Papaleo's 4K/HDR DolbyAtmos huiskamer HT

Gestart door papaleo, juli 8, 2011, 22:58:19

« vorige - volgende »

0 leden en 8 gasten bekijken dit topic.

papaleo

Yep,Gisteren opgehaald...maar zit nog steeds in de doos te acclimatiseren  :D

Aangezien ik er de komende week zeker geen tijd voor ga krijgen zal het hier voorlopig ff stil blijven.

@reza
Als die tzt in mijn setup staat moeten wij ook nog wat gaan afspreken,want ik wil er wel iemand bij hebben die zijn ongezouten mening hierover gaat ventileren   ;) :D
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

reza

Ik hoor het wel wanneer we dat "varkentje" gaan wassen  :D
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

papaleo

#3727
Nu even wat anders...

Nu weet ik niet of het de beeldkwaliteit (sterk) beïnvloed maar ik zie/zag al geruime tijd voor/op de lens van de projector een wazige aanslag zitten wat in eerste instantie lijkt op stof maar wanneer je blaast gaat het niet zomaar weg dus was ik voor het weekend opzoek gegaan hoe je je lens veilig zou kunnen reinigen...als je gaat googlen dan kom je al heel snel bij de afdeling fotografie daar is het een van de eerste dingen die je in je cameratas doet maar bij projectoren kom/kwam ik dit niet vaak tegen.
Dus heb ik mij een Carl Zeiss schoonmaakset aangeschaft en heb de lens volgens de gebruiksaanwijzing voorzichtig gereinigd en als je nu de pj aanzet dan zie je dat het licht ongestoord zijn weg naar het witte doek bereikt...en/of het beeld er nu beter uitziet...,tja ik denk het wel het is niet schokkend maar voor mijn gevoel is het ook zo dat als er iets voorop je lens zit wat het licht 'blokkeert' dan word je beeld daar niet beter van, nee toch!?

Nu vraag ik mij dan ook af hoevaak reinigen jullie de lens van jullie projector...,en reinigen jullie überhaupt de lens wel eens?
Mijn pj hangt daar nu ruim 2 jaar en heb daar de lens nog nooit van gereinigd...en mijn pj hangt niet constant in mijn ruimte deze word na het kijken naar boven in het plafond 'opgeborgen' En ik doe nooit na het kijken de lensdop weer terug...
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

reza

Ik herken het zeker Leo.
Zelf Reinig ik het scherm nooit.
Met mijn x7500 heeft Williams mijn lamp  vervangen, hij heeft toen ook het glas goed schoongemaakt. Wij zagen niet echt verschil maar voor je gevoel is het wel prettig :D
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

papaleo

Citaat van: reza op januari  1, 2023, 21:48:13
Ik herken het zeker Leo.
Zelf Reinig ik het scherm nooit.
Met mijn x7500 heeft Williams mijn lamp  vervangen, hij heeft toen ook het glas goed schoongemaakt. Wij zagen niet echt verschil maar voor je gevoel is het wel prettig :D

Nee... mijn rolbare scherm zal ik nooit aankomen kwa perodiek schonmaken...,je kan dit al snel verpesten had ik destijds begrepen of er moet echt een reden zijn dan is dit weer anders.

En aan de (geen) reacties hier ga ik er van uit dat het schoonmaken van de lens er vaak bij inschiet  ::)
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

Marco66

Heb de lens zelf nog niet gereinigd, alleen afgestoft met struisvogelveren.
Zal eens kijken if er ook een laagje opzit maar ben hier altijd wel huiverig voor met middelen er op.
Scherm kom ik nooit aan.
Woonkamer: Marantz SC-7S1, AUDIOPHONICS AP300-S250NC, Auralic Altair, Totem Arro.
Ht: Classe Sigma SSP MK2 & AMP5, Totem Tribe 1 LCR, Totem Mite, M&K Sound V10, JVC DLA-X7900, Panasonic DP-UB9004, Dune HD Max Vision 4K, Lumene Movie Palace 92 inch

vik

In principe hoef je de lens niet schoon te maken en lijkt het alsof er een waas op zit tijdens het projecteren wat in de werkelijkheid niet zo is. 

Met het poetsen van de lens is het goed opletten dat je het stukje glas voor de lens er niet af draait want dit is dus mogelijk en heb het al meegemaakt (zie foto). Met het gevolg dat er stof in de unit terecht is gekomen en dit maakt het onmogelijk om hem stof vrij te krijgen en ook heel belangrijk dit valt niet onder garantie.

Ik zal dit tzt ook melden in het JVC topic.

Voor elke bezitter is het belangrijk dat de JVC in een stof vrije omgeving staat. Men is in de veronderstelling dat het optische gedeelte lucht dicht is en dat er geen stof bij kan komen. Nee dus er kan altijd stof in komen en zoals ik al aangaf : dit valt niet onder garantie en ze kunnen er helemaal niets mee en in de meeste gevallen wordt het enkel maar erger.

