Cisco 8485DVB HD PVR

Gestart door Jay, maart 10, 2012, 10:49:29

Vorige topic - Volgende topic

Jay

sinds vorige zomer (nou ja zomer...) heb ik de bovenstaande HD recorder/ontvanger. ben er zeer tevreden over. over één ding echter niet. er zit een netwerk aanlsuiting op (twee stuks zelfs) een een USB poort. beide zijn door ziggo uitgezet en dat waarschijnlijk op termijn niet veranderen. ik vind dit erg jammer, zo graag willen dat het ik het ding aan het netwerk kan knopen en als media center kan gebruiken.

wie weet of hier hacks of iets derglijks voor bestaan?

silent cinema

Sony 75" - Sonos - B&W

Jay

oei niemand? das erg jammer...

marc81

Het schijnt dat ziggo dit zeer goed dichtgetimmerd heeft... Orgineel van cisco.. is de optie wel beschikbaar. Maar dan is ie weer niet ziggo netwerk geschikt. Zie eventueel forum van ziggo-gebruikers daar is al veel over geschreven.

Jay

waar vind ik dat forum? niet op ziggo zelf...
en ziggo netwerk geschikt ? wat houdt dat in? je kan geen tv meer kijken? dan heb je er inderdaad niets aan...

DVDGuy

Citaat van: Jay op maart 23, 2012, 08:57:26
waar vind ik dat forum? niet op ziggo zelf...
en ziggo netwerk geschikt ? wat houdt dat in? je kan geen tv meer kijken? dan heb je er inderdaad niets aan...

http://ziggo-gebruikers.nl/forum/index.php
Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

1nt3gr@

ik heb van UPC de Cisco 8487 HD DVR receiver en ook bij UPC hebben ze deze helemaal dichtgetimmerd.
Het staat in de bijbehorende  beschrijving dat het is afgeraden om de USB of netwerk aansluiting te gebruiken omdat dit
de werking van de receiver zou kunnen beïnvloeden.

M.a.w. volgens mij zit er tussen het beleid van UPC en Ziggo wat dat betreft weinig verschil...
B&W 2x DM605s2 | LCR600s3 | 2x DS6 | 2x DM603s2
Integra DTR-70.2 | DPC-7.9 Panasonic TX-P46GT30 Kenwood DM9020 Oppo BDP-103EU Dynavox High/end (3x, FL, C, FR) Audioquest Black Lab (2x, FR + FL Laag)König 4x2,5mm (SR, SL, SBR, SBL) W&M HD-01 (4x)

EJ

Humax 5050c stond gewoon open op ftp. :) :D