A Woman’s Nightmare….

Gestart door twani, juni 25, 2011, 16:21:10

« vorige - volgende »

0 leden en 32 gasten bekijken dit topic.

twani

Onder het mom, projecten kun je nooit genoeg hebben inmiddels náást het Dynaudio fineer project ook begonnen met het optisch en technisch op punt zetten van de pas verworven Rotel RA1312. (Bouwjaar 1976)

Vanavond gepoetst met de altijd prima werkende Turtle Wax en volgende week weg voor een grote onderhoudsbeurt.

Mén wat een machine 😍

In 76 wisten ze nog hoe je een versterker moest bouwen .

Gedraaide vólaluminium knoppen enz enz.


Kan niet wachten om deze in m'n 2e set te hangen...


Xander32

Zelf heb ik er de ballen verstand van, maar de versterker oogt mooi schoon van binnen, er lijkt erg goed mee om gesprongen te zijn.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

twani

Citaat van: Xander32 op september 12, 2021, 11:58:04
Zelf heb ik er de ballen verstand van, maar de versterker oogt mooi schoon van binnen, er lijkt erg goed mee om gesprongen te zijn.

We gaan t zien volgende week als ie de meetbank óp gaat😉



DofN

INADE - The Incarnation Of The Solar Architects - 03 A Lefthanded Sign


You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

twani

Vaak ben je te bang....

T fineren van de Dynaudio Contour S1.4 is begonnen ....


Marco66

Woonkamer: Marantz SC-7S1, AUDIOPHONICS AP300-S250NC, Auralic Altair, Totem Arro.
Ht: Classe Sigma SSP MK2 & AMP5, Totem Tribe 1 LCR, Totem Mite, M&K Sound V10, JVC DLA-X7900, Panasonic DP-UB9004, Dune HD Max Vision 4K, Lumene Movie Palace 92 inch


NAF

  :worship:

Ziet er al heel netjes uit.
Prachtige getekend fineer trouwens.

New Audio Frontiers 845 SE Special Edition (Tentlabs modified)
PS Audio Perfectwave MkII met Bridge II
Klipschorns met modified top sectie (naar Volti audio) en Werner Jagusch crossovers

twani

Weer verder met de bovenkant....

2 zijdig Insmeren met Bisontix en 20 minuten wachten alvorens te plakken..

Xander32

Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

twani


twani

De tekening nét niet helemaal op elkaar aansluitend maar dat zie ik zelfs bij fabrieks speakers veel voorkomen...


Is ook verdomd lastig als je én moet snijden én rekening moet houden met de volop aanwezige scheuren in het fineer....

Ik zeg maar zo, in de imperfectie schuilt de schoonheid 😁

In dit geval .....🙄

Overigens zit ik er na twee zijden fineren weer helemaal ín.

T is gewoon hartstikke leuk werk 😉

minplus

Ook mijn ervaring met het fineren. Maar erg mooi. 8)
Net als die Rotel trouwens. Wat maakten ze toen een mooie versterkers.
If nothing goes right, go left
If nothing's left, go right

Dura

Dat gaat vast prachtig worden, mooie keuze geweest dat fineer 😍
Harbeth P3ESR, Powernode N330, LG G3 55' less is more.

minplus

If nothing goes right, go left
If nothing's left, go right

dre73

Goed bezig! 8)

Wel  vind ik 20 minuten wachten wel wat lang.

Mooi fineer trouwens! 8)
Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

brt

Focal Sopra 1 | Line Magnetic 219IA | TEAC UD-701N | Isotek Aquarius Evo3

mijkie

* Focal Alpha 50 * under construction *

twani



chansig

Citaat van: twani op september 16, 2021, 19:32:35
Alle attributen bij elkaar...

Mooi allemaal hoor. Ik word zo langzamerhand wel benieuwd naar alle mooie spullen die er bij je staan.

Gr. Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

twani

Citaat van: chansig op september 18, 2021, 09:42:36
Mooi allemaal hoor. Ik word zo langzamerhand wel benieuwd naar alle mooie spullen die er bij je staan.

Gr. Hans

Ik heb twee kamers vól Hans. Gaat eigenlijk nergens over.....

Een beetje als de  Frequence winkel waar MAZ geweest is maar dan in het klein :lookaround:

Peerless Monster

Citaat van: twani op september 17, 2021, 20:57:50
Onderwijl gaat de DA scène ook gewoon door😉

Dat laag is echt best grappig. Beetje vage muziek en doet me ergens aan denken... Leuke invloeden allemaal.
Kende het niet.
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler