A Woman’s Nightmare….

Gestart door twani, juni 25, 2011, 16:21:10

« vorige - volgende »

0 leden en 24 gasten bekijken dit topic.

twani

Heus, we luisteren nog steeds Dark Ambient....

Kowalski Room met One Night on Capistrano Beach....

Lekker vaagggggh :pompom:

twani

Regenachtige dag dus nog maar weer eens een Luxman op de werktafel ontboden....



twani

Wat nieuwe lampjes, een poets en onderhoudsbeurtje all niet kunnen doen...

Dé SQ700X en de WL700....   Ze horen bij elkaar, al vanaf 1972 in dit geval.....

Een van de best klinkende tuners überhaupt...






MarKath

Prachtige combi[emoji106][emoji106][emoji106]

Verstuurd vanaf mijn VOG-L29 met Tapatalk

Je kunt beter rijk leven dan rijk sterven!

twani


minplus

If nothing goes right, go left
If nothing's left, go right

twani


VlisChris

Topic titel ff aanpassen.
"A woman's nightmare! Doe tegenwoordig maar Luxman" :-X :D
Sorry. Moest het toch eens voorstellen :tongue2:
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Hannibal_

Woonkamer: Rega Elicit MK3/Exon 3/Apollo 35th Anniversary Special Edition/P2+,
Mytek Liberty/Farad super 3, Totem Forest, Eversolo DMP-A6 Master Edition, Sonos Magna Connect
Eetkamer: B&O beocenter 8500+Sonos+RL 60.2.

twani

Citaat van: Hannibal_ op juni  6, 2022, 07:08:09
Man, wat ziet dat er cool uit

Kan er niks aan doen maar ik word hier veel blijer van dat allernieuwste digitale spul.

Alleen m'n bronnen zijn (op de tuners na) digitaal...

Dit leeft en vooral, heeft al geleefd.....    Als je dan ziet dat de trafo van een simpele Luxman FM tuner al zwaarder is dan waarmee menig moderne versterker het moet doen.....

Pjotr27

Koop eens een hele oude CD speler (een van de 1e gemaakte) en sluit die maar aan... Ik denk dat je schrikt hoe goed dat klinkt..
Sansui Au-8500, Spring Audio 2a3 versterker, Pel luidsprekerkabels, Ocos kabels, Pel Interlinks, AudioMaat stekkerblok, Aurel Bryan field coil speakers, Spring Audio 1540 dac, M-Way netkabels, Ilusi Audio hoofdtelefoonversterker, Audio Technica ATH-W1000X hoofdtelefoon.

twani

#17068
Citaat van: Pjotr27 op juni  7, 2022, 19:09:51
Koop eens een hele oude CD speler (een van de 1e gemaakte) en sluit die maar aan... Ik denk dat je schrikt hoe goed dat klinkt..

Ik denk dat ik je begrijp én het met je eens ben . Alhoewel we nogal eens van mening verschillen veronderstel ik dat we qua gewenste klankkleur van de installatie redelijk kort op elkaar zitten.

Ook al gezien de recente verhandeling over de 47Labs dac alwaar nogal wat mensen opzichtig door de mand vielen vanwege een totaal gebrek aan ervaring met deze spullekes, alsmede de openheid van geest om zich überhaupt voor te kunnen stellen dat zo'n afzichtelijk doosje zó goed kan klinken..

Zo óók overigens geldt dit voor de good old FM tuner waarbij een goed exemplaar tesamen met een goede kwaliteit FM zender echt niet voor een mooi stukje vinyl hoeft onder te doen...

Ach, laat ze maar....

Pjotr27

Ja dat is het mooie, we hoeven het niet eens te zijn. Toch denk ik dat qua geluid we elkaar niet veel ontlopen. En de keer dat ik je in het echt ontmoette was gezellig. Dat is het mooie van zo'n forum, delen van ervaringen maar ook accepteren dat de ander er anders overdenkt. Groet!
Sansui Au-8500, Spring Audio 2a3 versterker, Pel luidsprekerkabels, Ocos kabels, Pel Interlinks, AudioMaat stekkerblok, Aurel Bryan field coil speakers, Spring Audio 1540 dac, M-Way netkabels, Ilusi Audio hoofdtelefoonversterker, Audio Technica ATH-W1000X hoofdtelefoon.

chansig

#17070
Citaat van: twani op juni  7, 2022, 22:17:52
Ook al gezien de recente verhandeling over de 47Labs dac alwaar nogal wat mensen opzichtig door de mand vielen vanwege een totaal gebrek aan ervaring met deze spullekes, alsmede de openheid van geest om zich überhaupt voor te kunnen stellen dat zo'n afzichtelijk doosje zó goed kan klinken..

Ach Twani ook wij begrijpen elkaar goed.

Dat hele verkooptopic was een vaag gebeuren. Geen enkel apparaat kan klinken zoals de beste man het deed verkopen. Want dat was behoorlijk vernaggeld om het maar zo te zeggen.

Gr. Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

twani

#17071
Citaat van: chansig op juni  8, 2022, 16:48:03
Ach Twani ook wij begrijpen elkaar goed.

Dat hele verkooptopic was een vaag gebeuren. Geen enkel apparaat kan klinken zoals de beste man het deed verkopen. Want dat was behoorlijk vernaggeld om het maar zo te zeggen.

Gr. Hans

Jazeker, niets kan er tussen ons beiden komen Hans :D

Vond t vooral jammer omdat het hier juist zo'n heroïsch goed klinkende DAC betrof.  Die verdiende een dergelijke einde van een verkooptopic niet....

chansig

Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

twani

Zó, de totaal revisie van de Luxman SQ507X is klaar....     Zie vóór en zie ná....


Vóór....

twani