A Woman’s Nightmare….

Gestart door twani, juni 25, 2011, 16:21:10

« vorige - volgende »

0 leden en 26 gasten bekijken dit topic.

twani

#14975
Citaat van: BuSpu op december 12, 2016, 22:15:01
Opgewekte hoes voor jou doen  ;)

Bijna de bloemetjes en de bijtjes tafereel :D


Inderdaad wat minder dónker dan regulier :)

Maro

Het is per slot van rekening ook bijna kerst natuurlijk. Volgende week een kerst playlist van Spotify.  :D
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200 -  Roon - Apple TV 4K
HT : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE dual - JVC DLA X7500Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -

Siddartha

Dat zijn toch juist de dónkere dagen? [emoji6]
Naim Uniti2 - Focal Electra 1027Be - Marantz TT15S2

twani

Citaat van: Siddartha op december 13, 2016, 09:23:19
Dat zijn toch juist de dónkere dagen? [emoji6]

Ik kan ze goed hebben hoor, de donkere dagen voor kerst, óók een mooie tijd in het jaar. :thumbs-up:

En een lekker "moppie" knetterzwarte Ambient doet mij echt niet in een depressie belanden.

Integendeel  :)

Zoals het met alles is het de perceptie de je zelf ergens bij hebt.....

Siddartha

En daarbij, de duisternis helpt je ook weer het licht te waarderen...
Naim Uniti2 - Focal Electra 1027Be - Marantz TT15S2

twani

Citaat van: Siddartha op december 13, 2016, 13:18:23
En daarbij, de duisternis helpt je ook weer het licht te waarderen...

Dat vind ik eigenlijk wel een hele fijne uitspraak "SID" :)

twani


twani

#14982
Naim&SpotifyConnect :inlove:

twani


Richard70…

Beeld; JVC NZ8. Adeo Reference Grey. Processor; Lyngdorf mp40 Versterking. Arcam PA240 Arcam PA720.Speakers.Front M&K S150 Center M&K S150 Surround M&K S150 Atmos. 4 Klipsch inbouw. Subwoofer .Dual M&K X12
Bronnen; Oppo 203. Apple tv 4K.  Zidoo 1000.

i2Paq

Je gaat een beetje op Jopie lijken kijkend naar je laatste posts  :D

Woonkamer: Linn Majik DSM/2, Cambridge CXUHD, Dual 731Q, SoundStone 2x16.5
Playground: Marantz PM7000, B&W DM70

Robiwan

Naim Supernait 1 | Naim ND5XS | Audiolab CDT 6000 | Rega P2+Carbon mm | Naim Stageline N + Flatcap 2x | Neat Motive SX2

Bas Akkerman

Citaat van: Robiwan op december 29, 2016, 09:34:30
ik hoop niet dat het zo wazig klinkt als dat de foto oogt :D
Donker, stemmig en diffuus, precies zoals Theo het graag heeft!
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

twani

Citaat van: Bas Akkerman op december 29, 2016, 19:39:21
Donker, stemmig en diffuus, precies zoals Theo het graag heeft!

Tja, dat is eigenlijk best een prima omschrijving Bas :)

Ook ik hoor wel dat een knetterscherp afbeeldende highend set, gemeten naar audiofiele waarden die mij helegaar niets zeggen, béter klinkt dan mijn huidige setup.

Gek genoeg gaat het mij om iets heel anders.  Wáár luister ik lang, graag en gemakkelijk naar.......

Meer specifiek bedoel ik eigenlijk waar ik gedurende langere tijd méér ontspannen naar kan luisteren en dan vooral zónder de voor high end zo kenmerkende deelgebieden in de klank die evenzo goed kunnen irriteren als behagen.....

Daarom..........de "Full Throttle' gemodificeerde Beolab Penta's die écht alles doen wat ik wil.

Ze laten álles horen zónder op te vallen. Voor mij een must.  Overigens zat ook mijn Harbeth SHL5 al in die relaxte hoek zoals ik het graag heb.

Marco66

Citaat van: rdebruin op december 28, 2016, 23:38:43
Het blijft toch mooi spul dat b&o :wub:

Jammer dat ze zo klein zijn  ;D
Mooie set zo!

