interesse voor shoot out JVC X30, Sony HW30,VW95, Optoma HD83??

Gestart door home@the movies, november 27, 2011, 13:08:22

Vorige topic - Volgende topic

williams

Ik baal hier een beetje, want ik had de shootout bij Grobi tv al gemist en nu kan ik ook niet bij deze shootout aanwezig zijn.

Voor de mensen die wel gaan, veel plezier en ik lees het verslag wel op het forum.

groetjes Williams
JVC NP-5   Marantz Cinema 40  ,B&W ct 7.5 /klipsch  atmos / REL ht1508
Stewart Studio Tech 130 G4  21/9 with masking  ,HTPC madVR  ,Apple TV4K
Dune HD solo 4k ,  Chord spm2400 ,Panasonic DMP-UB9000 ,Sony 55xe9305 ,Sonos playbar , Zidoo Zx9 , Pioneer CLD 925 , Panamorph DCR, Bluesound Node 2.

LittleNinja

Dat vind ik een mooie voorwaarde... Verplicht een uitgebreid en professioneel verslag, anders krijgt iedereen die daar aanwezig is geweest een "ban for life"! :D
Mijn hemel jullie zijn vermoeiend....

Matthieu

HAHAHA, mooi is dat.
Ik probeer nog steeds iemand the charteren om bij mee te rijden.
Anders moet ik met de trein.
Niemand die toevallig langs Barendrecht komt, vlak langs Ikea?

LittleNinja

Vandaag nog tweemaal... Maar daar heb je zeker weinig aan? :D

Citaat van: Matthieu op december 21, 2011, 23:44:23
HAHAHA, mooi is dat.
Ik probeer nog steeds iemand the charteren om bij mee te rijden.
Anders moet ik met de trein.
Niemand die toevallig langs Barendrecht komt, vlak langs Ikea?

Da-lite

Werner ,

Om hoe laat begint de shoot , of ga je ieder van ons persoonlijk inlichten ?
Omdat je sprak van ons eventueel in 2 groepen in te delen .
Of ga je de twee ruimtes tegelijk gebruiken en zo na een uurtje de groepen wisselen van ruimte ?

Mvg
Henri ,
Sony 4K   150"Screen    Oppo UDP-203    Denon X7200    Focal Aria 948    Atmos 7.4.4

home@the movies

CiteerWerner ,

Om hoe laat begint de shoot , of ga je ieder van ons persoonlijk inlichten ?
Omdat je sprak van ons eventueel in 2 groepen in te delen .
Of ga je de twee ruimtes tegelijk gebruiken en zo na een uurtje de groepen wisselen van ruimte ?

Mvg
Henri ,

Hi iedereen,

Even een update om alles in goede banen te kunne leiden en misverstanden te voorkomen.

De personen die nu hebben ingeschreven zijn;

Martijn Konings 3 personen, voorkeur na 14h00
Corne Hopmans 2 personen voorkeur na 14h00
Henri Voorkeur na de middag

Jan Van Hellemont
Marc Cootjans
Jan Van ham

De projectoren zijn verdeeld over twee demo ruimtes, mijn bedoeling was eerst om twee groepen te maken en te verdelen over de twee ruimtes, dat zou echter betekenen dat ik een extra persoon moet inschakelen voor de andere ruimte en dat doe ik eigenlijk liever niet.
Dus concreet zou ik twee sessies per groep willen doen, eerst in de ene ruimte, dan de andere.

Mijn vraag naar jullie toe, in eerste instantie naar ? Jan van Hellemont, Marc Cootjans en Jan Van Ham

Kan ik jullie in de ochtend plannen? eventueel rond 10h00? van 10h00 tot 11h00 demo 1, van 11h00 tot 12h00 ruimte 2

Martijn Konings, Corne Hopmans,henri jullie zijn in totaal met 6 personen, (een groep van 3 een koppel, en één persoon) in beide ruimtes zijn drie vaste zitplaatsen voorzien, ik kan wel stoelen bijplaatsen als dit voor jullie geen probleem is?

