Papaleo's 4K/HDR DolbyAtmos huiskamer HT

Gestart door papaleo, juli 8, 2011, 22:58:19

« vorige - volgende »

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

reza

Het lijkt mij een behoorlijk "leer puntje" van een winkel als ik Leo zo lees.
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Jean Sibelius

Citaat van: pameijer op juni 18, 2021, 11:05:08
Ik denk dat je de moderatoren van dit forum nu wel met een probleempje opzadelt  ;D . Het is een sponsor en die zal niet blij zijn met deze geluiden, en de mods zijn in het algemeen redelijk beschermend naar de sponsors. Maar ervaringen moeten gedeeld worden, meestal positieve hier en soms dus ook een negatieve. Ze zullen het er vast wel over gehad hebben. Wat mij betreft slaat de weegschaal uit naar het blijven benoemen van ervaringen van verkopers, sponsor of niet.

Eens, maar idealiter zou je Jan ook de mogelijkheid moeten gegeven om zijn kant van het verhaal toe te laten lichten.

Maar als het verhaal van Leo exact zo is zoals hij het schrijft (waar ik uiteraard vanuit ga), dan zou ik persoonlijk afstand doen van deze sponsor (anders gezegd, een gewaarschuwd mens telt voor twee). De ervaringen (zowel positief als negatief) laten delen op het forum heeft als nadeel  dat mensen onredelijk kunnen gaan worden en sponsoren onderhand zouden kunnen gaan 'chanteren'... Lastig ook omdat we mede dankzij sponsoren een forum hebben, dus ik hoop dat de moderatoren tot een wijs besluit kunnen komen :)

Gelukkig zijn genoeg sponsoren die bijna pijn in hun k*nt hebben van alle veren.

Groeten, Jan
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

Shadowfox

Tja als je fout bezig bent moet je met de billen bloot.
Ik heb zelf ook eem nare ervaring met deze jan. Tot aan het geintimideerde aan toe. Als het een echte vent is komt hij zelf met een verklaring naar dit forum toe en een persoonlijk excuses naar leo.

reza

Nou, dat is in korte tijd al flink wat reacties.
Straks krijgen we hier nog een #metoo# beweging :D
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

papaleo

#3354
Ik zie of hoor het wel...ik zit daar niet mee,ik vond het gewoon belangrijk om dit te vermelden.
Omdat hij sponsor is moet hij niet denken dat hij onschendbaar is...

Ik dacht dat ik de de enige was die een nare ervaring met hem heb gehad ,ik lees steeds meer nare ervaringen van andere hier met hem...

Hij kwam op ten duur zeker intimiderend tot mij over...ik ben ook niet op mijn 'Haagse' bekkie gevallen en verkoos daarom een soort van tegenaanval met het verzoek of ik bij hem langs kon/mocht komen om het dan onder 4 ogen uit te praten alleen om het feit dat het nu een eindeloos email verkeer gesprek werd....en dat er toch een oplossing gevonden moest gaan worden na dit verzoek werd ik door hem beschuldigt van bedreiging, waarop ik gelijk antwoorden en ik dit stellig ontkende daarna heeft hij abrupt alle communicatie met mij verbroken...maw zoek het voor de rest maar uit.

Daarom heb ik een paar dagen geleden nog een soort van 'verzoeningspoging' geprobeerd en hem gevraagd of dat hij bij wijze van uitzondering dan er mee in toestemt om eenmalig de garantie welke niet overdraagbaar was nu wel een keer te laten overgaan naar een andere eigenaar...maar zoals ik al eerder aangaf heeft hij ook hier niet meer op gereageerd.
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

Kjelt

Klinkt alsof de verhouding beyond repair is Leo.

