A Woman’s Nightmare….

Gestart door twani, juni 25, 2011, 16:21:10

« vorige - volgende »

0 leden en 29 gasten bekijken dit topic.

twani

En voor allen onder de indruk van mijn kunsten. Ík kan het dus iedereen kan het :tounge2:

Zonder gekheid, het is goed te doen als je maar rustig netjes en schoon werkt en de volgorde en werkwijze uit de video's aanhoudt.

chansig

Twani...mooi werk. Je opmerking over hoe goed je set is.....moe je nie doen. Voordat je het weet komen er mensen bij je op bezoek....zoals Don....moe je nie willen.:D

Gr. Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

twani

#15502
Citaat van: chansig op november 26, 2017, 12:03:09
Twani...mooi werk. Je opmerking over hoe goed je set is.....moe je nie doen. Voordat je het weet komen er mensen bij je op bezoek....zoals Don....moe je nie willen.:D

Gr. Hans

DON heeft in ieder dezelfde (bizarre :D) muzieksmaak, dat helpt al een beetje :tounge2:

Verder heeft mijn set wel wat overeenkomsten met die van Frank2.  Óók referentie ;)



Maar dan vooral door de ónmogelijkheid alle minimale verschillen in kabels bloot te leggen  :D

Wat ik daar in ruil voor terugkrijg is een set die álle muziekstijlen op een uiterst soepele wijze de huiskamer inslingert, desgwenst op enorme volumes (die ik zelden toepas)

In de markt bijvoorbeeld staat een (overigens mooie) set Musical Affairs die, zoals eigenaren zélf melden, slechts geschikt zijn om een beperkt aantal muzieksoorten goed weer te geven, dit dan nog alleen met een sündteure bron ervoor anders klinkt het ook niet.

Welnu, dat soort luidsprekers definieer ik als zijnde kapót.

Ik realiseer me dat mijn Penta's een klankbeeld produceren dat heel ver van de hier op HT geldende klankmatige kernwaarden staat qua factoren als daar zijn afbeelding, zwarte achtergrond (was dat dan?) en ander audiofiel geacht gedachtengoed.

Maar Jeezus, wat klinken ze lekker met écht álles.  En ging het daar toch vooral niet om?

En DON? Tja DON is van harte welkom :clapping:

DofN

#15503
Ik wel  :angel: :angel:

En ik heb al verzoeknummers in gedachten :)
You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

twani

Citaat van: doorofnight op november 26, 2017, 13:01:29
Ik wel  :angel: :angel:

En ik heb al verzoeknummers in gedachten :)

Anders dan mijn muzikale postings in mijn topic doen vermoeden "ben ik" vrij breed in de muzieksmaak DON, geen zorg daarover dus :)

Behalve hardrock kan ik erg veel hebben ;)

Waar kwam jij ook alweer wég?

twani

We zijn weer doorgegaan met drivers refoamen, ditmaal de eerst nog zo kansloos in de Beovox M100 gemonteerde midrange fillerdriver:

Oud:


twani


twani

Foamrand én driver wachtend op het "aanzetten" van de lijmlagen


twani

Met de knijpermethode centreren en klaar!


twani


DofN

Citaat van: twani op november 26, 2017, 20:46:01
Anders dan mijn muzikale postings in mijn topic doen vermoeden "ben ik" vrij breed in de muzieksmaak DON, geen zorg daarover dus :)

Behalve hardrock kan ik erg veel hebben ;)

Waar kwam jij ook alweer wég?

Ik vind 99% van de hardrock saai dus dat zal je mij niet snel horen draaien. Ik kom weg uit Rotterdam :) dus dat valt mee. In december heb ik ruim de tijd om eens langs te komen. Ook overdag.

Dark Ambient waarin van alles gebeurt.

Roly Porter
Third Law





You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

twani

#15511
Citaat van: doorofnight op november 28, 2017, 10:09:31
Ik vind 99% van de hardrock saai dus dat zal je mij niet snel horen draaien. Ik kom weg uit Rotterdam :) dus dat valt mee. In december heb ik ruim de tijd om eens langs te komen. Ook overdag.

Dark Ambient waarin van alles gebeurt.

Roly Porter
Third Law




Die ga ik nú doen DON :)

Nu eerst nog even deze.. Heerlijke klanken zoals ik ze érg graag heb en nog voor Dark Ambient nog best ritmisch ook



twani

#15512
Kerst 2017


twani


Xander32

Heeft zo'n boom nog een akoestisch effect?
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

chansig

Groen tussen de noten ipv zwart.

Gr. Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Xander32

Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

twani

Citaat van: Xander32 op december  4, 2017, 21:35:01
Heeft zo'n boom nog een akoestisch effect?

Zal best maar verdiep me er vooral niet in.

Dat klinkt wel gek voor iemand die prominent akoestische panelen in de huiskamer heeft hangen bedenk ik me net.  :D

Staaled

"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)


DofN

You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

Marco66

Woonkamer: Marantz SC-7S1, AUDIOPHONICS AP300-S250NC, Auralic Altair, Totem Arro.
Ht: Classe Sigma SSP MK2 & AMP5, Totem Tribe 1 LCR, Totem Mite, M&K Sound V10, JVC DLA-X7900, Panasonic DP-UB9004, Dune HD Max Vision 4K, Lumene Movie Palace 92 inch

DofN

You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

DofN

Bij dit weer past deze muziek:

Northaunt
The Ominous Silence

You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

twani

Omdat de huiskamer hoofdset eigenlijk al tijden op orde is en pertinent geen veranderingen zal ondergaan doen we het experimenteren lekker in het sousterain met de 2e set

Momenteel mogen een set Boston monitoren op Aurum stands het opnemen tegen de Dali Suite 2.8.

De speakers staan aangesloten op een geheel gereviseerde B&O 1900 jaren 70 receiver. Als speakerdraad wordt auto elektriciteitsdraad gebruikt.  Inderdaad, alles low budget dus :D