A Woman’s Nightmare….

Gestart door twani, juni 25, 2011, 16:21:10

« vorige - volgende »

0 leden en 27 gasten bekijken dit topic.

Tinus_

Ziet er weer fraai uit Theo.

Ik zie dat je de topictitel ook hebt aangepast naar Luxman.
Als je van vintage merken houdt, en waarom ook niet, kan je ook een kijken naar Accuphase. Die hebben ook schitterende apparaten. Al zijn bepaalde onderdelen niet meer te krijgen, ook aftermarket niet meer.
Rebuilding my HT

twani

Citaat van: Tinus_ op maart 31, 2022, 11:52:12
Ziet er weer fraai uit Theo.

Ik zie dat je de topictitel ook hebt aangepast naar Luxman.
Als je van vintage merken houdt, en waarom ook niet, kan je ook een kijken naar Accuphase. Die hebben ook schitterende apparaten. Al zijn bepaalde onderdelen niet meer te krijgen, ook aftermarket niet meer.

THX. Dat is inderdaad de andere grote liefde op versterkergebied. Wel de oudere modellen graag.

Een mooie 309V staat nog op de hitlist :)

Golfer

Yamaha RX-A3070(woonkamer), Parasound 2250, Rotel RB-990BX, Marantz SA8005, Sony UBP-X800M2, LG 50NANO886PB, Philips FB-825 (zitgedeelte), FB-860 (eetgedeelte), FB-821 en een Dali Zensor Vocal. Yamaha WXA-50 (keuken met no-name inbouw plafondspeakers), WXC-50 (kantoor), Rotel RB-1080 (kantoor), B&O Penta's III en JBL E50 (kantoor).

twani


dre73

Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.


Tinus_

Rebuilding my HT

twani

Inmiddels een über zeldzaam origineel Luxman hifi meubel op de kop weten te tikken.

Even wrijven, poetsen, schuren en oliën en hij is weer prachtig..


mmuetst

#16984
Wel lux man  :D
Prijs van die vintage versterkers gaat nergens meer over €650,- voor een Luxman L-309v.
Geniet van Audio, maar betaal met mate.

twani

#16985
Citaat van: mmuetst op april  3, 2022, 16:40:29
Wel lux man  :D
Prijs van die vintage versterkers gaat nergens meer over €650,- voor een Luxman L-309v.


Mee eens...


Voor dat geld moet het ding doorgaans nog wel serieus onder het mes ook nog.....

addesmo


Hannibal_

Wow!

Wat mooi man! Dat de tekening op het meubel ook zooo mooi overeenkomt met de unit.
Super gaaf!
Woonkamer: Rega Elicit MK3/Exon 3/Apollo 35th Anniversary Special Edition/P2+,
Mytek Liberty/Farad super 3, Totem Forest, Eversolo DMP-A6 Master Edition, Sonos Magna Connect
Eetkamer: B&O beocenter 8500+Sonos+RL 60.2.

Hannibal_

Waarom heet het eigenlijk nog, a woman's nightmare?
Die moeten dit toch ook esthetisch okay vinden?
Woonkamer: Rega Elicit MK3/Exon 3/Apollo 35th Anniversary Special Edition/P2+,
Mytek Liberty/Farad super 3, Totem Forest, Eversolo DMP-A6 Master Edition, Sonos Magna Connect
Eetkamer: B&O beocenter 8500+Sonos+RL 60.2.

Vinyl_Fuchs

#16989
Die eerste vrouw die graag een huis volgestouwd met hifi wil hebben, moet nog geboren worden. ;)
Alhoewel ik lijk er toch één gevonden te hebben. 8)
Main set: NAT Audio Plasma R (vv) en 2x Se1 mk2 (ev), Marantz ND8006, Sony SCD 555 ES, ASR Basis Exclusive x2 phonoversterker, Transrotor Massimo Nero TMD incl. 12 inch Reed 2G Macassar Ebony met Denon DL-A100, Klipsch La Scala (1998 met ALK mod.)

twani

#16990
Pure waanzin :inlove:

twani

Citaat van: Hannibal_ op april  3, 2022, 18:07:45
Waarom heet het eigenlijk nog, a woman's nightmare?
Die moeten dit toch ook esthetisch okay vinden?

Ze vindt het prachtig....



Zolang het niet in de huiskamer staat :D

twani

Citaat van: Hannibal_ op april  3, 2022, 18:06:29
Wow!

Wat mooi man! Dat de tekening op het meubel ook zooo mooi overeenkomt met de unit.
Super gaaf!

Leuk hé :)




twani

Een paar van dit soort modellen heb ik ook maar de klank pakt me nét even minder dan de liquide inkijkbare zijdezachte sound van m'n Luxmans...

Een smaakdingetje denk ik...



Vinyl_Fuchs

Main set: NAT Audio Plasma R (vv) en 2x Se1 mk2 (ev), Marantz ND8006, Sony SCD 555 ES, ASR Basis Exclusive x2 phonoversterker, Transrotor Massimo Nero TMD incl. 12 inch Reed 2G Macassar Ebony met Denon DL-A100, Klipsch La Scala (1998 met ALK mod.)