Aankoop Philips 32PW9527

Gestart door Jaapf, november 22, 2003, 11:37:35

Vorige topic - Volgende topic

Jaapf

Hallo Frank,

Al een tijdje ben ik op zoek naar een nieuwe TV. In de winkel valt telkens mijn keuze op de Philips 32PW9527 of zijn opvolger de 32PW9528. Echter wanneer ik de problemen lees over deze TV, op deze site en andere, vraag ik mij af of het wel verstandig is om tot aankoop over te gaan. Bij mijn laatste bezoek aan de winkel werd ik in de gelegenheid gesteld om een 9527 te kopen die daar als demo al een tijdje in gebruik was. Het apparaat werkte probleemloos. Mijn vraag is dan ook of het verstandig is deze te kopen, immers hij werkt goed, of de opvolger, de 9528 aan te schaffen, in de hoop dat bij dit toestel de problemen uit de 9527 zijn opgelost

Alvast bedankt.

Mvrgr.

Jaap

J.A.F._Doorhof

Hi,

Neem een DVD mee met veel drukke en pannende scenes en let goed op de blokvorming.
Zie je die niet dan is het goed, zie je dat wel dan laten staan.

Voor mij persoonlijk is dat DE reden om geen PP te nemen, maar niet elk model heeft er last van, de 9527 volgens mij wel, maar check dit aub.

De 2 donkere balken zou ik me minder zorgen om maken hoewel ze irritant kunnen zijn voor bepaalde mensen, ik zie ze echter liever dan de blokjes.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"
"Een ban krijg je niet, die verdien je"

jaapf

Hallo Frank,

Geldt voor zowel de 32PW9527 als voor de 32PW9527, of zijn de problemen van de 9527 opgelost met de komst van de 9528?

Groetjes

Jaap

J.A.F._Doorhof

Ik heb het ook volgens mij bij de modellen met Movieplus gezien.
Maar check dit aub zelf, ik zie zoveel modellen voorbij komen dat af en toe de nummers me oren uitkomen :D.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"
"Een ban krijg je niet, die verdien je"

D-san

Hallo,
De keuze is moelijk maar ik zal mijn mening geven: Het probleem met de balken is niet opgelost met de nieuwe serie, alleen bij de ene tv valt het minder op dan bij de ander (rara??) en sommige mensen zien het niet, de "artifracs" (weet ff niet hoe je dat schrijft) zijn bij de nieuwe serie met de nieuwe functie MOVIEPLUS bijna verdwenen MAAR laat je de tv calibreren dan is het bij de oude serie ook bijna niet meer zichtbaar, niet meer hindelijk en dan bij de nieuwe serie zelden nog te zien. Zoals frank al zegt kijk in de winkel of JIJ het mooi genoeg vind. Alleen de balken zal je in de winkel niet zien.

Tip kijk een bij www.panasonic.nl en type TX-36PD30 of TX-32PD30 dit zijn ook "PP" maar dan met een 10 BIT systeem (lees de omschrijving maar) heb deze in bestelling staan dus weet nog niet of ze echt beter zijn dan Philips.... Panasonic is wel een goed merk!

Succes Daniel.

ps laat even weten wat je gekocht heb en wat je er van vind.

Snel beantwoorden

Waarschuwing: er is al ten minste 60 dagen geen nieuw bericht geplaatst in dit topic.
Tenzij je zeker weet dat je hier wilt reageren, overweeg je beter om een nieuw topic aan te maken.

Naam:
E-mail:
Verificatie:
Laat dit vak leeg alsjeblieft:
Typ de afgebeelde letters over
Luister naar de letters / Vraag een andere afbeelding aan

Typ de afgebeelde letters over:

Hoeveel is 20 plus vijf min een:
Wat is de afkorting voor high dynamic range:
Sneltoetsen: gebruik ALT+S om te verzenden/posten, of ALT+P om te bekijken