Harbeth speakers (incl LSkabel / versterking)

Gestart door Cyreg, juli 24, 2011, 14:57:21

« vorige - volgende »

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Mr.M

Net klaar met bbq en paar foto's gemaakt van de nieuwe opstelling van mijn collega, een harbethier  en zijn  nagra /kharma/shl5 met compleet supreme reference bekabeling  van kharma,
**UNDER CONSTRUCTION**

Jumping Jack

Allemaal erg mooi spul wat jij ons toont Maz (Nagra  :inlove:), maar wat een beroerde foto's! Deze spullen verdienen beter weergegeven te worden  ;D.
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Mitch--

Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

Mr.M

Citaat van: Jumping Jack op juli  7, 2013, 21:35:37
Allemaal erg mooi spul wat jij ons toont Maz (Nagra  :inlove:), maar wat een beroerde foto's! Deze spullen verdienen beter weergegeven te worden  ;D.
Sorry komt door de tel.  Als ik resolutie  hoger zet kan ik het niet meer plaatsen..
**UNDER CONSTRUCTION**

Mr.M

Nieuw poging
**UNDER CONSTRUCTION**

Mitch--

Citaat van: maz op juli  7, 2013, 22:03:43
Nieuw poging

gedraaid en zonder flits ;) hehe wat een zeurpieten zijn we he :P

wat zijn die kharma mono blokjes trouwens klein! miss beter mini blokjes noemen!
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

Dr.Bedlo

Doet mij denken aan die uher taperecorders uit de jaren zeventig, nee niet mijn stijl.
Quad vintage.

AbZ

Citaat van: fred19633 op juli  7, 2013, 22:26:48
Doet mij denken aan die uher taperecorders uit de jaren zeventig, nee niet mijn stijl.
Nagra stond oorspronkelijk ook bekend om topklasse tape decks.
Ik vind het wel leuk.

Bas Akkerman

Citaat van: Kingpin op juli  7, 2013, 18:31:42
Dan wordt het hoog tijd dat jullie eens wat muziekvideo's van je installatie posten :D
Graag, maar tot op heden heb ik nog geen een opnameapparaat gevonden dat ook maar een beetje in de buurt komt van hoe het hier klinkt. Altijd blikkerig en kaal.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Kingpin

Citaat van: maz op juli  7, 2013, 21:31:58
Net klaar met bbq en paar foto's gemaakt van de nieuwe opstelling van mijn collega, een harbethier  en zijn  nagra /kharma/shl5 met compleet supreme reference bekabeling  van kharma,
Zulke apparatuur en dan zo'n tafeltje ;D
Mainset : Kingpin TVC Preamplifier, Kingpin Tripath Amplifier, Logitech Squeezebox Touch, Kingpin Touch LiPo Power Supply, Metrum NOS DAC Quad, Kingpin Metrum Power Supply, MiniDSP DDRC-22D, Kingpin miniDSP Power Supply, Kingpin Power Distribution System, Audio Physic Brilon 2.0, Audio Physic Luna I, Apogee Wyde Eye, Copulare Zonal Rack

Deleted Member 2

Citaat van: Kingpin op juli  7, 2013, 23:00:29
Zulke apparatuur en dan zo'n tafeltje ;D

Inderdaad. Ik mis hier wel de deurstoppers van Maz 8)

AbZ

#2711
Citaat van: Kingpin op juli  7, 2013, 23:00:29
Zulke apparatuur en dan zo'n tafeltje ;D
Pragmatisch.  Het gaat hem om wat eruit komt.
Die Harbeths kies je ook niet voor het uiterlijk.

Wat me dan wel weer verrast is die kluwen van kabels...

YamahaRXV

Citaat van: Bas Akkerman op juli  7, 2013, 22:41:38
Graag, maar tot op heden heb ik nog geen een opnameapparaat gevonden dat ook maar een beetje in de buurt komt van hoe het hier klinkt. Altijd blikkerig en kaal.

Dat is inderdaad vaak het grote probleem. Hoewel ik bepaalde mensen wel eens anders heb horen praten over dat onderwerp  :angel:
Kan mij nog wel wat herinneren..... ;D
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Kingpin

Citaat van: YamahaRXV op juli  8, 2013, 00:23:10
Dat is inderdaad vaak het grote probleem. Hoewel ik bepaalde mensen wel eens anders heb horen praten over dat onderwerp  :angel:
Kan mij nog wel wat herinneren..... ;D
tip: Ik neem het gewoon op met een hd camera. Wel vaak in 2 keer waarvan 1 op de luisterplek (audio) en 1 alleen video (beeld).
Die leg ik dan weer op elkaar als 1 compositie en exporteer naar hd.mp4.
Mainset : Kingpin TVC Preamplifier, Kingpin Tripath Amplifier, Logitech Squeezebox Touch, Kingpin Touch LiPo Power Supply, Metrum NOS DAC Quad, Kingpin Metrum Power Supply, MiniDSP DDRC-22D, Kingpin miniDSP Power Supply, Kingpin Power Distribution System, Audio Physic Brilon 2.0, Audio Physic Luna I, Apogee Wyde Eye, Copulare Zonal Rack

Mr.M

[quote author inderdaad =topic=114163.msg2453902#msg2453902 date=1373234228]
Pragmatisch.  Het gaat hem om wat eruit komt.
Die Harbeths kies je ook niet voor het uiterlijk.

Wat me dan wel weer verrast is die kluwen van kabels...
[/quote]
Bij deze  harbethier gaat  het inderdaad om wat er uitkomt en niet de looks.
Die tafeltje is ook een tussenoplossing. Bij hem thuis is alles antiek en dit pas absoluut niet in dus hij is opzoek naar een antiek tafeltje die bij de interieur  past. 
En wat kabels betreft heb je bij kharma weinig optie  als om uiterlijk gaat. Bij de hogere series zijn ze allemaal dik en lomp. En daar is deze man absoluut niet gecharmeerd  van, maar het gaat hem om geluid en niet de looks.
Ik gebruikte inderdaad deurstopper om de looks aan te passen, hahah
Hij is totaal anders.  Trouwens die deurstopper heb  ik weggehaald onder me platenspeler en heb de opstelling veranderd in de woonkamer.

**UNDER CONSTRUCTION**

Mr.M

**UNDER CONSTRUCTION**

Mr.M

. Zie je geen deurstopper meer. Haha
**UNDER CONSTRUCTION**

lynch1979

Je deurstoppers liggen nu onder je speakerkabels  :D

Deleted Member 2

#2718
die foto's zijn drie keer niks :P

AbZ

Citaat van: Onder013 op juli  8, 2013, 10:56:29
die foto's is drie keer niks :P
Als ze beter waren zou je zien dat het Kharma is en geen Harbeth.

garmtz

Slechtste foto's OOIT! :D

Dr.Bedlo

Heb je daar nu ook al verstand van dan?

Quad vintage.

garmtz

Citaat van: fred19633 op juli  8, 2013, 20:03:12
Heb je daar nu ook al verstand van dan?

Je hoeft geen expert te zijn om dat te concluderen... :D

Dr.Bedlo

Ja...dat is dan ook weer zo,.
Quad vintage.

tompj

Speakers: QLN Signature 3 (binnenkort vervangen door Devore Orangutan 0/Baby)
Versterking: Luxman LX 380
Bronnen digitaal: CD: Accuphase DP-55V. Streamer: Naim ND5 XS2.
Bron analoog: Rega RP8, Rega RB3000 arm, Rega Neo PSU, Transfiguration Spirit mk3 mc element