The CinemaLounge

Started by high-q, July 18, 2011, 14:27:41

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

HTip

Toch best veel gedaan hoor. Schuren en plamuren is een tijdrovende bezigheid en niet de leukste :nopompom: Vliesbehang kan je denk ik ook zelf. Hebben wij het hele huis mee gedaan. Veel hangt af van de gebruikte lijm. Het grote voordeel is dat je de muren inlijmt en niet het behang en dan kan je nog makkelijk herstellen als je iets fout hebt gedaan. Had je nou toch maar voor Clickboard gekozen :tongue2:

Succes het vervolg!
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

high-q

Quote from: HTip on October 17, 2011, 07:57:33
Toch best veel gedaan hoor. Schuren en plamuren is een tijdrovende bezigheid en niet de leukste :nopompom: Vliesbehang kan je denk ik ook zelf. Hebben wij het hele huis mee gedaan. Veel hangt af van de gebruikte lijm. Het grote voordeel is dat je de muren inlijmt en niet het behang en dan kan je nog makkelijk herstellen als je iets fout hebt gedaan. Had je nou toch maar voor Clickboard gekozen :tongue2:

Succes het vervolg!

Klopt, in principe zou ik het behangen zelf wel kunnen alleen vind ik het ongelooflijk rotwerk  :crazy: Zou het zonde vinden als de mooie basis verpest zou worden door mijn gepruts. Naast het behangen worden ook alle randen gekit, daar begin ik al helemaal zelf niet aan.

Je hele huis zelf behangen? Dan was je vast een aardig tijdje bezig!  :o

Clickboard was in alle opzichten ideaal geweest, maar helaas kwam het niet door de schoonheidscommissie  :hehe:

HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

HTip

Quote from: high-q on October 17, 2011, 16:33:15
Klopt, in principe zou ik het behangen zelf wel kunnen alleen vind ik het ongelooflijk rotwerk  :crazy: Zou het zonde vinden als de mooie basis verpest zou worden door mijn gepruts. Naast het behangen worden ook alle randen gekit, daar begin ik al helemaal zelf niet aan.
Is ook niet mijn leukste klus en je hebt helemaal gelijk dat het zonde zou vinden. Zou ik ook vinden...

Quote
Je hele huis zelf behangen? Dan was je vast een aardig tijdje bezig!  :o
Klopt! Woonkamer, keuken, hal, overloop en werkkamer was een hele klus. En dan te weten dat we nog 2 slaapkamers en een bijkeuken moeten doen...

Quote
Clickboard was in alle opzichten ideaal geweest, maar helaas kwam het niet door de schoonheidscommissie  :hehe:
Jammer voor je. Maar dit wordt ook heel erg mooi hoor!
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

high-q

Thanks, ik heb er nog steeds de volle vertrouwen in  :happy:

Zometeen ga ik mijn laatste aanwinst ophalen: De Panasonic TX-P50GT30B plasma. Ben erg benieuwd naar de prestaties. Heb in het Panasonic Plasma 2011 topic gelezen dat de P50VT30 een beter toestel is, maar die kon ik helaas niet voor een gunstige prijs krijgen. Daarnaast zal het sowieso een upgrade zijn ten opzichte van mijn vijf jaar ouder TH-42PV70 ;D
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

Xander32

Quote from: high-q on October 18, 2011, 16:10:06
Thanks, ik heb er nog steeds de volle vertrouwen in  :happy:

Zometeen ga ik mijn laatste aanwinst ophalen: De Panasonic TX-P50GT30B plasma. Ben erg benieuwd naar de prestaties. Heb in het Panasonic Plasma 2011 topic gelezen dat de P50VT30 een beter toestel is, maar die kon ik helaas niet voor een gunstige prijs krijgen. Daarnaast zal het sowieso een upgrade zijn ten opzichte van mijn vijf jaar ouder TH-42PV70 ;D
Mooi toestel hoor, reken maar dat het een upgrade zal zijn. De ontwikelingen gaan alsmaar door.
Veel plezier ermee.


