Papaleo's 4K/HDR DolbyAtmos huiskamer HT

Gestart door papaleo, juli 8, 2011, 22:58:19

« vorige - volgende »

0 leden en 9 gasten bekijken dit topic.

papaleo

@Teejoo
Ten eerste mijn laatste posten zijn beslist geen aanval op die wie een Trinnov hebben  ;)

Het had echt niet veel gescheeld...,of er was hier een Trinnov bestelling uitgegaan, op een gegeven moment dacht ik van..,pfff ik zie het wel hoor of ik de Trinnov tzt nou wel of niet onder de knie zal gaan krijgen kwa roomcorrectie...maar van de week kreeg ik met de Lyngdorf zo'n mooi aanbod dat ik wel gek moest zijn om dan toch voor de Trinnov te zijn gegaan want beide stonden wbt voorkeuren op gelijke hoogte waar de Lyngdorf in mijn geval toch een streepje voor had wbt de eenvoud van de roomcorrectie.
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

Teejoo

Citaat van: papaleo op juni 19, 2020, 20:40:31
@Teejoo
Ten eerste mijn laatste posten zijn beslist geen aanval op die wie een Trinnov hebben  ;)

Het had echt niet veel gescheeld...,of er was hier een Trinnov bestelling uitgegaan, op een gegeven moment dacht ik van..,pfff ik zie het wel hoor of ik de Trinnov tzt nou wel of niet onder de knie zal gaan krijgen kwa roomcorrectie...maar van de week kreeg ik met de Lyngdorf zo'n mooi aanbod dat ik wel gek moest zijn om dan toch voor de Trinnov te zijn gegaan want beide stonden wbt voorkeuren op gelijke hoogte waar de Lyngdorf in mijn geval toch een streepje voor had wbt de eenvoud van de roomcorrectie.
Zo zie ik het echt niet hoor! Ik reageerde meer op de gekopieerde AVForum post.

Zoals aangegeven heb je een top keuze gemaakt en ga je wat meemaken na jaren Marantz.

papaleo

Op mijn bucket list stonden uiteindelijk nog 4 processors welke kwa prijs niet eens met elkaar te vergelijken waren want de laatste was veel goedkoper in aanschaf...

1)Lyngdorf MP-60
2)Trinnov AL16
3)Lyngdorf MP-40
4)Acurus Muse
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

RvD

In je top 4 ontbreekt eigenlijk nog Storm Audio MKII nog. In deze prijsklasse kun je geen verkeerde keuze maken elk merk heeft zijn plus en min punten. Natuurlijk is ook belangrijk wat je onderaan de streep uiteindelijk betaald en bij onder andere Trinnov is het gewoon lastiger om een mooie korting te krijgen.

Gefeliciteerd met de aanschaf en ik had ook echt niet verwacht dat je blindelings deze dure aankoop zou doen zonder thuis demo, bij projectoren ben je altijd kritisch voor aanschaf. Je oude Marantz ga je sowieso heel ver achter je laten daar is geen twijfel over mogelijk.

Ben benieuwd naar je ervaring binnenkort.  :music:
Speakers: Quadral Aurum Titan 9 - Base Titan 9 - Phase 9 CM - Ascendo Passive 6 Wedge 30 CM - MK Sound X15+ (2x)
Pre/amps: Trinnov Altitude/Amplitude 16
Bronnen: Oppo UDP-203 Final edition CineMike - Apple TV4K 2021 CM - Zappiti Reference CM - PS5 TV: LG OLED77G26LA  Streaming: Silent Angel Rhein Z1 V2 - CineMike Netwerkswitch - Roon Lifetime Diverse: 2 aparte stroomgroepen - Gigawatt PowerPrime DC - Furutech - Keces P8 CM - Audioquest Dragon 48 CM - Inakustik - CineMike netkabels (10x) DC Kabels (2x) - Trinnov Breakout Cable (2x) - Artnovion - Sonitus

vik

Nice Leo! Veel plezier ermee en ik lig nog steeds in een deuk om jouw uitspraak..

Lyngdorf Room Perfect is "Poepen zonder drukken"   :P :P


Citaat van: papaleo op juni 18, 2020, 14:31:03
De kogel is wbt een andere Processor door de kerk... :pompom:

Nu ik uiteindelijk de basis hier goed op orde heb,en daar bedoel ik mee dat ik nu eindelijk mijn geluid (ook uit de centerspeaker) op orde heb ben ik niet terughoudend meer om een andere processor aan te gaan schaffen ik was namelijk bang dat wanneer ik hier een andere Pro zou gaan krijgen ik nog steeds met een belabberde centerspeaker geluid zou moeten dealen en ik dus het geluid ook niet zou gaan goed krijgen door de aanschaf van een nieuwe processor.