Zelf niet zo'n hele slechte ervaring maar eerlijk gezegd ook geen hele goede.
Ik had ook een Zappiti bij hem gekocht in december 2019 als je nog kunt herinneren

https://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=161286.msg3285843#msg3285843

Enfin werkte niet lekker icm mijn Marantz en rest van de setup, dus wilde hem terug sturen en dan moet je dat eerst mailen.
Wordt ik zomaar gebeld door hem. Heel verhaal dat het wel op te lossen was etc etc op zich prima dat iemand wil helpen maar ik had alles zo'n beetje al geprobeerd met jullie hulp maar het kwam op deze manier meer over dat hij hem eigenlijk niet terug wilde nemen want hij had er al veel verkocht en dit nog niet gehoord. Tja kan zoveel mensen met een full 4k setup met prepro en projector zijn er nou ook weer niet en samen met een enkrle tv zal het best werken.
Na hem eindelijk na twintig minuten te hebben overtuigd is het verder wel netjes afgehandeld, week later geld terug gestort.

sandervg

#3356
Ben ik even blij deze ervaringen allemaal te lezen! Forumsponsoren zijn zeker niet allemaal per definitie top.  Enfin, ik stond dus echt op het punt om een Zappiti bij JVB te bestellen (de website stond al open). Deze website maar weer gesloten  :hehe:. Ga 'm wel bij iEar bestellen.
Stereo: Audio Note - 47 Labs - Auralic - Pel
HT: JVC - WLM - Velodyne - Arcam - Meridian

sandervg

#3357
. (dubbele post)
Stereo: Audio Note - 47 Labs - Auralic - Pel
HT: JVC - WLM - Velodyne - Arcam - Meridian

papaleo

#3358
Door een vervelende en nog niet opgeloste stroom storing hier in huize/HT Papaleo zal ik voorlopig op een houtje moeten bijten want mede in deze groep zit ook mijn elektrische bedienbare filmdoek welke ik nu/voorlopig niet kan laten zakken. :nopompom:
En aangezien de stroom aansluiting van het doek boven het plafond zit kan ik deze niet ff makkelijk voorzien van stroom vanuit een andere groep. :-\
En dan heb ik destijds een speciale/aparte groep laten aanleggen voor 'al' mijn hifi/video apparatuur...en laat ik nu net het filmdoek daar niet op hebben aangesloten  :-\ vond ik ook niet nodig

Door onverklaarbare reden en zomaar opeens blijft steeds de aardlek en de zekering er uit knallen...
Ik heb er al wel een Electricien bij gehaald maar die kon dit ook niet ff snel oplossen...aangezien hij het op het moment erg druk heeft komt hij pas over 2 weken bij mij om het probleem aan te pakken en hopelijk op te lossen.

Het is nu al 4 dagen geleden dat ik voor het laatst een film heb kunnen opzetten en heb nu al last van afkick verschijnselen  :D
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

buckler

Aiiiii dat is enorm balen Leo.
Zeker met al die regen van de laatste tijd want dan kijkt het altijd al prettiger film binnenshuis dan wanneer de mussen van het dak afvallen...
Nog ff vol houden kerel
JVC NZ9 , MadVR Envy , Panamorph Palladin DCR , Stewart StudioTek 100  2.40:1 , Trinnov Altitude 16 , MK Sound MPS2520P (5X) - X15+ push pull (2X) - MP150 (atmos) Parasound , ROGOZ-audio speaker stands , ATV 4K CineMike , Oppo UDP 203 CineMike stuffe 2 , Isotek

reza

#3360
Ooh Leo...
Dat zijn geen grappen :blink:
Vervelend zeg. Als je het echt niet meer uit kan houden dan ben je welkom hoor. ( Ook als je het wel uit kan houden ben je welkom :D )

Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Marco66

Dat is balen man, hopelijk snel een oplossing.
Woonkamer: Marantz SC-7S1, AUDIOPHONICS AP300-S250NC, Auralic Altair, Totem Arro.
Ht: Classe Sigma SSP MK2 & AMP5, Totem Tribe 1 LCR, Totem Mite, M&K Sound V10, JVC DLA-X7900, Panasonic DP-UB9004, Dune HD Max Vision 4K, Lumene Movie Palace 92 inch

