A Woman’s Nightmare….

Gestart door twani, juni 25, 2011, 16:21:10

« vorige - volgende »

0 leden en 26 gasten bekijken dit topic.

Kwabbernoot

Zo, en nu niet meer terugkomen hè.
Tjonge wat een gedoe omdat iemand zegt weg te gaan.

Groeten...

Oud lid

Dit was de eerste come back ;D

Erwin B

YamahaRXV

#14902

Citaat van: J.A.F._Doorhof op november 13, 2016, 07:26:32
"Heb mijn energie voor andere leukere dingen te besteden"

Is mede de reden dat ik (en aantal andere voor mij bekende forumleden die er net zo in staan) de laatste tijd niet of nauwelijks meer wat posten en zich slechts beperken tot het af en toe lezen van topics waar nog iets van interessante info wordt weergegeven zonder dat daarbij een teveel ''ja knikkers'' of ''afzeik'' gehalte aanwezig is.
Kan deze energie zeer goed gebruiken voor de uitdagingen op mijn werk en intensief sporten en merk dat dit ook de nodige rust en relativeringsvermogen oplevert...
Overigens is dit geheel mijn eigen (en die van een aantal andere forumleden) subjectieve mening, en daardoor mogelijk ook totaal niet relevant voor anderen  ;)


Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

twani

Citaat van: Kwabbernoot op november 13, 2016, 09:32:18
Zo, en nu niet meer terugkomen hè.
Tjonge wat een gedoe omdat iemand zegt weg te gaan.

Groeten...


Wel goed lezen. Ik vertrek niet (heeft ook nergens gestaan) ga méér meelezen....

brtram

Citaat van: twani op november 13, 2016, 11:20:19

Wel goed lezen. Ik vertrek niet (heeft ook nergens gestaan) ga méér meelezen....

Goed lezen???

Niet vertrekken maar wel "Tot ziens!" als topic titel  ??? 



Lucky.L

Citaat van: brtram op november 13, 2016, 11:34:09
Goed lezen???

Niet vertrekken maar wel "Tot ziens!" als topic titel  ???
Er staat ook niet vaarwel !
Kef R7,Lyngdorf TDAI 3400,Canare 4S11,  Samsung 65QN85A.,Mede8er med600x3d,Panasonic DMP-UB 700 ,  Samsung HW-Q900A

Leeuwarden

Oeverloos gelul van beide zijden: slotje.

Siddartha

#14907
Edit

Ach, iets met leven en laten leven....
Naim Uniti2 - Focal Electra 1027Be - Marantz TT15S2

dre73

Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

Perfectionist

#14909
Tenslotte wellicht nog goed te zeggen dat achter de schermen nog contact heeft plaatsgevonden met Twani.
Het prettige daaraan is dat Twani weliswaar "recht voor de raap" zegt wat hij vindt, maar tegelijkertijd ook bereid is het standpunt van de ander aan te horen en zijn zienswijze eventueel te herzien op basis van goede argumenten.

Omgekeerd leren wij hier ook weer van. Althans dat contact en uitleg over de moderatie belangrijk is, en de bereidheid die moderatie eventueel ook te willen herzien na contact en uitleg, belangrijk is voor het draagvlak.
Er is nog contact over 1 gepasseerde casus (waar een andere admin de regie in had), ga ervan uit dat dat ook goed opgelost wordt.

Hopelijk kunnen we daarna dit topic schonen (c.q. het discussiedeel over forumverhoudingen verplaatsen naar een ander discussieboard/topic), zodat de discussie hier weer kan gaan over Twani zijn set en muziek.
We hopen althans dat hij geleidelijk aan weer zijn bijdragen gaat leveren. Denk dat iedereen het erg jammer vindt als het tot ziens een vaarwel wordt.
Een beter forum begint bij jezelf.

genesis

Citaat van: twani op november 13, 2016, 08:53:54
Ik zie dat proces compleet andersom verlopen eigenlijk.  Met het stijgen der jaren wordt hetgeen een ander van mij vindt steeds minder belangrijk. 

Het fijne is dat de mensen die dichtbij mij staan me daarom juist erg kunnen waarderen, incl mijn werkomgeving.

Veel mensen hebben behoefte aan duidelijkheid. Welnu, die krijg je van mij altijd :D

Dan onderscheid je daar dan wel de hoofdzaken van de bijzaken en je kan de 'boodschap" met gepaste woorden inkleden.

