gehoord. Ik zou beiden graag een keer naast elkaar willen horen. De l.s. wel te verstaan  ;D

Verder wil ik bezien of er nog een kleine drieweg is, die in aanmerking komt.

Willy de Woofer

Nu ik weet dat een kleine drie-weg kan, overweeg ik een nieuw topic daarover te starten.

chansig

Citaat van: Willy de Woofer op juni 10, 2012, 19:22:26
Dat klopt Hans. Ik heb maar 1 cd-speler. Die is dan toch zo slecht nog niet. In de toekomst laat ik me graag nog eens verrassen door een betere speler, maar ik ga ook met de draaitafel beginnen.
gr.
Wil

Citaat van: BuSpu op juni  9, 2012, 23:00:24
ik zal niet zeggen "I told you so..." oeps  ;)

Dan doe ik het wel... ;D

Gr Hans
Teleskopos,  2 x Arendal 1961, Wiim Ultra, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels, Chinese slangen, 2 x Dynavox x7000, digitaal
Coax AQ Carbon

whoknows

htpc --> minidsp 4x10hd --> Hypex ncore --> avalon compass like cloon

Willy de Woofer

Citaat van: whoknows op juni 15, 2012, 22:29:13
Willy ,

Misschien iets voor je?:
http://www.audiomarkt.de/_markt/item.php?id=3758135455&audioauktion=5b083a536facbbc7fcf25b34b04b9178

of
http://www.audiomarkt.de/_markt/item.php?id=9966907280&audioauktion=5b083a536facbbc7fcf25b34b04b9178
Dank je. De B25 heeft donker hout wat hier nergens bij past. De B30 is waarschijnlijk te groot, de prijs is ook per stuk.
Maar er komt een dag ....... :)