Harbeth speakers (incl LSkabel / versterking)

Gestart door Cyreg, juli 24, 2011, 14:57:21

« vorige - volgende »

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

RonK.


Mitch--

Citaat van: ChrisV op januari 22, 2014, 19:59:43
Ben wel benieuwd waarom dit merk toch redelijk vlot weer het BB&G-assortiment verlaat.

Laten we even afwachten of dat ook echt het geval is denk ik, zijn wat voorbarige conclusies
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

bmateijsen

Citaat van: ChrisV op januari 22, 2014, 19:59:43
Ben wel benieuwd waarom dit merk toch redelijk vlot weer het BB&G-assortiment verlaat.

Waar staat dat het ons gaat verlaten?... Onze CS300 komt wel te koop, omdat er een nieuwe is. ;).

Verder evalueren wij zeker 4 keer per jaar hoe het gaat met al onze producten.

Groet,

twani

Citaat van: Jumping Jack op januari 22, 2014, 19:56:36
Wat maakt het uit dat veel mensen er een zouden hebben? Gaat die van jou dan minder klinken?
Ik wil het liefst nergens "bij horen".  Bovendien moet een "geheimtip" een "geheimtip" blijven.

twani

Citaat van: bmateijsen op januari 22, 2014, 21:20:00
Waar staat dat het ons gaat verlaten?... Onze CS300 komt wel te koop, omdat er een nieuwe is. ;).

Verder evalueren wij zeker 4 keer per jaar hoe het gaat met al onze producten.

Groet,
Hoe het ook zit, jullie roepen er niet zo gek veel over.

Indien jullie een nieuw exemplaar "als demo" opnemen gaat dit dan over de nieuwe 'F' uitgave?

twani

Ik zal, om vervuiling hier te voorkomen, mijn eigen Showcase topic, van een Leben extension voorzien. Is misschien handiger.


stefan_82

Citaat van: garmtz op januari 21, 2014, 22:43:05
Het is geen probleem... Naim spullen ruisen wat meer dan sommige andere merken.
Ahzo :)

Ruis blijft aanwezig bij muziek en zeer licht hoorbaar tussen twee stille noten dewelke nu een idefix is geworden voor hem :)
Sonus Faber Guarneri Memento l Electrocompaniet ECI-5 l Electrocompaniet EMC-1 | Kimber  l  AH!  l

ChrisV


Citaat van: bmateijsen op januari 22, 2014, 21:20:00
Waar staat dat het ons gaat verlaten?... Onze CS300 komt wel te koop, omdat er een nieuwe is. ;).

Verder evalueren wij zeker 4 keer per jaar hoe het gaat met al onze producten.

Groet,

Omdat je eerdere uitspraak op meerdere manieren te lezen was. Ik dacht ik maak het even scherp.

Mooi dat Leben gewoon blijft! Prachtige versterkers.

twani

Citaat van: ChrisV op januari 23, 2014, 08:06:00
Omdat je eerdere uitspraak op meerdere manieren te lezen was. Ik dacht ik maak het even scherp.

Mooi dat Leben gewoon blijft! Prachtige versterkers.
Voor verdere "ins and outs" kun je voortaan in mijn ShowCaseTopic terecht.

Hiermee zit ik volgens mij in niemands vaarwater omdat er eigenlijk nooit op het forum gesproken wordt over dit merk.

bmateijsen

Citaat van: twani op januari 22, 2014, 22:20:41
Hoe het ook zit, jullie roepen er niet zo gek veel over.

Indien jullie een nieuw exemplaar "als demo" opnemen gaat dit dan over de nieuwe 'F' uitgave?

Valt vaak ook niet zoveel over te roepen... Leben is al heel lang hetzelfde ;).
De nieuwe CS300XS of CS300F is denk ik degene die wij gaan opnemen, als de huidige CS300 verkocht is.

twani

Citaat van: bmateijsen op januari 23, 2014, 09:58:46
Valt vaak ook niet zoveel over te roepen... Leben is al heel lang hetzelfde ;).
De nieuwe CS300XS of CS300F is denk ik degene die wij gaan opnemen, als de huidige CS300 verkocht is.

Dat begrijp ik Bjorn, het is inderdaad nogal een "Traditionsmarke" waar niet zo heel veel wijzigt.