Zodat de inhoud in tact blijft (constructief opbouwend), want anders kan het, als het ongenuanceerd word gebracht schade aanrichten als een afgevuurde kogel...

Genesis
Carpe Diem

Former member 78

Citaat van: Perfectionist op november 13, 2016, 23:05:07
Tenslotte wellicht nog goed te zeggen dat achter de schermen nog contact heeft plaatsgevonden met Twani.
Het prettige daaraan is dat Twani weliswaar "recht voor de raap" zegt wat hij vindt, maar tegelijkertijd ook bereid is het standpunt van de ander aan te horen en zijn zienswijze eventueel te herzien op basis van goede argumenten.

Omgekeerd leren wij hier ook weer van. Althans dat contact en uitleg over de moderatie belangrijk is, en de bereidheid die moderatie eventueel ook te willen herzien na contact en uitleg, belangrijk is voor het draagvlak.
Er is nog contact over 1 gepasseerde casus (waar een andere admin de regie in had), ga ervan uit dat dat ook goed opgelost wordt.

Hopelijk kunnen we daarna dit topic schonen (c.q. het discussiedeel over forumverhoudingen verplaatsen naar een ander discussieboard/topic), zodat de discussie hier weer kan gaan over Twani zijn set en muziek.
We hopen althans dat hij geleidelijk aan weer zijn bijdragen gaat leveren. Denk dat iedereen het erg jammer vindt als het tot ziens een vaarwel wordt.

Waarom zal dit opgeschoond moeten worden?
Er wordt gejankt om aandacht, en dat wordt gegeven aan hem.

i2Paq

Citaat van: ArjanR1 op november 14, 2016, 01:06:09
Waarom zal dit opgeschoond moeten worden?
Er wordt gejankt om aandacht, en dat wordt gegeven aan hem.

Ah, dus als hij zijn grieven spuwt maar dat is niet wat jij wilt horen dan is het janken?

Woonkamer: Linn Majik DSM/2, Cambridge CXUHD, Dual 731Q, SoundStone 2x16.5
Playground: Marantz PM7000, B&W DM70

Raymond187

Stel wijven allemaal...

Maikel_audionerd

Bijzonder is t zeker, maar een privé-topic is eigenlijk ook om je privé-verhaal kwijt te kunnen.
Je hebt daar in principe niets van 'te vinden', als je het niet interessant vind of je vind t maar niks, dan is het veel handiger en makkelijker voor jezelf om andere topics te lezen, en die zijn er op dit forum meer dan genoeg.

Het discussiëren over iemand als persoon in zijn eigen topic vind ik Erg Bijzonder. Ik blijf dat maar heel raar en vreemd vinden, zoiets doe je toch ook niet in real life?? Of wel?
HT: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=142478.0
-- HDI Dune prime 3.0 - Epson EH TW550 - Peerless PP33 - Kef UniQ - NAD 902 - Mitshubishi DA-A10DC - Mitshubishi DA-M10 - Denon geïntegreerd - Microlab actief --
Stereo: http://www.stereoforum.nl/index.php?topic=232.0

J.A.F._Doorhof

Laten we het er aub bij laten voordat er dingen gezegd worden die weer tot oeverloze discussies en frustraties leiden.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

LuPo

Citaat van: Maikel_audionerd op november 14, 2016, 08:52:44
Bijzonder is t zeker, maar een privé-topic is eigenlijk ook om je privé-verhaal kwijt te kunnen.
Je hebt daar in principe niets van 'te vinden', als je het niet interessant vind of je vind t maar niks, dan is het veel handiger en makkelijker voor jezelf om andere topics te lezen, en die zijn er op dit forum meer dan genoeg.

Het discussiëren over iemand als persoon in zijn eigen topic vind ik Erg Bijzonder. Ik blijf dat maar heel raar en vreemd vinden, zoiets doe je toch ook niet in real life?? Of wel?

Goed idee. Ik ga dit topic gelijk even ignoren.

twani

Citaat van: ArjanR1 op november 14, 2016, 01:06:09
Waarom zal dit opgeschoond moeten worden?
Er wordt gejankt om aandacht, en dat wordt gegeven aan hem.
Zoals Perectionist al keurig schreef is er achter de schermen contact geweest en daaruit blijkt dat er heus begrip is voor elkaars standpunten.