Corne, jij had eventueel voorgesteld om op een latere datum langs te komen, dat is uiteraard ook mogelijk dan hebben we twee sessies van drie personen.

Graag had ik van jullie een eventueel tegenvoorstel of bevestiging gekregen, voor mij is het alleen van belang dat ik de twee verschillende demo's zelf kan doen, mijn collega luc is wel aanwezig om ondersteuning te bieden.

Alvast dank voor jullie aanwezigheid.

Vriendelijke groeten

Werner

jvanhambelgium

Citaat van: home@the movies op december 22, 2011, 12:13:37
Hi iedereen,

Even een update om alles in goede banen te kunne leiden en misverstanden te voorkomen.

De personen die nu hebben ingeschreven zijn;

Martijn Konings 2 personen, voorkeur na 14h00
Corne Hopmans 2 personen voorkeur na 14h00

Jan Van Hellemont
Marc Cootjans
Jan Van ham

De projectoren zijn verdeeld over twee demo ruimtes, mijn bedoeling was eerst om twee groepen te maken en te verdelen over de twee ruimtes, dat zou echter betekenen dat ik een extra persoon moet inschakelen voor de andere ruimte en dat doe ik eigenlijk liever niet.
Dus concreet zou ik twee sessies per groep willen doen, eerst in de ene ruimte, dan de andere.

Mijn vraag naar jullie toe, in eerste instantie naar ? Jan van Hellemont, Marc Cootjans en Jan Van Ham

Kan ik jullie in de ochtend plannen? eventueel rond 10h00? van 10h00 tot 11h00 demo 1, van 11h00 tot 12h00 ruimte 2

Martijn Konings en Corne Hopmans, jullie zijn in totaal met 5 personen, (een groep van 3 en een koppel) in beide ruimtes zijn drie vaste zitplaatsen voorzien, ik kan wel stoelen bijplaatsen als dit voor jullie geen probleem is?

Corne, jij had eventueel voorgesteld om op een latere datum langs te komen, dat is uiteraard ook mogelijk dan hebben we twee sessies van drie personen.

Graag had ik van jullie een eventueel tegenvoorstel of bevestiging gekregen, voor mij is het alleen van belang dat ik de twee verschillende demo's zelf kan doen, mijn collega luc is wel aanwezig om ondersteuning te bieden.

Alvast dank voor jullie aanwezigheid.

Vriendelijke groeten

Werner

10h is prima voor mij! (Jan Van Ham)
HT Zolder Topic : http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=107044.0
A multichannel audio system is intended to be a social experience,
shared among several listeners. It is not like stereo, an antisocial
experience, if it is to be heard properly. (Floyd E. Toole, Ph. D.)

Corne H

Hallo Werner,

stoelen bijplaatsen is voor mij geen probleem, dus ik kom graag zaterdag. Mocht het voor de anderen of voor jou wel een probleem zijn dan hoor ik het wel en spreken we wel een keer volgend jaar af.

Groeten,
Corné

stellaboy

Da-lite

Hallo Werner ,

Stoelen bijplaatsen is voor mij ook geen probleem , maar ik kan eventueel ook in de voormiddag om 10u als dat beter zou uitkomen voor jou .
Om zo de groepen een beetje gelijk te verdelen , zo heb je dan 4 pers. in de voormiddag en 5 in de namiddag .
Je ziet maar wat voor jou het beste is .
10u of 14u , ik kan beiden .
Ik hoor het wel .

Mvg
Henri ,
Sony 4K   150"Screen    Oppo UDP-203    Denon X7200    Focal Aria 948    Atmos 7.4.4

home@the movies

CiteerHallo Werner ,

Stoelen bijplaatsen is voor mij ook geen probleem , maar ik kan eventueel ook in de voormiddag om 10u als dat beter zou uitkomen voor jou .
Om zo de groepen een beetje gelijk te verdelen , zo heb je dan 4 pers. in de voormiddag en 5 in de namiddag .
Je ziet maar wat voor jou het beste is .
10u of 14u , ik kan beiden .
Ik hoor het wel .