Nu hoor ik jullie denken...mààr het geluid is nu toch naar je zin...,waarom dan tóch een nieuwe/andere processor...dit alles is eigenlijk allemaal begonnen om ruimte te creëren in mijn rack om daar ook tzt de Envy in kwijt te kunnen.
En aangezien de Marantz mijn rack gaat verlaten en ik door de keuze van een 'lagere' Pro de laatste extra 5 centimeters creëer zal er ook daarvoor evt een plekje vrij zijn in mijn rack.

Ik ben namelijk zover dat ik een Lyngdorf MP-60 hier bij me thuis ga verwelkomen...alleen nog eens worden over de aanschafprijs en de handtekening gaat gezet worden en als ik de verkopende partij mag (hopen) geloven dan zullen we zaak wellicht vandaag gaan beklinken...
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

papaleo

#2380
Storm Audio heeft net zo als JBL op mijn lijstje gestaan deze twee zijn Dirac gerelateerde merken....waar ik na wat ik de laatste tijd  over gelezen had terughoudend van was geworden.

Edit,
En in mijn achterhoofd speelt ook nog dat ik nog steeds ruimte wil creëren in mijn rack voor een evt Envy neer te kunnen zetten en aangezien de StormAudio net zo hoog/of zelfs hoger is als de Marantz AV8805 was dit geen optie voor mij.
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

Staaled

#2381
Citaat van: papaleo op juni 16, 2020, 16:41:30
Ik MOET gewoon Eerst de center uit zijn kastje/omhulsel gaan halen alvorens ik andere dingen gaat bedenken om dit goed te kunnen gaan krijgen om dit te kunnen uitsluiten.
klopt


edit : een mosterdpost gezien het al opgeliost is en je prachtige aanschaf hebt gedaan. De Lyngdorf staat ook hoog op mijn audiolijst, maar mijn audiolijst vwb hardware staat laag tussen de andere lijstjes. ;D
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

papaleo

En mede daardoor kon ik aanpassingen aan de centerspeaker doen en heb ik het 'slechte' geluid grotendeels kunnen tackelen.
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

Staaled

Citaat van: papaleo op juni 20, 2020, 08:43:08
En mede daardoor kon ik aanpassingen aan de centerspeaker doen en heb ik het 'slechte' geluid grotendeels kunnen tackelen.
:thumbs-up:

Een center opsluiten maakt dat ie boxig gaat klinken zoals je ervaren hebt.
Doe maar eens een kartonnen doos om een mannenhoofd...... :D
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

Staaled

en heb mijn eerdere post wat aangepast.
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

PascalP

Citaat van: vik op juni 20, 2020, 08:21:53
Nice Leo! Veel plezier ermee en ik lig nog steeds in een deuk om jouw uitspraak..

Lyngdorf Room Perfect is "Poepen zonder drukken"   :P :P

Lol, die had ik nog niet gehoord :P
Video: JVC DLA-N7 Cinemike Stufe Performance - HiViLux 21:9 310cm breed
Audio: Bryston SP4 processor + 4x Parasound JC1 (L/R/Rear Surrounds) - Parasound A51 (Center + Atmos) - Parasound A21 (Side Surrounds)
Speakers: 3x MK Sound S300 (LCR) - 2x MK Sound MP300 (Side Surround) - 2x MK Sound S300 (Rear Surround) - 4x MK Sound MP150 (Atmos) - 4x Ken Kreisel DXD-12012
Sources: Oppo UDP-203 Cinemike Stufe 2 - Apple TV 4K 2021 - Technics SL-1210MK2 + Ortofon Bronze + Parasound Zphono

papaleo

Citaat van: Staaled op juni 20, 2020, 08:45:44
en heb mijn eerdere post wat aangepast.

;)
Ik stond versteld dat door twee kleine ingrepen het al zo goed is geworden.
Achteraf denk ik nu...dit had ik al veel eerder moeten doen.
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

papaleo

Citaat van: vik op juni 20, 2020, 08:21:53
Nice Leo! Veel plezier ermee en ik lig nog steeds in een deuk om jouw uitspraak..

Lyngdorf Room Perfect is "Poepen zonder drukken"   :P :P

Thx,Vik.

Citaat van: PascalP op juni 20, 2020, 08:58:02
Lol, die had ik nog niet gehoord :P

:D
Als iets makkelijk kan/gaat word deze uitspraak hier vaak in de mond genomen...
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

Martijnst1990

Is de handtekening eigenlijk al gezet inmiddels? ;D Of heb ik dat gemist door alle posts?
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

papaleo

Citaat van: Martijn90 op juni 20, 2020, 09:06:49
Is de handtekening eigenlijk al gezet inmiddels? ;D Of heb ik dat gemist door alle posts?


