Nintendo DSI XL update firmware

Gestart door chansig, augustus 14, 2011, 21:41:00

Vorige topic - Volgende topic

chansig

Via dit forum een Nintendo voor mijn dochter gekocht. Zo blue als dat ik ben een update laten uitvoeren (via internet) met als gevolg dat de nieuwste firmware op de Nintendo staat. Leuk ? Nee....want de flashcard werkt niet meer. Ik heb een M3 Zero card en al gevonden dat deze nog geen software update hebben voor deze kaart.

Nu kom ik er alleen niet helemaal uit:
1) wachten totdat M3 Zero ook de update heeft (hoelang duurt dat ongeveer ?)
2) of is er een mogelijkheid om de firmware update ongedaan te maken
3) nieuwe kaart kopen met de juiste software compatible met de 1.4.3 firmware.

Gr Hans
Teleskopos,  2 x Arendal 1961, Wiim Ultra, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels, Chinese slangen, 2 x Dynavox x7000, digitaal
Coax AQ Carbon

Jeroen de Waal

1) Ik zou wachten op een firmware update van de M3. De laatste firmware update is al geschikt voor de Japanse/Chinese 1.4.3 versie en ik verwacht dat het voor de Europese versie niet lang zal duren.

2) Firmware update ongedaan maken kan niet.

3) Nieuwe kaart kopen is een optie maar zonde van het geld. Ik zou eerder nog even wachten.

Sorry Hans maar zoals ik je al eerder zei was mij ook niets bekend over het updaten van de DSi XL zelf. Ik update alleen maar het kaartje als het nodig was.
Kabeltje komt nog.

Jeroen.

chansig

Zoals aangegeven..Ik neem jou niets kwalijk.

Gr Hans
Teleskopos,  2 x Arendal 1961, Wiim Ultra, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels, Chinese slangen, 2 x Dynavox x7000, digitaal
Coax AQ Carbon

CoSo

Ik had het ook, heb maar een nieuw kaartje gekocht.

Ejorne

Toch aardig van Nintendo, dat ze bij het updaten van hun devices rekening houden met de omzet van dit soort kaartjesverkopers...  :P