Epson TW9000

Gestart door J.A.F._Doorhof, december 7, 2011, 20:01:12

Vorige topic - Volgende topic

Matthieu

Citaat van: Spollie op september 13, 2012, 15:23:47
Je wilt een projector van 3000 euro in een buurthuis gaan ophangen? Is dat niet een beetje zonde?

Als je een serieus plaatje wilt hebben met diep zwart, zul je wel moeten denk ik.
Mensen betalen toch voor een kaartje, al is het niet veel.

Ik vind de lagere modellen eigenlijk niet om aan te zien.
Van mij mag het zwart van de Epson TW9000 tijdens de lichtere beelden zelfs nog dieper.
Maar goed,... als ik niet projecteer, dan kijk ik naar een Panasonic plasma.
Ik ben dus wel verwend.
Het liefst koop ik een plasma van 120", maar dat is niet te betalen.

spijtebijt

Dat klinkt een beetje verwend inderdaad. We draaien nu met een Epson TW2000 en daar krijgen we nooit klachten over. Natuurlijk is het wel belangrijk dat je echt goede film kijkt... Uit allerlei onderzoek (waarvan ik de bronnen even vergeten ben) blijkt overigens dat geluid veel belangrijker is voor de beleving dan de beeldkwaliteit... Wat overigens niet wegneemt dat ik ook heel graag een zo goed mogelijk beeld wil projecteren.  :blush:

Citaat van: Matthieu op september 13, 2012, 17:43:25
Als je een serieus plaatje wilt hebben met diep zwart, zul je wel moeten denk ik.
Mensen betalen toch voor een kaartje, al is het niet veel.

Ik vind de lagere modellen eigenlijk niet om aan te zien.
Van mij mag het zwart van de Epson TW9000 tijdens de lichtere beelden zelfs nog dieper.
Maar goed,... als ik niet projecteer, dan kijk ik naar een Panasonic plasma.
Ik ben dus wel verwend.
Het liefst koop ik een plasma van 120", maar dat is niet te betalen.
"Streite nicht mit Idioten!Sie ziehen Dich auf ihr Level und schlagen Dich dort mit ihrer Erfahrung"

Alex1980

Hoe zal de tw9000 zich verhouden tot de tw5000 mbt 2d?
NAD T758V3, Acoustic Energy AE509 frontt. MA GX100 rear, MA GX150C, Eversolo DMP-A6, Zappiti one se 4k hdr, LG OLED 77C25, XTZ17.12 edge,

LittleNinja

Frank heeft elders in het topic aangegeven dat deze echt wel een aardige stap beter is.

mgmcube

edit: verkeerde topic.

squeek

Ff bumpen  :hmmm:

Hoe werken de 3D brillen op deze projector? Ik bedoel, zit er een ontvanger in de projector zelf? En tot hoever gaat dit dan? Is het via infrarood of niet..? Ik heb ff geen zin om 18 pagina's door te spitten.  :) En hoe lang gaat de batterij van een bril mee na volledig opgeladen te zijn? Kan je een film van drie uur volledig uitkijken?

greetz
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

J.A.F._Doorhof

Batterijen gaan veel langer mee dan 1 film (gelukkig)
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"
"Een ban krijg je niet, die verdien je"

Pieter-Jan

Er zit een infraroodzender in de projector en de brilletjes hebben een ir ontvanger. Werkt prima hier. Over de batterijduur van de brilletjes kan ik niets zinnigs zeggen, behalve dat ze niet oplaadbaar zijn ...
Dutch&Dutch 8C, MK Sound In-wall & In-ceiling ATMOS surround, Arcam AV860, OPPO BDP-105, Sonos Connect, LG OLED E6V