Dit is de lens van een N7 waarvan de voorkant los is komen te zitten:

Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

Kjelt

Citaat van: vik op januari  2, 2023, 13:07:55
Voor elke bezitter is het belangrijk dat de JVC in een stof vrije omgeving staat.
Er zijn geen stof vrije ruimtes behalve cleanrooms waar een overdruk heerst.
Dan zou je voor iedere projector dus een ventilerende hushbox met cleanroom filters moeten bouwen  :)

Ik denk dat het wel meevalt bij normaal gebruik, waar je wel op wil letten is bv een open keuken of andere deeltjes verspreiders zoals rook, geurkaarsen, etc.
Die worden door de ventilatoren aangezogen en gaan in het optische gedeelte kleven.
Aangezien die deeltjes ook echt "plakken" gaat daar de stof aankoeken.

papaleo

#3733
Toen ik mijn N7 aanschafte heb ik misschien het eerste half jaar elke keer de losse lensdop na het film kijken op de lens geschoven...maar deze actie is toen in de vergetelheid geraakt  :-\

Echt Vik er zat wel degelijk een waasje van lichte aanslag voor...
Bij Raymen zag ik precies hetzelfde waasje zitten ook hij heeft zo'n schoonmaak setje aangschaft en zijn lens gereinigd.
En net wat Wiecher al aangaf er bestaat geen stofvrije HT,stof dwareld overal  ;)

Ik zag met (alleen) projecteren voor op het glaasje dat de lens beschermt (wat Vik laat zien) echt een licht wazig laagje/aanslag met wat spikkeltjes zitten dit was alleen zichtbaar wanneer de projector/lamp aan stond als de pj uit staat zie je daar niets van...en na het voorzichtig reinigen van dit voorzet-glaasje zag je daar niets meer zitten dus dan pas is het helemaal helder dus ga ik er van uit dat er na verloop van tijd toch wat aanslag daar op nestelt en dat het licht toch enigszins geblokkeerd en/of op de verkeerde manier gebroken word...,hoe subtiel dan ook slechter word je beeld van het reinigen niet wel beter.  ;)


Je gaat met het setje als volgt te werk;
Eerst met het blaas balgje het meeste oppervlakte stof afblazen
Dan met het kwastje de rest van de evt stof verwijderen
Dan spuit je wat vloeistof op het speciale doekje en in zachte/licht draaiende beweging maak je het glaasje schoon
Als laatste met dat doekje nog even na wrijven.
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

papaleo

Iemand bekend met deze disc?

Uit nieuwsgierigheid besteld en vandaag binnen gekregen...ik wilde er vanavond even snel naar gaan luisteren maar was even vergeten dat ik mijn Oppo had weggehaald daar staat nu tijdelijk een Zappiti Reference CM  :D

https://youtu.be/qSEpNqjh0PY
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

papaleo

Toch vandaag nog even de Oppo spinner terug in het rek gezet om de Silent Work Sonic Leaks disc af te spelen.

Kwa muziek keuze wat op deze disc staat is dit niet echt mijn cup of tea...
Maar de Pure Audio/Dolby Atmos audio track is om van te watertanden  :music: :inlove:
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

papaleo

En de CineMike Zappiti staat gereed in mijn set om getest te worden...volgende week komt Reza dan wassen we samen dit varkentje ffkes
;)


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

Raymen

HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 3X500W-Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo 1000pro-Apple tv 4K(2022)-5xFocal 300lcr6-4xFocal 300 inceiling-2 x Jl Audio F113 v2(v1)- 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet-
HUISKAMER:LG Oled 77c8 -2 x SF VENERE 3.0-Zidoo UHD 2000-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x CM Pcords en 2 x wworld

Valkyrie

Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Versterking: Arcam AV860 | Arcam P1000 | Arcam P429 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 | KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Gigawatt | Furutech | Inakustik | Monster

katwax

Citaat van: papaleo op januari  7, 2023, 16:04:40
Toch vandaag nog even de Oppo spinner terug in het rek gezet om de Silent Work Sonic Leaks disc af te spelen.

Kwa muziek keuze wat op deze disc staat is dit niet echt mijn cup of tea...
Maar de Pure Audio/Dolby Atmos audio track is om van te watertanden  :music: :inlove:
Ik dacht dat de hele disk Pure Audio/Dolby Atmos was.
Je hebt dan maar 1 track om te digitaliseren zodat de Oppo terug weg kan ;D
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

blue-eyes

Jij hebt koel elementen in je rack zo te zien Leo?
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

papaleo

Citaat van: Valkyrie op januari  7, 2023, 16:30:33
Toch wel echt een droomset zo! :wub:

Citaat van: Raymen op januari  7, 2023, 16:18:02
Net rackie leo

En succes met testen

Ik ben er tot op heden dan ook wel content mee,met deze set sla je geen slecht figuur  ::)
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

papaleo

Citaat van: katwax op januari  7, 2023, 16:39:17
Ik dacht dat de hele disk Pure Audio/Dolby Atmos was.
Je hebt dan maar 1 track om te digitaliseren zodat de Oppo terug weg kan ;D

Op disc staat al de muziek er in 2ch,Auro3D en Atmos op.
De Oppo wordt hier heel weinig gebruikt maar ben nog niet van plan om deze weg te doen... ;)


Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

papaleo

#3743
Citaat van: blue-eyes op januari  7, 2023, 16:59:34
Jij hebt koel elementen in je rack zo te zien Leo?