Marco
Woonkamer: Marantz SC-7S1, AUDIOPHONICS AP300-S250NC, Auralic Altair, Totem Arro.
Ht: Classe Sigma SSP MK2 & AMP5, Totem Tribe 1 LCR, Totem Mite, M&K Sound V10, JVC DLA-X7900, Panasonic DP-UB9004, Dune HD Max Vision 4K, Lumene Movie Palace 92 inch

DofN

Ik heb weer een supervaag muziekje gevonden dat meters breed staat, ruimtelijk en beetje dreigend is.. En langzaam. Het had op een dark-ambient album kunnen staan:

When The Dog Bites
Tropic of Cancer
Stop Suffering


https://www.youtube.com/watch?v=UtK_ndXuL3w
You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

twani

Citaat van: doorofnight op december 30, 2016, 21:26:33
Ik heb weer een supervaag muziekje gevonden dat meters breed staat, ruimtelijk en beetje dreigend is.. En langzaam. Het had op een dark-ambient album kunnen staan:

When The Dog Bites
Tropic of Cancer
Stop Suffering


https://www.youtube.com/watch?v=UtK_ndXuL3w

Ik prik 'm nu - right as we speak - in Spotify DON :).    THX :pompom:

twani

Zómaar had dit inderdaad op een Dark Ambient album kunnen staan DON :)


twani

#14993
Het valt me sowieso op dat ik de laatste, pak 'm beet 2 jaar, liever naar muziek luister van artiesten welke zich in de artistieke niches van de muziekwereld plegen te bevinden.

Hoe minder er van bekend is, hoe mysterieuzer het is, hoe interessanter ik het doorgaans vind.


Een bijzondere ontwikkeling die ik daar bij mezelf waarneem.  Kan er verder geen reden voor bedenken....  Muziek van grote, beroemde artiesten is me inmiddels gauw té commercieel.

Wederom, het zal vast aan mij liggen.....

twani


Oud lid

Citaat van: twani op december 30, 2016, 22:39:07
Zómaar had dit inderdaad op een Dark Ambient album kunnen staan DON :)



Wat een vreemde foto. Ik heb geen idee welk idee er achter deze foto zit. En ik heb een redelijk ongebreidelde fantasie:)

Erwin B

Bas Akkerman

Citaat van: twani op december 30, 2016, 22:45:34
Het valt me sowieso op dat ik de laatste, pak 'm beet 2 jaar, liever naar muziek luister van artiesten welke zich in de artistieke niches van de muziekwereld plegen te bevinden.

Hoe minder er van bekend is, hoe mysterieuzer het is, hoe interessanter ik het doorgaans vind.


Een bijzondere ontwikkeling die ik daar bij mezelf waarneem.  Kan er verder geen reden voor bedenken....  Muziek van grote, beroemde artiesten is me inmiddels gauw té commercieel.

Wederom, het zal vast aan mij liggen.....
Nou, dan ligt het ook aan mij...!
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

twani

#14997
Citaat van: Bas Akkerman op december 31, 2016, 10:33:37
Nou, dan ligt het ook aan mij...!

Ik vind juist die zoektocht door de muzikale krochten van Spotify waanzinnig fascinerend Bas! :) 

Ik draai vrijwel geen muziek meer van bekende grote namen.....

Maar ik begrijp dat jij je globaal op eenzelfde punt bevindt? 

Op zoek naar het grote onbekende zeg maar ::)

twani

#14998
Citaat van: Erwin B op december 31, 2016, 09:41:18
Wat een vreemde foto. Ik heb geen idee welk idee er achter deze foto zit. En ik heb een redelijk ongebreidelde fantasie:)

Erwin B

Nou dat is duidelijk toch...

Ze heeft iets achter de bank laten vallen, zoekt dat nú en wij mogen onder haar rok meekijken :D

chansig

En ik ben helemaal blij met de top 2000...wat nieuw ??? Weg met nieuw en onbekend!!!! Dat ligt overigens niet aan mij maar aan jullie.  :D

Gr. Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.