Acer H5360BD Side by Side?

Gestart door Finalblast, augustus 8, 2011, 11:02:02

Vorige topic - Volgende topic

Finalblast

op internet heb ik gelezen dat de Acer H5360BD ook overweg kan met SBS
Nu heb ik een aantal films met 3d SBS maar het blijven mooi 2 losse beelden.
Moet ik in het menu van de mediaspeler iets wijzigen of in het menu van de Acer?
Ik heb een LG dpw-1 mediaspeler die volgens mij niet de optie heeft SBS files samen te voegen.

Graag advies

alvast bedankt

papaleo

Ik had iets gehoord,dat dit alleen zou kunnen wanneer je het materiaal op 60Hz zou uitsturen/weergeven.
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

Mavel

De BD kan inderdaad verschillende 3d formaten aan. Maar je LG is niet 3d dus volgens mij stuurt hij het niet SBS uit. Als ik kijk bij de specificaties van de LG zie ik niet dat die een HDMI 1.4 aansluiting heeft. Nu krijg je inderdaad gewoon 2 beelden en ziet de beamer je LG niet als een 3d device.

Finalblast

Citaat van: Mavel op augustus  8, 2011, 11:31:42
De BD kan inderdaad verschillende 3d formaten aan. Maar je LG is niet 3d dus volgens mij stuurt hij het niet SBS uit. Als ik kijk bij de specificaties van de LG zie ik niet dat die een HDMI 1.4 aansluiting heeft. Nu krijg je inderdaad gewoon 2 beelden en ziet de beamer je LG niet als een 3d device.

Welke mediapeler legt de " sbs "  wel over elkaar heen?

williams

CiteerWelke mediapeler legt de " sbs "  wel over elkaar heen?

Volgens mij moet de weergever de beelden overmekaar leggen,als het goed is kun je dit in het 3d menu aangeven van de acer beamer.

williams
JVC NZ- 500 Marantz Cinema 40  ,B&W ct 7.5  x7 / REL ht1508 x2
Stewart Studio Tech 130 G4  21/9 with masking  ,HTPC madVR  ,Apple TV4K
Dune HD solo 4k ,  Chord spm2400 ,Panasonic DMP-UB9000 ,LG oled 65 inch G4 ,Sonos playbar , R_ volution , Pioneer CLD 925 , Panamorph DCR.