PascalP

Video: JVC DLA-N7 Cinemike Stufe Performance - HiViLux 21:9 310cm breed
Audio: Bryston SP4 processor + 4x Parasound JC1 (L/R/Rear Surrounds) - Parasound A51 (Center + Atmos) - Parasound A21 (Side Surrounds)
Speakers: 3x MK Sound S300 (LCR) - 2x MK Sound MP300 (Side Surround) - 2x MK Sound S300 (Rear Surround) - 4x MK Sound MP150 (Atmos) - 4x Ken Kreisel DXD-12012
Sources: Oppo UDP-203 Cinemike Stufe 2 - Apple TV 4K 2021 - Technics SL-1210MK2 + Ortofon Bronze + Parasound Zphono

papaleo

Thx jongens...
Medeleven verzacht de 'pijn' al een heel stuk  ;)
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

SV..S

Aardlek en zekering is 1? Als in een aardlekautomaat? De automaat zelf stuk misschien? Makkelijk te testen door de afgaande leiding af te koppelen. Als de automaat dan nog steeds niet in te schakelen is dan is de automaat defect.




Oppo bdp-95/          JBL Ti-k10, JBL Ti-K2
Jl Audio F113         Jvc Dla-x5000
Arcam avr 550           panasonic tx-p42g15

blue-eyes

Wel goed van dit forum, materialistisch issue, ik dacht eerst dat er iets vreselijks was gebeurd :D


Sterkte Leo :P ;)
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Teejoo

Zul je net zien dat het scherm de veroorzaker is.. Afwachten dus.

Richard70…

Er zijn toch wel meer elektriciens bij jou in de buurt?
Ik ging echt geen twee weken wachten  :D
Beeld; JVC NZ8. Adeo Reference Grey. Processor; Lyngdorf mp40 Versterking. Arcam PA240 Arcam PA720.Speakers.Front M&K S150 Center M&K S150 Surround M&K S150 Atmos. 4 Klipsch inbouw. Subwoofer .Dual M&K X12
Bronnen; Oppo 203. Apple tv 4K.  Zidoo 1000.

Jean Sibelius

Vervelend Leo... hopelijk is de veroorzaker snel gevonden en is het relatief makkelijk te herstellen
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

papaleo

Citaat van: SV..S op juli  4, 2021, 11:08:04
Aardlek en zekering is 1? Als in een aardlekautomaat? De automaat zelf stuk misschien? Makkelijk te testen door de afgaande leiding af te koppelen. Als de automaat dan nog steeds niet in te schakelen is dan is de automaat defect.

De aade had ik er al zelf eraf gehaald in de zekeringkast en zo bleef de aardlek wel zitten en dacht het probleem voor the time being getackeld te hebben maar na verloop van tijd sprong toch ook de zekering-automaat er uit... :nopompom:

Citaat van: Blue-Eyes op juli  4, 2021, 11:15:37
Wel goed van dit forum, materialistisch issue, ik dacht eerst dat er iets vreselijks was gebeurd :D


Sterkte Leo :P ;)
Hahaa... :D
Thx... :thumbs-up:

Citaat van: Teejoo op juli  4, 2021, 12:06:48
Zul je net zien dat het scherm de veroorzaker is.. Afwachten dus.

Daar heb ik dus ook aan zitten denken... :-\

Mocht het zo zijn dat de 'deckenbau-leinwand' het probleem zou zijn en de Somfy motor kapot is en ik het systeem zou moeten verwijderen om er bij te komen is de kans groot dat ik van de 'nood een deugd' maakt en er gelijk een groter doek in gaat plaatsen dan zou het plafond natuurlijk wel aangepast moeten worden èn ik zal moeten kijken of ik wel gaat uitkomen met de huidig plek waar de projector nu staat.