Sander.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Maurits

Surround: HTPC Ubuntu en Kodi / Marantz SR-7011 Receiver / Meridian G57 & G55 / Tannoy Definition D700 Fronts / Tannoy Profile 638 Sides / Tannoy Profile 637 rears / Tannoy Definition D750 Center / SVS SB13 Ultra Subwoofer / Epson TW7200 Full HD Beamer
Stereo: Marantz SR-8002 met Dynaudio Focus 380

high-q

Quote from: Xander32 on October 18, 2011, 17:17:50
Mooi toestel hoor, reken maar dat het een upgrade zal zijn.


Thanks. Qua formaat was het sowieso een upgrade, had alleen verwacht dat de impact wat groter zou zijn. Volgens mij was ik binnen een paar minuten al gewend aan het grotere scherm ;D

Beeld is scherper en een stuk rustiger om naar te kijken. Op de huidige kijkafstand word ik wel meer in het beeld gezogen.


Quote from: Maurits on October 19, 2011, 08:24:47
Und? gefällt es dir gut?


Enige wat me niet beviel waren de kleuren zo rechtstreeks uit de doos. Geen idee op wat voor termijn dit gaat veranderen, maar de eerste 200u blijft ie op de default waarden en de THX stand staan (35, 0, 35).
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

high-q

Gisteravond kreeg ik een telefoontje van de schilder: Of hij ook eerder mocht beginnen met behangen en kitten en of morgen ook goed uit kwam. Wat mij betreft was dat geen probleem, alleen was ik nog niet helemaal klaar met het voorbereidende werk. Gister nog even een uurtje besteed aan wat kleine dingetjes die nog moesten gebeuren, zodat de schilder vandaag aan de slag zou kunnen.

Vanmorgen stonden ze met twee man sterk voor de deur. Voordat ze aan de slag gingen hebben we nog het één en ander besproken. Hierbij liepen we gelijk tegen een probleem aan: Het vliesbehang wat ik via hun had besteld, was op sommige plekken gevoelig voor werking. Na een telefoontje gepleegd te hebben met de leverancier, bleek de kans op (micro) scheurtjes minimaal te zijn, maar wel degelijk aanwezig.

Nu weet ik dat bij een kennis van mij de wanden en het plafond zijn bekleed met dit materiaal (skin) en dat daar in het afgelopen jaar geen scheurtjes zijn ontstaan. Met deze gedachte in mijn achterhoofd heb ik besloten om de schilders te laten beginnen met behangen. Onderweg naar werk had ik toch nog een klein gevoel van twijfel. Ik hoop dat vandaag alles goed gaat en ben uiteraard erg benieuwd naar het resultaat

HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

larzie

Quote from: high-q on October 19, 2011, 11:57:54

Thanks. Qua formaat was het sowieso een upgrade, had alleen verwacht dat de impact wat groter zou zijn. Volgens mij was ik binnen een paar minuten al gewend aan het grotere scherm ;D

Beeld is scherper en een stuk rustiger om naar te kijken. Op de huidige kijkafstand word ik wel meer in het beeld gezogen.



Enige wat me niet beviel waren de kleuren zo rechtstreeks uit de doos. Geen idee op wat voor termijn dit gaat veranderen, maar de eerste 200u blijft ie op de default waarden en de THX stand staan (35, 0, 35).

En na die 200 uur? Zelf wat met de kleuren tweaken of laten calibreren? Misschien doet vriend Elmar dat ook wel van Sights&Sounds. Die verkoopt immers ook Panasonics toch? Je kan het altijd vragen. Scheelt je weer zelf zo'n calibratie apparaat kopen.
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

high-q

Quote from: larzie on October 19, 2011, 12:43:24
En na die 200 uur? Zelf wat met de kleuren tweaken of laten calibreren? Misschien doet vriend Elmar dat ook wel van Sights&Sounds. Die verkoopt immers ook Panasonics toch? Je kan het altijd vragen. Scheelt je weer zelf zo'n calibratie apparaat kopen.