Ook de reacties in dit topic waarin een roep om "iets minder streng gereguleerde" discussies worden door moderatie heus wel gelezen en meegenomen in hun reguliere overwegingen over dit onderwerp.

En inderdaad, het zijn ook maar mensen.


Verder zijn het in dit topic nu vooral de reacties van derden, zoals bijv nu die van ArjanR1, die een hoog "jankgehalte" laten zien.

Zelf was ik al lang weer retour richting de relaxmodus namelijk.....

koosnaampje-audiofiel

#14918
Volgens mij klagen meestal dezelfde sneue figuren....icoontje met aantal complains lijkt mij op ze plaats  ;D
Klipsch, Denon.

michel69

Citaat van: Perfectionist op november 13, 2016, 23:05:07
Tenslotte wellicht nog goed te zeggen dat achter de schermen nog contact heeft plaatsgevonden met Twani.
Het prettige daaraan is dat Twani weliswaar "recht voor de raap" zegt wat hij vindt, maar tegelijkertijd ook bereid is het standpunt van de ander aan te horen en zijn zienswijze eventueel te herzien op basis van goede argumenten.

Omgekeerd leren wij hier ook weer van. Althans dat contact en uitleg over de moderatie belangrijk is, en de bereidheid die moderatie eventueel ook te willen herzien na contact en uitleg, belangrijk is voor het draagvlak.
Er is nog contact over 1 gepasseerde casus (waar een andere admin de regie in had), ga ervan uit dat dat ook goed opgelost wordt.

Hopelijk kunnen we daarna dit topic schonen (c.q. het discussiedeel over forumverhoudingen verplaatsen naar een ander discussieboard/topic), zodat de discussie hier weer kan gaan over Twani zijn set en muziek.
We hopen althans dat hij geleidelijk aan weer zijn bijdragen gaat leveren. Denk dat iedereen het erg jammer vindt als het tot ziens een vaarwel wordt.

^^ zou idd mooi zijn als het weer lekker over de hobby gaat en over de muziekliefde van Theo........ook al is die dark ambient totaal niet mijn smaak zeg maar.......en dan druk ik me nog netjes uit :crazy:..... ;) :hehe: wat ik dan wel gaaf vind is al die B&O beauty's die voorbij komen :clapping:
Stereo Kharma 3.2 CE Black Label-Audio Research REF 5 SE-GamuT m250-Audio Research DAC 1-20 -Marantz SA-11S1-Marantz NA 6005-Bassocontinuo-Transparent powerlink reference-Shunyata Hydra 6 - Furukawa powercord 2x-Audioquest Gibraltar full range -Audioquest Colorado-IIIxos Ix1s-Direct Audio Masterline
HT Arcam avr390-Sony uhd-1-Sonus Faber toy center- Dali zensor 6-Xtz 99 W12 18 ice- Audioquest pearl 4x

sultankat

Citaat van: michel69 op november 14, 2016, 12:42:24
^^ zou idd mooi zijn als het weer lekker over de hobby gaat en over de muziekliefde van Theo........ook al is die dark ambient totaal niet mijn smaak zeg maar.......en dan druk ik me nog netjes uit :crazy:..... ;) :hehe: wat ik dan wel gaaf vind is al die B&O beauty's die voorbij komen :clapping:

+1  ^^
Quad Artera Play Plus + Quad Elite QMP mono's | NAD PP2e Phono preamp | Thorens TD147 + Ortofon OMB 20 | Audizio tuner | Innuos ZEN mini MK3 streamer +  Innuos voeding | Meze Audio 99 Classics | Tannoy D700 speakers | Wireworld Mini Eclipse 8 speakerkabels |  | Van den Hul Digicoupler | Ansuz digital cables | Shunyata power cables | Vibex powerblock

advr



Citaat van: michel69 op november 14, 2016, 12:42:24
^^ ...... wat ik dan wel gaaf vind is al die B&O beauty's die voorbij komen :clapping:

+1

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

DofN

#14922
Citaat van: twani op oktober 29, 2016, 22:11:41


Hi Scores van Boars of Canada is een goed album, overigens. Staat hier al een flink aantal jaren in de digitale kast.

@edit: heb even de juiste naam en titel in de reactie gezet :)
You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

twani

Citaat van: doorofnight op november 14, 2016, 21:41:01
Skam is een goed album, overigens. Staat hier al een flink aantal jaren in de digitale kast.


Ah ja BOC :inlove: :inlove:   

twani

Maar nu eerst Kammmarheit......