Citaat van: rdebruin op juli  4, 2021, 13:25:52
Er zijn toch wel meer elektriciens bij jou in de buurt?
Ik ging echt geen twee weken wachten  :D

4 eletriciens gebeld allemaal geen tijd... :nopompom:
En deze Electricien ken ik persoonlijk dan wacht ik liever op iemand wie al meer voor mij gewerkt heeft.


Citaat van: Jean Sibelius op juli  4, 2021, 14:44:49
Vervelend Leo... hopelijk is de veroorzaker snel gevonden en is het relatief makkelijk te herstellen
Hoop ik ook Jan,Vingers crosed... ;)
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

Richard70…

Beeld; JVC NZ8. Adeo Reference Grey. Processor; Lyngdorf mp40 Versterking. Arcam PA240 Arcam PA720.Speakers.Front M&K S150 Center M&K S150 Surround M&K S150 Atmos. 4 Klipsch inbouw. Subwoofer .Dual M&K X12
Bronnen; Oppo 203. Apple tv 4K.  Zidoo 1000.

papaleo

Wellicht loop ik op de zaken vooruit maar 'stel'....

Stel dat de motor van mijn/het 100" (203cm) Spalluto WS S DE 4-Format deckeneinbau doek is die de stroom storing problemen hier geeft en deze zou uit mijn plafond genomen worden om zo het probleem er uit te kunnen halen/op te lossen dmv bij voorbeeld een nieuwe Somfy motor (mocht dit mogelijk zijn) zit ik er serieus over na te denken om dan gelijk een maatje groter 224cm doek te nemen...natuurlijk zou het gat/de opening in mijn plafond dan iets groter gemaakt moeten worden dit zou in mijn ogen niet het moeilijkste zijn het is meer dat het gat maar naar één zijde groter gemaakt kan worden en dat dus nieuwe doek maar naar één zijde opgeschoven kan worden en dat hierdoor de JVC/projector dan niet meer 100% in het midden van het doek zal komen te staan...de pj tov het grotere (224cm) doek zal dan wat 'uit lood' gaan staan.
De JVC/projector zou in de vaste hushbox nog ongeveer 5 a 6cm kunnen opschuiven naar de bewuste zijde waar het evt nieuwe grotere (gat) doek zal gaan komen...

Wie weet in hoeverre je de lens-shift van een N7 dan nog kan verstellen/opschuiven (ZONDER KEYSTONE!) zonder dat dit nadelige gevolgen op de beeld kwaliteit zal gaan hebben...en de ham vraag is wat ik dan evt wil wel überhaupt mogelijk in de voorgestelde situatie?

1) dit type doek heb ik nu in het plafond zitten
https://shop.wsspalluto.de/search/view/leinwaende/deckeneinbau-mehrformat/ws-s-de-4-format/ws-s-de-4-format-203cm-home-vision-be-bl-10-gain_14363.html

2)deze zou dan evt de nieuwe kunnen gaan worden
https://shop.wsspalluto.de/search/view/leinwaende/deckeneinbau-mehrformat/ws-s-de-4-format/ws-s-de-4-format-224cm-home-vision-be-bl-10-gain_14364.html

En wellicht zou ik, mocht eerder genoemde situatie aan de orde zijn..,ik geen een soortgelijke groter multiformat doek meer moeten/hoeven te nemen en gelijk moeten overstappen op een 'vaste/enkele' 21:9 formaat doek welke wel electrisch oprolbaar moet zijn..
Maar dan wil ik toch ook weer een zo groot mogelijk doek willen gaan plaatsen...mòcht dit mogelijk zijn.


Nogmaals...,ik loop op de zaken vooruit, wellicht zit het probleem wel ergens anders en hoeft het doek er wel helemaal niet uit...dan is bovenstaande (voorlopig) niet aan de orde.
Maar is het wel zo dat het probleem bij het doek zit wil ik al wel voorbereid zijn... ;)
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

denoontje


NAF

Misschien een wilde gok maar zit er op de groep waar jouw scherm op zit niet toevallig ook een buiten aansluiting?

