A Woman’s Nightmare….

Gestart door twani, juni 25, 2011, 16:21:10

« vorige - volgende »

0 leden en 29 gasten bekijken dit topic.

twani

Citaat van: eddy135 op januari 27, 2017, 15:29:43
Schitterend!  :worship:


Chips, ik moet jou nog antwoorden bedenk  ik me nu :blush: Sorry :sleepy:

twani

En nog genoeg Beolabs om aan te sleutelen ook.  Ooit is het de bedoeling er een 20.2 opstelling van te maken.

Je kan de Beolabs namelijk doorlussen :D

twani

Rijen met drivers liggen te wachten op refoaming






twani


eddy135

Pfff..sterkte daarmee

De Penta's zijn nog steeds m'n favoriet.
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

Xander32

Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Staaled

Citaat van: eddy135 op januari 27, 2017, 16:34:58
Pfff..sterkte daarmee

De Penta's zijn nog steeds m'n favoriet.
Mooi spul weer. O0

T doet meer aan voorpret dan kopzorg heb ik zo het idee. :thumbs-up:

Nooit aan een HT opstelling gedacht ?
Maak je een 9.0 met een cheap-ass receivertje, puur voor de lol.
En lekker nearfield. ;D
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

DofN

#15082
Ken je dit album? Kan me niet herinneren of je hem al eens genoemd had.

Staat sinds kort op Spotify [en op Qobuz] - en is een album uit 2001.

Desiderii Marginis
Songs over Ruins

Begint leuk, met klepperende noodklokken (iets te snel en te dun, maar dat zal een betekenis hebben).




You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

twani

Citaat van: doorofnight op januari 27, 2017, 18:14:26
Ken je dit album? Kan me niet herinneren of je hem al eens genoemd had.

Staat sinds kort op Spotify [en op Qobuz] - en is een album uit 2001.

Desiderii Marginis
Songs over Ruins

Begint leuk, met klepperende noodklokken (iets te snel en te dun, maar dat zal een betekenis hebben).





Nee ken ik niet. Erg blij met de tip DON.  Desiderii is één van mijn absolute favorieten...


Valt me trouwens toch op dat er bij bepaalde artiesten al langer bestaande albums wegvallen in de zoekfunctie. Die vindt je dan wel weer terug als je 'm hebt opgeslagen...

Soms echter verschijnt er ook weer een extra (al ouder) album bij.  Ben er nog niet helemaal uit hoe dat nu zit op Spotify.........

twani


Sirius666

Citaat van: doorofnight op januari 27, 2017, 18:14:26
Ken je dit album? Kan me niet herinneren of je hem al eens genoemd had.

Staat sinds kort op Spotify [en op Qobuz] - en is een album uit 2001.

Desiderii Marginis
Songs over Ruins

Begint leuk, met klepperende noodklokken (iets te snel en te dun, maar dat zal een betekenis hebben).




Klopt. Na 4 minuten onafgebroken doorgaan begint het flink te irriteren :D

twani


DofN

You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

Bas Akkerman

Hoe zit het eigenlijk met je plannen voor een eigen winkeltje?
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

advr

Citaat van: doorofnight op januari 27, 2017, 23:39:33
Ik vond het geklepper wel leuk :):)

Zeker 10 sec :-)

Deze is niet aan mij besteedt :P
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

twani

#15090
Citaat van: Bas Akkerman op januari 28, 2017, 10:56:11
Hoe zit het eigenlijk met je plannen voor een eigen winkeltje?


Daar wordt keihard aan gewerkt Bas.  Heb niet voor niets al zóveel spullen om me heen verzameld de afgelopen twee jaar.  Je kunt met inmiddels alleen al zo'n 15 B&O meubels in bezit moeilijk blijven volhouden dat deze allemaal voor eigen gebruik zijn. :D

Het moet een beetje samenvallen met het 1 of 2 dagen per week minder voor de baas werken.

Die vindt dat vooralsnog helemaal geen goed idee en wil mij gewoon (je verwacht het niet :tounge2:) fulltime behouden....

Dat is dus de status nu, dat is waar het op hangt....  Vóór mijn 55e echter moet het toch echt gerealiseerd zijn, goed of desnoods kwaadschiks  :)


Handelstechnisch en financieel ben ik er al lang klaar voor, dáár zit de blokkade niet.

twani

Topstuk uit de Dark Ambient scene.  Deze is zelfs op vinyl uitgebracht!

:music:



twani

#15092
Van 8 stuks B&O midwoofers de korfen van alle ouwe verrotte en plakkerige zooi (vergane rolranden)
ontdaan.

Is echt monnikenwerk want moet voor een goed resultaat serieus schoon zijn.

Woofer én nieuwe rolranden liggen nu op de verwarming om zacht en soepel te worden voor een gemakkelijker verwerking.  (Zachte rolranden vallen gemakkelijker op hun plek óp de conus)

Het lijmen gaat nu beginnen :pompom:








twani


twani


twani


dre73

Dat lijkt me best een fraai klusje!
Hoe lang ben je aan het schoonmaken per unit?
Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

scrutinizer

#15097
Moeten de stofkappen er niet af, voor het centreren, alvorens lijmen, Theo? ::)
Albert Einstein, \\\\\\\"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new.\\\\\\\"
Engineering is knowing which compromises to make....

twani

Citaat van: dre73 op januari 29, 2017, 14:11:28
Dat lijkt me best een fraai klusje!
Hoe lang ben je aan het schoonmaken per unit?

Ik heb ze inmiddels best al vaak gedaan. Er is dus zowaar enige handigheid ontstaan :tounge2: 

Pak 'm beet een minuut of 10 per unit sec voor het schoonmaken schat ik in.


dre73

Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.