A Woman’s Nightmare….

Gestart door twani, juni 25, 2011, 16:21:10

« vorige - volgende »

0 leden en 30 gasten bekijken dit topic.

DofN

#16325
Citaat van: twani op maart  6, 2021, 21:23:41
Soms moet je gewoon één van je eigen tips ter harte nemen

Geweldig album. En de (Schotse!) broers die samen Boards of Canada vormen zijn ook redelijk ongrijpbaar. Het album is een verhalenverteller. Het is naar mijn idee te afwisselend om echt tot dark-ambient gerekend te worden. Daarvoor zijn de horizonten niet uitgestrekt genoeg.



You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

twani

Citaat van: Rob46 op maart  6, 2021, 21:36:56
Interessant. Jij vindt dat veel mensen nogal 'plat' met elkaar omgaan. Anderzijds heb je niet zoveel met mensen :lookaround: En dan moet je je ook nog in de mensen enigszins kunnen verdiepen om een auto te kunnen verkopen. Kom je wel aan je targets?

Motorhuis heeft een kleine 100 verkopers.

Je kunt me in de lijstjes die de directie wekelijks stuurt structureel bijna bovenaan of zelfs bovenaan terugvinden.

Dat ik niet zoveel met mensen heb betekent niet dat ik er niets van begrijp. Integendeel juist denk ik....

Scheiden, overlijden, geboortes, ziektes, ontslag, nieuwe baan/zaak, samengestelde gezinnen met daardoor opeens 5 kinderen..

Het zijn vaak dit soort omstandigheden die aanleiding geven tot de aanschaf van een andere auto..

Meer dan gemiddeld komen er dus ingewikkelde emoties vrij, en worden besproken,  bij de aanschaf/verkoop van een auto.

Ook denk ik dat je het niet zo plat moet oppakken als ik het neerpende.....

Ik ben zelf mens, heb gevoel, empathie en compassie maar vind dus inderdaad dat de mens gemiddeld (lees veel mensen) met deze zaken in de omgang met elkaar nogal slordig en oppervlakkig omgaat...





twani

#16327
Parhelion

Tunturia Part II

DofN

Bovenstaande staat op het programma. Dit album zie ik niet of weinig voorbij komen:

Atrium Carceri
Souyuan (2008)




https://www.youtube.com/watch?v=DqFkykbDU1k

You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

remco320

Lekker hoor die plaat van Parhelion!
Wel nieuwsgierig hoe jullie de overgang tussen nummers hebben opgelost. Ik heb in Spotify het laten overlopen van nummers aangezet op 5 sec, maar soms zit ik zo in een nummer dat het nog steeds storend is dat het overgaat in het volgende.
Hoe doen jullie dat?

DofN

Waarom 5 seconden? Bij mij lopen nummers vloeiend in elkaar over.
You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

remco320

ja dat is een goeie! Blijkt een standaard van Spotify te zijn. Heb het teruggeschroefd naar 0 en dat blijkt prima te werken.
Thnx!


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

twani

#16332
En weer een nieuwe persoonlijke held in de donkere krochten van Spotify gevonden.

Waanzinnig vind ik dit :inlove:

twani

Hij dus!

Dit mogen ze draaien op mijn uitvaart!

twani


twani


twani


NAF

#16337
Ook weer even aan mijn Spotify lijst toegevoegd.
Ik moet bekennen dat ik door dit topic Dark Ambient meer en meer ben gaan waarderen.
Heerlijk ‘s avonds met de verlichting sterk gedimd en de relax fauteuil op standje onderuit.

Ik blijf de voorbij komende tips dan ook met interesse volgen.  :worship:
New Audio Frontiers 845 SE Special Edition (Tentlabs modified)
PS Audio Perfectwave MkII met Bridge II
Klipschorns met modified top sectie (naar Volti audio) en Werner Jagusch crossovers

twani

Citaat van: NAF op maart 28, 2021, 22:13:04
Ook weer even aan mijn Spotify lijst toegevoegd.
Ik moet bekennen dat ik door dit topic Dark Ambient meer en meer ben gaan wararderen.
Heerlijk 's avonds met de verlichting sterk gedimd en de relax fauteuil op standje onderuit.

Ik blijf de voorbij komende tips dan ook met interesse volgen.  :worship:

Top👌

Het is inderdaad ook het (laten) wegglijden van de soms rauwe werkelijkheid van de dag.

Ik word vooral rustig van de monotone dronetonen.. 

Iets dat mijn reguliere (te) drukdoenerij ietwat compenseert :tounge:

brt

Citaat van: twani op maart 28, 2021, 20:27:15
En weer een nieuwe persoonlijke held in de donkere krochten van Spotify gevonden.