Ik heb het zelf gehad met een groep die er keer op keer uit bleef springen en waar ik de oorzaak maar niet van kon achterhalen totdat ik mijzelf herinnerde dat ik ooit een binnen wandcontactdoos had doorgeboord naar buiten om er daar ook een buitendoos op te zetten.
Laat die laatste nu toch half vol water staan toen ik hem opende.
De pakking was gaan lekken.

Met de regen van de afgelopen dagen zou het kunnen dat je ergens buiten een vocht probleem in de groep hebt zitten die in eerste instantie alleen je aardlek triggert maar uiteindelijke je groep er uit gooit.

Succes ermee in ieder geval.



New Audio Frontiers 845 SE Special Edition (Tentlabs modified)
PS Audio Perfectwave MkII met Bridge II
Klipschorns met modified top sectie (naar Volti audio) en Werner Jagusch crossovers

Teejoo

Citaat van: papaleo op juli  5, 2021, 19:37:55
Wellicht loop ik op de zaken vooruit maar 'stel'....

Stel dat de motor van mijn/het 100" (203cm) Spalluto WS S DE 4-Format deckeneinbau doek is die de stroom storing problemen hier geeft en deze zou uit mijn plafond genomen worden om zo het probleem er uit te kunnen halen/op te lossen dmv bij voorbeeld een nieuwe Somfy motor (mocht dit mogelijk zijn) zit ik er serieus over na te denken om dan gelijk een maatje groter 224cm doek te nemen...natuurlijk zou het gat/de opening in mijn plafond dan iets groter gemaakt moeten worden dit zou in mijn ogen niet het moeilijkste zijn het is meer dat het gat maar naar één zijde groter gemaakt kan worden en dat dus nieuwe doek maar naar één zijde opgeschoven kan worden en dat hierdoor de JVC/projector dan niet meer 100% in het midden van het doek zal komen te staan...de pj tov het grotere (224cm) doek zal dan wat 'uit lood' gaan staan.
De JVC/projector zou in de vaste hushbox nog ongeveer 5 a 6cm kunnen opschuiven naar de bewuste zijde waar het evt nieuwe grotere (gat) doek zal gaan komen...

Wie weet in hoeverre je de lens-shift van een N7 dan nog kan verstellen/opschuiven (ZONDER KEYSTONE!) zonder dat dit nadelige gevolgen op de beeld kwaliteit zal gaan hebben...en de ham vraag is wat ik dan evt wil wel überhaupt mogelijk in de voorgestelde situatie?

1) dit type doek heb ik nu in het plafond zitten
https://shop.wsspalluto.de/search/view/leinwaende/deckeneinbau-mehrformat/ws-s-de-4-format/ws-s-de-4-format-203cm-home-vision-be-bl-10-gain_14363.html

2)deze zou dan evt de nieuwe kunnen gaan worden
https://shop.wsspalluto.de/search/view/leinwaende/deckeneinbau-mehrformat/ws-s-de-4-format/ws-s-de-4-format-224cm-home-vision-be-bl-10-gain_14364.html

En wellicht zou ik, mocht eerder genoemde situatie aan de orde zijn..,ik geen een soortgelijke groter multiformat doek meer moeten/hoeven te nemen en gelijk moeten overstappen op een 'vaste/enkele' 21:9 formaat doek welke wel electrisch oprolbaar moet zijn..
Maar dan wil ik toch ook weer een zo groot mogelijk doek willen gaan plaatsen...mòcht dit mogelijk zijn.


Nogmaals...,ik loop op de zaken vooruit, wellicht zit het probleem wel ergens anders en hoeft het doek er wel helemaal niet uit...dan is bovenstaande (voorlopig) niet aan de orde.
Maar is het wel zo dat het probleem bij het doek zit wil ik al wel voorbereid zijn... ;)
DE JVC heeft best een flinke side shift. Maar dat kun je natuurlijk eenvoudig testen of dat genoeg is.