Set van cz79

Gestart door CZ79, januari 6, 2012, 20:49:55

« vorige - volgende »

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Nahpets

I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

CZ79

Thx erg happy mee, ik zag alleen bij de laatste foto een draadje zitten :colgate: zal morgen nog eens een closeup maken van de ampex spikes zonder beharing
Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Black Cable | Grimm | Melodika

martin778

Geinig  8

Ga je nog verder upgraden of is de set nu zo'n beetje 'af'?

CZ79

Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Black Cable | Grimm | Melodika

remco320

Klinkt dat nu beter? Harige spikes;) kan me bij Hard Rock nog best een voorstelling van maken, maar bij gabbertjes muziek..

dre73

Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

CZ79

Zal de beharing vanavond eens weghalen en nog eens luisteren, kom ik er wellicht ook achter wat voor haar dat is :colgate:
Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Black Cable | Grimm | Melodika

Sonority audio

Schiit audio : www.schiit-europe.com
Ludic Audio Cables :new Affordable standards
Mrspeakers: www.mrspeakers-europe.com
Soundaware streamers : www.soundaware-europe.com

CZ79

Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Black Cable | Grimm | Melodika

CZ79

Nog even afmaken met een nieuw stekkeblok (maatwerk) en wat nieuwe netkabels enne.......de TERADAK 12V Power Supply voor de Moon Streamer....die nog steed niet binnen is :nopompom: Ik ben al zo'n geduldig mens  :sneaky2: :crazy: >:(
Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Black Cable | Grimm | Melodika

chansig

Ik moet inderdaad ook een nieuw stekkerblok...ik ga een aansluitmogelijkheid missen. Komt een fatsoenlijke ir extender om het volume mee te regelen en die heeft uiteraard ook weer een eigen voeding. Dus op zoek naar een stekkerblok met minimaal 9 aansluitingen.

Gr Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Xander32

Via een forumsponsor een paar jaar terug ook een mooi blok gekocht en ook direct gegaan voor 8 inlets. Beter er één overhouden dan er één tekort komen.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

CZ79

Ik heb aan zes aansluitingen voldoende dus het nieuwe blok is er ook een met zes outlets. Echter binnen in zit wat ander draad en is op een andere manier bekabeld.

Ik hou dan wel een mooi blok van zes over, het is een blok van jouwhifi
Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Black Cable | Grimm | Melodika

Xander32

#888
Citaat van: cz79 op mei  8, 2014, 09:44:32
Ik heb aan zes aansluitingen voldoende dus het nieuwe blok is er ook een met zes outlets. Echter binnen in zit wat ander draad en is op een andere manier bekabeld.

Ik hou dan wel een mooi blok van zes over, het is een blok van jouwhifi
... iig van de zelfde leverancier :).
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

frank2

Concept&Design is niet dezelfde leverancier als jouw hifi.
Maar dan nog, de bekabeling kan wel anders zijn, ik weet dat Ronald verschillende stekkerblokken verkoopt.
Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / johan interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: mono kristal met rodium connectoren

Xander32

#890
Citaat van: frank2 op mei  8, 2014, 12:23:31
Concept&Design is niet dezelfde leverancier als jouw hifi.
Maar dan nog, de bekabeling kan wel anders zijn, ik weet dat Ronald verschillende stekkerblokken verkoopt.
... dag Frank, waar komt dat opeens vandaan? Wie had het hier over Cocept&Design? Ik kan jouw reply even niet goed plaatsen, wat bedoel je aan te geven?

Volgens mij heb ik zelf dit blok;

http://www.jouwhifi.com/a-22683912/stekkerblokken/hifi-tuning-black-power-met-power-cord-ultimate/


Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

frank2

Citaat van: Xander32 op mei  8, 2014, 12:35:40
... dag Frank, waar komt dat opeens vandaan? Wie had het hier over Cocept&Design? Ik kan jouw reply even niet goed plaatsen, wat bedoel je aan te geven?

Volgens mij heb ik zelf dit blok;

http://www.jouwhifi.com/a-22683912/stekkerblokken/hifi-tuning-black-power-met-power-cord-ultimate/

Ik heb het verkeerd begrepen, het nieuwe blok van Chris komt van Ronald, de oude is van jouw hifi.
Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / johan interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: mono kristal met rodium connectoren

Xander32

Citaat van: frank2 op mei  8, 2014, 12:38:00
Ik heb het verkeerd begrepen, het nieuwe blok van Chris komt van Ronald, de oude is van jouw hifi.
Dat overkomt de beste :).
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

YamahaRXV

Citaat van: cz79 op mei  7, 2014, 23:39:01
Nog even afmaken met een nieuw stekkeblok (maatwerk) en wat nieuwe netkabels enne.......de TERADAK 12V Power Supply voor de Moon Streamer....die nog steed niet binnen is :nopompom: Ik ben al zo'n geduldig mens  :sneaky2: :crazy: >:(

Ik vrees dat die Teradak voeding via de gekozen weg niet meer gaat komen binnen een ''acceptabele'' termijn... :(  (Onder013 heeft volgens mij al ''bedankt'' voor de bestelling)
Zoals ik eerder al in een PM naar jou had aangegeven gewoon een mailtje sturen naar Michael Li (Lead Engineer) van Teradak en de voeding via hem bestellen, heb je hem gewoon binnen twee weken in huis  ;)
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

CZ79

Geen probleem, de voeding komt gewoon binnen en onder13 heeft de bestelling nog gewoon staan
Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Black Cable | Grimm | Melodika

erik s.

Citaat van: frank2 op mei  8, 2014, 12:23:31
Concept&Design is niet dezelfde leverancier als jouw hifi.
Maar dan nog, de bekabeling kan wel anders zijn, ik weet dat Ronald verschillende stekkerblokken verkoopt.
de blokken van OA Kemp, HiFi-Tuning en Ronald komen allemaal uit de zelfde fabriek als die van mij. sterker, enkele verkopers kopen ze bij mij in.
<a href="http://www.jouwhifi.com"></a> Vanaf 50 euro gratis verzending binnen Nederland, vanaf 100 euro gratis naar Belgie en Duitsland[/B

Deleted Member 2

Citaat van: cz79 op mei  8, 2014, 14:25:06
Geen probleem, de voeding komt gewoon binnen en onder13 heeft de bestelling nog gewoon staan

Klopt (wat een geduld kan ik toch opbrengen). Vanmiddag hoorde ik van ronald dat de voeding in de Rotterdamse haven ligt. Ik hoop niet dat het letterlijk zo is.......

Gr
Henk

Mooie set heb je Chris. wowww

CZ79

Heb ik ook gehoord (vanmiddag) van Ronald.

Beetje geduld kan opzich geen kwad en ik gun het Ronald ook, tevens moet ik er nog eens langs voor het stekkerblok en de kabels, dus ja dan net zo goed de TeraDak bestellen en kopen van hem. Prijs is meer dan OK (stekkerblok, kabels en de voeding).

Ik heb ook meer dan 3 maanden moeten wchten op de granieten platen, en het was het wachten dik waard.

@Onder13, Thx!

Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Black Cable | Grimm | Melodika

YamahaRXV

Citaat van: cz79 op mei  8, 2014, 14:25:06
Geen probleem, de voeding komt gewoon binnen en onder13 heeft de bestelling nog gewoon staan

Ik hoop het van ganser harte voor jullie beiden  :angel:
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

CZ79

Vroeg of laat komt de voeding echt wel
Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Black Cable | Grimm | Melodika