Na die tijd kan sowieso het contrast een stuk omhoog. Gister ook uit nieuwsgierigheid wat in het ISF-menu zitten kijken, ben benieuwd wat hier nog mee te behalen valt als ik besluit om dat te laten doen :)

Denk je trouwens dat AV-NU aankomende zondag er nog in zit?
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

larzie

Quote from: high-q on October 19, 2011, 13:00:32
Na die tijd kan sowieso het contrast een stuk omhoog. Gister ook uit nieuwsgierigheid wat in het ISF-menu zitten kijken, ben benieuwd wat hier nog mee te behalen valt als ik besluit om dat te laten doen :)

Denk je trouwens dat AV-NU aankomende zondag er nog in zit?

Weet ik niet. Mijn ouders hebben komende zondag trouwens ook mijn auto nodig. Dus wordt lastig om dan met mijn auto te gaan. Of we zouden met Maurits zn auto moeten gaan en de benzine kosten splitten. Alleen word ik alweer beroerd als ik denk aan Maurits zijn rijstijl :blink:
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

Maurits

Quote from: high-q on October 19, 2011, 11:57:54

Thanks. Qua formaat was het sowieso een upgrade, had alleen verwacht dat de impact wat groter zou zijn. Volgens mij was ik binnen een paar minuten al gewend aan het grotere scherm ;D

Beeld is scherper en een stuk rustiger om naar te kijken. Op de huidige kijkafstand word ik wel meer in het beeld gezogen.


hahaha 50" is ook wel erg klein hoor...  :P Gelukkig heb je al een 110" 21:9 scherm in de pocket.  O0
Surround: HTPC Ubuntu en Kodi / Marantz SR-7011 Receiver / Meridian G57 & G55 / Tannoy Definition D700 Fronts / Tannoy Profile 638 Sides / Tannoy Profile 637 rears / Tannoy Definition D750 Center / SVS SB13 Ultra Subwoofer / Epson TW7200 Full HD Beamer
Stereo: Marantz SR-8002 met Dynaudio Focus 380

HTip

Dan nu echt gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst. Ik zou na 200 uur de TV zeker laten calibreren. Verschil is enorm, zeker als de TV ISF-voorbereid is.

Mooi dat je vandaag ook weer een stap maakt in de HT. Hoop voor je dat het allemaal goed gaat...
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

high-q

Quote from: Maurits on October 19, 2011, 15:50:36
hahaha 50" is ook wel erg klein hoor...  :P Gelukkig heb je al een 110" 21:9 scherm in de pocket.  O0

Duurt nog wel even voordat die hangt hoor ... en dan moet ik ook nog een beamer hebben. Nog even geduld voor mij  :angel:
Tot die tijd vermaak ik me wel met de plasma  ;D
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

high-q

Quote from: HTip on October 19, 2011, 17:16:03
Dan nu echt gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst. Ik zou na 200 uur de TV zeker laten calibreren. Verschil is enorm, zeker als de TV ISF-voorbereid is.

Mooi dat je vandaag ook weer een stap maakt in de HT. Hoop voor je dat het allemaal goed gaat...

Dankje!! Gister twijfelde ik even, maar moet zeggen dat ik nu sowieso blij ben met de upgrade  :bigsmile:

Ben ook erg benieuwd naar de resultaten na de inspeelperiode en de calibratie. Kleuren spatten nu nog niet echt van het scherm af, wat ik bijvoorbeeld bij Monsters Inc en Avatar wel had verwacht.

