A Woman’s Nightmare….

Gestart door twani, juni 25, 2011, 16:21:10

« vorige - volgende »

0 leden en 24 gasten bekijken dit topic.

WickedGame

Ik denk dat je dit ook goed kan waarderen


twani

Citaat van: WickedGame op september 16, 2016, 15:55:12
Ik denk dat je dit ook goed kan waarderen



Ik ga 'm nú doen Wicked :pompom:

Let you know ;)

twani


rogier_hier


twani


twani


twani


YamahaRXV

Citaat van: twani op september 24, 2016, 19:28:06
Aanwinst ....





Theo die plaatjes draait..... het moet echt niet gekker worden  :o :crazy:
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

twani


twani

Citaat van: YamahaRXV op september 24, 2016, 19:33:21
Theo die plaatjes draait..... het moet echt niet gekker worden  :o :crazy:

Ik heb 'm ook echt alleen gekocht omdat ik 'm mooi vind :tounge2:

YamahaRXV

Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

twani


twani

#14662
Citaat van: YamahaRXV op september 24, 2016, 19:35:25
:clapping: :D

Ik heb echt een pesthekel aan vinyl, al helemaal het ritueel die troep op de mat te smijten :D


De oudere LP12, Thorens TD160 en B&O draaitafels echter vind ik wêl erg mooi om naar te kijken.


Deze tangentiale B&O tafel is in topshape en heb ik inderdaad slechts voor de sier staan....


Ik heb welgeteld één langspeelplaat, alléén om te testen. Dussszzzzz :D

Siddartha

Naim Uniti2 - Focal Electra 1027Be - Marantz TT15S2

twani

Citaat van: Siddartha op september 25, 2016, 12:39:54
gelukkig speelt ie lang :D

Dat gezegd hebbende betwijfel ik of mijn obscure muzieksmaak überhaupt wel op vinyl wordt uitgebracht?

Ik denk eigenlijk dat de scene die Dark Ambient en aanverwante muziek produceert en uitbrengt, helemaal niets heeft met deze klassieke weergavemethode.... :D

T zou me nochtans verbazen....

twani


Bas Akkerman

Citaat van: twani op september 25, 2016, 16:08:23
Dat gezegd hebbende betwijfel ik of mijn obscure muzieksmaak überhaupt wel op vinyl wordt uitgebracht?

Ik denk eigenlijk dat de scene die Dark Ambient en aanverwante muziek produceert en uitbrengt, helemaal niets heeft met deze klassieke weergavemethode.... :D

T zou me nochtans verbazen....
Nou Theo, ik had dat idee ook altijd, maar ik kan je vertellen dat veel elektronische muziek wel degelijk op vinyl wordt uitgebracht. En dat dat vaak bovengemiddeld goede persingen zijn.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

twani

Citaat van: Bas Akkerman op september 26, 2016, 09:02:12
Nou Theo, ik had dat idee ook altijd, maar ik kan je vertellen dat veel elektronische muziek wel degelijk op vinyl wordt uitgebracht. En dat dat vaak bovengemiddeld goede persingen zijn.


Volgens mij behoort mij genre welhaast zeker tot een diep verborgen subgenre binnen het "elektronische" Bas.  Dus ik weet het eigenlijk niet.


Je maakt me nu wel nieuwsgierig overigens. Ik ga bijv Atrium Carceri eens Googlen op vinyl.....

twani

Nou die kom ik dus al nergens tegen :)

Bas Akkerman

Oh, zeker niet alles hoor. Maar ik vond het verrassend hoeveel wel, Monolake bijvoorbeeld. Het is natuurlijk ook aan de artiest zelf om wel of niet op vinyl uit te komen.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

twani

Citaat van: Bas Akkerman op september 26, 2016, 15:30:23
Oh, zeker niet alles hoor. Maar ik vond het verrassend hoeveel wel, Monolake bijvoorbeeld. Het is natuurlijk ook aan de artiest zelf om wel of niet op vinyl uit te komen.

Monolake is tov mijn muziekgenre nog redelijk mainstream te noemen :D


Wel knijtergoed trouwens Monolake.  Vooral het album "Silence" heeft een vaste plaats tussen mijn opgeslagen albums, lekker :inlove:

Bas Akkerman

Citaat van: twani op september 26, 2016, 17:51:32
Monolake is tov mijn muziekgenre nog redelijk mainstream te noemen :D


Wel knijtergoed trouwens Monolake.  Vooral het album "Silence" heeft een vaste plaats tussen mijn opgeslagen albums, lekker :inlove:
Haxan Cloak dan al wat meer obscuur denk ik, ook op vinyl. Volgens mij kun je niet zeggen dat er echt een genre is dat niet op vinyl verschijnt.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

twani


Siddartha

Naim Uniti2 - Focal Electra 1027Be - Marantz TT15S2

twani