Waanzinnig vind ik dit :inlove:

Deze ken ik voor de afwisseling ook :)
Fijn album idd!
Focal Sopra 1 | Line Magnetic 219IA | TEAC UD-701N | Isotek Aquarius Evo3

twani

#16340
Wat een nummer, wat een album :inlove:

Top top top💪🏻

Hé lé máál mijn stijl!

vanzomereng

Citaat van: twani op maart 29, 2021, 10:24:38
Ik word vooral rustig van de monotone dronetonen.. 

Heb je dan aan het forum hiero, niet voldoende  ;)
Luidsprekers: B&W 702S2,  All-In-One: Atoll SDA300-Signature,
Blue-ray player: Denon DVD-3800BD

twani

Citaat van: VANZOMERENG op maart 29, 2021, 21:17:09
Heb je dan aan het forum hiero, niet voldoende  ;)


Haha, das wel de rode draad hier :tounge2:

vanzomereng

Citaat van: twani op maart 28, 2021, 20:28:11
Dit mogen ze draaien op mijn uitvaart!

M.i.z. geen uitvaartmuziek, echter als iedereen naar dit soort muziek gaat luisteren,
zou het me niet verbazen dat het aantal uitvaarten sterk zal stijgen  :D

Nu ff serieus,  ik heb echt geprobeerd om een aantal titels m.b.t. dit genre (dark ambient?) volledig af te luisteren op spotify
en kwam uiteindelijk tot de conclusie : "stop ermee, waarom zou ik mezelf kastijden"

Sorry Twani, ik houd het liever bij mijn CD-box van Pierre Kartner :wow: 
Luidsprekers: B&W 702S2,  All-In-One: Atoll SDA300-Signature,
Blue-ray player: Denon DVD-3800BD

twani

Citaat van: VANZOMERENG op maart 29, 2021, 21:25:16
M.i.z. geen uitvaartmuziek, echter als iedereen naar dit soort muziek gaat luisteren,
zou het me niet verbazen dat het aantal uitvaarten sterk zal stijgen  :D

Nu ff serieus,  ik heb echt geprobeerd om een aantal titels m.b.t. dit genre (dark ambient?) volledig af te luisteren op spotify
en kwam uiteindelijk tot de conclusie : "stop ermee, waarom zou ik mezelf kastijden"

Sorry Twani, ik houd het liever bij mijn CD-box van Pierre Kartner :wow:

Tja, je moet er even inkomen :D

Maar dat heb ik met Pierre K ook :tounge2:

NAF

https://open.spotify.com/track/5To99zFpnAKK5JIIsH6w0H?si=gj-Va1TgS0KTweJZZTtVDQ

Ik weet niet of je deze al kent maar klinkt wat mij betreft prima als je even weg wil glijden.
New Audio Frontiers 845 SE Special Edition (Tentlabs modified)
PS Audio Perfectwave MkII met Bridge II
Klipschorns met modified top sectie (naar Volti audio) en Werner Jagusch crossovers

DofN

Citaat van: twani op maart 28, 2021, 20:28:11
Hij dus!

Dit mogen ze draaien op mijn uitvaart!

Snap ik snap ik, album helemaal afgeluisterd, en prima voor vaker. Toch gaat dit terug naar de 'nature-ambient, ik ben meer van de mechanische/drone/SF-ambient.
You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

twani

Roger en Brian Eno.   No introduction needed...

twani

#16348
Monique is een paar dagen paardrijden met vriendinnen aan de andere kant van het land, dus vrij baan om mezelf onder te dompelen in de allerdonkerste uithoeken van het Dark Ambient genre :inlove:

Volume erop en gáán!


Richi

Citaat van: twani op april 16, 2021, 21:26:36
Monique is een paar dagen paardrijden met vriendinnen aan de andere kant van het land, dus vrij baan om mezelf onder te dompelen in de allerdonkerste uithoeken van het Dark Ambient genre :inlove:

Volume erop en gáán!
Heeeeeeerlijk. Helemaal het huis voor je alleen een heel weekend. Ben jaloers.
Synology DS918+ • Roon • Tidal • Philips BDP-9700 • Naim Atom HE • LSA Warp One • Dynaudio Confidence C2 II • IsoAcoustics Gaia II • AudioQuest Hurricane / Niagara 1200 / Monsoon / Pegasus / William Tell ZERO • Grimm SQM • Focal Elegia / Elear • Cisco Meraki MS220-8P • Blue Jeans Cat 6a