Ik was net wat laat thuis, dus ik heb het resultaat van vandaag nog niet heel goed kunnen bekijken. De ruimte ziet er wel ineens weer heel anders uit  ;D
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

high-q

Vandaag is de timmerman voorlopig voor het laatst geweest. Verwachting is dat hij midden/eind november terug komt om de puntjes op de i's te zetten. De basis is klaar en het grootste gedeelte van de afwerking is ook gedaan. In de openingspost heb ik weer een aantal werkzaamheden af kunnen vinken en daar ben ik erg blij mee.

Wat is er vandaag gebeurd:

*. Trapgat compleet afgewerkt, deze is nu behang klaar
*. Onderkant trapgat afgewerkt met sierbalken
*. Smeerput dicht gemaakt dempende platen

Aangezien het momenteel al donker is en ik nog geen elektra in de ruimte heb, kan ik nog geen foto's maken. Deze post ik later. Hierop zal ook te zien zijn wat er afgelopen weel aan behangwerk is verricht.

Tevens ben ik vandaag met de vrouw op zoek gegaan naar een mooie bank voor in de ruimte. Afgelopen week was mijn oog gevallen op een mooi showmodel bij Lifestyle, helaas bleek dat deze ondertussen verkocht was. Gelukkig hadden we ook al een back-up bank in gedachten, maar deze heeft een levertijd van een aantal weken ivm de gekozen kleur.

We komen in ieder geval steeds dichterbij ....  Morgen eerst naar AV-NU met Maurits :happy:
Jammer dat je niet mee gaat Lars, beterschap nog!



HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

Eddye

Ik ben benieuwd naar de foto's van de voortgang. Veel plezier morgen op de AV-Nu.
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

larzie

Quote from: high-q on October 22, 2011, 19:50:06
We komen in ieder geval steeds dichterbij ....  Morgen eerst naar AV-NU met Maurits :happy:
Jammer dat je niet mee gaat Lars, beterschap nog!

Alweer een stukje verder zie ik :) Schiet al aardig op dus.
Veel plezier morgen op de AV beurs. Neem maar wat info folders voor me mee van bijv. Arcam altijd leuk :)
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

HTip

Ben benieuwd naar de foto's. Die moeten toch een heel andere ruimte nu tonen, lijkt me zo.

Veel plezier op de AV-NU. Ik ga volgende week naar het CineDream Home Cinema Event in Mechelen (B).
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

skyfox

Veel plezier op de AV-NU!! Kijk maar uit dat je niet verslaafd raakt aan de mooie (dure) spullen aldaar  :angel:
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

high-q

Quote from: larzie on October 22, 2011, 20:36:22
Alweer een stukje verder zie ik :) Schiet al aardig op dus.
Veel plezier morgen op de AV beurs. Neem maar wat info folders voor me mee van bijv. Arcam altijd leuk :)


Inderdaad altijd fijn om weer wat dingetjes af te vinken :)
Ben net weer terug van de AV-NU, was lekker rustig vandaag.

Ik heb niet veel folders meegenomen, iets over akoestiek en een folder over mijn eventuele volgende auto  :P


Quote from: HTip on October 23, 2011, 09:10:21
Ben benieuwd naar de foto's. Die moeten toch een heel andere ruimte nu tonen, lijkt me zo.

Veel plezier op de AV-NU. Ik ga volgende week naar het CineDream Home Cinema Event in Mechelen (B).


Met de foto's maken moet ik even wachten tot een goed moment, het is nu alweer te donker.
Grootste verschil: De ruimte lijkt ruimer door het witte behang en doordat er bijna geen bouwmateriaal meer ligt.

CineDream Home Cinema Event heb ik op het forum ook voorbij zien komen, lijkt me ook erg leuk!



Quote from: skyfox on October 23, 2011, 14:31:01
Veel plezier op de AV-NU!! Kijk maar uit dat je niet verslaafd raakt aan de mooie (dure) spullen aldaar  :angel:


Gelukkig zijn we vandaag gericht naar dingen gaan kijken, dan valt het op zich best wel mee. Erg jammer dat bepaalde apparatuur, waar ik benieuwd naar was, niet goed was opgesteld. Audiac had bijvoorbeeld mooi spul staan van onder meer: Arcam, Mark Levinson, Revel en Wilson Audio. Vraag me af hoe dat had geklonken als dat in een luisterruimte opgesteld stond. Op de VAD hadden ze dit beter voor elkaar.