Als er over Leben iets te vertellen is zal ik dat in mijn topic doen, rectificaties van jullie zijde zullen worden gerespecteerd. ;) 

tompj

Heeft iemand ervaring met een 47 Laboratory Shigaraki op Harbeth (M30)?
Speakers: QLN Signature 3 (binnenkort vervangen door Devore Orangutan 0/Baby)
Versterking: Luxman LX 380
Bronnen digitaal: CD: Accuphase DP-55V. Streamer: Naim ND5 XS2.
Bron analoog: Rega RP8, Rega RB3000 arm, Rega Neo PSU, Transfiguration Spirit mk3 mc element

Cyreg

setup:    Michell TecnoDec/RB250/TecnoW > MP110 > GramAmp2C/PSU1; Cyrus CD8SE;  >> DNM V3 Interlinks >> 
             Exposure 3510 INT >> Exposure DMF-two LSkabel >> Harbeth C7ES-3 '35th Anniversary' op Ikea Oddvar stool 
netspul: huiswcd > BlackCable Ruhr47  > Furutech e-TP60E > BlackCable Ruhr18 (3510), AH! KB10 (PSU1), BlackCable Ruhr18 (8SE)

Mitch--

Citaat van: tompj op februari 13, 2014, 12:33:05
Heeft iemand ervaring met een 47 Laboratory Shigaraki op Harbeth (M30)?

ooit eens bij audiolife gehoord! mooie combinatie, heb ook nog steeds een enorme zwak voor 47 Labs, maar de combinatie is erg direct en super muziekaal, geen poespas zoals je echt van 47 labs kan verwachten,
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

tompj

Dank voor de reacties zover. Klinkt niet verkeerd.
Speakers: QLN Signature 3 (binnenkort vervangen door Devore Orangutan 0/Baby)
Versterking: Luxman LX 380
Bronnen digitaal: CD: Accuphase DP-55V. Streamer: Naim ND5 XS2.
Bron analoog: Rega RP8, Rega RB3000 arm, Rega Neo PSU, Transfiguration Spirit mk3 mc element

garmtz


Citaat van: tompj op februari 13, 2014, 12:33:05
Heeft iemand ervaring met een 47 Laboratory Shigaraki op Harbeth (M30)?

Intieme en pure klank, het beste met wat eenvoudigere niet te drukke/heftige muziek. Vooral 'anders' dan buizen.

tompj

Citaat van: garmtz op februari 13, 2014, 18:21:59
het beste met wat eenvoudigere niet te drukke/heftige muziek
Hmmm. Dat klinkt dan weer niet echt als een alrounder. Dank.
Speakers: QLN Signature 3 (binnenkort vervangen door Devore Orangutan 0/Baby)
Versterking: Luxman LX 380
Bronnen digitaal: CD: Accuphase DP-55V. Streamer: Naim ND5 XS2.
Bron analoog: Rega RP8, Rega RB3000 arm, Rega Neo PSU, Transfiguration Spirit mk3 mc element

erik s.

Citaat van: tompj op februari 13, 2014, 19:56:20
Hmmm. Dat klinkt dan weer niet echt als een alrounder. Dank.
daarvoor is het vermogen wat beperkt.
<a href="http://www.jouwhifi.com"></a> Vanaf 50 euro gratis verzending binnen Nederland, vanaf 100 euro gratis naar Belgie en Duitsland[/B

garmtz


Citaat van: tompj op februari 13, 2014, 19:56:20
Hmmm. Dat klinkt dan weer niet echt als een alrounder. Dank.

Beste blijft wel zelf luisteren natuurlijk... Keertje naar Buren? Wat ik onlangs heb ontdekt is de gewdige combinatie met Croft.

Bas Akkerman

Citaat van: garmtz op februari 14, 2014, 09:31:57
Beste blijft wel zelf luisteren natuurlijk... Keertje naar Buren? Wat ik onlangs heb ontdekt is de gewdige combinatie met Croft.
Gaan jullie dat voeren?
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

twani

Diezelfde vraag heb ik ook al eens gesteld..........  Is werkelijk een supercombi!

bmateijsen

Citaat van: Bas Akkerman op februari 14, 2014, 11:06:19
Gaan jullie dat voeren?

Hangt van iets meer af dan alleen maar de liefde voor een merk...

ChrisV

Daarnaast is Croft al verkrijgbaar in NL. De importeur is ook Harbeth-dealer...

Bas Akkerman

Citaat van: bmateijsen op februari 14, 2014, 16:02:26
Hangt van iets meer af dan alleen maar de liefde voor een merk...
Dat begrijp ik, jullie gaan niet over één nacht ijs. Het is gewoon nieuwsgierigheid van mij.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

tompj

Inmiddels heb ik een Luxman A 353 op visite. Eens even testen of Alan Shaw een punt heeft met zijn 'onhoorbare verschillen' tussen versterkers idee  :P Ik ben serieus benieuwd wat een goed onderhouden ouder middenklassertje presteert op de Harbeths.
Speakers: QLN Signature 3 (binnenkort vervangen door Devore Orangutan 0/Baby)
Versterking: Luxman LX 380
Bronnen digitaal: CD: Accuphase DP-55V. Streamer: Naim ND5 XS2.
Bron analoog: Rega RP8, Rega RB3000 arm, Rega Neo PSU, Transfiguration Spirit mk3 mc element