Het zo maar eens kunnen dat ik dit ben vergeten te melden... :D
Maar bij deze kan ik vertellen dat de bestelling een feit is.  :smile:
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

Martijnst1990

#2390
Citaat van: papaleo op juni 20, 2020, 09:10:03

Het zo maar eens kunnen dat ik dit ben vergeten te melden... :D
Maar bij deze kan ik vertellen dat de bestelling een feit is.  :smile:
Nu echt gefeliciteerd dan!  :headbanging: Wanneer komt die?
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

papaleo

Thx.
Als alles volgens plan verloopt ergens eind volgende week.
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

Staaled

Citaat van: papaleo op juni 20, 2020, 09:00:38
;)
Ik stond versteld dat door twee kleine ingrepen het al zo goed is geworden.
Achteraf denk ik nu...dit had ik al veel eerder moeten doen.
Het zijn misschien kleine ingrepen in de beleving omdat ze geen geld kosten  ;) ,maar voor het geluid zeer wezenlijk zoals gebleken. :thumbs-up: :music:
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

reza

Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

DVDmartinDVD

Gefeliciteerd Leo, ben zeer benieuwd naar de Lyngdorf in vergelijk met wat je had.
Samsung 82Q950R / NAD M17.2 M27 / Luxman L590x / Mola Mola Tambaqui / Grimm MU1 /
OPPO UDP205 CM Final / Melco S100 / Dynaudio Confidence 20 / Contour 20i 25ci / Velodyne DD15+ /
M-Way 3DW ref kabels en Purecable MSTR

papaleo

Citaat van: DVDmartinDVD op juni 20, 2020, 19:28:08
Gefeliciteerd Leo, ben zeer benieuwd naar de Lyngdorf in vergelijk met wat je had.
Dankje Martin.
Ook ik  ;)
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

papaleo

#2396
Vandaag een 'nieuwe' ontmoeting gehad met een forumlid genaamd (Peter) alias 'skoebiedoe' leuk om hem te hebben mogen ontmoeten de reden van zijn bezoek aan mij was dat hij interesse had in mijn Marantz AV8805 welke in de verkoopsectie staat.
Een kleine demo was genoeg om hem er van te overtuigen dat dit was wat hij zocht in deze mooie machine ,de zaak was dan ook snel beklonken...
Na nog even de bankzaken uitgewisseld te hebben vertrok Peter weer huiswaarts/Antwerpen ,weliswaar nog zonder Marantz hij komt de Marantz later in de week afhalen na dat de financiën/bankzaken geregeld zijn.

Peter ik wil je op voorhand alvast veel plezier toewensen met je nieuwe aankoop...en we spreken elkaar de aankomende week nog voor de afhaal afspraak.

https://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=176209.0

En Peter kijk nog even in je inbox want je hebt nog een PM van mij... ;)


Oohja zo zijn er ook altijd wel van die 'kapers op de kust' die proberen 'onder iemands anders zijn duiven te willen gaan schieten'
Een 'Handelaar' die het niet schroomt om het voor jouw te willen gaan verpesten voor een doel, om er zelf beter van te willen worden...zelfs door n handelaar waar ik al vele malen zaken mee gedaan heb gedaan in het verleden.

Ik wil en zal natuurlijk geen namen noemen maar wanneer desbetreffende dit leest hoop ik dat hij zich aangesproken voelt en het schaamrood op de wangen gaat krijgen...want eerlijk gezegd vind ik 'het' wel n beetje zielig dat je dit wil flikken.
We zitten hier tenslotte niet op Marktplaats,dat daar dit soort praktijken zich voordoen ala...,maar hier...,nee dit had ik hier niet verwacht.
Hier is het (dacht ik) meer van het elkaar te gunnen tóch...,maar ik zal wel iets te naïef zijn en dat het hier ook gewoon de grote mensen wereld is
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

skoebiedoe

Hallo Leo ,

Ben juist terug .

Bedankt om mij zo gastvrij te ontvangen en heb er ook van genoten en inderdaad altijd een plezier om iemand van het forum te ontmoeten in het echte leven .

We spreken elkaar nog wel . ;)


papaleo

#2398
Citaat van: skoebiedoe op juni 21, 2020, 16:37:54
Hallo Leo ,

Ben juist terug .

Bedankt om mij zo gastvrij te ontvangen en heb er ook van genoten en inderdaad altijd een plezier om iemand van het forum te ontmoeten in het echte leven .

We spreken elkaar nog wel . ;)

Ik geef je gelijk een seintje wanneer je de Marantz kan komen ophalen.. ;)
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

papaleo

#2399
Ik heb vandaag én een moderator én ik heb 'hem' persoonlijk daarover benaderd dit wacht ik even af.

Edit
Ik heb zojuist contact gehad met deze 'handelaar' en volgens hem is hij niet de enige die deze 'praktijken' uithaalt, in zijn ogen heeft hij niets verkeerds gedaan...volgens hem word dit bij schering en inslag gedaan op het forum, als hij het niet had gedaan dan had een ander het wel gedaan.
Bij mijn weten is het er maar een geweest die dit heb uitgehaald...en dus niet meer of een andere forum-sponsor.

Het beste is volgens mij mocht iemand iets willen verkopen op het forum je de evt potentiële koper je laat contacten via pm zo kunnen de evt aasgieren je ook niet de kaas van het brood af eten...

Get goede nieuws is dat de verkoop van mijn AV8805 nu definitief is... :pompom:
Maw een Happy-end  ;) .
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels