Sim only ?

Gestart door J.A.F._Doorhof, oktober 12, 2011, 12:39:37

Vorige topic - Volgende topic

J.A.F._Doorhof

Welke word nu aangeraden, zie door de bomen het bos niet meer.
Zit met mijn iPhone 4 bij Tmobile en heb een 4S die als het goed is met een weekje of 2 binnen komt, wil daar gewoon een simonly in.
Voorwaardes zijn simpel :

Liefst tethering (niet verreist)
GOED netwerk voor internet en telefoon
1GB data is genoeg
180 belminuten en wat SMS

Waar hebben jullie goede ervaringen mee.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Flavio

Simyo Geregeld. Voor €6,99 + €4,95 per maand heb je 250 minuten of SMS en 1GB data. KPN netwerk. Maandelijks opzegbaar.
Snelheid internet is met Speedtest gemeten ca. 1900kb/s.
EM9702 V3 (Oppo UDP-203 Kloon) | TCL 98C735
Denon AVC-X3800H | 2x Crown DriveCore XLS2502 | Crown DriveCore XSLS2002
2x Def Tech BP 2000 | 2x T+A TLS 20 | Def Tech CLR-2000 | 2x T+A TAL 90 | 2x Def Tech BP2X | 2x T+A TLS 20
18Sound 21NTLW5000 Sealed | Sundown X-15 Vented | Buttkicker LFE

CineSmurf

Wat gebeurd er dan als je boven de 1GB data komt?

Zijn er ook abonnementen waarmee je in het buitenland dataverkeer kan gebruiken (tegen normale tarieven)?
JVC RS50; Marantz AV7702mkII; 5x Emotiva upa1; Ziggo next PVR; Oppo UDP-203; Marantz UD5007; HD Dune 3.0; SVS 25-31PCi (custom tuned to 22Hz) subwoofer; Dali Suite 2.8, C 0.8 & 1.7 en (4 x) 0.7 aan het plafond.

J.A.F._Doorhof

Zit zelf enorm te neigen naar vodafone om de buitenland opties maar is bijna net zo duur als met telefoon lijkt het.
Custom installer

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

CineSmurf

Ik zit nu bij Vodafone. Is een redelijk goed netwerk en thetering is goed geregeld. Ik wordt alleen altijd heel onblij in het buitenland.
JVC RS50; Marantz AV7702mkII; 5x Emotiva upa1; Ziggo next PVR; Oppo UDP-203; Marantz UD5007; HD Dune 3.0; SVS 25-31PCi (custom tuned to 22Hz) subwoofer; Dali Suite 2.8, C 0.8 & 1.7 en (4 x) 0.7 aan het plafond.

J.A.F._Doorhof

Waarom ?
Ze adverteren met goede buitenland support.
Custom installer

Tinus_

CiteerJe download snelheid is 1 Mbps, de upload snelheid is 386 Kbps

Is dit niet traag of lijkt dat maar zo?
rebuilding: Fezz Lybra 300B | Totem Sky Tower | NoName 12tc occ speakercable |

CineSmurf

Citaat van: J.A.F._Doorhof op oktober 12, 2011, 14:11:34
Waarom ?
Ze adverteren met goede buitenland support.
Support wellicht wel, maar ik heb (zonder hele bijzondere dingen te doen) in het verleden een keer 400 euro voor een weekje dataverkeer.
Sinds vorig jaar sluiten ze je af bij 50 euro gebruik (of zoiets), maar dat doen ze op basis van het hoogste tarief, dus als je zelf een lager tarief hebt, wordt je bij 10 euro al afgesloten. Dat duurt dus minder dan een uur.

Ik zou het liefst voor een niet al te idioot bedrag in het buitenland onbeperkt internet hebben. Het is toch waanzin dat je hier een tientje per maand betaald voor onbeperkt internet en je in Frankrijk voor 10 euro na een uur wordt afgesloten?

Maar ik ben benieuwd of er ontwikkelingen zijn. Ik kan me niet voorstellen dat er niet een product komt met een goed aanbod. Ik ben bijvoorbeeld best bereid om 100 euro te betalen om een maand door heel europa onbeperkt internet te hebben, maar zoiets heb ik nog niet aangeboden zien worden.

rednax1

Bij T Mobile kun je een travel & surf pas kopen per dag of week voor internetten in het buitenland.

Afgelopen vakantie iedere x een weekpas aangeschaft voor onbeperkt* internet. Is mij goed bevallen.

*Onbeperkt in die zin dat na 100 MB verbruik de snelheid omlaag wordt gebracht.
Naim Supernait 3 | Classé Audio CDP-10 | Naim ND5 XS2 | Cambridge Audio CXU | PMC Twenty5.24 | Panasonic TX-48LZW984

| W&M LS-01 | Vandenhul The First Ultimate | DH Labs Silversonic BL-1 |