Serious Sam 3 BFE nog 5 uur voor de helft (20 euro)

Gestart door Erik, december 29, 2011, 13:49:24

Vorige topic - Volgende topic

Erik

Ik SS fan speel ik nog graag de HD versies van deze spellen. Nu las ik net dat er ook al een tijdje een deel 3 uit was (1 a 2 maanden) met goede scores. Blijkt hij vandaag ook nog voor de helft weg te gaan.  Dus meteen gekocht via Steam. Misshcien zijn er meer Serious Sam liefhebbers. Lees om elke hoek staan er 50 vijanden, dat soort werk, het type spel waarbij je net als Doom alleen maar aan het hollen en schieten bent.   :D
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Erik

Nou ik raad iedereen om deze niet te kopen, wat een klere spel. Elke keer als ik wat moet doen en deze even opstart kom ik veel te laat. Het is zo verslavend dat ik het spel gewoon niet kan wegleggen dat is me in jaren niet gebeurd. Absolute afrader dus.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Pjotr27

Leuk ik heb deel 1 en 2 al jaren geleden uitgespeeld... geweldige spellen.... ( 1 vond ik het leukste)...
Sansui Au-8500, Sun Audio SVC-500 voorversterker, Sun Audio SV-2A3PE eindversterkers, zilver luidsprekerkabels, Silindo Interlinks, Silindo stekkerblok, Aurel Bryan field coil speakers, Spring Audio 1540 dac, Silindo netkabels, Ilusi Audio hoofdtelefoonversterker, Audio Technica ATH-W1000X hoofdtelefoon.