Klopt...2x 'Smart koeling' namelijk de AC Infinity AIRCOM T8 hiermee hou ik alles op zo'n 35 graden ik ben er van overtuigd dat wanneer je je apparaten koel houd je de levensduur er van verlengd.

Deze T8 heeft een achteruitlaat en gooit dus de warme lucht naar achter weg ik kan dan ook aan de achterkant van mijn rack dmv een schuifdeur de weg vrij maken daarvoor.
Waneer ze op 'idle' draaien zijn ze vanaf mijn 'money-seat' niet te horen...
Ook heb ik deze 2 AC Infinity AIRCOM T8 'los' geschakeld (op een andere groep) zitten tov al mijn video/audio apparatuur deze hangen aan een apart aangelegen groep dus geen directe 'vervuiling' op mijn audio/video groep  ;)

Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

blue-eyes

#3744
Citaat van: papaleo op januari  7, 2023, 17:43:30
Klopt...2x 'Smart koeling' namelijk de AC Infinity AIRCOM T8 hiermee hou ik alles op zo'n 35 graden ik ben er van overtuigd dat wanneer je je apparaten koel houd je de levensduur er van verlengd.

Deze T8 heeft een achteruitlaat en gooit dus de warme lucht naar achter weg ik kan dan ook aan de achterkant van mijn rack dmv een schuifdeur de weg vrij maken daarvoor.
Waneer ze op 'idle' draaien zijn ze vanaf mijn 'money-seat' niet te horen...
Ook heb ik deze 2 AC Infinity AIRCOM T8 'los' geschakeld (op een andere groep) zitten tov al mijn video/audio apparatuur deze hangen aan een apart aangelegen groep dus geen directe 'vervuiling' op mijn audio/video groep  ;)

Ik heb er ook wel eens naar gekeken - ga dat nog eens doen. Eerst de nieuwe versterkers maar eens krijgen, dan kijken hoeveel ruimte er nog is.


p.s.Blijft mooi die NAD master serie. Ik wilde er naar kijken, had een superaanbod gekregen, maar helaas geen match met mijn speakers ;)
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

buckler

Citaat van: papaleo op januari  7, 2023, 16:10:12
En de CineMike Zappiti staat gereed in mijn set om getest te worden...volgende week komt Reza dan wassen we samen dit varkentje ffkes
;)


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Van die foto van je rack krijg ik wel een smile op mijn gezicht Leo  :clapping:
JVC NZ9 , MadVR Envy , Panamorph Palladin DCR , Stewart StudioTek 100  2.40:1 , Trinnov Altitude 16 , MK Sound MPS2520P (5X) - X15+ push pull (2X) - MP150 (atmos) Parasound , ROGOZ-audio speaker stands , ATV 4K CineMike , Oppo UDP 203 CineMike stuffe 2 , Isotek

Staaled

Citaat van: Kjelt op januari  2, 2023, 13:21:24
Er zijn geen stof vrije ruimtes behalve cleanrooms waar een overdruk heerst.
Dan zou je voor iedere projector dus een ventilerende hushbox met cleanroom filters moeten bouwen  :)

Ik denk dat het wel meevalt bij normaal gebruik, waar je wel op wil letten is bv een open keuken of andere deeltjes verspreiders zoals rook, geurkaarsen, etc.
Die worden door de ventilatoren aangezogen en gaan in het optische gedeelte kleven.
Aangezien die deeltjes ook echt "plakken" gaat daar de stof aankoeken.
Heb ooit een PJ uit een coffeeshop geserviced. :-X :D
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

Kjelt

Citaat van: Staaled op januari  8, 2023, 13:05:24
Heb ooit een PJ uit een coffeeshop geserviced. :-X :D
Total loss?
Aantal jaar terug was er iemand in Duitsland die binnen een jaar zijn dure projector van 20+k€ had verknald omdat hij sigaren rookte tijdens het film kijken.
Tja tijd voor een projectorkamer dan zou ik zeggen.

papaleo

#3748
Citaat van: Kjelt op januari  8, 2023, 14:40:19
Total loss?
Aantal jaar terug was er iemand in Duitsland die binnen een jaar zijn dure projector van 20+k€ had verknald omdat hij sigaren rookte tijdens het film kijken.
Tja tijd voor een projectorkamer dan zou ik zeggen.

Of stoppen met roken...heb je gelijk een win,win situatie/combinatie  :D
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

Kjelt

Citaat van: papaleo op januari  8, 2023, 14:42:06
Of stoppen met roken...heb je gelijk een win,win situatie/combinatie  :D
Mee eens alhoewel ik altijd bij film kijken iets wil knabbelen, pindas chips etc.
Ook beter om dat op te geven maar best lastig.
Nu door de weeks geswitched naar drop maar ook dat is slecht  ;D