Mvg
Henri ,

Dan zeer graag in de voormiddag Henri, waarvoor dank.

home@the movies

De kerstman is net langs geweest met twee gloednieuwe TW9000W's  :pompom: :pompom: :pompom: :pompom: vanaf nu permanent bij ons in demo.

Wordt vandaag weer een marathon Kalibreren om alles netjes te krijgen tegen zaterdag   ;D ;D ;D

Da-lite

mk2k

Paar extra stoelen is prima hoor. Dus wat mij betreft ook bevestigd.

Groeten,
Martijn
Stereo: Vincent SA-93 / Vincent SP-993 / Consonance CD Ref 2.2 / PhonoDude + Lenco L76 + Denon DL110
Surround: Onkyo TX-NR818 , Oppo BDP-103D
Speakers: Aurum Cantus Moon Goddess II / Mission 780

Matthieu

Zoooo, nu wil ik zeker komen.
Hoe kom ik het beste met openbaar vervoer bij jou?
Is er een trein station bij jullie in de buurt?

home@the movies

CiteerZoooo, nu wil ik zeker komen.
Hoe kom ik het beste met openbaar vervoer bij jou?
Is er een trein station bij jullie in de buurt

je kan via Antwerpen komen en daarna Puurs, dat is ongeveer 4 km van onze locatie, eventueel tracht ik iets te regelen om je op te halen.

Groeten

ccpl

Werner... ik zie mezelf niet op de lijst ?
Heb je nochtans via mail laten weten dat ik zou langskomen (en trouwens m'n broer ging je vandaag ook nog laten weten dat die ging komen indien qua timing alles een beetje goed zat...)

LittleNinja

home@the movies

CiteerWerner... ik zie mezelf niet op de lijst ?
Heb je nochtans via mail laten weten dat ik zou langskomen (en trouwens m'n broer ging je vandaag ook nog laten weten dat die ging komen indien qua timing alles een beetje goed zat...)
geplaatst op: Vandaag om 17:44:01 Geplaatst door: home@the mo

Hi Bart, omdat je in je mail had geschreven " ik probeer er bij te zijn " ging ik er van uit dat je het nog niet zeker wist, aangezien ik verder geen mail ter bevestiging had gekregen stond je nog niet op de lijst.

mag ik er van uitgaan dat je effectief gaat komen? kan dit dan in de voormiddag ?

Groeten

Werner

ccpl

Werner, graag in de namiddag, ik kom vanuit schoonfamilie in Genk immers...

Corne H

Is de precieze tijd/indeling al bekend, ik moet morgenvroeg werken en weet niet of ik nog tijd heb om op het forum te kijken.

home@the movies

CiteerIs de precieze tijd/indeling al bekend, ik moet morgenvroeg werken en weet niet of ik nog tijd heb om op het forum te kijken.

Voormiddag sessie start om 10h00
Namiddag sessie start om 14h00

Graag tot morgen iedereen.

Groeten

werner

Corne H

yoho

Citaat van: home@the movies op december 23, 2011, 19:43:53
Voormiddag sessie start om 10h00
Namiddag sessie start om 14h00

Graag tot morgen iedereen.

Groeten

werner

hallo werner,
kan er nog één iemand bij om 10 uur ? Ik kom zeker langs, zag dit net iets te laat bij de events sectie van het forum.
Het net een pm gestuurd.
Groetjes, Yoho (Wim Vanoverbeke)
Pioneer lx5090 plasma - Arcam AVR600 3D Receiver - Sony VW50ES - Dune Prime 3.0 mediaplayer - Oppo BDP 105D
dreambox 500HD - dreambox 800HDse - Open Pli
Triax 88 multifeed HB-A1-A2-A3 + 2X ANTTRON disecq 4/1 S154
Samsung lcd LE23R71B Kef 5.1 set XQ5-XQ50C-Q5-PSW2500 - WII console

riwi

Ik ben benieuwd wat jullie er allemaal van vinden.
Laatst ben ik wel bij de Grobi demo geweest dus ik weet wat jullie kunnen verwachten ongeveer.

Zijn de x30 en vw95 ook al direct/snel leverbaar Werner?