Als Tannoy liefhebber was ik benieuwd naar de Kingdom serie. Vorig jaar stond er slechts één exemplaar, dit jaar stonden de grotere Tannoys helemaal niet opgesteld. Wel vreemd dat HNNY een vrij grote zaal tot zijn beschikking had, maar er "slechts" een setje Revolutions had staan. Naar mijn mening had die ruimte veel beter benut kunnen worden.

Kijk bijvoorbeeld naar de KEF demo-ruimtes: Deze hadden een mooie top of the line Kef Blade & Marantz opstelling staan (wat een genot was om naar te luisteren) en een paar deuren verder een ruimte met de nieuwe R-serie in surround. Ook van de laatste opstelling was ik best onder indruk.

Ook de stand van Epson/BB&G was weer top. Hierbij heb ik een glimp op kunnen vangen van de prestaties van de TW6000. Op zich een mooi plaatje, alleen weet ik nog niet helemaal wat ik van het 3D verhaal moet vinden. Als officiële opvolger van de TW5500 zou ik het hele 3D gebeuren zien als een leuk extraatje  :smile:

HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

Maurits

Petje af voor KEF. Ze laten ook veel verschillende content zien en horen zodat je in een relatief korte tijd toch een goede indruk krijgt van de setup.

@ high-q Het was de TW9000.  ;)
Surround: HTPC Ubuntu en Kodi / Marantz SR-7011 Receiver / Meridian G57 & G55 / Tannoy Definition D700 Fronts / Tannoy Profile 638 Sides / Tannoy Profile 637 rears / Tannoy Definition D750 Center / SVS SB13 Ultra Subwoofer / Epson TW7200 Full HD Beamer
Stereo: Marantz SR-8002 met Dynaudio Focus 380

HTip

Zo te lezen heb je je geamuseerd op de AV-NU :music:

Was de Marantzset bij KEF de 15 Limited?
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

high-q

#573
Quote from: Maurits on October 23, 2011, 22:03:20
Petje af voor KEF. Ze laten ook veel verschillende content zien en horen zodat je in een relatief korte tijd toch een goede indruk krijgt van de setup.

@ high-q Het was de TW9000.  ;)

Ook leuk dat ze je, na hun eigen verhaaltje gedaan te hebben, lieten kiezen wat je wilde zien of horen.
Wanneer gaan we switchen naar KEF? :P

Oeps ... even editten
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

high-q

#574
Quote from: HTip on October 24, 2011, 07:56:50
Zo te lezen heb je je geamuseerd op de AV-NU :music:

Was de Marantzset bij KEF de 15 Limited?

Ik heb me zeker wel vermaakt  ;D

Wel jammer dat ik, vergeleken met vorig jaar, minder nieuwe muziek heb leren kennen. Sommige stands waren op dat gebied vrij saai met het gepingel en de slaapverwekkende elevator-music wat ze lieten horen. En dat van iemand die veel naar jazz luistert!

Ik moest daarom in de surround-ruimte van KEF ook wel lachen om de presentator in zijn "baggy hip-hop broek" die knetterhard een Bluray vol explicit lyrics van Eminem op zette, waarbij de FU's je in surround om de oren vlogen om vervolgens heel droog ter contrast een stuk opera op te zetten  :D

Op de Kef Blades hadden ze btw per luidspreker twee monoblokken aangesloten  :omg:
Type van deze blokken en de voorversterker zou ik zo niet weten. Zal eens kijken of ik dat nog kan vinden.


Edit:

Kan je het hier zien?



foto is geleend uit het AV-NU topic
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge